o ja, je feestjequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Overbuurvrouw was zo dronken dat ze niet meer alleen kon lopen![]()
Alex was wel de grote afwezige gisteren, ik denk dat ze toch vertrokken zijn op vakantie gisteren
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je wel je bril opzetten![]()
wat heb je gedaan? club/kroeg? wat zijn daar de hotspots?
zitten geen emo's tis behoorlijk dood daar de laatste tijd en we hopen kroegen dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow.
klopt![]()
Ik vind het knap dat je dat kinderachtige gedrag van al die emo's daar aankan
nooit begrepen waarvoor je ditquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow.
klopt![]()
Ik vind het knap dat je dat kinderachtige gedrag van al die emo's daar aankan
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In Assen?
Het bordje...u verlaat Assen?
logischerwijze zou je zeggen dat het iemand moet zijn die rookt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok omdat het pollentijd is
Poll: wie heeft zich gisteren op mijn bal zich vergrepen aan een jointjeAng3l Rik Stroekie Theatermama MisterO
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
mooi he, Wickedquote:
weet jij wie er niet roken van de 5 genoemden dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
logischerwijze zou je zeggen dat het iemand moet zijn die rookt.
Angel en MrO roken dacht ik nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet jij wie er niet roken van de 5 genoemden dan?
Nee, ik denk dat Angel en SeñorO niet roken. En jij denk ik ook niet. Ron zegt me niets.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet jij wie er niet roken van de 5 genoemden dan?
ik ben zeker van deelname uitgesloten ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Angel en SeñorO niet roken. En jij denk ik ook niet. Ron zegt me niets.
Ik dacht dat Stroekie wel rookt.
Krijgen we straks wel het juiste antwoord?
Waarom is je oude tekst weg?quote:
en jij hing zeker in de vim?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben zeker van deelname uitgesloten ?
vanavond, als er wat meer mensen zich er over gebogen hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Angel en SeñorO niet roken. En jij denk ik ook niet. Ron zegt me niets.
Ik dacht dat Stroekie wel rookt.
Krijgen we straks wel het juiste antwoord?
Kunnen er maar 2 zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanavond, als er wat meer mensen zich er over gebogen hebben
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In Assen?
Het bordje...u verlaat Assen?
ik heb een dvdtje, als je ooit interesse hebt, geen topkwaliteitquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de musical nooit helemaal gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |