quote:
Ok!quote:
Dus je gaat er wel op in. 1-0 voor Allurequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga er niet op in BobbyB, wilde alleen even duidelijk zijn
Dat paste niet in de TT.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent wel de punt vergeten achter mijn naam.
Toch krijg ik uiteindelijk wel gelijk.quote:
Ook best, net alsof ik er vanavond ook maar één minuut minder van zal slapenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:!
[..]
Dus je gaat er wel op in. 1-0 voor Allure
Dat je verloren hebt van een meisje is nou niet iets wat makkelijk te verkroppen is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook best, net alsof ik er vanavond ook maar één minuut minder van zal slapen
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je verloren hebt van een meisje is nou niet iets wat makkelijk te verkroppen is.
Dat je er op in blijft gaan doet mij anders vermoeden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken.
Hey Fas!quote:
Like I care wat jij er van vindquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je er op in blijft gaan doet mij anders vermoeden.
Dat doe ik soms ook. Dan zegt de man naast me ""LET OP JE SNELHEID POTJANDORRIE".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja handig toch. Soms rijdt hij wel wat hard, dat is wel eng.
Ik doe dat altijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook. Dan zegt de man naast me ""LET OP JE SNELHEID POTJANDORRIE".
Vooral blijven happen.quote:
ik ben een vis?quote:
Dat zal je leren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
Oh ja, ik werd vannacht om vier uur (precies vier uur!) wakker, strek eventjes m'n benen en AAAAAAAAAAAAAAAAARGGGH!!!! Kramp in m'n fucking onderbeen. Serieus, ik heb in tijden niet zulke pijn gevoeld.En het ging maar niet weg. Het leek alsof het 'op slot' zat.
Ik heb voor mijn gevoel echt vijf minuten lang pijn geleden en krampachtig (
) geprobeerd de pijn weg te krijgen. Heb zelfs in m'n kussen gebeten van de pijn.
quote:
Hihi dat heb ik af en toe ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
Oh ja, ik werd vannacht om vier uur (precies vier uur!) wakker, strek eventjes m'n benen en AAAAAAAAAAAAAAAAARGGGH!!!! Kramp in m'n fucking onderbeen. Serieus, ik heb in tijden niet zulke pijn gevoeld.En het ging maar niet weg. Het leek alsof het 'op slot' zat.
) geprobeerd de pijn weg te krijgen. Heb zelfs in m'n kussen gebeten van de pijn.
Je gaat dood.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
Wil jij me de volgende keer als zoiets gebeurt masseren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi dat heb ik af en toe ookalsof je onderbeen een baksteen is zo hard voelt 'ie aan.
Ik raak dan altijd helemaal in paniek omdat ik dan net wakker ben en het echt belachelijk veel pijn doet! Maar je moet proberen een beetje te masseren.. Dat werkt bij mij altijd.
Ja hoor liefje, jou altijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil jij me de volgende keer als zoiets gebeurt masseren?
hahahahahhaa, dat heb ik ook eens gehadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahhaa, dat heb ik ook eens gehadGoddomme zeg.
Idemquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef IQM het volgende:
[..]! Serieus, hè. Ik kan me echt niet herinneren dat ik de laatste jaren meer pijn heb gehad dan als ik 's nachts kramp in m'n poten krijg.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem![]()
En godse slaan op dat kussen, bijten, alles om de pijn minder te laten worden
Hahaha nee ik weet hetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef IQM het volgende:
[..]! Serieus, hè. Ik kan me echt niet herinneren dat ik de laatste jaren meer pijn heb gehad dan als ik 's nachts kramp in m'n poten krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |