quote:
Waar komen deze cijfers vandaan?quote:AGOVV beurt 75.000 euro dankzij de transfer van de Hummeloer en de Graafschap zelfs twee en een halve ton
Toch maar goed dat hij niet naar Al Ain is gegaan, vind je ook nietquote:
Ajax ook weer wat centjesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar komen deze cijfers vandaan?
Wel meer, ik neem ten minste aan dat ze geen afstand gedaan hebben van het bedrag waar ze contractueel recht op hebben.quote:
Oh, maar ik had het over de opleidingsvergoeding. Die 7 miljoen komt ook nog naar Ajax ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel meer, ik neem ten minste aan dat ze geen afstand gedaan hebben van het bedrag waar ze contractueel recht op hebben.
Mwoah, heb nooit echt een hekel aan hem gehad, nuchtere vriendelijke jongen en goede spits. En het is de eerste spits van Oranje en die behoort niet bij Stuttgart te spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gecharmeerd van KJ?
Toch heb ik hem liever in de basis van Stuttgart dan op de bank bij Milan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, heb nooit echt een hekel aan hem gehad, nuchtere vriendelijke jongen en goede spits. En het is de eerste spits van Oranje en die behoort niet bij Stuttgart te spelen.
Dat dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch heb ik hem liever in de basis van Stuttgart dan op de bank bij Milan.
Wie zou hem uit de basis moeten spelen dan? Opa Inzaghi? Ik neem aan dat hij met Pato in de spits gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch heb ik hem liever in de basis van Stuttgart dan op de bank bij Milan.
Ik denk dat ze met een 4-2-3-1 systeem gaan spelen, met Pato als spits.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wie zou hem uit de basis moeten spelen dan? Opa Inzaghi? Ik neem aan dat hij met Pato in de spits gaat.
Borriello huppelt daar ook nog rondquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wie zou hem uit de basis moeten spelen dan? Opa Inzaghi? Ik neem aan dat hij met Pato in de spits gaat.
Leonardo had gezegd dat ie 4-3-1-2 wilde gaan spelenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een 4-2-3-1 systeem gaan spelen, met Pato als spits.
Pato - Ronaldinhoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een 4-2-3-1 systeem gaan spelen, met Pato als spits.
Achter Pato inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:03 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ronaldinho zal toch echt achter de spits komen te spelen.
Maar dan mis je Seedorf in de basis, ik denk Gattuso als rechtermiddenvelder en Seedorf op links.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:
ik neig persoonlijk naar zoiets:
----------------------- Pato Hunter--------------------------------------
---------------------------Dinho--------------------------------------------
-------------------- Gattuso - Pirlo - Ambrosini----------------------------
Jankulovski - Nesta (mits eindelijk eens fit) - Thiago Silva - Zambrotta
Ik heb Milan vrij veel zien spelen vorig seizoen en ik denk dat Seedorf zn beste tijd gehad heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar dan mis je Seedorf in de basis, ik denk Gattuso als rechtermiddenvelder en Seedorf op links.
Ik heb ze niet zo vaak gezien, maar begint een Ambrosini ook niet wat minder te worden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb Milan vrij veel zien spelen vorig seizoen en ik denk dat Seedorf zn beste tijd gehad heeft.
Ik vond hem telkens prima spelen tbh. Nooit uitblinkend, maar altijd solide.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zo vaak gezien, maar begint een Ambrosini ook niet wat minder te worden?
Vertel eens hoe Milan vorig jaar speelde?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
4-5-1.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vertel eens hoe Milan vorig jaar speelde?
Moet jij niet eerst toegeven dat je er flink naast zat wat betreft de transfer van Huntelaar voordat je hier enigszins geloofwaardig mee kunt praten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vertel eens hoe Milan vorig jaar speelde?
En hoe zet je dan de poppetjes dit seizoen neer?quote:
in een 4-3-1-2 formatie, zoals de huidige coach gezegd heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hoe zet je dan de poppetjes dit seizoen neer?
Kom even met argumenten ofzo. Ik denk ook dat Huntelaar het niveau van Milan niet aankan, maar deze ongegronde bashing slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is te hopen voor de tegenstanders
Ronaldinho en Seedorf op een middenveld, dat gaat niet werken, zelfs als er ook nog Ambrosini en Gatusso bijstaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kom even met argumenten ofzo. Ik denk ook dat Huntelaar het niveau van Milan niet aankan, maar deze ongegronde bashing slaat ook nergens op.
Waar zeg ik iets over het niveau van Huntelaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kom even met argumenten ofzo. Ik denk ook dat Huntelaar het niveau van Milan niet aankan, maar deze ongegronde bashing slaat ook nergens op.
Je zegt het niet letterlijk, maar uit de toon van jouw posts kun je wel opmaken dat hij het niveau niet aankan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zeg ik iets over het niveau van Huntelaar?
Ik geloof niet dat hem hier enige blaam treft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
Kun je even ontopic posten, Dein_Gesicht? Dank u.
Ja baasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
Kun je even ontopic posten, Dein_Gesicht? Dank u.
Volgens mij is Dein_Gesicht degene die hier persoonlijk wordt, maar goed. Als je niet tegen de manier van posten van DAM kunt (lees: nooit argumentatie, nooit inhoudelijk op andere argumenten ingaan en alles wat Ajax is afkraken), dan is de enige oplossing negeren. Mocht het niet duidelijk zijn; Klik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hem hier enige blaam treft.
Het enige wat ik niet snap is dat 2 offtopics posts niet mogen, maar een geheel topic (pak vorig deel erbij) ontsporen dankzij telkens herhalende negatieve reacties, dat mag wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is Dein_Gesicht degene die hier persoonlijk wordt, maar goed. Als je niet tegen de manier van posten van DAM kunt (lees: nooit argumentatie, nooit inhoudelijk op andere argumenten ingaan en alles wat Ajax is afkraken), dan is de enige oplossing negeren. Mocht het niet duidelijk zijn; Klik.
Nu hier graag weer verder met de mooie transfer van KJH!
Dat heb je met de nodige regelmaat al eerder gedaan.Voor deze zomer zit je in ieder geval aardig mis met je analyses over KJH.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zeg ik iets over het niveau van Huntelaar?
Zoals waar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat heb je met de nodige regelmaat al eerder gedaan.Voor deze zomer zit je in ieder geval aardig mis met je analyses over KJH.
Lees de vorige drie delen van deze reeks er nog maar eens op na.quote:
Zoals je analyse dat hij zeker niet naar ACM zou gaan.quote:
Ik vroeg een quotequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoals je analyse dat hij zeker niet naar ACM zou gaan.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, niet serieus natuurlijk.
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk overigens dat Milan voor Jovanovich of Dzeko gaat
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat hij naar Milan gaat
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen komt die niet dus dat wordt 4 uur per dag ronjes lopen voor de komende 5 maanden
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 03:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
100% eens, Dat hoort gewoon bij je werk. Gelukkig weet iedereen nu hoe hij in elkaar zit. Een nieuwe transfer zal wel niet mee vallen
Reactie DAMquote:Op zondag 26 juli 2009 12:54 schreef Pedroso het volgende:
Goed, we gaan weer on topic.
Is Kj al weg ?
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee,
Te veel spitsen die beter zijn en beschikbaar
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Clubs gaan altijd voor de beste speler die beschikbaar is.
Lisandro en Milito horen er sws ook bij en als je denkt dat Huntelaar beter is dan Nilmar, Keirirson, Gomez of Falcao moet je eigen op laten nemen
2 mooie woorden. Terwijl en niet mistaat.quote:
Vorig jaar 7 duels en 1 goal. Schat ik Huntelaar toch wat hoger in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Borriello huppelt daar ook nog rond
Hij heeft in elk geval wel een lekker wijfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 duels en 1 goal. Schat ik Huntelaar toch wat hoger in.
Nee, dat vroeg je niet. Je vroeg "zoals waar?", en waar je mis zat was je gehele analyse over de mogelijke overgang van Huntelaar naar ACM.quote:
Pics?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval wel een lekker wijf
Pfrt, dat je daar moeite voor doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg je niet. Je vroeg "zoals waar?", en waar je mis zat was je gehele analyse over de mogelijke overgang van Huntelaar naar ACM.
Dat zijn zo onvoorstelbaar veel quotes, maar lees het stukje tussen Klaas-Jan Huntelaar Topic #31: Waaaar heen, leidt de weg.. en Klaas-Jan Huntelaar Topic #31: Waaaar heen, leidt de weg.. nog maar eens na ...
quote:
Zoveel moeite is dat niet hoorquote:
Ik heb de reeks al gegeven. Maar omdat je het zo aardig vraagt nog eentje buiten die seriequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar zat ik mis dan?
Dat had je dus compleet mis ingeschat. Of denk je nog steeds dat dat een volledig juiste analyse was?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat hij naar Milan gaat
Ik vind het wel vermakelijk hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef RayMania het volgende:
We weten al jarenlang dat DAM zo post. Doe geen moeite, negeer hem en discussieer met andere users.
Dan ken je de kut user Doc niet. Die bijt zich vast in zijn zogenaamde slachtoffer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef RayMania het volgende:
We weten al jarenlang dat DAM zo post. Doe geen moeite, negeer hem en discussieer met andere users.
Probeer het nu eens met een argumentquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:34 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Moet zo zalig leven zijn, met zo'n gigantische plank voor je kop
Is het niet de taak van mods om er voor te zorgen dat trolls ergens anders heen kunnen gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef RayMania het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ken je de kut user Doc niet. Die bijt zich vast in zijn zogenaamde slachtoffer.
Als je een discussie wint wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
Ik zag een link bij de bevestigde transfers staan dat Bengston bij Lazio getekend heeftquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb de reeks al gegeven. Maar omdat je het zo aardig vraagt nog eentje buiten die serie
[..]
Dat had je dus compleet mis ingeschat. Of denk je nog steeds dat dat een volledig juiste analyse was?
Heb je trouwens _Mike_ al een kratje gegeven
Ja, maar naar jarenlang van alles proberen is het op een geven moment over voor ons.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef DemonDEFO het volgende:
Is het niet de taak van mods om er voor te zorgen dat trolls ergens anders heen kunnen gaan?
Nee. Ik zeik alleen jouw af als je mis zit - zoals nuquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag een link bij de bevestigde transfers staan dat Bengston bij Lazio getekend heeft
Ga je nu ook MM afzeiken?
Klopt en dat is reden te meer om het aan te pakken, of te bespreken met de FA's, maar misschien doen jullie dat laatste ook al.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef RayMania het volgende:
We weten al jarenlang dat DAM zo post.
Je zit pas mis als je op het moment dat je postte mis zatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee. Ik zeik alleen jouw af als je mis zit - zoals nu
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je zit pas mis als je op het moment dat je postte mis zat
Kan gebeuren, je kan ook niks postenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
![]()
Je doet voor spellingen in dat topic en die voorspellingen zijn niet uitgekomen
![]()
Dat kan jij beter doen jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan gebeuren, je kan ook niks posten
Hij heeft al CL gespeeld. En gescoord.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Doc het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig hoe KJH het zal doen. Voor het eerst in de CL mogen we aannemen. Het zou wel grappig zijn als-ie tegen Real mag
In San Siro nog wel, of scoorde hij in de thuiswedstrijd?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft al CL gespeeld. En gescoord.
Thuiswedstrijd, 2-2.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In San Siro nog wel, of scoorde hij in de thuiswedstrijd?
Die gaat wraak nemen. Als je bij AGOVV slaagt kun je overal slagenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Doc het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig hoe KJH het zal doen. Voor het eerst in de CL mogen we aannemen. Het zou wel grappig zijn als-ie tegen Real mag
O Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft al CL gespeeld. En gescoord.
1/8e finale.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen in de voorronde, niet in het echte toenooi.
Ajax - Interquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen in de voorronde, niet in het echte toenooi.
quote:
Dat mag ie sowieso al. Real en AC hebben binnenkort een friendly tegen elkaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Doc het volgende:
Ja, maar het is leuker om het te bewaren voor de laatste minuut van een kwartfinale in de CL of zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat mag ie sowieso al. Real en AC hebben binnenkort een friendly tegen elkaar
Dat bedacht ik me alquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me al- ik heb de post die je quote ook helemaal niet gepost - die post die je quote is ook helemaal niet aangepast
- dat staat in ieder geval nergens
Volgens soccerway niets meer na 5 kansloze potjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:09 schreef opinionr het volgende:
Iemand die het resterende oefenprogramma van milan weet?
wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ??? btw, Buffel zit OP DE BANK bij Cercle ...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
Is toch grappig ?
Weet iemand waar Thomas Buffel speelt ?
Is de spits van België.
Dat oerlelijke witte vest toch? Dat zag er inderdaad echt niet uit, ik denk dat hij daar al op werd afgeschreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.corrieredellos(...)laar+sbarca+a+Milano
kijk, dat is al een stuk beter dan wat ie aan had in Madrid
Een Feyenoorder die fan is van een Ajacied, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Ritmo het volgende:
Hehe Klaas zag een mooie Italiaanse Berlusconi-chick.
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die fan is van een Ajacied, het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatar
Maffia die hele handel daar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi, kan hij nu eindelijk bij een echte club aan de slag.
AC Milan.
KJH.
Ach of het nou Mafia geld of oliedollars zijn, een pot nat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maffia die hele handel daar.
Jammer dat Engeland geen interesse had/heeft
of zou hij dan toch niet zo goed zijn?
Idd, want als je in Italie speel ben je per definitie slecht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maffia die hele handel daar.
Jammer dat Engeland geen interesse had/heeft
of zou hij dan toch niet zo goed zijn?
Kaka topquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Idd, want als je in Italie speel ben je per definitie slecht.
Kaka is ook pas een paar weken een goede speler.
Inderdaad. Super dit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi, kan hij nu eindelijk bij een echte club aan de slag.
AC Milan.
KJH.
Dat is 'm ongetwijfeld aangetrokkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.corrieredellos(...)laar+sbarca+a+Milano
kijk, dat is al een stuk beter dan wat ie aan had in Madrid
Zie mijn PI kneus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatar
Maar Milan is wel top.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Pugg het volgende:
[..]
Kaka top
Hutelaar sub top
zo simpel is het
Als hij mag spelen van Mussolini Berlusconi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
In een team waar Pipo al zoveel scoort, scoort KJH het dubbele.
Effe verbeterdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Droathoah het volgende:
Als Ronaldinho Seedorf wel de bal op het goeie moment afgeeft, haha. de bal niet verspeeld zoals bijna altijd
Ik hoor dat Marco t ook wel ok heeft gedaan als spits.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Wat een raar interview net op de NOS. Hij vindt de vergelijking met Van Basten niet erg, wat dat was op zich een goede man, maar iedereen heeft z'n eigen kwaliteiten.
Met andere woorden: Marco kan aardig golfen
Wtf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel gelijk, hij lijkt op een jonge David Bowie.![]()
[ afbeelding ]
Dan zal SCH hem wel helemaal een leuke vent vindenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel gelijk, hij lijkt op een jonge David Bowie.![]()
[ afbeelding ]
Verstandige jongen. Als je je een club laat opdringen is de kans groter dat het fout loopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:13 schreef versteegrob het volgende:
,,Wij, mijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer en ik, hebben ons op het laatst ook hard opgesteld. Real kwam zelf met VfB Stuttgart. Daar moest ik maar heen, vonden ze. Maar ons doel was een club die zeker Champions League zou spelen. Met Milan is het wachten beloond.’’[/b]
dat is een beetje naar de mond toe praten lijkt me. Toen Van Basten kwam was hij 4.quote:Hoe voelde je eerste Milan-shirt?
,,Ik heb iets met traditionele shirts, dus dat voelde goed. Milan is de club waarmee ik als jongetje opgroeide toen Van Basten, Gullit en Rijkaard er successen vierden.’’
Als hij niet gebleseerd raakt gaat hij vast en zeker mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd of hij het WK gaat spelen nu.
Dan moet ie wel veel in de basis staan natuurlijk, iets wat ie bij Stuttgart zeker had gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als hij niet gebleseerd raakt gaat hij vast en zeker mee.
Hij zal normaliter heel regelmatig spelen bij Milan en dan lijkt het me evident dat hij meegaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet ie wel veel in de basis staan natuurlijk, iets wat ie bij Stuttgart zeker had gedaan.
Bij zo'n grote club gaat nooit iets normaliter en er is veel meer concurrentie en het staat nog lang niet vast dat hij regelmatig gaat spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij zal normaliter heel regelmatig spelen bij Milan en dan lijkt het me evident dat hij meegaat.
Hij zal in ieder geval de kans krijgen en die zal hij pakken. Als hij vervolgens alleen daarop beoordeeld wordt dan gaat hij slagen, zoals hij dat qua doelpunten ook in Madrid gedaan heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij zo'n grote club gaat nooit iets normaliter en er is veel meer concurrentie en het staat nog lang niet vast dat hij regelmatig gaat spelen.
Ik dacht 4-3-3, dus 1 spits met Ronnie en Pato eromheen denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
AC Milan heeft naast Pato in ieder geval niet echt een centrumspits die in de basis thuis hoort, dat spreekt in zijn voordeel, ik vraag me alleen af of Milan met 1 of 2 spitsen gaat spelen.
Heb Leonardo in n interview horen zeggen dat ie 4-3-1-2 wilde spelen...Weet niet of dat nog altijd klopt, maar in die situatie zou ik Pato en Huntelaar voorin zetten, met Dinho erachter (+ Pato die sowieso overal gaat lopen waar t m goed achtquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht 4-3-3, dus 1 spits met Ronnie en Pato eromheen denk ik.
Ja, schrapen. Hoef je niet te herhalen hoor.quote:
Dan was ie toch aan het opgroeienquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dat is een beetje naar de mond toe praten lijkt me. Toen Van Basten kwam was hij 4.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, schrapen. Hoef je niet te herhalen hoor.
quote:
quote:Huntelaar: ‘Waar ik speel bepaal ik zélf’
Klaas-Jan Huntelaar heeft zijn ongenoegen geuit richting Florentino Pérez en de andere machthebbers in dienst bij Real Madrid. De 25-jarige aanvaller werd door De Koninklijke zonder pardon weggebonjourd en vond in AC Milan een nieuwe club. “Ik zat er pas een halfjaar, maar zij hadden al bepaald waar ik heen zou gaan. Naar VfB Stuttgart. Dat was de verkeerde volgorde”, aldus Huntelaar in Sportweek.
Real Madrid nam Huntelaar in de winterstop van het vorige seizoen voor circa 27 miljoen euro over van Ajax. Een half jaar later kreeg de Oranje-international te horen dat er geen plek meer voor hem was en werden de onderhandelingen met het geïnteresseerde VfB Stuttgart gestart. Hij gaat in het vraaggesprek in op zijn transfer naar Milan en spreekt zijn frustraties uit richting de machthebbers bij Real, al verwijt hij de club zelf niets.
“Ik heb veel goede mensen leren kennen. Daar had ik geen problemen mee, die bleven ook normaal tegen me doen”, zegt Huntelaar dinsdag. “Voor mij zijn zij, met de fans, het hart van Real. De mensen die nu de macht hebben, gedragen zich minder Koninklijk. Ik zat er pas een halfjaar, maar zij hadden al bepaald waar ik heen zou gaan. Naar VfB Stuttgart. Dat was de verkeerde volgorde. Die handelwijze was de grootste irritatie. Waar ik speel bepaal ik zélf.”
De perikelen rondom zijn status bij Real Madrid gingen Huntelaar niet in de koude kleren zitten, bevestigt de aanvaller. “Ik lijk misschien heel koel, maar dat kostte energie. Ik heb veel aan de telefoon gezeten met mijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Die heeft me perfect begeleid. Maar het is moeilijk. Vaste waarden vallen weg. Je voelt je doelloos, bent jezelf op het trainingsveld een beetje aan het onderhouden in plaats van gericht ergens naartoe te werken. Dat is irritant en best een moeilijke ervaring geweest. Maar óók een bevestiging van mijn innerlijke kracht. Ik had goed in mijn hoofd wat ik wilde. Daar week ik niet van af.”
Huntelaar doorstond afgelopen vrijdag de medische keuring bij Milan en tekende aansluitend een contract voor vier jaar. Enkele dagen eerder hadden de Rossoneri al een akkoord bereikt met Real Madrid over een transfervergoeding van ongeveer 16,5 miljoen euro. In Spanje kwam hij twintig duels in actie, waarvan zeven keer als invaller. In totaal scoorde hij acht doelpunten.
Alhoewel ik het tof vind dat ie Rossoneri is, vind ik t wel momenteel nog n beetje raar uitzienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:30 schreef opinionr het volgende:
Nu ook in club kleuren te bewonderen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
Hij ziet er zo inderdaad een beetje uit als een schooljongen die op vakantie in Milaan een shirtje van Milan gekocht heeft.
Inderdaad echt een houten klaas die Pipoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:05 schreef DrDentz het volgende:
Houten Klazen redden het wel in Italië, kijk naar Inzaghi
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
Hij ziet er zo inderdaad een beetje uit als een schooljongen die op vakantie in Milaan een shirtje van Milan gekocht heeft.
Zou willen dat ik als schooljongen zo goed betaald werd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben al lang geen schooljongen meer, maar ik verdien nu ook nog steeds 'iets' minder dan Klaasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou willen dat ik als schooljongen zo goed betaald werd.
De schooltijd ligt bij mij ook al ver achter me. Ik verdien overigens evenveel als wat KJ verdient (ik krijg het alleen niet).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen schooljongen meer, maar ik verdien nu ook nog steeds 'iets' minder dan Klaas.
Het is bij mij ook even wennen. Dit itt Ajax en Madrid. Die shirts stonden vanaf het begin af aan al mooi bij hemquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Alhoewel ik het tof vind dat ie Rossoneri is, vind ik t wel momenteel nog n beetje raar uitzien
Achja, dat het Real shirt hem goed stond heeft hem niks kunnen brengen. Liever dat het shirt nog niet staat en hij 30 goals maakt dan andersom.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is bij mij ook even wennen. Dit itt Ajax en Madrid. Die shirts stonden vanaf het begin af aan al mooi bij hem
@ Radegast: Bij Oranje doet Klaas nog wel mee met de ronde. Hij stond wel in het midden, van wat ik er van zag
Eerst zien en dan geloven!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:03 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Achja, dat het Real shirt hem goed stond heeft hem niks kunnen brengen. Liever dat het shirt nog niet staat en hij 30 goals maakt dan andersom.
Niet in de basis denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:09 schreef Rejected het volgende:
Speeltie vanavond?
Klopt, was bij Real ook al zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef BoerBert het volgende:
Niet gescoord gister. Nu al een miskoop.
Joh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef BoerBert het volgende:
Niet gescoord gister. Nu al een miskoop.
En niet eens gescoord, prutser dat het isquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef opinionr het volgende:
Ac speelt momenteel (weer) tegen Juventus en klaas staat (weer) in de basis.
2 goede kansen gehad ook al.
Twee heldenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:56 schreef opinionr het volgende:
Niet veel kunnen doen in dat kwartiertje van woensdag.
Hij zit overigens wel bij de selectie van Milan voor de wedstrijd van vanavond (vermoedelijk na 2 trainingsdagen ook niet in de basis).
Ze spelen vanavond tegen Inter en Juventus voor de TIM Trophy.
[ afbeelding ]
Huntelaar vs Sneijder?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef opinionr het volgende:
Huntelaar gaat komende zaterdag bij de seizoensopening weer niet scoren.
Hij is namelijk geschorst. In zijn laatste wedstrijd voor Real liep hij tegen een rode kaart aan na twee gele kaarten.
De Italiaanse bond is verplicht om de schorsing van 1 wedstrijd over te nemen.
Wellicht dus pas een debuut tegen Inter. (wel mooi debuut natuurlijk, helemaal als hij dan wel scoort)
Zou Sneijder naar Inter gaan? Wel een mooie club natuurlijk maar de manier waarop daar wordt je niet echt vrolijk van.quote:
Liever naar AC maar ja, er ligt een akkoord Real - Inter. Wes doet er in mijn ogen goed aan om te vertrekken bij Real. (Geldt ook voor de andere Nederlanders. Ook voor Drenthe! Al mag die wel blijven.) Ja, zou leuk zijn als hij dan Real uit de CL schopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou Sneijder naar Inter gaan? Wel een mooie club natuurlijk maar de manier waarop daar wordt je niet echt vrolijk van.
Aan de andere kant zou het wel mooi zijn als ie bij Inter revanche neemt en het lliefst Real uit de CL schopt.
Ik zou graag V/d Vaart of Sneijder naar AC zien gaan, Dinho is helaas ook niet meer alles.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Liever naar AC maar ja, er ligt een akkoord Real - Inter. Wes doet er in mijn ogen goed aan om te vertrekken bij Real. (Geldt ook voor de andere Nederlanders. Ook voor Drenthe! Al mag die wel blijven.) Ja, zou leuk zijn als hij dan Real uit de CL schopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle goede combinaties eindigen bij Babel. En niet in goals.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef Barca het volgende:
Het liefst zou ik zowel Van der Vaart als Sneijder naar Barça zien gaan, maar of ze daar aan spelen toekomen? Ze zullen er denk ik wel een eerlijke kans krijgen.
Liverpool zou ook leuk zijn, ja. En goed voor oranje. Denk dat Van der Vaart en Sneijder best samen kunnen spelen, maar als ik moet kiezen dat kies ik voor Van der Vaart. Meer een teamspeler, verdedigend beter, meer allround. Zou fijn zijn als zij (of een van hen) dan met zowel Kuyt als Babel een goede combinatie gaan/gaat vormen.
Ik heb het niet over combinatie als pass - pass - pass maar als groepje spelers. Dat groepje mag overigens naar hartelust de bal naar elkaar overspelen, maar het moet wel resulteren in goals.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Alle goede combinaties eindigen bij Babel. En niet in goals.
Babel mag weg van mij hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb het niet over combinatie als pass - pass - pass maar als groepje spelers. Dat groepje mag overigens naar hartelust de bal naar elkaar overspelen, maar het moet wel resulteren in goals.
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:31 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Babel mag weg van mij hoor
Wacht nou maar even de competitie af voordat je gaat lopen schreeuwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef Ninbri het volgende:
grote verwachtingen maar als het erop aan komt gaat het heel slecht. Hij had nog een jaar bij ajax moeten blijven!!
Xavi, Iniesta en waarschijnlijk volgend jaar ook Fabregas. Er is dus gewoon geen plaats voor die twee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef Barca het volgende:
Het liefst zou ik zowel Van der Vaart als Sneijder naar Barça zien gaan, maar of ze daar aan spelen toekomen? Ze zullen er denk ik wel een eerlijke kans krijgen.
Daarom de vraag "Zullen ze er aan spelen toekomen?". De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Xavi, Iniesta en waarschijnlijk volgend jaar ook Fabregas. Er is dus gewoon geen plaats voor die twee.
Helaas voor je. Hij was geschorst.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op de tribune dus, veel is hij dus niet opgeschoten met zijn transfer
Zat hij niet op de tribune dan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Helaas voor je. Hij was geschorst.
Maar dat kun je als voetballeek ook niet weten natuurlijk.
Hij zat op de tribune gisteren. AC Milan speelde gisteren trouwens met twee spitsen (Pato en Boriello), dus er liggen wel kansen voor Huntelaar in ieder geval.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zat hij niet op de tribune dan?
Boriello moet ie aankunnen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij zat op de tribune gisteren. AC Milan speelde gisteren trouwens met twee spitsen (Pato en Boriello), dus er liggen wel kansen voor Huntelaar in ieder geval.
quote:First of all, Klaas, how are you?
"I'm doing well, I'm training a lot these days. My team mates are coming off the match, personally I still need to improve my condition."
How are you doing here at Milan with your new team mates?
"Very well, they're all friendly with me. It's a very calm environment where you work well, I'm happy to be here."
You often talk with Flamini. You've played together once in London. What do you remember from that game, in which you also scored a nice goal.
"It was the goodbye match for Bergkamp. It was nice because Bergkamp was a great player, we won 1-0 and won in his honor, for the end of his career and I also scored a nice goal."
The next match is a special one for the city of Milan, the one between Milan and Inter. Everyone is waiting for this game. Maybe you'll play at San Siro for the first time, how do you feel about that?
"It's certainly a nice match for my debut. It's a derby, a very tough match and it will be nice to play this game for the first time."
What do you know about Inter? Have you studied your opponents?
"I know a few things about Inter. They drew their first match. I think they're a good team, we played them in Pescara and I think they're strong. We hope to win."
Mourinho has said Milan are very strong. Do you it's a good omen or just superstition?
"I don't know, but we're here to play and give the maximum. We have to build our luck on our own, we'll try to play a great match."
In the past you have scored against Inter in the Champions League. Do you think you can repeat yourself?
"Yes, if I have a chance I'll try to score. The other time it happened with Ajax, I hope it will happen with Milan this time."
Are you happy about the idea of playing with Ronaldinho and Pato?
"We've trained together. It's nice to play with those two, but also with my other team mates because we are a team, we play like a team and this is the road to follow in order to win."
Your nickname is 'The Hunter,' do you like it?
"They started calling me that in Holland. It doesn't matter what the people call me, for me it's important to play well. The rest is part of spectacle."
You chose the number 11 shirt, which you had never used in the past.
"It's true, in the past I had the number 9 and 19, but they weren't available so I chose the 11 without problems."
Do you feel like making a promise to Milan's fans?
"I'll try to score many goals, but the important thing is to play as a team and score many goals like a team. We are strong, but we must show it on the pitch. I hope many people come to support us in the stadium and we can satisfy them."
Hij hoeft niet met Pato te concurreren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Ritmo het volgende:
Hij gaat het lastig krijgen als ie met Pato moet concurreren.
idd, twee spitsen systeem.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Hij hoeft niet met Pato te concurreren.
Het gaat gewoon Pato + iemand worden. Dan heb je Inzaghi, Boriello en Huntelaar voor die iemand-plek. Inzaghi begint toch echt oud te worden voor een spits, en Boriello moet ie makkelijk aankunnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
idd, twee spitsen systeem.
Staat zaterdag denk gewoon in de basis tegen Inter.
Pato - Ronaldinho als het belangrijk isquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
idd, twee spitsen systeem.
Staat zaterdag denk gewoon in de basis tegen Inter.
Ronaldinho gaat daarachter staan als creatieve man. Wie had je anders in gedachte voor die rol achter de spitsen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Pato - Ronaldinho als het belangrijk is
Milan wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Italie speelt vrijwel niemand met 3 pure aanvallende spelers
Zijn die creatieve mannen verdedigend net zo slecht als Ronaldinho en die man daar weer achter verdedigend weer zo kwetsbaar als Pirlo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Milan wel.
En genoeg andere ploegen in de Serie A. Ik noem een Fio en Inter. Beide met 2 spitsen en 1 creatieve man daarachter
Heel veel clubs wel hoor. Inderdaad Fiorentina, Inter maar ook Genoa, Lazio, Udinese en vast wel heel veel andere clubs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Italie speelt vrijwel niemand met 3 pure aanvallende spelers
Zijn die creatieve mannen verdedigend net zo slecht als Ronaldinho en die man daar weer achter verdedigend weer zo kwetsbaar als Pirlo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Heel veel clubs wel hoor. Inderdaad Fiorentina, Inter maar ook Genoa, Lazio, Udinese en vast wel heel veel andere clubs.
Willen is niet doen hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef stefan92 het volgende:
Volgens mij had Leonardo zelf al aangegeven dat ze met 3 aanvallende spelers zouden spelen.
Fiorentina speelde altijd met Mutu en Gilardino voorin. Creatieve middenvelder was Montolivo. Verdedigend vorig jaar Melo (niet echt kwetsbaar dus) en ook nog altijd opkomende backs. Fiorentina is in ieder geval geen ploeg die voldoet aan het cliche van Italiaans voetbal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zijn die creatieve mannen verdedigend net zo slecht als Ronaldinho en die man daar weer achter verdedigend weer zo kwetsbaar als Pirlo?
Het woord willen staat niet eens in die zin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Willen is niet doen he
Pirlo en Ronaldinho samen op een middenveld(eventueel ook nog Seedorf) gaat gewoon niet werken als je ook nog 2 spitsen opsteltquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:36 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Fiorentina speelde altijd met Mutu en Gilardino voorin. Creatieve middenvelder was Montolivo. Verdedigend vorig jaar Melo (niet echt kwetsbaar dus) en ook nog altijd opkomende backs. Fiorentina is in ieder geval geen ploeg die voldoet aan het cliche van Italiaans voetbal.
Juventus gaat dit seizoen trouwens ook gewoon met Amauri en Del Piero met daarachter Diego als creatieve (en niet verdedigende) middenvelder spelen.
Seedorf zal in mijn mening ook vooral op de bank plaats moeten nemen. Zoals wat ik nu van Milan heb gezien (alles tot nu toequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Pirlo en Ronaldinho samen op een middenveld(eventueel ook nog Seedorf) gaat gewoon niet werken als je ook nog 2 spitsen opstelt
Met Dinho en Pirlo centraal op het middenveld wordt je tegen goede tegenstanders weggespeeldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Seedorf zal in mijn mening ook vooral op de bank plaats moeten nemen. Zoals wat ik nu van Milan heb gezien (alles tot nu toe) + wat ik uit Leonardo's uitspraken moet opmaken moet je aan zo iets denken van opstelling wat ie wil spelen:
--------------Pato------Iemand--------------------
------------------- Dinho-------------------------------
---------------------------------------------------------
--------------Ambrosini---Pirlo----Gattuso------------
verdediger - verdediger - verdediger - verdediger
Met Ambrosini en Gattuso die t slot op de deur houden? Pirlo die wat meer naar voren schuift..daar kom je echt niet zomaar langs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met Dinho en Pirlo centraal op het middenveld wordt je tegen goede tegenstanders weggespeeld
Ik verwacht dat het wel mee zal vallen, maar we zullen het zaterdag zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met Dinho en Pirlo centraal op het middenveld wordt je tegen goede tegenstanders weggespeeld
Ik gun hem ook wel een basis plaats. Dequote:
Ja, vette situatie...via zn schouder naar zn hoofd, naar zn voet. 3 man nodig om m af te stoppenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij viel inderdaad gretig in. Paar kansjes gehad en aan het einde nog een prima poging waarbij hij de bal knap uit de lucht aan nam. Hij liet zich in ieder geval zien.
Als Borriello zijn huidige vorm blijft vasthouden staat Huntelaar vrij rap in de basis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
Hij zal zich wel snel in de basis moeten spelen natuurlijk. Zal een beetje mazzel moeten hebben met blessures van anderen.
Staat volgende wedstrijd gewoon met Pato samen in de basis denk ik hoor. Boriello heeft helemaal niets laten zien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
Hij zal zich wel snel in de basis moeten spelen natuurlijk. Zal een beetje mazzel moeten hebben met blessures van anderen.
1 kopbal die RUIM over ging is het enige wat ik gezien heb van mquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Staat volgende wedstrijd gewoon met Pato samen in de basis denk ik hoor. Boriello heeft helemaal niets laten zien.
Van Basten was geen koele kikker ? Wel een hoger niveau natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 07:18 schreef Pugg het volgende:
Hij gaat er niets van bakken, hij heeft niet (net als Bergkamp trouwens)
dat" ik hou van Italië " gevoel.
Koele kikkers aarden daar niet,
zelfs niet met zo'n salaris, hopelijk haalr een engelse club hem volgend jaar.
Eenschquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Hij had gewoon naar Stuttgart moeten gaan
Dat dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zullen we nog even wachten met oordelen? Gisteren maakte hij een betere indruk dan Borriello op mij. Hij viel best aardig in. Hopelijk volgende wedstrijd in de basis
Het komt echt wel vanzelf. Ik denk dat de tandem Pato-Huntelaar aan het eind van het jaar behoorlijk wat goals geproduceerd heeft.quote:
Je hebt wel meegekregen dat Huntelaar in het veld kwam voor Dinho?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ging goed he met Pirlo en Ronaldinho toch?
Die combi heeft inderdaad 4 doelpunten voor Inter opgeleverd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ging goed he met Pirlo en Ronaldinho toch?
Denk je nog steeds dat Leonardo met 2 spitsen en Pirlo en Ronaldinho blijft spelen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef opinionr het volgende:
[..]
Die combi heeft inderdaad 4 doelpunten voor Inter opgeleverd.
Heel goed voor Sneijder.
Vergeet niet erbij te melden dat AC Milan een groot deel van de wedstrijd met 10 man speelde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 06:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat Leonardo met 2 spitsen en Pirlo en Ronaldinho blijft spelen?
Wat was de uitslag ook alweer toen de rode kaart viel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vergeet niet erbij te melden dat AC Milan een groot deel van de wedstrijd met 10 man speelde.
Wat kan mij het nou schelen hoe die coach van Milan speelt. Zolang hij Huntelaar maar opstelt. En nav zaterdag denk ik dat Huntelaar de volgende wedstrijd gewoon in de basis start. Wie er dan nog meer spelen zal mij een rotzorg zijn en daar gaat dit topic ook niet over.quote:Op dinsdag 1 september 2009 06:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat Leonardo met 2 spitsen en Pirlo en Ronaldinho blijft spelen?
Uiteraard, Leonardo is niet bepaald het meest heldere licht, ik zie hem niet van zijn spel afdwalen en hij vertrekt logischerwijs binnen nu en een kleine 2 maand.quote:Op dinsdag 1 september 2009 06:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ronaldinho speelt alleen nog maar bedroevend slecht.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:19 schreef opinionr het volgende:
@ DAM: ik moet het met je eens zijn dat het niet liep met die 4...
Vooral Ronaldinho speelde weer bedroevend slecht.
Dat neemt nog niet weg dat Huntelaar de enige spits is die voor gevaar wist te zorgen.
Hij had daarvoor ook geen creatieve mensen om zich heen nodig, want alle ballen waar hij wat mee deed kwamen van diepe/steek passes uit het middenveld.
Op het middenveld is alleen Flamini topclubwaardig, de overigen zijn zwaar over the top.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ronaldinho speelt alleen nog maar bedroevend slecht.
Ik snap dan ook niet dat ze niet wat geld van Kaka in V/d Vaart hebben gestopt. Dan zou dat middenveld prima kunnen functioneren.
Als Leonardo met 1 spits gaat spelen gaat hij weinig spelen. -toevoeging niet nodig-quote:Op woensdag 2 september 2009 10:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen hoe die coach van Milan speelt. Zolang hij Huntelaar maar opstelt. En nav zaterdag denk ik dat Huntelaar de volgende wedstrijd gewoon in de basis start. Wie er dan nog meer spelen zal mij een rotzorg zijn en daar gaat dit topic ook niet over.
De stand was 0-2, dus wat is je punt eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 03:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat was de uitslag ook alweer toen de rode kaart viel?
Blijft altijd leuk Fok
Datquote:Op woensdag 2 september 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De stand was 0-2, dus wat is je punt eigenlijk?
Helden.quote:
Huntelaar speelt gewoon.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:57 schreef opinionr het volgende:
Goed nieuws voor Klaasjan:
A.C. Milan communicate that the footballer Marco Borriello has suffered a pain to his lower abdomen which will force him to do differentiated work which will continue over the next few days.
Basis plaats zo goed als zeker dus zaterdag.
Als ze nou Pipo opstellen in plaats van Kjh, zou ik als ik hem was zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangen
Een paar keer bij Ajax.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Huntelaar er ooit een vrije trap ingeschoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |