abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71705192
Houten Klazen redden het wel in Italië, kijk naar Inzaghi
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:09:12 #152
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71705253
als het maar niet gaat als oliveira
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71765162
'Milan ziet mij als diepe spits'
Door MAARTEN WIJFFELS
Bert van Marwijk zegt: Huntelaar is een slimme speler. Die heeft zich goed laten informeren hoe AC Milan hem optimaal gaat benutten.
afbeelding vergroten Klaas-Jan Huntelaar blij in Milaan. FOTO REUTERS
Klaas-Jan Huntelaar: ,,Dat heb ik inderdaad. Het eerste contact met Milan dateert al van half juli. Toen heb ik al met de trainer (de Braziliaan Leonardo, red.) gesproken. Hij zocht een diepe spits en die spits ziet hij in mij.

,,Het idee is om voorin met drie mensen te spelen die ieder hun eigen rol hebben en elkaar aanvullen. Behalve mij heb je Inzaghi als optie voor diepe spits. In Pato heb je een spits die juist liever zwerft. En de derde man kan bijvoorbeeld Ronaldinho zijn, die dan iets achter de spitsen opereert. Met drie middenvelders, vier verdedigers en nog een keeper is de ploeg compleet. Dit is het idee. Behalve de trainer heeft ook de voorzitter dat tegen me gezegd.’’

Hoe zeer leeft bij jou het gevoel dat deze keuze raak móet zijn na Real?

,,Je hoopt dat elke keuze raak is en ik denk dat de voorwaarden om te presteren er bij Milan zijn. De keuze voor Real wil ik overigens niet slecht noemen. Als je acht keer scoort in de dertien wedstrijden waarin je een basisplaats had, dan is dat gewoon een goed gemiddelde. Ik heb voor mijn gevoel gedaan wat ik kon doen en de rest blijkt een kwestie van politiek, waar je geen invloed op hebt. Natuurlijk is het niet leuk als de nieuwe trainer in je gezicht zegt: ‘Jij hoeft niet eens te knokken in de voorbereiding. We willen je gewoon verkopen. Nieuwe mensen, nieuwe ideeën. Dat is vanaf nu de nieuwe politiek van Real Madrid’.’’

Hoe sta je er voor? Je hebt nog geen minuut gespeeld.

,,Ik voel me fit, maar ik heb in overleg met de trainer besloten dat ik mijn eerste wedstrijd voor Milan pas ga spelen na een volledige trainingsweek. Komende week ga ik eerst trainen en hopelijk spelen met Oranje tegen Engeland. Daarna wil ik bij Milan toewerken naar een supervorm. We zullen zien hoe snel ik in een goed ritme zit. Daarom plan ik nog geen datum voor mijn Milan-debuut.’’

Hoe voelde je eerste Milan-shirt?

,,Ik heb iets met traditionele shirts, dus dat voelde goed. Milan is de club waarmee ik als jongetje opgroeide toen Van Basten, Gullit en Rijkaard er successen vierden.’’

Vind jij ook dat Real een morele verplichting heeft tegen jongens die voor 31 augustus nog buiten de boot vallen?

,,Aan de ene kant zeg ik ja. Spelers zijn nu wel heel erg de dupe van een totaal gebrek aan continuïteit in het beleid. Ik heb slechts vijf maanden bij Real gezeten en drie trainers, twee voorzitters en twee technisch directeuren meegemaakt. Maar aan de andere kant: elke speler heeft zelf de keuze gemaakt om in Spanje en bij Real te komen spelen. In Nederland kan het niet wat hier allemaal gebeurt, maar de Spaanse cultuur is op veel punten sowieso al anders. Opportunistischer. Daar moet je ook weer niet té moeilijk over doen.

,,Wij, mijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer en ik, hebben ons op het laatst ook hard opgesteld. Real kwam zelf met VfB Stuttgart. Daar moest ik maar heen, vonden ze. Maar ons doel was een club die zeker Champions League zou spelen. Met Milan is het wachten beloond.’’
pi_71765346
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:13 schreef versteegrob het volgende:

,,Wij, mijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer en ik, hebben ons op het laatst ook hard opgesteld. Real kwam zelf met VfB Stuttgart. Daar moest ik maar heen, vonden ze. Maar ons doel was een club die zeker Champions League zou spelen. Met Milan is het wachten beloond.’’[/b]
Verstandige jongen. Als je je een club laat opdringen is de kans groter dat het fout loopt.
Hij had natuurlijk ook de clubs voor het uitzoeken, een doelpuntenmaker als KJ kan bijna overal naartoe.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71765454
Mooie transfer voor hem. Al heb ik er wel mijn twijfels bij. Hopelijk redt hij het daar.
pi_71767428
quote:
Hoe voelde je eerste Milan-shirt?

,,Ik heb iets met traditionele shirts, dus dat voelde goed. Milan is de club waarmee ik als jongetje opgroeide toen Van Basten, Gullit en Rijkaard er successen vierden.’’
dat is een beetje naar de mond toe praten lijkt me. Toen Van Basten kwam was hij 4.
Maar ik zie hem wel in de stijl van Van Basten daar groeien. Niet dat het dezelfde soort spelers zijn, maar toch ...
pi_71767940
Ben benieuwd of hij het WK gaat spelen nu.
pi_71767984
Ik denk dat Huntelaar een aardige kans maakt op de titel 'topscorer van de Serie A'. Dit voetbal ligt hem namelijk erg goed.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:22:08 #159
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71768559
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd of hij het WK gaat spelen nu.
Als hij niet gebleseerd raakt gaat hij vast en zeker mee.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71768617
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als hij niet gebleseerd raakt gaat hij vast en zeker mee.
Dan moet ie wel veel in de basis staan natuurlijk, iets wat ie bij Stuttgart zeker had gedaan.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:26:53 #161
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71768699
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan moet ie wel veel in de basis staan natuurlijk, iets wat ie bij Stuttgart zeker had gedaan.
Hij zal normaliter heel regelmatig spelen bij Milan en dan lijkt het me evident dat hij meegaat.
pi_71768734
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hij zal normaliter heel regelmatig spelen bij Milan en dan lijkt het me evident dat hij meegaat.
Bij zo'n grote club gaat nooit iets normaliter en er is veel meer concurrentie en het staat nog lang niet vast dat hij regelmatig gaat spelen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:30:16 #163
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71768827
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Bij zo'n grote club gaat nooit iets normaliter en er is veel meer concurrentie en het staat nog lang niet vast dat hij regelmatig gaat spelen.
Hij zal in ieder geval de kans krijgen en die zal hij pakken. Als hij vervolgens alleen daarop beoordeeld wordt dan gaat hij slagen, zoals hij dat qua doelpunten ook in Madrid gedaan heeft.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:31:04 #164
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71768856
AC Milan heeft naast Pato in ieder geval niet echt een centrumspits die in de basis thuis hoort, dat spreekt in zijn voordeel, ik vraag me alleen af of Milan met 1 of 2 spitsen gaat spelen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:52:01 #165
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71771497
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
AC Milan heeft naast Pato in ieder geval niet echt een centrumspits die in de basis thuis hoort, dat spreekt in zijn voordeel, ik vraag me alleen af of Milan met 1 of 2 spitsen gaat spelen.
Ik dacht 4-3-3, dus 1 spits met Ronnie en Pato eromheen denk ik.
pi_71771653
Inzaghi was een nog veel slechtere voetballer dan Huntelaar en die redde het ook bij Milan. Qua meedogenloosheid ontlopen Pipo en KJH elkaar niet veel. Als je het zo bekijkt, dan moet hij het kunnen redden.
pi_71771705
Zou Huntelaar wel mee mogen doen aan het rondootje?
pi_71771811
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Ik dacht 4-3-3, dus 1 spits met Ronnie en Pato eromheen denk ik.
Heb Leonardo in n interview horen zeggen dat ie 4-3-1-2 wilde spelen...Weet niet of dat nog altijd klopt, maar in die situatie zou ik Pato en Huntelaar voorin zetten, met Dinho erachter (+ Pato die sowieso overal gaat lopen waar t m goed acht )
pi_71778180
Is DAM overigens zijn 100 Euro al bijeen aan het schrapen ?
pi_71778304
Schrapen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71778368
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schrapen
Ja, schrapen. Hoef je niet te herhalen hoor.
pi_71778382
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:39 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

dat is een beetje naar de mond toe praten lijkt me. Toen Van Basten kwam was hij 4.
Dan was ie toch aan het opgroeien .
pi_71778394
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:38 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ja, schrapen. Hoef je niet te herhalen hoor.
Nee dat niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71778421
Ben een tijdje weg geweest maar ik neem aan dat je al openlijk je ongelijk toegegeven hebt en het volkomen verkeerd gezien had.
pi_71781336
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')