Dat was een flinke stapavond dus!quote:
jaja van de climochoquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:30 schreef mike_hunt het volgende:
kut, het toetsenbord plakt nog een beetje van de calimocho. Gisteren ging er een kan overheen. het verbaast me dat ie het nog doet.![]()
Calimocho is mengsel van cola en rode wijn voordat er weer commentaar komt.![]()
quote:
lekker!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:29 schreef Eustace. het volgende:
A friend of mine grows his very own brambles.
morgen om 8 uur weet ik hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar. Ik haalde 'em niet door mijn vuistje.
![]()
sup bitch?
ben je al millionaire geworden?
quote:
geen ideequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat zal je eerste aankoop worden indien je wint?
geen natte droom meer op je oog richten dan hequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
had van de week een dikke oog. Had nog getest op allergie o.i.d. maar geen resultaten. Gelukkig kan ik weer kijken.
geen trainingsbroek?quote:
ja, ik richtte op mijn mond maar helaas, alles onder de papquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:50 schreef Peter het volgende:
[..]
geen natte droom meer op je oog richten dan he
stond er geen bovenbuur op het balkon te sjorren ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik richtte op mijn mond maar helaas, alles onder de pap![]()
nee, het dat was het niet. Het kwam s middags opzetten. Ik dacht eerst dat ik iets verkeerds had gegeten.
Dan zou dat 1 van mijn neven moeten geweest zijn aangezien het een losstaand huis is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:02 schreef Peter het volgende:
[..]
stond er geen bovenbuur op het balkon te sjorren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |