Al die tijd? Hij zei het gister voor de grap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
En hoezo dat was niet waar?
Dat heb jij verzonnen, gisteren in de SC, of hij al die tijd tegenover jou?
Omdat je eerst zei dat hij maar aan de andere kant moest liggen en dat 'ie maar moest accepteren dat het niks meer wordt enzo. Maar hey, als jullie gewoonweg niet van elkaar kunnen afblijven...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat nou slet? Ik heb toch maar 1 bedpartner. Ik kan niet van hem en van mezelf verwachten niets te doen als we bij elkaar in bed liggen.. dat is onmogelijk.![]()
Die moet contact opnemen met me als hij terug is met zijn auto, dan zien we verder.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Al die tijd? Hij zei het gister voor de grap.
We failed. Obviously.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je eerst zei dat hij maar aan de andere kant moest liggen en dat 'ie maar moest accepteren dat het niks meer wordt enzo. Maar hey, als jullie gewoonweg niet van elkaar kunnen afblijven...
Leeg je inbox dan stuur ik je foto'squote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Eugh. Doe jij lelijke jongens
?
Oke, stuur mequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leeg je inbox dan stuur ik je foto's
IK heb de BDMV map van The Dark Knight: 40GBquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ja leuk, ik heb jullie moeders.. 84KG p/s.
En irriterende marrokkaantjes kreeg je er gratis bij zeker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:35 schreef Siniti het volgende:
Ik heb TDK in de bioscoop gezien in de Imax
Heul niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ja leuk, ik heb jullie moeders.. 84KG p/s.
Nee ik had een dag uitgekozen dat iedereen of naar school moest of moest werkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En irriterende marrokkaantjes kreeg je er gratis bij zeker?![]()
Fas?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chagrijnig winkelpersoneel![]()
Ga dan niet in een winkel werken, als je er niet tegen kan.
Ga dan niet naar een winkel als je er niet tegen kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chagrijnig winkelpersoneel![]()
Ga dan niet in een winkel werken, als je er niet tegen kan.
Tactisch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee ik had een dag uitgekozen dat iedereen of naar school moest of moest werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |