vertel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Als ik die twee opmerkingen bij elkaar prak dan heb ik hele rare gedachtes
Heb je geluisterd dan? Zou ik knap vinden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat jij blijkbaar nu niet doet.
Je weet toch dat ik geweldig ben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je geluisterd dan? Zou ik knap vinden...
Je doet geweldig je best om nu het onderwerp te veranderen om niet toe te geven dat je theorie niet op gingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik geweldig ben.
En het werkt, ik ben enorm goed in rookgordijnen creėren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je doet geweldig je best om nu het onderwerp te veranderen om niet toe te geven dat je theorie niet op ging
Waar hadden we het ook al weer over?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En het werkt, ik ben enorm goed in rookgordijnen creėren.
Over sex.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over?
Dat gaat vast niet lukken als jij daar zit en je vent in Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:47 schreef Peter het volgende:
Jah lekker, maar dan wel met m'n eigen vent
Tegenwoordig zijn er ook andere manieren, behalve lopen om van A naar B te komen heh?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet lukken als jij daar zit en je vent in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet lukken als jij daar zit en je vent in Amsterdam.
dat dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er ook andere manieren, behalve lopen om van A naar B te komen heh?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:54 schreef Desmonkey het volgende:
Zow ff m'n dell mini 9 verkocht aan iemand.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:08 schreef Desmonkey het volgende:
Kzou eventueel naar Den haag kunnen nu.
Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt mijn best gedaan maar een leuke tvp kon ik niet bedenken.
finally, kickin' it in high gear.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Echt wel, hetero feestjes zijn leuk!
Gister spontaan door de vrienden van Tibo uitgenodigd (was al 01:30) en bij Tibo blijven slapen
2 days in a row, en ik zou hem eigenlijk pas donderdag zien!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:55 schreef Cybart het volgende:
He, er zit een knop op je tv
Doe Maar
Hij was zo moe,
geheel onverwacht heb ik afscheid moeten nemen van een mentor, een vader en inspirator.
Erg verdrietig, maar met diep respect voor de manier waarop hij geleefd heeft, geven wij u kennis, dat de TV overleden is.
Hij zette tot in zijn laatste momenten aan tot nadenken, wist te amuseren en was vooral een vriend.
We zullen hem missen
TV zal in besloten kring ter aarde worden besteld
Mocht u geen rouwbrief hebben ontvangen, dan hopen wij u toch te bereiken met deze kennisgeving
en het is niet eens de mijne...quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt mijn best gedaan maar een leuke tvp kon ik niet bedenken.
Doe maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:05 schreef Vlarp het volgende:
To go naar de Dance Parade vanmiddag, or not to go...
It's him who finally does some kicking.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
finally, kickin' it in high gear.
Ik moet nog slapen, douchen, eten, tutten, aankleden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
de vloer wordt opgevreven, het toilet gemaakt, het orkest staat al klaar
klaar voor het bal
Hugged my life is mooi.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:03 schreef Eustace. het volgende:
http://www.flickr.com/photos/metbas
De eerste resultaten van ik kuttend met mijn nieuwe camera.Inclusief wilde creatieve namen. Geen meesterfoto's ofzo, was meer om te kijken wat 'ie allemaal kan en met detail en zo. En Flickr moet goddamnit RAW gaan accepteren als formaat.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe maarTibo is nu onderweg daarheen..
ow en ik had Rein gister nog geSMS't
quote:
Nee, maar wel een bierbuikje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:21 schreef Vlarp het volgende:
Nu ik zo nadenk ben ik al 3 avonden aangeschoten of dronken achter elkaar...
Zou ik vanavond afkick verschijnselen krijgen als ik niks drink?
Wat, bang om Rein te proeven?quote:
Nee hoor.. als ik aan het werk ben straks dan lukt dat prima...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:35 schreef Cybart het volgende:
ISaturday Delivery !
zojuist een telefoontje gehad dat mn Fornuis vandaag nog bezorgd wordt
@ Vlarpus:
3 dagen op rij drinken...
3 dagen op rij NIET drinken lijkt me knapper !
eye candy staff?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor.. als ik aan het werk ben straks dan lukt dat prima...
Genoeg afleiding
Tibo spaart vodka flessenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb je ook fles vodka gekocht dan?
Ow lekkah!quote:
ieder zn hobbyquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo spaart vodka flessen
Heeeeeeeeeeeeeeeel de keuken staat er vol mee.
Ik giet er vanavond wel wat in met terugwerkende krachtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb je ook fles vodka gekocht dan?
Neen, gewoon zo kaal en naturel.quote:
IK spaar rozenkransenquote:
Oh nee, niet zo...quote:
Ik knijppoppetjes en tijgersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vroeger spaarde ik olifanten knuffels en doorvaar theezakjes
in cafe de schutter in amsterdam hangt het plafond vol met theezakjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vroeger spaarde ik olifanten knuffels en doorvaar theezakjes
Daar dacht ik ook aan jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in cafe de schutter in amsterdam hangt het plafond vol met theezakjes
* sms partyON naar 4747quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
joost is helemaal beter en komt dus vanavond, yes!
En alex en Freek misschien toch ook![]()
![]()
![]()
Party ON ang3l
RAW is toch een camera-afhankelijk bestandsformaat? Lijkt me lastig dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:03 schreef Eustace. het volgende:
http://www.flickr.com/photos/metbas
De eerste resultaten van ik kuttend met mijn nieuwe camera.Inclusief wilde creatieve namen. Geen meesterfoto's ofzo, was meer om te kijken wat 'ie allemaal kan en met detail en zo. En Flickr moet goddamnit RAW gaan accepteren als formaat.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:52 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik ga vanavond naar een hetero-feestje maar die hebben af en toe een homosexuele uitspatting....
Ook gezellig
Yay, Mexicaans egriep!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
joost is helemaal beter en komt dus vanavond, yes!
Gezellig!quote:En alex en Freek misschien toch ook![]()
![]()
![]()
I can't, I got a semi-boyfriendquote:Party ON ang3l
Die laatste toch (nog) niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Twee toch? Tibo & de Mexicaan?
Niet elke camera kan in RAW schieten inderdaad. Maar alsnog is het een formaat met veel meer detail, die jpegs op Flickr moest ik ook allemaal zwaar comprimeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
RAW is toch een camera-afhankelijk bestandsformaat? Lijkt me lastig dan..
Nee, elke camera slaat RAW foto's op een andere manier opquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet elke camera kan in RAW schieten inderdaad. Maar alsnog is het een formaat met veel meer detail, die jpegs op Flickr moest ik ook allemaal zwaar comprimeren.
Meer detail? Nee, het is de onbewerkte data van de chip van je camera. Misschien moet je dit eens lezen: http://www.jimdoty.com/Digital/Raw_vs_Jpeg/raw_vs_jpeg.htmlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet elke camera kan in RAW schieten inderdaad. Maar alsnog is het een formaat met veel meer detail, die jpegs op Flickr moest ik ook allemaal zwaar comprimeren.
Als Tibo niet weet dat je de laatste gaat opzoeken in Parijs, dan lijkt me dat Tibo ook nog echt een vriendje is.quote:
Wist ik niet eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, elke camera slaat RAW foto's op een andere manier op
Het programma, of de website waar je op bekijkt moet dat specifieke formaat dus snappen
Ligt vooral aan hoe sterk je de JPEG compressie instelt. Als je er voor zorgt dat je een lage compressie hebt dan krijg je over het algemeen ook in JPEG erg mooi uitziende foto's.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wist ik niet eens.Maar als ik RAW bewerk op de computer, en vervolgens converteer tot jpeg, dan gaat er naar mijn idee wel kwaliteit verloren. Maar het kan ook stiekem zijn dat ik me dat inbeeld.
Altijd leuk 'vieze' buitenlandse woorden die niemand kentquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Japans voor penis.
(uitspraak)
Als Tibo mij geen zekerheid geeft dan is Tibo ook nog niet mijn vaste vriendje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als Tibo niet weet dat je de laatste gaat opzoeken in Parijs, dan lijkt me dat Tibo ook nog echt een vriendje is.
Of sla het op als TIFF, als je per se geen kwaliteitsverlies wilt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt vooral aan hoe sterk je de JPEG compressie instelt. Als je er voor zorgt dat je een lage compressie hebt dan krijg je over het algemeen ook in JPEG erg mooi uitziende foto's.
Als je op een schaal van 0 tot 100 zit, en 0 is de laagste kwaliteit en kleinste bestand, en 100 is de hoogste kwaliteit en het grootste bestand dan kun je voor echt goede kwaliteit op 90 gaan zitten bijv. Doe ik eigenlijk altijd.
Yarak!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Altijd leuk 'vieze' buitenlandse woorden die niemand kent
Sex met Mex. Alleen al omdat het leuk klinkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Tibo mij geen zekerheid geeft dan is Tibo ook nog niet mijn vaste vriendje.
Al merk ik wel dat we steeds meer naar elkaar toe groeienDus ik weet ook niet wat ik met mex aanmoet.
Ontmoeten sowieso, maar I think that's about it.
Dat kan ook niet elke camera..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of sla het op als TIFF, als je per se geen kwaliteitsverlies wilt.
Sla ze dan in een lagere resolutie op. Op internet is het toch vrijwel nutteloos om foto's groter dan 1280x1024 te gebruiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:55 schreef Eustace. het volgende:
Flickr accepteert ook alleen files van onder de 10MB, bij sommigen moest ik echt op 7/10 kwaliteit instellen omdat ze anders 10+ MB waren.Vind ik best zonde.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Altijd leuk 'vieze' buitenlandse woorden die niemand kent
Oeh, da's wel goed idee. ^^ Straks maar eens uitvinden hoe dat moet met die bijgeleverde software.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sla ze dan in een lagere resolutie op. Op internet is het toch vrijwel nutteloos om foto's groter dan 1280x1024 te gebruiken.
Tenzij je wilt dat mensen jouw foto's gaan downloaden en uitprinten... maar ik zou zeggen dat het daar niet om gaat
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sex met Mex. Alleen al omdat het leuk klinkt..
Vergeet niet ze als kopie op te slaan... anders ben je je originele grote foto kwijtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oeh, da's wel goed idee. ^^ Straks maar eens uitvinden hoe dat moet met die bijgeleverde software.
Komt goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:06 schreef wonderer het volgende:
Hallo mannen.
Bas, toffe foto's, meerrrr
Elke foto die ik schiet word zowel in JPEG als in RAW opgeslagen. ^^quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet niet ze als kopie op te slaan... anders ben je je originele grote foto kwijt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Grote Penis.
Maar ja, in Japan hebben ze ook een speciaal festival van de grote penis..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef Eustace. het volgende:
Ik HAAT het als hij een verrassing heeft en die weken van te voren aankondigt maar niet wil zeggen wat het is.
Seks met Mex, seks met Tibo en dan vergelijken welken het lekkerste is. En als je niet kunt kiezen, kijken of je ze niet allebei kunt aanhouden. Een ménage ą trois, waarom niet.quote:
Ga lekker naar PNG ipv jpegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wist ik niet eens.Maar als ik RAW bewerk op de computer, en vervolgens converteer tot jpeg, dan gaat er naar mijn idee wel kwaliteit verloren. Maar het kan ook stiekem zijn dat ik me dat inbeeld.
Nou dat laatste zal toch onderhand na al die logeerpartijen wel eens gebeurd zijn he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Seks met Mex, seks met Tibo en dan vergelijken welken het lekkerste is.
I'm not that kinda guyquote:En als je niet kunt kiezen, kijken of je ze niet allebei kunt aanhouden.
Ok, I am THAT kinda guyquote:Een ménage ą trois, waarom niet..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch is het grappig, het japanse teken voor moeder is een abstract tekeningetje van twee tieten..
Pak je teddybeerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik wil lekker tegen iemand aan kruipen en in slaap vallen...
Ik heb er serieus een extra (knuffel)kussen voor in bed liggenquote:
Ja vind hem ook best okquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit best een lekker nummer![]()
.
Doe er dan wat aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen heeft weer een leven behalve ik
sure, kom maarquote:
Ga iets leuks doen.quote:
Mijn beste vriend zit tien maanden in Amerika, mijn vriend zit in the middle of fucking nowhere (Friesland), de rest is allemaal op vakantie en ik zit een beetje zielig nippend aan me cola. Thuis. Bwuh.quote:
Je hebt een nieuw speeltje. Ga foto's maken van nachtelijk groningen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zit tien maanden in Amerika, mijn vriend zit in the middle of fucking nowhere (Friesland), de rest is allemaal op vakantie en ik zit een beetje zielig nippend aan me cola. Thuis. Bwuh.
Ik durf echt niet 's nachts met dat dure ding de straat op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw speeltje. Ga foto's maken van nachtelijk groningen.
Deel 'es.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
ik toen had ik ineens een leven![]()
![]()
DAn blijf je in de achtertuin. 't Is net volle maan geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik durf echt niet 's nachts met dat dure ding de straat op.
Euh.... ook zijn gangetje. Er gebeurt wel van alles.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef Andyvie het volgende:
GE: dank je wel voor de linkjes in het vorige topic!
Met mij is alles goed hoor. Het leven gaat zijn gangetje (er gebeurt dus niks) en hoe is het met jou?
Ik nu allerlei dingen suggereren die je zou kunnen doen, maar dat is niet legaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:00 schreef Eustace. het volgende:
Ik wil al lachend dansen in de regen, stampen in de plassen. Ik wil grenzen vergeten.
Nee, ik ga geen 30 mannen afwerken in een sinister parkje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik nu allerlei dingen suggereren die je zou kunnen doen, maar dat is niet legaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |