Oeh, da's wel goed idee. ^^ Straks maar eens uitvinden hoe dat moet met die bijgeleverde software.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sla ze dan in een lagere resolutie op. Op internet is het toch vrijwel nutteloos om foto's groter dan 1280x1024 te gebruiken.
Tenzij je wilt dat mensen jouw foto's gaan downloaden en uitprinten... maar ik zou zeggen dat het daar niet om gaat
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sex met Mex. Alleen al omdat het leuk klinkt..
Vergeet niet ze als kopie op te slaan... anders ben je je originele grote foto kwijtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oeh, da's wel goed idee. ^^ Straks maar eens uitvinden hoe dat moet met die bijgeleverde software.
Komt goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:06 schreef wonderer het volgende:
Hallo mannen.
Bas, toffe foto's, meerrrr
Elke foto die ik schiet word zowel in JPEG als in RAW opgeslagen. ^^quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet niet ze als kopie op te slaan... anders ben je je originele grote foto kwijt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Grote Penis.
Maar ja, in Japan hebben ze ook een speciaal festival van de grote penis..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef Eustace. het volgende:
Ik HAAT het als hij een verrassing heeft en die weken van te voren aankondigt maar niet wil zeggen wat het is.
Seks met Mex, seks met Tibo en dan vergelijken welken het lekkerste is. En als je niet kunt kiezen, kijken of je ze niet allebei kunt aanhouden. Een ménage à trois, waarom niet.quote:
Ga lekker naar PNG ipv jpegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wist ik niet eens.Maar als ik RAW bewerk op de computer, en vervolgens converteer tot jpeg, dan gaat er naar mijn idee wel kwaliteit verloren. Maar het kan ook stiekem zijn dat ik me dat inbeeld.
Nou dat laatste zal toch onderhand na al die logeerpartijen wel eens gebeurd zijn he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Seks met Mex, seks met Tibo en dan vergelijken welken het lekkerste is.
I'm not that kinda guyquote:En als je niet kunt kiezen, kijken of je ze niet allebei kunt aanhouden.
Ok, I am THAT kinda guyquote:Een ménage à trois, waarom niet..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch is het grappig, het japanse teken voor moeder is een abstract tekeningetje van twee tieten..
Pak je teddybeerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik wil lekker tegen iemand aan kruipen en in slaap vallen...
Ik heb er serieus een extra (knuffel)kussen voor in bed liggenquote:
Ja vind hem ook best okquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit best een lekker nummer![]()
.
Doe er dan wat aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen heeft weer een leven behalve ik
sure, kom maarquote:
Ga iets leuks doen.quote:
Mijn beste vriend zit tien maanden in Amerika, mijn vriend zit in the middle of fucking nowhere (Friesland), de rest is allemaal op vakantie en ik zit een beetje zielig nippend aan me cola. Thuis. Bwuh.quote:
Je hebt een nieuw speeltje. Ga foto's maken van nachtelijk groningen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zit tien maanden in Amerika, mijn vriend zit in the middle of fucking nowhere (Friesland), de rest is allemaal op vakantie en ik zit een beetje zielig nippend aan me cola. Thuis. Bwuh.
Ik durf echt niet 's nachts met dat dure ding de straat op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw speeltje. Ga foto's maken van nachtelijk groningen.
Deel 'es.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
ik toen had ik ineens een leven![]()
![]()
DAn blijf je in de achtertuin. 't Is net volle maan geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik durf echt niet 's nachts met dat dure ding de straat op.
Euh.... ook zijn gangetje. Er gebeurt wel van alles.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef Andyvie het volgende:
GE: dank je wel voor de linkjes in het vorige topic!
Met mij is alles goed hoor. Het leven gaat zijn gangetje (er gebeurt dus niks) en hoe is het met jou?
Ik nu allerlei dingen suggereren die je zou kunnen doen, maar dat is niet legaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:00 schreef Eustace. het volgende:
Ik wil al lachend dansen in de regen, stampen in de plassen. Ik wil grenzen vergeten.
Nee, ik ga geen 30 mannen afwerken in een sinister parkje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik nu allerlei dingen suggereren die je zou kunnen doen, maar dat is niet legaal..
Dagen van de bluegrassliefde... wat vond je daar in vredesnaam crappy aan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef Eustace. het volgende:
Ik hoop btw van harte dat jouw boek beter is dan die crappy one over die gozer op een zomerkamp en een wilde Zweed ofzo. Ook zo'n gay boek. Iets met blue.
Verschrikkelijk onrealistisch, geen gevoea van binding met het hoofdpersonage en de schrijver probeert in mijn optiek veel te interessant te doen met al die metaforen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dagen van de bluegrassliefde... wat vond je daar in vredesnaam crappy aan?
Hij doet net alsof, denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vraag me nu echt af hoezo Yuri opeens een leven heeft
Wie, Yuri?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef Eustace. het volgende:
Wat is hij schattig als hij heeft gedronken.
Hm. Ik heb van bijna iedereen gehoord dat ze heel goed met Arthur kunnen meeleven en willen weten hoe het verder gaat, dat het heel herkenbaar is (= realistisch?) en dat het makkelijk wegleest. Dus ja. Als je die criteria handhaaft, is mijn boek beterquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:35 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk onrealistisch, geen gevoea van binding met het hoofdpersonage en de schrijver probeert in mijn optiek veel te interessant te doen met al die metaforen.
quote:
Ik vond het boek denk ik gewoon te 'licht' denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ik heb van bijna iedereen gehoord dat ze heel goed met Arthur kunnen meeleven en willen weten hoe het verder gaat, dat het heel herkenbaar is (= realistisch?) en dat het makkelijk wegleest. Dus ja. Als je die criteria handhaaft, is mijn boek beter
Ja, maar dan moet je hem wel eerst bestellen, ben ik bang. D'r zit in Joure wel een boekwinkel die hem heeft, geloof ik, maar daar heb je ook weinig aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vond het boek denk ik gewoon te 'licht' denk ik.Is jouw boek verkrijgbaar bij de Bruna of Selexyz?
Nee, dat was een reactie op Bas. Ik heb al een poosje niet van die dingen gehad helaasquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
import, zelf gemaakt, of hebben ze die daar ook?
ah moet beter lezen dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was een reactie op Bas. Ik heb al een poosje niet van die dingen gehad helaas
Klopt, ik onderschatte de jeugd even en daarbij was dit toch informatie die ik wilde delen dus...quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders, ik heb het wel gezien
Dat was een flinke stapavond dus!quote:
jaja van de climochoquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:30 schreef mike_hunt het volgende:
kut, het toetsenbord plakt nog een beetje van de calimocho. Gisteren ging er een kan overheen. het verbaast me dat ie het nog doet.![]()
Calimocho is mengsel van cola en rode wijn voordat er weer commentaar komt.![]()
quote:
lekker!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:29 schreef Eustace. het volgende:
A friend of mine grows his very own brambles.
morgen om 8 uur weet ik hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar. Ik haalde 'em niet door mijn vuistje.
![]()
sup bitch?
ben je al millionaire geworden?
quote:
geen ideequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat zal je eerste aankoop worden indien je wint?
geen natte droom meer op je oog richten dan hequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
had van de week een dikke oog. Had nog getest op allergie o.i.d. maar geen resultaten. Gelukkig kan ik weer kijken.
geen trainingsbroek?quote:
ja, ik richtte op mijn mond maar helaas, alles onder de papquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:50 schreef Peter het volgende:
[..]
geen natte droom meer op je oog richten dan he
stond er geen bovenbuur op het balkon te sjorren ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik richtte op mijn mond maar helaas, alles onder de pap![]()
nee, het dat was het niet. Het kwam s middags opzetten. Ik dacht eerst dat ik iets verkeerds had gegeten.
Dan zou dat 1 van mijn neven moeten geweest zijn aangezien het een losstaand huis is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:02 schreef Peter het volgende:
[..]
stond er geen bovenbuur op het balkon te sjorren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |