Was er een Wouter?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Misschien bedoelt Stroekie de Wouter die er gisteren was
niet mijn linkerbuurman maar die van een paar plekken verder en niet joostquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wouter is hoogblond.
Koen is heel donkerbruin.
Die lijken niet eens op elkaar!
gewoon een flinke plets water op gooienquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ben blij dat de poes ff weg is.
Begin er zo langzamerhand genoeg van te krijgen.
Zegt me ff niks. Ik kan ze allemaal niet uit elkaar houden. Tis dat de anekdote van de rolstoel in het ziekenhuis ter sprake kwam anders ha dik die blonde ook niet herkend.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet mijn linkerbuurman maar die van een paar plekken verder en niet joost
ja die lijkt toch wel wat op koen ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Misschien bedoelt Stroekie de Wouter die er gisteren was
en nu vertel je dat je gedroomd hebt over dat je vertelde wat je hebt gedroomdquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:42 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Ergens over dromen en dan in je volgende droom vertellen wat je gedroomd hebt blijft raar.
Zijn er foto's van dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:47 schreef MisterO het volgende:
Do we care about Wouter, Paul of al die anderen?
Misschien wordt het dan indd wat interessanterquote:
Do we care about all your boys?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:47 schreef MisterO het volgende:
dont know, dont carequote:Op zondag 9 augustus 2009 17:47 schreef MisterO het volgende:
Ja die ken ik welquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
ter herrinering, koen zit helemaal rechts op de foto,
Raaawrquote:
Die ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Raaawryou should be.
Paul ken ik nog wel, dat was die leuke blonde jongen, en er was iets met een interview waarin hij zijn iets te radicale mening had gegeven ofzo.
Dat nummer is echt vet hequote:
Mja, ach. Vind het niet zo bijzonder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat nummer is echt vet henou ja, ik ben hem nu eigenlijk al een beetje zat
Ze heeft nog wel wat nieuwe nummers op Youtube staan. Wel ok allemalquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ach. Vind het niet zo bijzonder.
Wel vrolijk, maar idd een snelvlieger denk ik.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn buurvrouwen vonden jou zo'n mooie jongen,
quote:ze vonden dat ik voor jou moest gaan
Dat zei mysterieuze Marleen ook al he
Een bal als in een hofbal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:19 schreef MisterO het volgende:
Hoezo een bal dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |