1/8e finale.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen in de voorronde, niet in het echte toenooi.
Ajax - Interquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen in de voorronde, niet in het echte toenooi.
quote:
Dat mag ie sowieso al. Real en AC hebben binnenkort een friendly tegen elkaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Doc het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig hoe KJH het zal doen. Voor het eerst in de CL mogen we aannemen. Het zou wel grappig zijn als-ie tegen Real mag
Ja, maar het is leuker om het te bewaren voor de laatste minuut van een kwartfinale in de CL of zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat mag ie sowieso al. Real en AC hebben binnenkort een friendly tegen elkaar
Dat bedacht ik me alquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me al- ik heb de post die je quote ook helemaal niet gepost - die post die je quote is ook helemaal niet aangepast
- dat staat in ieder geval nergens
Volgens soccerway niets meer na 5 kansloze potjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:09 schreef opinionr het volgende:
Iemand die het resterende oefenprogramma van milan weet?
wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ??? btw, Buffel zit OP DE BANK bij Cercle ...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
Is toch grappig ?
Weet iemand waar Thomas Buffel speelt ?
Is de spits van België.
Dat oerlelijke witte vest toch? Dat zag er inderdaad echt niet uit, ik denk dat hij daar al op werd afgeschreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.corrieredellos(...)laar+sbarca+a+Milano
kijk, dat is al een stuk beter dan wat ie aan had in Madrid
Een Feyenoorder die fan is van een Ajacied, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Ritmo het volgende:
Hehe Klaas zag een mooie Italiaanse Berlusconi-chick.
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die fan is van een Ajacied, het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatar
Maffia die hele handel daar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi, kan hij nu eindelijk bij een echte club aan de slag.
AC Milan.
KJH.
Ach of het nou Mafia geld of oliedollars zijn, een pot nat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maffia die hele handel daar.
Jammer dat Engeland geen interesse had/heeft
of zou hij dan toch niet zo goed zijn?
Idd, want als je in Italie speel ben je per definitie slecht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maffia die hele handel daar.
Jammer dat Engeland geen interesse had/heeft
of zou hij dan toch niet zo goed zijn?
Kaka topquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Idd, want als je in Italie speel ben je per definitie slecht.
Kaka is ook pas een paar weken een goede speler.
Inderdaad. Super dit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi, kan hij nu eindelijk bij een echte club aan de slag.
AC Milan.
KJH.
Dat is 'm ongetwijfeld aangetrokkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.corrieredellos(...)laar+sbarca+a+Milano
kijk, dat is al een stuk beter dan wat ie aan had in Madrid
Zie mijn PI kneus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatar
Maar Milan is wel top.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Pugg het volgende:
[..]
Kaka top
Hutelaar sub top
zo simpel is het
Als hij mag spelen van Mussolini Berlusconi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
In een team waar Pipo al zoveel scoort, scoort KJH het dubbele.
Effe verbeterdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Droathoah het volgende:
Als Ronaldinho Seedorf wel de bal op het goeie moment afgeeft, haha. de bal niet verspeeld zoals bijna altijd
Ik hoor dat Marco t ook wel ok heeft gedaan als spits.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Wat een raar interview net op de NOS. Hij vindt de vergelijking met Van Basten niet erg, wat dat was op zich een goede man, maar iedereen heeft z'n eigen kwaliteiten.
Met andere woorden: Marco kan aardig golfen
Wtf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel gelijk, hij lijkt op een jonge David Bowie.![]()
[ afbeelding ]
Dan zal SCH hem wel helemaal een leuke vent vindenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel gelijk, hij lijkt op een jonge David Bowie.![]()
[ afbeelding ]
Verstandige jongen. Als je je een club laat opdringen is de kans groter dat het fout loopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:13 schreef versteegrob het volgende:
,,Wij, mijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer en ik, hebben ons op het laatst ook hard opgesteld. Real kwam zelf met VfB Stuttgart. Daar moest ik maar heen, vonden ze. Maar ons doel was een club die zeker Champions League zou spelen. Met Milan is het wachten beloond.’’[/b]
dat is een beetje naar de mond toe praten lijkt me. Toen Van Basten kwam was hij 4.quote:Hoe voelde je eerste Milan-shirt?
,,Ik heb iets met traditionele shirts, dus dat voelde goed. Milan is de club waarmee ik als jongetje opgroeide toen Van Basten, Gullit en Rijkaard er successen vierden.’’
Als hij niet gebleseerd raakt gaat hij vast en zeker mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd of hij het WK gaat spelen nu.
Dan moet ie wel veel in de basis staan natuurlijk, iets wat ie bij Stuttgart zeker had gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als hij niet gebleseerd raakt gaat hij vast en zeker mee.
Hij zal normaliter heel regelmatig spelen bij Milan en dan lijkt het me evident dat hij meegaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet ie wel veel in de basis staan natuurlijk, iets wat ie bij Stuttgart zeker had gedaan.
Bij zo'n grote club gaat nooit iets normaliter en er is veel meer concurrentie en het staat nog lang niet vast dat hij regelmatig gaat spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij zal normaliter heel regelmatig spelen bij Milan en dan lijkt het me evident dat hij meegaat.
Hij zal in ieder geval de kans krijgen en die zal hij pakken. Als hij vervolgens alleen daarop beoordeeld wordt dan gaat hij slagen, zoals hij dat qua doelpunten ook in Madrid gedaan heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij zo'n grote club gaat nooit iets normaliter en er is veel meer concurrentie en het staat nog lang niet vast dat hij regelmatig gaat spelen.
Ik dacht 4-3-3, dus 1 spits met Ronnie en Pato eromheen denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
AC Milan heeft naast Pato in ieder geval niet echt een centrumspits die in de basis thuis hoort, dat spreekt in zijn voordeel, ik vraag me alleen af of Milan met 1 of 2 spitsen gaat spelen.
Heb Leonardo in n interview horen zeggen dat ie 4-3-1-2 wilde spelen...Weet niet of dat nog altijd klopt, maar in die situatie zou ik Pato en Huntelaar voorin zetten, met Dinho erachter (+ Pato die sowieso overal gaat lopen waar t m goed achtquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht 4-3-3, dus 1 spits met Ronnie en Pato eromheen denk ik.
Ja, schrapen. Hoef je niet te herhalen hoor.quote:
Dan was ie toch aan het opgroeienquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dat is een beetje naar de mond toe praten lijkt me. Toen Van Basten kwam was hij 4.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, schrapen. Hoef je niet te herhalen hoor.
quote:
quote:Huntelaar: ‘Waar ik speel bepaal ik zélf’
Klaas-Jan Huntelaar heeft zijn ongenoegen geuit richting Florentino Pérez en de andere machthebbers in dienst bij Real Madrid. De 25-jarige aanvaller werd door De Koninklijke zonder pardon weggebonjourd en vond in AC Milan een nieuwe club. “Ik zat er pas een halfjaar, maar zij hadden al bepaald waar ik heen zou gaan. Naar VfB Stuttgart. Dat was de verkeerde volgorde”, aldus Huntelaar in Sportweek.
Real Madrid nam Huntelaar in de winterstop van het vorige seizoen voor circa 27 miljoen euro over van Ajax. Een half jaar later kreeg de Oranje-international te horen dat er geen plek meer voor hem was en werden de onderhandelingen met het geïnteresseerde VfB Stuttgart gestart. Hij gaat in het vraaggesprek in op zijn transfer naar Milan en spreekt zijn frustraties uit richting de machthebbers bij Real, al verwijt hij de club zelf niets.
“Ik heb veel goede mensen leren kennen. Daar had ik geen problemen mee, die bleven ook normaal tegen me doen”, zegt Huntelaar dinsdag. “Voor mij zijn zij, met de fans, het hart van Real. De mensen die nu de macht hebben, gedragen zich minder Koninklijk. Ik zat er pas een halfjaar, maar zij hadden al bepaald waar ik heen zou gaan. Naar VfB Stuttgart. Dat was de verkeerde volgorde. Die handelwijze was de grootste irritatie. Waar ik speel bepaal ik zélf.”
De perikelen rondom zijn status bij Real Madrid gingen Huntelaar niet in de koude kleren zitten, bevestigt de aanvaller. “Ik lijk misschien heel koel, maar dat kostte energie. Ik heb veel aan de telefoon gezeten met mijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Die heeft me perfect begeleid. Maar het is moeilijk. Vaste waarden vallen weg. Je voelt je doelloos, bent jezelf op het trainingsveld een beetje aan het onderhouden in plaats van gericht ergens naartoe te werken. Dat is irritant en best een moeilijke ervaring geweest. Maar óók een bevestiging van mijn innerlijke kracht. Ik had goed in mijn hoofd wat ik wilde. Daar week ik niet van af.”
Huntelaar doorstond afgelopen vrijdag de medische keuring bij Milan en tekende aansluitend een contract voor vier jaar. Enkele dagen eerder hadden de Rossoneri al een akkoord bereikt met Real Madrid over een transfervergoeding van ongeveer 16,5 miljoen euro. In Spanje kwam hij twintig duels in actie, waarvan zeven keer als invaller. In totaal scoorde hij acht doelpunten.
Alhoewel ik het tof vind dat ie Rossoneri is, vind ik t wel momenteel nog n beetje raar uitzienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:30 schreef opinionr het volgende:
Nu ook in club kleuren te bewonderen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
Hij ziet er zo inderdaad een beetje uit als een schooljongen die op vakantie in Milaan een shirtje van Milan gekocht heeft.
Inderdaad echt een houten klaas die Pipoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:05 schreef DrDentz het volgende:
Houten Klazen redden het wel in Italië, kijk naar Inzaghi
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
Hij ziet er zo inderdaad een beetje uit als een schooljongen die op vakantie in Milaan een shirtje van Milan gekocht heeft.
Zou willen dat ik als schooljongen zo goed betaald werd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben al lang geen schooljongen meer, maar ik verdien nu ook nog steeds 'iets' minder dan Klaasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou willen dat ik als schooljongen zo goed betaald werd.
De schooltijd ligt bij mij ook al ver achter me. Ik verdien overigens evenveel als wat KJ verdient (ik krijg het alleen niet).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen schooljongen meer, maar ik verdien nu ook nog steeds 'iets' minder dan Klaas.
Het is bij mij ook even wennen. Dit itt Ajax en Madrid. Die shirts stonden vanaf het begin af aan al mooi bij hemquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Alhoewel ik het tof vind dat ie Rossoneri is, vind ik t wel momenteel nog n beetje raar uitzien
Achja, dat het Real shirt hem goed stond heeft hem niks kunnen brengen. Liever dat het shirt nog niet staat en hij 30 goals maakt dan andersom.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is bij mij ook even wennen. Dit itt Ajax en Madrid. Die shirts stonden vanaf het begin af aan al mooi bij hem
@ Radegast: Bij Oranje doet Klaas nog wel mee met de ronde. Hij stond wel in het midden, van wat ik er van zag
Eerst zien en dan geloven!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:03 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Achja, dat het Real shirt hem goed stond heeft hem niks kunnen brengen. Liever dat het shirt nog niet staat en hij 30 goals maakt dan andersom.
Niet in de basis denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:09 schreef Rejected het volgende:
Speeltie vanavond?
Klopt, was bij Real ook al zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef BoerBert het volgende:
Niet gescoord gister. Nu al een miskoop.
Joh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef BoerBert het volgende:
Niet gescoord gister. Nu al een miskoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |