quote:
Ok!quote:
Dus je gaat er wel op in. 1-0 voor Allurequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga er niet op in BobbyB, wilde alleen even duidelijk zijn
Dat paste niet in de TT.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent wel de punt vergeten achter mijn naam.
Toch krijg ik uiteindelijk wel gelijk.quote:
Ook best, net alsof ik er vanavond ook maar één minuut minder van zal slapenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:!
[..]
Dus je gaat er wel op in. 1-0 voor Allure
Dat je verloren hebt van een meisje is nou niet iets wat makkelijk te verkroppen is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook best, net alsof ik er vanavond ook maar één minuut minder van zal slapen
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je verloren hebt van een meisje is nou niet iets wat makkelijk te verkroppen is.
Dat je er op in blijft gaan doet mij anders vermoeden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken.
Hey Fas!quote:
Like I care wat jij er van vindquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je er op in blijft gaan doet mij anders vermoeden.
Dat doe ik soms ook. Dan zegt de man naast me ""LET OP JE SNELHEID POTJANDORRIE".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja handig toch. Soms rijdt hij wel wat hard, dat is wel eng.
Ik doe dat altijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook. Dan zegt de man naast me ""LET OP JE SNELHEID POTJANDORRIE".
Vooral blijven happen.quote:
ik ben een vis?quote:
Dat zal je leren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
Oh ja, ik werd vannacht om vier uur (precies vier uur!) wakker, strek eventjes m'n benen en AAAAAAAAAAAAAAAAARGGGH!!!! Kramp in m'n fucking onderbeen. Serieus, ik heb in tijden niet zulke pijn gevoeld.En het ging maar niet weg. Het leek alsof het 'op slot' zat.
Ik heb voor mijn gevoel echt vijf minuten lang pijn geleden en krampachtig (
) geprobeerd de pijn weg te krijgen. Heb zelfs in m'n kussen gebeten van de pijn.
quote:
Hihi dat heb ik af en toe ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
Oh ja, ik werd vannacht om vier uur (precies vier uur!) wakker, strek eventjes m'n benen en AAAAAAAAAAAAAAAAARGGGH!!!! Kramp in m'n fucking onderbeen. Serieus, ik heb in tijden niet zulke pijn gevoeld.En het ging maar niet weg. Het leek alsof het 'op slot' zat.
) geprobeerd de pijn weg te krijgen. Heb zelfs in m'n kussen gebeten van de pijn.
Je gaat dood.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
Wil jij me de volgende keer als zoiets gebeurt masseren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi dat heb ik af en toe ookalsof je onderbeen een baksteen is zo hard voelt 'ie aan.
Ik raak dan altijd helemaal in paniek omdat ik dan net wakker ben en het echt belachelijk veel pijn doet! Maar je moet proberen een beetje te masseren.. Dat werkt bij mij altijd.
Ja hoor liefje, jou altijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil jij me de volgende keer als zoiets gebeurt masseren?
hahahahahhaa, dat heb ik ook eens gehadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahhaa, dat heb ik ook eens gehadGoddomme zeg.
Idemquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef IQM het volgende:
[..]! Serieus, hè. Ik kan me echt niet herinneren dat ik de laatste jaren meer pijn heb gehad dan als ik 's nachts kramp in m'n poten krijg.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem![]()
En godse slaan op dat kussen, bijten, alles om de pijn minder te laten worden
Hahaha nee ik weet hetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef IQM het volgende:
[..]! Serieus, hè. Ik kan me echt niet herinneren dat ik de laatste jaren meer pijn heb gehad dan als ik 's nachts kramp in m'n poten krijg.
Ik wíst wel dat je niet perfect was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee ik weet hetmaar ik heb dat ook nog serieus best wel vaak omdat m'n achillespezen (waar de kramp zit) te kort zijn
!
quote:BERLIJN - De farmaceutische industrie voedt de angst voor de Mexicaanse griep. De Mexicaanse griep is niet gevaarlijker dan de gewone griep. Integendeel: het aantal gevallen is 'belachelijk' klein vergeleken met andere griepgolven.
Ads door Google
Dat zegt de longarts en SPD-parlementariër Wolfgang Wodarg volgens Duitse media vrijdag. „Dit is big business voor de farmaceutische industrie”, aldus Wodarg. Volgens hem heeft de lobby van de farmaceutische industrie zijn belangen weten door te drukken in de politiek. Normaal is nooit van tevoren bekend hoeveel griepvaccins verkocht kunnen worden. „Nieuw is nu dat de regering de farmaceutische industrie een verkoopgarantie geeft”, aldus Wodarg.
Tevens maakt de arts zich grote zorgen over het griepvaccin dat momenteel in Duitsland wordt getest. Dat wordt gekweekt op kankercellen van dieren. Volgens Wodarg zou er een kankerrisico voor gevaccineerden kunnen zijn. Dat wordt echter pas jaren na de voorgenomen massale inentingen duidelijk. Volgens Wodarg worden de Duitsers massaal als cavia gebruikt.
Hell yeahquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Bt, zal ik zulke foto's van jou maken?
Heb ik je daar nooit over verteldquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wíst wel dat je niet perfect was. [ afbeelding ]
Tuurlijk wel. Met de juiste camera's en belichting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hell yeahmaar dat kun je toch niet
!
Volgens mij wel, ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik je daar nooit over verteld? Dat ik altijd op m'n tenen loop enzo?
Dan heb ik nog liever een chick met puntige knieën.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik je daar nooit over verteld? Dat ik altijd op m'n tenen loop enzo?
Ik zie geen rechter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechter heeft flinke blauwe plekken op d'r reet.
Laat me raden: ze zei iets en jij gaf haar gelijk. En toen zei ze weer iets en toen gaf je haar weer gelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Fascination het volgende:
Whehe, ik heb over Allure gedroomd.Weet alleen niet meer precies waar het over ging.
Dromen over iemand van fokquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Fascination het volgende:
Whehe, ik heb over Allure gedroomd.Weet alleen niet meer precies waar het over ging.
Je moest er vast om lachen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Fascination het volgende:
Wil je nu beweren dat je nog nooit dromen over mij hebt gehad?quote:
quote:
Natuurlijk niet, dommerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat me raden: ze zei iets en jij gaf haar gelijk. En toen zei ze weer iets en toen gaf je haar weer gelijk.
Ja ik deed dat vroegah aaaltijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja.Dat je altijd op je tenen loopt dan weer niet.
Nee, ik maakte een seksueel getint grapje, want dat is altijd heel lollig.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik deed dat vroegah aaaltijden toen moest ik het afleren, maar dat lukte niet zo goed. En nu doe ik het alleen nog binnenshuis
!
Jezus, waarom?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:34 schreef IQM het volgende:
Vandaag in de categorie "WTF":
[ afbeelding ]
Bite me. Dude.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef IQM het volgende:
Mensen die 'overhuizen' zeggen.
No offence, Allure.
Pardonquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
Bt is a-seksueel, a-seksueel, a-seksueel!
Ja ik ben nog steeds niet begonnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef Allure_ het volgende:
Hey BT, lukt het met je spulletjes inpakken? En hoe huis jij eigenlijk over? Ik wil eigenlijk ergens gratis iets kunnen ritselen, want het is super duur om iets te huren.
Ik had het nog nooit iemand horen zeggen ofzo maar het klinkt eigenlijk wel schattigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef IQM het volgende:
No offence, Allure.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (I have no idea, son.)
/
Nee, het klinkt debiel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit iemand horen zeggen ofzo maar het klinkt eigenlijk wel schattig!
Ja, een aanhanger bijvoorbeeld. Ah oke, ja bij mij moet er ook een matras mee, en een fiets en nog best wat grote spullen. Dus dan heb ik denk ik toch wel een aanhanger nodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
Ja ik ben nog steeds niet begonnenmaar dat doe ik zo.. En hoe bedoel je, als in een aanhanger ofzo?
Ik probeer gewoon zo min mogelijk spullen mee te nemen, en we hebben een vrij grote auto waar genoeg bergruimte is als je de achterbank naar voren klapt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (I have no idea, son.)
/
Dat zeggen alleen Brabanders.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef IQM het volgende:
No offence, Allure.
Geniet nou eens van de kleine dingen in het leven, i.p.v de kleine dingen altijd af te kankeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, het klinkt debiel.Ik hoorde het een klasgenoot drie jaar geleden voor het eerst zeggen. En laatst m'n vriendin ook nog 's.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geniet nou eens van de kleine dingen in het leven, i.p.v de kleine dingen altijd af te kankeren.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
JONGENS, let op!
Ik heb zojuist een kuttopic gered![]()
Doktor die zegt dat ik topsporter had kunnen worden
Ja ik moet ook een matras en fiets mee, nu je het zegtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, een aanhanger bijvoorbeeld. Ah oke, ja bij mij moet er ook een matras mee, en een fiets en nog best wat grote spullen. Dus dan heb ik denk ik toch wel een aanhanger nodig.
Fiets kan je ook een keer meenemen in de trein.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik moet ook een matras en fiets mee, nu je het zegt! Maar die fiets kan ook wel gewoon op de fietsendrager achterop de auto. En anders hebben we een buurman van wie we de aanhanger mogen lenen dus no problemo
!
Ken je geen mensen met een aanhanger? Hier is het echt verbazingwekkend hoeveel mensen zo'n ding hebben.
Ja dacht het even lekker mooi niet hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Fiets kan je ook een keer meenemen in de trein.
Hehequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik moet ook een matras en fiets mee, nu je het zegt! Maar die fiets kan ook wel gewoon op de fietsendrager achterop de auto. En anders hebben we een buurman van wie we de aanhanger mogen lenen dus no problemo
!
Ken je geen mensen met een aanhanger? Hier is het echt verbazingwekkend hoeveel mensen zo'n ding hebben.
Wut?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dacht het even lekker mooi niet he..
Andersom is wat lastiger inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Fiets kan je ook een keer meenemen in de trein.
Een dichte aanhanger huren kost 3 tientjes voor een hele dag. Stelt niets voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe. Ja, ik wil liever niet zo'n open aanhanger. Ik denk dat ik de bedrijfsbus van een vriend van me probeer te regelen.
Moet je wel een auto hebben met trekhaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een dichte aanhanger huren kost 3 tientjes voor een hele dag. Stelt niets voor.
Correct, maar wie kent er niemand zonder auto met een trekhakert?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je wel een auto hebben met trekhaak.
Oh, nou dat valt nog mee dan idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een dichte aanhanger huren kost 3 tientjes voor een hele dag. Stelt niets voor.
Het is dan ook een aanhanger.quote:
Niet met die trein, want die gaat terug in de tijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag je drie keer raden hoe ik van hier naar Groningen reis in de toekomst.
Trein?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag je drie keer raden hoe ik van hier naar Groningen reis in de toekomst.
Goed punt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Correct, maar wie kent er niemand zonder auto met een trekhakert?
Je moet alleen iets van 150 borg betalen, maar dat kunnen papa en mama vast wel even voorschieten.quote:
Alsof alle BMW 's standaard een trekhaak hebben. Vraag het aan je vader zelf, en nee, ik ben niet je vaderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
Jitzzzze, m'n vader heeft een BMW. Hebben die een trekhaak?
Onze blitse BMW heeft wel een trekhaakquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof alle BMW 's standaard een trekhaak hebben. Vraag het aan je vader zelf, en nee, ik ben niet je vader
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
Jitzzzze, m'n vader heeft een BMW. Hebben die een trekhaak?
nee dan zou je ook op de bruiloft uitgenodigd moeten wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof alle BMW 's standaard een trekhaak hebben. Vraag het aan je vader zelf, en nee, ik ben niet je vader
Nou, gefeliciflapstaartquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onze blitse BMW heeft wel een trekhaak.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"
Je kunt je fiets toch niet meenemen in de bus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ik snap je niet.Of je tegenargument in ieder geval.
Je gaat serieus met de bus vanaf daar naar Groningen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt je fiets toch niet meenemen in de bus.
Jij denkt dat het makkelijker is om half Nederland door te crossen met de trein in plaats van over de afsluitdijk te gaan met de bus?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Je gaat serieus met de bus vanaf daar naar Groningen?![]()
Oh ja, afsluitdijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij denkt dat het makkelijker is om half Nederland door te crossen met de trein in plaats van over de afsluitdijk te gaan met de bus?
Schaam je, echt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, afsluitdijk.Niet bij stilgestaan.
Hoor je voor het eerst van dat woord ofzo?quote:
Sorry.quote:
Ja, maar jullie hebben vast ook niet zo'n saaie kale 1 serie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onze blitse BMW heeft wel een trekhaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
zeg waarvoor heb je een trekhaak nodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed idee All! Ja, I know.
Wel 49 euro per dag.
Om te oefenen met trekkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
zeg waarvoor heb je een trekhaak nodig
nou dan heb ik voor jou een aanbiedingquote:
3 dagen trekken? Pijnlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
nou dan heb ik voor jou een aanbieding
3 dagen voor 73 euro
En hij trekt het ook nietquote:
maar even seriues, je gaat verhuizen?quote:
Nee, overhuizen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:04 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
maar even seriues, je gaat verhuizen?
Ik dacht dat we gingen verhuizen de bahama's na de bruiloft
zeg... we zouden naar disneyland gaan en week later italiequote:
quote:"Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde", zegt Lisa (14) uit Driebergen, "zó blij was ik." Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks.
quote:Lisa - ze wil niet met haar achternaam in het nieuws- leest veel over "beroemde mensen", vertelt ze. En die staan vaak op de foto met een grote Starbucksbeker. Daarom houdt Lisa van Starbucks. Haar vader Arie (58) ging mee naar Utrecht. Zelf heeft hij "niet zoveel" met de koffieketen, "behalve het geluk op het gezicht van Lisa".
quote:"Dit ga ik niet dagelijks doen. Als je er nuchter naar kijkt, is 4,45 euro voor een kopje koffie natuurlijk te duur. Maar soms wil ik graag bedrogen worden."
Jij pijpt liever?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En hij trekt het ook niet.
Maargoed, sowieso ben ik anti-trek. Dus laat die aanbieding maar zitten.
En het is MacBook. Misschien moet ik daar eens een topic over openen.quote:
Ja, of misschien moet Apple niet zo geforceerd hip doen met hun hoofdletters midden in namen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En het is MacBook. Misschien moet ik daar eens een topic over openen.
Het is toch ook LudoSanders.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, of misschien moet Apple niet zo geforceerd hip doen met hun hoofdletters midden in namen.Of is het aPple?
Hoofdletter aan het eind van de naam is veel hipper.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, of misschien moet Apple niet zo geforceerd hip doen met hun hoofdletters midden in namen.Of is het aPple?
Hihi, dingen in dozen stoppen. Dat doe ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook een MacBook en een Starbucks mok.
Ik laat me graag bedriegen.
En nu ga ik verder met dingen in dozen stoppen!
Een piemelshirt natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef Trannellius het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen voor de meet
Alleen maar hoofdletters is nog cooler.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoofdletter aan het eind van de naam is veel hipper.
Ik doorgaans niet, daarom is het nu wel spannendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi, dingen in dozen stoppen. Dat doe ik ook wel eens.
Nee, kleine letters is baaszszszquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen maar hoofdletters is nog cooler.
Je weet dat de meest awesome users op FOK! een hoofdletter aan het begin van hun naam hebben, hè? Ga maar na.quote:
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet dat de meest awesome users op FOK! een hoofdletter aan het begin van hun naam hebben, hè? Ga maar na.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigd
Dat is niet stotteren, dat is weer de laatste schrijfwijze. Je loopt achter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
stotteren doet er dan wel weer afbreuk aan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:32 schreef master111 het volgende:
oke, ik verander dan mijn e-mail adres.
daaag FOK!
(ga maar lekker lachen om mijn meestal verzonnen/overdrijverige kut posts, lekker puhh)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:35 schreef IQM het volgende:
[..]
En dit topic van hem: met deze relatie doorgaan?
blablablaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
jitzzzze is niet eens hoofdletterwaardig.
Ja dat zijn over het algemeen de mensen met een beetje intellect.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet dat de meest awesome users op FOK! een hoofdletter aan het begin van hun naam hebben, hè? Ga maar na.
Klopt. Kijk maar naar tong80, dagdag, veldmuis, gers, yvonne, remlof etc. en vergelijk het dan eens met users waarvan de namen met hoofdletters beginnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zijn over het algemeen de mensen met een beetje intellect.
Het is ook zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Kijk maar naar tong80, dagdag, veldmuis, gers, yvonne, remlof etc. en vergelijk het dan eens met users waarvan de namen met hoofdletters beginnen.
De enige overeenkomst die deze mensen hebben is dat ze allemaal autist zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Kijk maar naar tong80, dagdag, veldmuis, gers, yvonne, remlof etc. en vergelijk het dan eens met users waarvan de namen met hoofdletters beginnen.
Wij hebben een eigen subforumquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
Voor een stelletje zelfverklaarde kwaliteitsusers zijn jullie verdacht stil
Trekken moet een jongen maar lekker zelf doen, that's all I'm sayingquote:
Stil nou. Dadelijk gaat ie een account aanmaken waarvan de username begint met een hoofdletter, hebben we daar ook weer last van hem.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
Jitzzzze er zit een banaan in je oor
- Ja dat weet ik
Waarom
- Dat is tegen de haaien
Maar er zijn hier helemaal geen haaien
- Dus het werkt
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Marion Cotillard, gister in de bioscoop was ze Evelyn "Billie" Frechette.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Marion Cotillard, gister in de bioscoop was ze Evelyn "Billie" Frechette.
Haar vast staat d'r wel echt veel mooierquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Marion Cotillard, gister in de bioscoop was ze Evelyn "Billie" Frechette.
Gister gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
D'r haar in de film is zo mooiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef Allure_ het volgende:
Oh hihi, ik ben verliefd op haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die laatste keek ik stiekem naar d'r borsten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
D'r haar in de film is zo mooi
Die kleur is mijn haar nu en de uitgroei is lelijk, ik raad het je niet aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik vind deze kleur echt supermooi bij d'r staan:
[ afbeelding ]
Ik wil dat zelf ook echt graag, maar ik durf niet.
Witte bikini's zijn lelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, ze ziet er weer goed uit.
En ik ben niet echt fan van d'r bikini, maar toch: witte bikini's.
't Jouwe is donkerder toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kleur is mijn haar nu en de uitgroei is lelijk, ik raad het je niet aan.![]()
Ja, zoiets had ik al gezien bij jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kleur is mijn haar nu en de uitgroei is lelijk, ik raad het je niet aan.![]()
[..]
Witte bikini's zijn lelijk.
Zwart was het ja, maar door het wassen, de zee en het chloor is het nu heel donker bruin en ik heb zelf lichter bruin dan dat het nu is.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, ze ziet er weer goed uit.
En ik ben niet echt fan van d'r bikini, maar toch: witte bikini's.
M'n haar is donkerder dan het jouwe zover ik kan zien. Ici. Die kop van HD elke keer hierquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik al gezien bij je. Heb je van jezelf een beetje dezelfde haarkleur als mij dan? Jammer dat je niet gewoon 1x kunt testen, en als het dan lelijk is gewoon weer uitspoelen
.
Als ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik al gezien bij je. Heb je van jezelf een beetje dezelfde haarkleur als mij dan? Jammer dat je niet gewoon 1x kunt testen, en als het dan lelijk is gewoon weer uitspoelen
.
Die laatste foto. Ik zou d'r hard geven.quote:
cent?quote:
Nee, wit is echt lelijk. Vooral op een lichte huidskleur en op een donkere huidskleur is het nog steeds spuuglelek.quote:
Sherlock Holmes has spoken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
Zij speelde ook in Big Fish en Public Enemies.
Anders ik welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik.
[..]
Die laatste foto. Ik zou d'r hard geven.
Nee, daar speelde ze niet in. Dat was Rachel McAdams.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, daar speelde ze niet in. Dat was Rachel McAdams.
Ah oke, da's wel donkerder, ja. Meisje die ik ken heeft echt witblond haar van zichzelf, maar zij verft het al jaren zwart. Staat heel mooi, maar zo is ze wel iedere week aan het bijkleurenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n haar is donkerder dan het jouwe zover ik kan zien. Ici. Die kop van HD elke keer hier
Hou je backquote:
Ze speelt er nog steeds in hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, daar speelde ze niet in. Dat was Rachel McAdams.
Heeft ze dan wel geluk mee ja. Meh!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, da's wel donkerder, ja. Meisje die ik ken heeft echt witblond haar van zichzelf, maar zij verft het al jaren zwart. Staat heel mooi, maar zo is ze wel iedere week aan het bijkleuren. Scheelt ook dat d'r moeder kapper is
.
[..]
Hou je back.
Je moeder, vuile pornohoer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze speelt er nog steeds in hoor.
Wat zit die vent achter hem spastisch te doen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:14 schreef IQM het volgende:
Tering, wat blijft de The Joker van Heath Ledger toch geniaal!![]()
[ afbeelding ]
Hij speelde toch ook in de film Cocktail?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:14 schreef IQM het volgende:
Tering, wat blijft de The Joker van Heath Ledger toch geniaal!![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik maar eens gaan douchen, viespeuk.quote:
Ja, da's echt balenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft ze dan wel geluk mee ja. Meh!
Ik vind zwart haar ook tof bij mezelf maar die uitgroei word ik helemaal dol van en ik wil niet keer op keer verven... ik heb al zulk dun haar en verf is nou niet echt goed, dus ik laat het komende week ontkleuren en inkleuren en dat is de laatste keer.
PHOTOSHOP FTWquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, da's echt balen. Maar misschien ga ik het toch gewoon een keer doen
. Ik moet gewoon weten hoe het staat
.
Wut?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh. Hoe is het afgelopen met bp en z'n toompje?Heb je 'm nog hard uitgelachen?
Dat was niet waar. We hadden seks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Behangplakker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat was niet waar. We hadden seks.![]()
Nee, broekpaling.quote:
Heb ik nietquote:
Wat nou slet? Ik heb toch maar 1 bedpartner. Ik kan niet van hem en van mezelf verwachten niets te doen als we bij elkaar in bed liggen.. dat is onmogelijk.quote:
Dat valt vies tegenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Laat foto zien van die jongen waar je seks mee had. Of van je vakantielover
. Volgens mij heb jij smaakkkk
.
Al die tijd? Hij zei het gister voor de grap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
En hoezo dat was niet waar?
Dat heb jij verzonnen, gisteren in de SC, of hij al die tijd tegenover jou?
Omdat je eerst zei dat hij maar aan de andere kant moest liggen en dat 'ie maar moest accepteren dat het niks meer wordt enzo. Maar hey, als jullie gewoonweg niet van elkaar kunnen afblijven...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat nou slet? Ik heb toch maar 1 bedpartner. Ik kan niet van hem en van mezelf verwachten niets te doen als we bij elkaar in bed liggen.. dat is onmogelijk.![]()
Die moet contact opnemen met me als hij terug is met zijn auto, dan zien we verder.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Al die tijd? Hij zei het gister voor de grap.
We failed. Obviously.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je eerst zei dat hij maar aan de andere kant moest liggen en dat 'ie maar moest accepteren dat het niks meer wordt enzo. Maar hey, als jullie gewoonweg niet van elkaar kunnen afblijven...
Leeg je inbox dan stuur ik je foto'squote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Eugh. Doe jij lelijke jongens
?
Oke, stuur mequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leeg je inbox dan stuur ik je foto's
IK heb de BDMV map van The Dark Knight: 40GBquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ja leuk, ik heb jullie moeders.. 84KG p/s.
En irriterende marrokkaantjes kreeg je er gratis bij zeker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:35 schreef Siniti het volgende:
Ik heb TDK in de bioscoop gezien in de Imax
Heul niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ja leuk, ik heb jullie moeders.. 84KG p/s.
Nee ik had een dag uitgekozen dat iedereen of naar school moest of moest werkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En irriterende marrokkaantjes kreeg je er gratis bij zeker?![]()
Fas?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chagrijnig winkelpersoneel![]()
Ga dan niet in een winkel werken, als je er niet tegen kan.
Ga dan niet naar een winkel als je er niet tegen kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chagrijnig winkelpersoneel![]()
Ga dan niet in een winkel werken, als je er niet tegen kan.
Tactisch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee ik had een dag uitgekozen dat iedereen of naar school moest of moest werken
quote:
Ja maar dan voel ik me helemaal zo'n autist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga dan niet naar een winkel als je er niet tegen kan.
Je kan tegenwoordig ook laten bezorgen tochquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dan voel ik me helemaal zo'n autist.
Professionele tip:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Vannacht... ben ik voor het eerst niet geprikt door een mug.
Nouja, wie weet werkt ze daar ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik was in een kledingwinkel, niet een supermarkt.
Wat heb je anders gedaan dan anders?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Vannacht... ben ik voor het eerst niet geprikt door een mug.
Dat kan niet want mijn raam gaat naar buiten openquote:
Ik sliep niet alleenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je anders gedaan dan anders?
Ja maar als het niet past oid dan moet je het weer terugsturen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook laten bezorgen toch
Ja, dus? Dan kun je juist een hor plaatsen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet want mijn raam gaat naar buiten open
Dan had ik zin om met spijkerbroeken te gaan smijten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, wie weet werkt ze daar ook.
Dus je bent wel geprikt, alleen niet door een mug.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je bent wel geprikt, alleen niet door een mug.
Nee, natuurlijk niet, dan krijg ik mijn raam toch niet meer open of dicht?!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan kun je juist een hor plaatsen.
En binnenkort een hele grote bult.quote:
Dan kan het juist wel lijkt mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet want mijn raam gaat naar buiten open
Dat ding kun je ook open en dicht doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dan krijg ik mijn raam toch niet meer open of dicht?!
Je kan een hor meestal dichtdoen of opendoenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dan krijg ik mijn raam toch niet meer open of dicht?!
Nee, want als ik die hor in het kozijn plaats kan mijn raam niet meer open of dicht. En ik ga niet elke keer kankeren met die hor in en uitzetten.quote:
In het dakkapel zit een hor die niet open kan, die zit vast en zit er het hele jaar door, en dat raam gaat naar binnen open.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je kan een hor meestal dichtdoen of opendoen
Dan moet je ook niet janken. Lui wezen dat je er bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want als ik die hor in het kozijn plaats kan mijn raam niet meer open of dicht. En ik ga niet elke keer kankeren met die hor in en uitzetten.
Dat is zo fucking onthandig, die dingen schieten altijd terug bij mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ding kun je ook open en dicht doen.![]()
[ afbeelding ]
Ja kom op hooooor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken. Lui wezen dat je er bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |