Nee, ik ga geen 30 mannen afwerken in een sinister parkje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik nu allerlei dingen suggereren die je zou kunnen doen, maar dat is niet legaal..
Dagen van de bluegrassliefde... wat vond je daar in vredesnaam crappy aan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef Eustace. het volgende:
Ik hoop btw van harte dat jouw boek beter is dan die crappy one over die gozer op een zomerkamp en een wilde Zweed ofzo. Ook zo'n gay boek. Iets met blue.
Verschrikkelijk onrealistisch, geen gevoea van binding met het hoofdpersonage en de schrijver probeert in mijn optiek veel te interessant te doen met al die metaforen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dagen van de bluegrassliefde... wat vond je daar in vredesnaam crappy aan?
Hij doet net alsof, denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vraag me nu echt af hoezo Yuri opeens een leven heeft
Wie, Yuri?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef Eustace. het volgende:
Wat is hij schattig als hij heeft gedronken.
Hm. Ik heb van bijna iedereen gehoord dat ze heel goed met Arthur kunnen meeleven en willen weten hoe het verder gaat, dat het heel herkenbaar is (= realistisch?) en dat het makkelijk wegleest. Dus ja. Als je die criteria handhaaft, is mijn boek beterquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:35 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk onrealistisch, geen gevoea van binding met het hoofdpersonage en de schrijver probeert in mijn optiek veel te interessant te doen met al die metaforen.
quote:
Ik vond het boek denk ik gewoon te 'licht' denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ik heb van bijna iedereen gehoord dat ze heel goed met Arthur kunnen meeleven en willen weten hoe het verder gaat, dat het heel herkenbaar is (= realistisch?) en dat het makkelijk wegleest. Dus ja. Als je die criteria handhaaft, is mijn boek beter
Ja, maar dan moet je hem wel eerst bestellen, ben ik bang. D'r zit in Joure wel een boekwinkel die hem heeft, geloof ik, maar daar heb je ook weinig aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vond het boek denk ik gewoon te 'licht' denk ik.Is jouw boek verkrijgbaar bij de Bruna of Selexyz?
Nee, dat was een reactie op Bas. Ik heb al een poosje niet van die dingen gehad helaasquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
import, zelf gemaakt, of hebben ze die daar ook?
ah moet beter lezen dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was een reactie op Bas. Ik heb al een poosje niet van die dingen gehad helaas
Klopt, ik onderschatte de jeugd even en daarbij was dit toch informatie die ik wilde delen dus...quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders, ik heb het wel gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |