1/8e finale.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen in de voorronde, niet in het echte toenooi.
Ajax - Interquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen in de voorronde, niet in het echte toenooi.
quote:
Dat mag ie sowieso al. Real en AC hebben binnenkort een friendly tegen elkaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Doc het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig hoe KJH het zal doen. Voor het eerst in de CL mogen we aannemen. Het zou wel grappig zijn als-ie tegen Real mag
Ja, maar het is leuker om het te bewaren voor de laatste minuut van een kwartfinale in de CL of zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat mag ie sowieso al. Real en AC hebben binnenkort een friendly tegen elkaar
Dat bedacht ik me alquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me al- ik heb de post die je quote ook helemaal niet gepost - die post die je quote is ook helemaal niet aangepast
- dat staat in ieder geval nergens
Volgens soccerway niets meer na 5 kansloze potjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:09 schreef opinionr het volgende:
Iemand die het resterende oefenprogramma van milan weet?
wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ??? btw, Buffel zit OP DE BANK bij Cercle ...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
Is toch grappig ?
Weet iemand waar Thomas Buffel speelt ?
Is de spits van België.
Dat oerlelijke witte vest toch? Dat zag er inderdaad echt niet uit, ik denk dat hij daar al op werd afgeschreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.corrieredellos(...)laar+sbarca+a+Milano
kijk, dat is al een stuk beter dan wat ie aan had in Madrid
Een Feyenoorder die fan is van een Ajacied, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Ritmo het volgende:
Hehe Klaas zag een mooie Italiaanse Berlusconi-chick.
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die fan is van een Ajacied, het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatar
Maffia die hele handel daar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi, kan hij nu eindelijk bij een echte club aan de slag.
AC Milan.
KJH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |