Oeh, da's wel goed idee. ^^ Straks maar eens uitvinden hoe dat moet met die bijgeleverde software.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sla ze dan in een lagere resolutie op. Op internet is het toch vrijwel nutteloos om foto's groter dan 1280x1024 te gebruiken.
Tenzij je wilt dat mensen jouw foto's gaan downloaden en uitprinten... maar ik zou zeggen dat het daar niet om gaat
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sex met Mex. Alleen al omdat het leuk klinkt..
Vergeet niet ze als kopie op te slaan... anders ben je je originele grote foto kwijtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oeh, da's wel goed idee. ^^ Straks maar eens uitvinden hoe dat moet met die bijgeleverde software.
Komt goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:06 schreef wonderer het volgende:
Hallo mannen.
Bas, toffe foto's, meerrrr
Elke foto die ik schiet word zowel in JPEG als in RAW opgeslagen. ^^quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet niet ze als kopie op te slaan... anders ben je je originele grote foto kwijt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Grote Penis.
Maar ja, in Japan hebben ze ook een speciaal festival van de grote penis..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef Eustace. het volgende:
Ik HAAT het als hij een verrassing heeft en die weken van te voren aankondigt maar niet wil zeggen wat het is.
Seks met Mex, seks met Tibo en dan vergelijken welken het lekkerste is. En als je niet kunt kiezen, kijken of je ze niet allebei kunt aanhouden. Een ménage à trois, waarom niet.quote:
Ga lekker naar PNG ipv jpegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wist ik niet eens.Maar als ik RAW bewerk op de computer, en vervolgens converteer tot jpeg, dan gaat er naar mijn idee wel kwaliteit verloren. Maar het kan ook stiekem zijn dat ik me dat inbeeld.
Nou dat laatste zal toch onderhand na al die logeerpartijen wel eens gebeurd zijn he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Seks met Mex, seks met Tibo en dan vergelijken welken het lekkerste is.
I'm not that kinda guyquote:En als je niet kunt kiezen, kijken of je ze niet allebei kunt aanhouden.
Ok, I am THAT kinda guyquote:Een ménage à trois, waarom niet..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch is het grappig, het japanse teken voor moeder is een abstract tekeningetje van twee tieten..
Pak je teddybeerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik wil lekker tegen iemand aan kruipen en in slaap vallen...
Ik heb er serieus een extra (knuffel)kussen voor in bed liggenquote:
Ja vind hem ook best okquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit best een lekker nummer![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |