Ja maar dan voel ik me helemaal zo'n autist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga dan niet naar een winkel als je er niet tegen kan.
Je kan tegenwoordig ook laten bezorgen tochquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dan voel ik me helemaal zo'n autist.
Professionele tip:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Vannacht... ben ik voor het eerst niet geprikt door een mug.
Nouja, wie weet werkt ze daar ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik was in een kledingwinkel, niet een supermarkt.
Wat heb je anders gedaan dan anders?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Vannacht... ben ik voor het eerst niet geprikt door een mug.
Dat kan niet want mijn raam gaat naar buiten openquote:
Ik sliep niet alleenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je anders gedaan dan anders?
Ja maar als het niet past oid dan moet je het weer terugsturen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook laten bezorgen toch
Ja, dus? Dan kun je juist een hor plaatsen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet want mijn raam gaat naar buiten open
Dan had ik zin om met spijkerbroeken te gaan smijten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, wie weet werkt ze daar ook.
Dus je bent wel geprikt, alleen niet door een mug.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je bent wel geprikt, alleen niet door een mug.
Nee, natuurlijk niet, dan krijg ik mijn raam toch niet meer open of dicht?!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan kun je juist een hor plaatsen.
En binnenkort een hele grote bult.quote:
Dan kan het juist wel lijkt mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet want mijn raam gaat naar buiten open
Dat ding kun je ook open en dicht doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dan krijg ik mijn raam toch niet meer open of dicht?!
Je kan een hor meestal dichtdoen of opendoenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dan krijg ik mijn raam toch niet meer open of dicht?!
Nee, want als ik die hor in het kozijn plaats kan mijn raam niet meer open of dicht. En ik ga niet elke keer kankeren met die hor in en uitzetten.quote:
In het dakkapel zit een hor die niet open kan, die zit vast en zit er het hele jaar door, en dat raam gaat naar binnen open.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je kan een hor meestal dichtdoen of opendoen
Dan moet je ook niet janken. Lui wezen dat je er bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want als ik die hor in het kozijn plaats kan mijn raam niet meer open of dicht. En ik ga niet elke keer kankeren met die hor in en uitzetten.
Dat is zo fucking onthandig, die dingen schieten altijd terug bij mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ding kun je ook open en dicht doen.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |