he jongenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:![]()
Yuri was je ook de stad in?
Ik heb een leuk heterofeestje gehad hoor![]()
Al ben ik niet zo blij met de smsjes die ik naar Dave heb opgestuurd in een wat aangeschoten toestand![]()
ik dacht al, ik heb je al een tijd niet gezien hier.quote:
Ieuw... heb jij het zaad van 1 van je neven in je oog gehad?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan zou dat 1 van mijn neven moeten geweest zijn aangezien het een losstaand huis is.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw... heb jij het zaad van 1 van je neven in je oog gehad?
Je zie zelf "dan moet het van 1 van men neven zijn. Dit is een vrijstaand huis"quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ranzig
nee, lees eens een paar posts terug dezelfde pagina.
ik heb mezelf gewoon opgedrongenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht al, ik heb je al een tijd niet gezien hier.![]()
logeerpartijtje? o.k. spill it, waar heb je die opgescharreld?![]()
dat zei ik alleen maar om te illustreren dat het geen appartement is, maar een groot vrijstaand huis in Nuez de Ebro.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zie zelf "dan moet het van 1 van men neven zijn. Dit is een vrijstaand huis"
Thanks for the tip, je bent er een klein beetje te laat mee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
o god, no u dumb bitch.![]()
je weet toch wat the number one rule is? Never to stand in Hell's way nooit smsjes sturen als je dronken bent.
als het maar geen bitcherige smsjes waren hahahaquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks for the tip, je bent er een klein beetje te laat mee!![]()
Nou ja gut, ik zie hem morgen weer
op hem? beetje de alfa male uithangen...quote:
Was 't nog gezellig?quote:
ging best goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
op hem? beetje de alfa male uithangen...
Het waren geen bitcherige smsjes, meer overdreven lieve smsjes. ughquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als het maar geen bitcherige smsjes waren hahaha
hoe ging diner met hem en zijn ex?
voor het eerst in 2 maanden ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef MisterO het volgende:![]()
Yuri was je ook de stad in?
Ik heb een leuk heterofeestje gehad hoor![]()
Al ben ik niet zo blij met de smsjes die ik naar Dave heb opgestuurd in een wat aangeschoten toestand![]()
It wasnt me, ik heb geen idee hoe jij eruit zietquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor het eerst in 2 maanden ofzo
er zwaaide volgen mij nog iemand richting mij maar zag niet wie het was
Ja erg leukquote:
ach, als het niets met hem wordt, neem je zijn exquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het waren geen bitcherige smsjes, meer overdreven lieve smsjes. ugh![]()
En morgen gaan we meeten met zn ex... happy joy!
Hey exen zijn nou eenmaal een deel van je leven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het waren geen bitcherige smsjes, meer overdreven lieve smsjes. ugh![]()
En morgen gaan we meeten met zn ex... happy joy!
moet je wel je bril opzettenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor het eerst in 2 maanden ofzo
er zwaaide volgen mij nog iemand richting mij maar zag niet wie het was
Overbuurvrouw was zo dronken dat ze niet meer alleen kon lopenquote:
en jij komt niet in de docxquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
It wasnt me, ik heb geen idee hoe jij eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |