quote:
Ok!quote:
Dus je gaat er wel op in. 1-0 voor Allurequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga er niet op in BobbyB, wilde alleen even duidelijk zijn
Dat paste niet in de TT.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent wel de punt vergeten achter mijn naam.
Toch krijg ik uiteindelijk wel gelijk.quote:
Ook best, net alsof ik er vanavond ook maar één minuut minder van zal slapenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:!
[..]
Dus je gaat er wel op in. 1-0 voor Allure
Dat je verloren hebt van een meisje is nou niet iets wat makkelijk te verkroppen is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook best, net alsof ik er vanavond ook maar één minuut minder van zal slapen
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je verloren hebt van een meisje is nou niet iets wat makkelijk te verkroppen is.
Dat je er op in blijft gaan doet mij anders vermoeden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan me er werkelijk waar niet druk om maken.
Hey Fas!quote:
Like I care wat jij er van vindquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je er op in blijft gaan doet mij anders vermoeden.
Dat doe ik soms ook. Dan zegt de man naast me ""LET OP JE SNELHEID POTJANDORRIE".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja handig toch. Soms rijdt hij wel wat hard, dat is wel eng.
Ik doe dat altijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook. Dan zegt de man naast me ""LET OP JE SNELHEID POTJANDORRIE".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |