O die vonden elkaar niet lief en zo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je dat niet meer, Koen en Paul!!!
DIE VONDEN MIJ NIET ZO LIEF!!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die vonden elkaar niet lief en zo.
Kan het me niet zo goed meer herinneren.
Ach ja, Paul op feestjes he.... tis een erg gemanierd gezellig sociaal jong
Ik kan altijd wel wat v hals shirtjes gebruikenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ff de kledingkast uitgemest. 3 vuilniszakken vol mogen richting schuur
HOEPLA!
hoef je niet eens de gallerij en de trap af te sjouwenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
HOEPLA!
O ja, dat kattengezeikquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
DIE VONDEN MIJ NIET ZO LIEF!!!!
Die hebben de hele avond lopen vergallen, Koen met zijn aanstellerige gezeik over mijn poezen en zijn vit op mij.
Paul met zijn lompe opmerkingen over mij.
Terwijl ik notabene het feestbeest was!
Er wonen en spelen kindjes onder mij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoef je niet eens de gallerij en de trap af te sjouwen
HOEPLA!
zat er niets leuks voor mij bij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
HOEPLA!
Whehe, you really don;t want my hand-me-downs!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel wat v hals shirtjes gebruiken
als je goed mikt is het 2 kinderen in 1 klapquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er wonen en spelen kindjes onder mij.
De zakken zijn zwaar
Weeknie, zou kunnen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zat er niets leuks voor mij bij?
En een katquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je goed mikt is het 2 kinderen in 1 klap
En met hand-me-downs bedoel je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, you really don;t want my hand-me-downs!
heb je uiteindelijk ook gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat kattengezeik
Ik had hem gewoon de mond moeten snoeren
Kleding, niet jongensquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je uiteindelijk ook gedaan.
Ik heb gehoord dat sinds hij in Haarlem woont het daar ook met iedereen doet
WELLUS!!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan uiteindelijk hoor. Jij zat te vervelen in de gangMaar we hebben niet gezoend die avond.
Niet. Zeker weten van niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WELLUS!!!!
wel, wel wel!!!!!
zeker weten van wel ja!
WELLUST
Niet bij jou op de kamer, dus het zal allemaal nog wel meevallen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
you dont know where those clothes have been
nu weet ik het weer ik had wouter voor koen aangezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat kattengezeik
Ik had hem gewoon de mond moeten snoeren
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet bij jou op de kamer, dus het zal allemaal nog wel meevallen.
Wouter is hoogblond.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu weet ik het weer ik had wouter voor koen aangezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |