vertel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Als ik die twee opmerkingen bij elkaar prak dan heb ik hele rare gedachtes
Heb je geluisterd dan? Zou ik knap vinden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat jij blijkbaar nu niet doet.
Je weet toch dat ik geweldig ben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je geluisterd dan? Zou ik knap vinden...
Je doet geweldig je best om nu het onderwerp te veranderen om niet toe te geven dat je theorie niet op gingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik geweldig ben.
En het werkt, ik ben enorm goed in rookgordijnen creëren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je doet geweldig je best om nu het onderwerp te veranderen om niet toe te geven dat je theorie niet op ging
Waar hadden we het ook al weer over?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En het werkt, ik ben enorm goed in rookgordijnen creëren.
Over sex.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over?
Dat gaat vast niet lukken als jij daar zit en je vent in Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:47 schreef Peter het volgende:
Jah lekker, maar dan wel met m'n eigen vent
Tegenwoordig zijn er ook andere manieren, behalve lopen om van A naar B te komen heh?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet lukken als jij daar zit en je vent in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet lukken als jij daar zit en je vent in Amsterdam.
dat dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er ook andere manieren, behalve lopen om van A naar B te komen heh?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:54 schreef Desmonkey het volgende:
Zow ff m'n dell mini 9 verkocht aan iemand.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:08 schreef Desmonkey het volgende:
Kzou eventueel naar Den haag kunnen nu.
Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt mijn best gedaan maar een leuke tvp kon ik niet bedenken.
finally, kickin' it in high gear.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Echt wel, hetero feestjes zijn leuk!
Gister spontaan door de vrienden van Tibo uitgenodigd (was al 01:30) en bij Tibo blijven slapen
2 days in a row, en ik zou hem eigenlijk pas donderdag zien!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:55 schreef Cybart het volgende:
He, er zit een knop op je tv
Doe Maar
Hij was zo moe,
geheel onverwacht heb ik afscheid moeten nemen van een mentor, een vader en inspirator.
Erg verdrietig, maar met diep respect voor de manier waarop hij geleefd heeft, geven wij u kennis, dat de TV overleden is.
Hij zette tot in zijn laatste momenten aan tot nadenken, wist te amuseren en was vooral een vriend.
We zullen hem missen
TV zal in besloten kring ter aarde worden besteld
Mocht u geen rouwbrief hebben ontvangen, dan hopen wij u toch te bereiken met deze kennisgeving
en het is niet eens de mijne...quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt mijn best gedaan maar een leuke tvp kon ik niet bedenken.
Doe maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:05 schreef Vlarp het volgende:
To go naar de Dance Parade vanmiddag, or not to go...
It's him who finally does some kicking.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
finally, kickin' it in high gear.
Ik moet nog slapen, douchen, eten, tutten, aankleden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
de vloer wordt opgevreven, het toilet gemaakt, het orkest staat al klaar
klaar voor het bal
Hugged my life is mooi.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:03 schreef Eustace. het volgende:
http://www.flickr.com/photos/metbas
De eerste resultaten van ik kuttend met mijn nieuwe camera.Inclusief wilde creatieve namen. Geen meesterfoto's ofzo, was meer om te kijken wat 'ie allemaal kan en met detail en zo. En Flickr moet goddamnit RAW gaan accepteren als formaat.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe maarTibo is nu onderweg daarheen..
ow en ik had Rein gister nog geSMS't
quote:
Nee, maar wel een bierbuikje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:21 schreef Vlarp het volgende:
Nu ik zo nadenk ben ik al 3 avonden aangeschoten of dronken achter elkaar...
Zou ik vanavond afkick verschijnselen krijgen als ik niks drink?
Wat, bang om Rein te proeven?quote:
Nee hoor.. als ik aan het werk ben straks dan lukt dat prima...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:35 schreef Cybart het volgende:
ISaturday Delivery !
zojuist een telefoontje gehad dat mn Fornuis vandaag nog bezorgd wordt
@ Vlarpus:
3 dagen op rij drinken...
3 dagen op rij NIET drinken lijkt me knapper !
eye candy staff?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor.. als ik aan het werk ben straks dan lukt dat prima...
Genoeg afleiding
Tibo spaart vodka flessenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb je ook fles vodka gekocht dan?
Ow lekkah!quote:
ieder zn hobbyquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo spaart vodka flessen
Heeeeeeeeeeeeeeeel de keuken staat er vol mee.
Ik giet er vanavond wel wat in met terugwerkende krachtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb je ook fles vodka gekocht dan?
Neen, gewoon zo kaal en naturel.quote:
IK spaar rozenkransenquote:
Oh nee, niet zo...quote:
Ik knijppoppetjes en tijgersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vroeger spaarde ik olifanten knuffels en doorvaar theezakjes
in cafe de schutter in amsterdam hangt het plafond vol met theezakjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vroeger spaarde ik olifanten knuffels en doorvaar theezakjes
Daar dacht ik ook aan jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in cafe de schutter in amsterdam hangt het plafond vol met theezakjes
* sms partyON naar 4747quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
joost is helemaal beter en komt dus vanavond, yes!
En alex en Freek misschien toch ook![]()
![]()
![]()
Party ON ang3l
RAW is toch een camera-afhankelijk bestandsformaat? Lijkt me lastig dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:03 schreef Eustace. het volgende:
http://www.flickr.com/photos/metbas
De eerste resultaten van ik kuttend met mijn nieuwe camera.Inclusief wilde creatieve namen. Geen meesterfoto's ofzo, was meer om te kijken wat 'ie allemaal kan en met detail en zo. En Flickr moet goddamnit RAW gaan accepteren als formaat.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:52 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik ga vanavond naar een hetero-feestje maar die hebben af en toe een homosexuele uitspatting....
Ook gezellig
Yay, Mexicaans egriep!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
joost is helemaal beter en komt dus vanavond, yes!
Gezellig!quote:En alex en Freek misschien toch ook![]()
![]()
![]()
I can't, I got a semi-boyfriendquote:Party ON ang3l
Die laatste toch (nog) niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Twee toch? Tibo & de Mexicaan?
Niet elke camera kan in RAW schieten inderdaad. Maar alsnog is het een formaat met veel meer detail, die jpegs op Flickr moest ik ook allemaal zwaar comprimeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
RAW is toch een camera-afhankelijk bestandsformaat? Lijkt me lastig dan..
Nee, elke camera slaat RAW foto's op een andere manier opquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet elke camera kan in RAW schieten inderdaad. Maar alsnog is het een formaat met veel meer detail, die jpegs op Flickr moest ik ook allemaal zwaar comprimeren.
Meer detail? Nee, het is de onbewerkte data van de chip van je camera. Misschien moet je dit eens lezen: http://www.jimdoty.com/Digital/Raw_vs_Jpeg/raw_vs_jpeg.htmlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet elke camera kan in RAW schieten inderdaad. Maar alsnog is het een formaat met veel meer detail, die jpegs op Flickr moest ik ook allemaal zwaar comprimeren.
Als Tibo niet weet dat je de laatste gaat opzoeken in Parijs, dan lijkt me dat Tibo ook nog echt een vriendje is.quote:
Wist ik niet eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, elke camera slaat RAW foto's op een andere manier op
Het programma, of de website waar je op bekijkt moet dat specifieke formaat dus snappen
Ligt vooral aan hoe sterk je de JPEG compressie instelt. Als je er voor zorgt dat je een lage compressie hebt dan krijg je over het algemeen ook in JPEG erg mooi uitziende foto's.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wist ik niet eens.Maar als ik RAW bewerk op de computer, en vervolgens converteer tot jpeg, dan gaat er naar mijn idee wel kwaliteit verloren. Maar het kan ook stiekem zijn dat ik me dat inbeeld.
Altijd leuk 'vieze' buitenlandse woorden die niemand kentquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Japans voor penis.
(uitspraak)
Als Tibo mij geen zekerheid geeft dan is Tibo ook nog niet mijn vaste vriendje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als Tibo niet weet dat je de laatste gaat opzoeken in Parijs, dan lijkt me dat Tibo ook nog echt een vriendje is.
Of sla het op als TIFF, als je per se geen kwaliteitsverlies wilt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt vooral aan hoe sterk je de JPEG compressie instelt. Als je er voor zorgt dat je een lage compressie hebt dan krijg je over het algemeen ook in JPEG erg mooi uitziende foto's.
Als je op een schaal van 0 tot 100 zit, en 0 is de laagste kwaliteit en kleinste bestand, en 100 is de hoogste kwaliteit en het grootste bestand dan kun je voor echt goede kwaliteit op 90 gaan zitten bijv. Doe ik eigenlijk altijd.
Yarak!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Altijd leuk 'vieze' buitenlandse woorden die niemand kent
Sex met Mex. Alleen al omdat het leuk klinkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Tibo mij geen zekerheid geeft dan is Tibo ook nog niet mijn vaste vriendje.
Al merk ik wel dat we steeds meer naar elkaar toe groeienDus ik weet ook niet wat ik met mex aanmoet.
Ontmoeten sowieso, maar I think that's about it.
Dat kan ook niet elke camera..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of sla het op als TIFF, als je per se geen kwaliteitsverlies wilt.
Sla ze dan in een lagere resolutie op. Op internet is het toch vrijwel nutteloos om foto's groter dan 1280x1024 te gebruiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:55 schreef Eustace. het volgende:
Flickr accepteert ook alleen files van onder de 10MB, bij sommigen moest ik echt op 7/10 kwaliteit instellen omdat ze anders 10+ MB waren.Vind ik best zonde.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Altijd leuk 'vieze' buitenlandse woorden die niemand kent
Oeh, da's wel goed idee. ^^ Straks maar eens uitvinden hoe dat moet met die bijgeleverde software.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sla ze dan in een lagere resolutie op. Op internet is het toch vrijwel nutteloos om foto's groter dan 1280x1024 te gebruiken.
Tenzij je wilt dat mensen jouw foto's gaan downloaden en uitprinten... maar ik zou zeggen dat het daar niet om gaat
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sex met Mex. Alleen al omdat het leuk klinkt..
Vergeet niet ze als kopie op te slaan... anders ben je je originele grote foto kwijtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oeh, da's wel goed idee. ^^ Straks maar eens uitvinden hoe dat moet met die bijgeleverde software.
Komt goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:06 schreef wonderer het volgende:
Hallo mannen.
Bas, toffe foto's, meerrrr
Elke foto die ik schiet word zowel in JPEG als in RAW opgeslagen. ^^quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet niet ze als kopie op te slaan... anders ben je je originele grote foto kwijt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Grote Penis.
Maar ja, in Japan hebben ze ook een speciaal festival van de grote penis..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef Eustace. het volgende:
Ik HAAT het als hij een verrassing heeft en die weken van te voren aankondigt maar niet wil zeggen wat het is.
Seks met Mex, seks met Tibo en dan vergelijken welken het lekkerste is. En als je niet kunt kiezen, kijken of je ze niet allebei kunt aanhouden. Een ménage à trois, waarom niet.quote:
Ga lekker naar PNG ipv jpegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wist ik niet eens.Maar als ik RAW bewerk op de computer, en vervolgens converteer tot jpeg, dan gaat er naar mijn idee wel kwaliteit verloren. Maar het kan ook stiekem zijn dat ik me dat inbeeld.
Nou dat laatste zal toch onderhand na al die logeerpartijen wel eens gebeurd zijn he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Seks met Mex, seks met Tibo en dan vergelijken welken het lekkerste is.
I'm not that kinda guyquote:En als je niet kunt kiezen, kijken of je ze niet allebei kunt aanhouden.
Ok, I am THAT kinda guyquote:Een ménage à trois, waarom niet..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch is het grappig, het japanse teken voor moeder is een abstract tekeningetje van twee tieten..
Pak je teddybeerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik wil lekker tegen iemand aan kruipen en in slaap vallen...
Ik heb er serieus een extra (knuffel)kussen voor in bed liggenquote:
Ja vind hem ook best okquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit best een lekker nummer![]()
.
Doe er dan wat aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen heeft weer een leven behalve ik
sure, kom maarquote:
Ga iets leuks doen.quote:
Mijn beste vriend zit tien maanden in Amerika, mijn vriend zit in the middle of fucking nowhere (Friesland), de rest is allemaal op vakantie en ik zit een beetje zielig nippend aan me cola. Thuis. Bwuh.quote:
Je hebt een nieuw speeltje. Ga foto's maken van nachtelijk groningen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zit tien maanden in Amerika, mijn vriend zit in the middle of fucking nowhere (Friesland), de rest is allemaal op vakantie en ik zit een beetje zielig nippend aan me cola. Thuis. Bwuh.
Ik durf echt niet 's nachts met dat dure ding de straat op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw speeltje. Ga foto's maken van nachtelijk groningen.
Deel 'es.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
ik toen had ik ineens een leven![]()
![]()
DAn blijf je in de achtertuin. 't Is net volle maan geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik durf echt niet 's nachts met dat dure ding de straat op.
Euh.... ook zijn gangetje. Er gebeurt wel van alles.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef Andyvie het volgende:
GE: dank je wel voor de linkjes in het vorige topic!
Met mij is alles goed hoor. Het leven gaat zijn gangetje (er gebeurt dus niks) en hoe is het met jou?
Ik nu allerlei dingen suggereren die je zou kunnen doen, maar dat is niet legaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:00 schreef Eustace. het volgende:
Ik wil al lachend dansen in de regen, stampen in de plassen. Ik wil grenzen vergeten.
Nee, ik ga geen 30 mannen afwerken in een sinister parkje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik nu allerlei dingen suggereren die je zou kunnen doen, maar dat is niet legaal..
Dagen van de bluegrassliefde... wat vond je daar in vredesnaam crappy aan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef Eustace. het volgende:
Ik hoop btw van harte dat jouw boek beter is dan die crappy one over die gozer op een zomerkamp en een wilde Zweed ofzo. Ook zo'n gay boek. Iets met blue.
Verschrikkelijk onrealistisch, geen gevoea van binding met het hoofdpersonage en de schrijver probeert in mijn optiek veel te interessant te doen met al die metaforen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dagen van de bluegrassliefde... wat vond je daar in vredesnaam crappy aan?
Hij doet net alsof, denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vraag me nu echt af hoezo Yuri opeens een leven heeft
Wie, Yuri?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef Eustace. het volgende:
Wat is hij schattig als hij heeft gedronken.
Hm. Ik heb van bijna iedereen gehoord dat ze heel goed met Arthur kunnen meeleven en willen weten hoe het verder gaat, dat het heel herkenbaar is (= realistisch?) en dat het makkelijk wegleest. Dus ja. Als je die criteria handhaaft, is mijn boek beterquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:35 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk onrealistisch, geen gevoea van binding met het hoofdpersonage en de schrijver probeert in mijn optiek veel te interessant te doen met al die metaforen.
quote:
Ik vond het boek denk ik gewoon te 'licht' denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ik heb van bijna iedereen gehoord dat ze heel goed met Arthur kunnen meeleven en willen weten hoe het verder gaat, dat het heel herkenbaar is (= realistisch?) en dat het makkelijk wegleest. Dus ja. Als je die criteria handhaaft, is mijn boek beter
Ja, maar dan moet je hem wel eerst bestellen, ben ik bang. D'r zit in Joure wel een boekwinkel die hem heeft, geloof ik, maar daar heb je ook weinig aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vond het boek denk ik gewoon te 'licht' denk ik.Is jouw boek verkrijgbaar bij de Bruna of Selexyz?
Nee, dat was een reactie op Bas. Ik heb al een poosje niet van die dingen gehad helaasquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
import, zelf gemaakt, of hebben ze die daar ook?
ah moet beter lezen dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was een reactie op Bas. Ik heb al een poosje niet van die dingen gehad helaas
Klopt, ik onderschatte de jeugd even en daarbij was dit toch informatie die ik wilde delen dus...quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders, ik heb het wel gezien
Dat was een flinke stapavond dus!quote:
jaja van de climochoquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:30 schreef mike_hunt het volgende:
kut, het toetsenbord plakt nog een beetje van de calimocho. Gisteren ging er een kan overheen. het verbaast me dat ie het nog doet.![]()
Calimocho is mengsel van cola en rode wijn voordat er weer commentaar komt.![]()
quote:
lekker!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:29 schreef Eustace. het volgende:
A friend of mine grows his very own brambles.
morgen om 8 uur weet ik hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar. Ik haalde 'em niet door mijn vuistje.
![]()
sup bitch?
ben je al millionaire geworden?
quote:
geen ideequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat zal je eerste aankoop worden indien je wint?
geen natte droom meer op je oog richten dan hequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
had van de week een dikke oog. Had nog getest op allergie o.i.d. maar geen resultaten. Gelukkig kan ik weer kijken.
geen trainingsbroek?quote:
ja, ik richtte op mijn mond maar helaas, alles onder de papquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:50 schreef Peter het volgende:
[..]
geen natte droom meer op je oog richten dan he
stond er geen bovenbuur op het balkon te sjorren ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik richtte op mijn mond maar helaas, alles onder de pap![]()
nee, het dat was het niet. Het kwam s middags opzetten. Ik dacht eerst dat ik iets verkeerds had gegeten.
Dan zou dat 1 van mijn neven moeten geweest zijn aangezien het een losstaand huis is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:02 schreef Peter het volgende:
[..]
stond er geen bovenbuur op het balkon te sjorren ?
he jongenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:![]()
Yuri was je ook de stad in?
Ik heb een leuk heterofeestje gehad hoor![]()
Al ben ik niet zo blij met de smsjes die ik naar Dave heb opgestuurd in een wat aangeschoten toestand![]()
ik dacht al, ik heb je al een tijd niet gezien hier.quote:
Ieuw... heb jij het zaad van 1 van je neven in je oog gehad?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan zou dat 1 van mijn neven moeten geweest zijn aangezien het een losstaand huis is.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw... heb jij het zaad van 1 van je neven in je oog gehad?
Je zie zelf "dan moet het van 1 van men neven zijn. Dit is een vrijstaand huis"quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ranzig
nee, lees eens een paar posts terug dezelfde pagina.
ik heb mezelf gewoon opgedrongenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht al, ik heb je al een tijd niet gezien hier.![]()
logeerpartijtje? o.k. spill it, waar heb je die opgescharreld?![]()
dat zei ik alleen maar om te illustreren dat het geen appartement is, maar een groot vrijstaand huis in Nuez de Ebro.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zie zelf "dan moet het van 1 van men neven zijn. Dit is een vrijstaand huis"
Thanks for the tip, je bent er een klein beetje te laat mee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
o god, no u dumb bitch.![]()
je weet toch wat the number one rule is? Never to stand in Hell's way nooit smsjes sturen als je dronken bent.
als het maar geen bitcherige smsjes waren hahahaquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks for the tip, je bent er een klein beetje te laat mee!![]()
Nou ja gut, ik zie hem morgen weer
op hem? beetje de alfa male uithangen...quote:
Was 't nog gezellig?quote:
ging best goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
op hem? beetje de alfa male uithangen...
Het waren geen bitcherige smsjes, meer overdreven lieve smsjes. ughquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als het maar geen bitcherige smsjes waren hahaha
hoe ging diner met hem en zijn ex?
voor het eerst in 2 maanden ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:![]()
Yuri was je ook de stad in?
Ik heb een leuk heterofeestje gehad hoor![]()
Al ben ik niet zo blij met de smsjes die ik naar Dave heb opgestuurd in een wat aangeschoten toestand![]()
It wasnt me, ik heb geen idee hoe jij eruit zietquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor het eerst in 2 maanden ofzo
er zwaaide volgen mij nog iemand richting mij maar zag niet wie het was
Ja erg leukquote:
ach, als het niets met hem wordt, neem je zijn exquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het waren geen bitcherige smsjes, meer overdreven lieve smsjes. ugh![]()
En morgen gaan we meeten met zn ex... happy joy!
Hey exen zijn nou eenmaal een deel van je leven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het waren geen bitcherige smsjes, meer overdreven lieve smsjes. ugh![]()
En morgen gaan we meeten met zn ex... happy joy!
moet je wel je bril opzettenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor het eerst in 2 maanden ofzo
er zwaaide volgen mij nog iemand richting mij maar zag niet wie het was
Overbuurvrouw was zo dronken dat ze niet meer alleen kon lopenquote:
en jij komt niet in de docxquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
It wasnt me, ik heb geen idee hoe jij eruit ziet
Ow.quote:
o ja, je feestjequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Overbuurvrouw was zo dronken dat ze niet meer alleen kon lopen![]()
Alex was wel de grote afwezige gisteren, ik denk dat ze toch vertrokken zijn op vakantie gisteren
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je wel je bril opzetten![]()
wat heb je gedaan? club/kroeg? wat zijn daar de hotspots?
zitten geen emo's tis behoorlijk dood daar de laatste tijd en we hopen kroegen dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow.
klopt![]()
Ik vind het knap dat je dat kinderachtige gedrag van al die emo's daar aankan
nooit begrepen waarvoor je ditquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow.
klopt![]()
Ik vind het knap dat je dat kinderachtige gedrag van al die emo's daar aankan
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In Assen?
Het bordje...u verlaat Assen?
logischerwijze zou je zeggen dat het iemand moet zijn die rookt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok omdat het pollentijd is
Poll: wie heeft zich gisteren op mijn bal zich vergrepen aan een jointjeAng3l Rik Stroekie Theatermama MisterO
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
mooi he, Wickedquote:
weet jij wie er niet roken van de 5 genoemden dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
logischerwijze zou je zeggen dat het iemand moet zijn die rookt.
Angel en MrO roken dacht ik nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet jij wie er niet roken van de 5 genoemden dan?
Nee, ik denk dat Angel en SeñorO niet roken. En jij denk ik ook niet. Ron zegt me niets.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet jij wie er niet roken van de 5 genoemden dan?
ik ben zeker van deelname uitgesloten ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Angel en SeñorO niet roken. En jij denk ik ook niet. Ron zegt me niets.
Ik dacht dat Stroekie wel rookt.
Krijgen we straks wel het juiste antwoord?
Waarom is je oude tekst weg?quote:
en jij hing zeker in de vim?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben zeker van deelname uitgesloten ?
vanavond, als er wat meer mensen zich er over gebogen hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Angel en SeñorO niet roken. En jij denk ik ook niet. Ron zegt me niets.
Ik dacht dat Stroekie wel rookt.
Krijgen we straks wel het juiste antwoord?
Kunnen er maar 2 zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanavond, als er wat meer mensen zich er over gebogen hebben
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In Assen?
Het bordje...u verlaat Assen?
ik heb een dvdtje, als je ooit interesse hebt, geen topkwaliteitquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de musical nooit helemaal gezien.
weet je dat niet meer, Koen en Paul!!!quote:
O die vonden elkaar niet lief en zo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je dat niet meer, Koen en Paul!!!
DIE VONDEN MIJ NIET ZO LIEF!!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die vonden elkaar niet lief en zo.
Kan het me niet zo goed meer herinneren.
Ach ja, Paul op feestjes he.... tis een erg gemanierd gezellig sociaal jong
Ik kan altijd wel wat v hals shirtjes gebruikenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ff de kledingkast uitgemest. 3 vuilniszakken vol mogen richting schuur
HOEPLA!
hoef je niet eens de gallerij en de trap af te sjouwenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
HOEPLA!
O ja, dat kattengezeikquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
DIE VONDEN MIJ NIET ZO LIEF!!!!
Die hebben de hele avond lopen vergallen, Koen met zijn aanstellerige gezeik over mijn poezen en zijn vit op mij.
Paul met zijn lompe opmerkingen over mij.
Terwijl ik notabene het feestbeest was!
Er wonen en spelen kindjes onder mij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoef je niet eens de gallerij en de trap af te sjouwen
HOEPLA!
zat er niets leuks voor mij bij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
HOEPLA!
Whehe, you really don;t want my hand-me-downs!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel wat v hals shirtjes gebruiken
als je goed mikt is het 2 kinderen in 1 klapquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er wonen en spelen kindjes onder mij.
De zakken zijn zwaar
Weeknie, zou kunnen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zat er niets leuks voor mij bij?
En een katquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je goed mikt is het 2 kinderen in 1 klap
En met hand-me-downs bedoel je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, you really don;t want my hand-me-downs!
heb je uiteindelijk ook gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat kattengezeik
Ik had hem gewoon de mond moeten snoeren
Kleding, niet jongensquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je uiteindelijk ook gedaan.
Ik heb gehoord dat sinds hij in Haarlem woont het daar ook met iedereen doet
WELLUS!!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan uiteindelijk hoor. Jij zat te vervelen in de gangMaar we hebben niet gezoend die avond.
Niet. Zeker weten van niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WELLUS!!!!
wel, wel wel!!!!!
zeker weten van wel ja!
WELLUST
Niet bij jou op de kamer, dus het zal allemaal nog wel meevallen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
you dont know where those clothes have been
nu weet ik het weer ik had wouter voor koen aangezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat kattengezeik
Ik had hem gewoon de mond moeten snoeren
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet bij jou op de kamer, dus het zal allemaal nog wel meevallen.
Wouter is hoogblond.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu weet ik het weer ik had wouter voor koen aangezien
Nee ben blij dat de poes ff weg is.quote:
Was er een Wouter?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Misschien bedoelt Stroekie de Wouter die er gisteren was
niet mijn linkerbuurman maar die van een paar plekken verder en niet joostquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wouter is hoogblond.
Koen is heel donkerbruin.
Die lijken niet eens op elkaar!
gewoon een flinke plets water op gooienquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ben blij dat de poes ff weg is.
Begin er zo langzamerhand genoeg van te krijgen.
Zegt me ff niks. Ik kan ze allemaal niet uit elkaar houden. Tis dat de anekdote van de rolstoel in het ziekenhuis ter sprake kwam anders ha dik die blonde ook niet herkend.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet mijn linkerbuurman maar die van een paar plekken verder en niet joost
ja die lijkt toch wel wat op koen ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Misschien bedoelt Stroekie de Wouter die er gisteren was
en nu vertel je dat je gedroomd hebt over dat je vertelde wat je hebt gedroomdquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:42 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Ergens over dromen en dan in je volgende droom vertellen wat je gedroomd hebt blijft raar.
Zijn er foto's van dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:47 schreef MisterO het volgende:
Do we care about Wouter, Paul of al die anderen?
Misschien wordt het dan indd wat interessanterquote:
Do we care about all your boys?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:47 schreef MisterO het volgende:
dont know, dont carequote:Op zondag 9 augustus 2009 17:47 schreef MisterO het volgende:
Ja die ken ik welquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
ter herrinering, koen zit helemaal rechts op de foto,
Raaawrquote:
Die ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Raaawryou should be.
Paul ken ik nog wel, dat was die leuke blonde jongen, en er was iets met een interview waarin hij zijn iets te radicale mening had gegeven ofzo.
Dat nummer is echt vet hequote:
Mja, ach. Vind het niet zo bijzonder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat nummer is echt vet henou ja, ik ben hem nu eigenlijk al een beetje zat
Ze heeft nog wel wat nieuwe nummers op Youtube staan. Wel ok allemalquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ach. Vind het niet zo bijzonder.
Wel vrolijk, maar idd een snelvlieger denk ik.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn buurvrouwen vonden jou zo'n mooie jongen,
quote:ze vonden dat ik voor jou moest gaan
Dat zei mysterieuze Marleen ook al he
Een bal als in een hofbal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:19 schreef MisterO het volgende:
Hoezo een bal dan?
En je hebt een ringquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Een bal als in een hofbal.
Gisteren ben ik officieel gekroond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |