Doe er dan wat aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen heeft weer een leven behalve ik
sure, kom maarquote:
Ga iets leuks doen.quote:
Mijn beste vriend zit tien maanden in Amerika, mijn vriend zit in the middle of fucking nowhere (Friesland), de rest is allemaal op vakantie en ik zit een beetje zielig nippend aan me cola. Thuis. Bwuh.quote:
Je hebt een nieuw speeltje. Ga foto's maken van nachtelijk groningen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zit tien maanden in Amerika, mijn vriend zit in the middle of fucking nowhere (Friesland), de rest is allemaal op vakantie en ik zit een beetje zielig nippend aan me cola. Thuis. Bwuh.
Ik durf echt niet 's nachts met dat dure ding de straat op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw speeltje. Ga foto's maken van nachtelijk groningen.
Deel 'es.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
ik toen had ik ineens een leven![]()
![]()
DAn blijf je in de achtertuin. 't Is net volle maan geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik durf echt niet 's nachts met dat dure ding de straat op.
Euh.... ook zijn gangetje. Er gebeurt wel van alles.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef Andyvie het volgende:
GE: dank je wel voor de linkjes in het vorige topic!
Met mij is alles goed hoor. Het leven gaat zijn gangetje (er gebeurt dus niks) en hoe is het met jou?
Ik nu allerlei dingen suggereren die je zou kunnen doen, maar dat is niet legaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:00 schreef Eustace. het volgende:
Ik wil al lachend dansen in de regen, stampen in de plassen. Ik wil grenzen vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |