1/8e finale.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen in de voorronde, niet in het echte toenooi.
Ajax - Interquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen in de voorronde, niet in het echte toenooi.
quote:
Dat mag ie sowieso al. Real en AC hebben binnenkort een friendly tegen elkaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Doc het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig hoe KJH het zal doen. Voor het eerst in de CL mogen we aannemen. Het zou wel grappig zijn als-ie tegen Real mag
Ja, maar het is leuker om het te bewaren voor de laatste minuut van een kwartfinale in de CL of zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat mag ie sowieso al. Real en AC hebben binnenkort een friendly tegen elkaar
Dat bedacht ik me alquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me al- ik heb de post die je quote ook helemaal niet gepost - die post die je quote is ook helemaal niet aangepast
- dat staat in ieder geval nergens
Volgens soccerway niets meer na 5 kansloze potjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:09 schreef opinionr het volgende:
Iemand die het resterende oefenprogramma van milan weet?
wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ??? btw, Buffel zit OP DE BANK bij Cercle ...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
Is toch grappig ?
Weet iemand waar Thomas Buffel speelt ?
Is de spits van België.
Dat oerlelijke witte vest toch? Dat zag er inderdaad echt niet uit, ik denk dat hij daar al op werd afgeschreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.corrieredellos(...)laar+sbarca+a+Milano
kijk, dat is al een stuk beter dan wat ie aan had in Madrid
Een Feyenoorder die fan is van een Ajacied, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Ritmo het volgende:
Hehe Klaas zag een mooie Italiaanse Berlusconi-chick.
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die fan is van een Ajacied, het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatar
Maffia die hele handel daar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi, kan hij nu eindelijk bij een echte club aan de slag.
AC Milan.
KJH.
Ach of het nou Mafia geld of oliedollars zijn, een pot nat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maffia die hele handel daar.
Jammer dat Engeland geen interesse had/heeft
of zou hij dan toch niet zo goed zijn?
Idd, want als je in Italie speel ben je per definitie slecht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maffia die hele handel daar.
Jammer dat Engeland geen interesse had/heeft
of zou hij dan toch niet zo goed zijn?
Kaka topquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Idd, want als je in Italie speel ben je per definitie slecht.
Kaka is ook pas een paar weken een goede speler.
Inderdaad. Super dit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi, kan hij nu eindelijk bij een echte club aan de slag.
AC Milan.
KJH.
Dat is 'm ongetwijfeld aangetrokkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.corrieredellos(...)laar+sbarca+a+Milano
kijk, dat is al een stuk beter dan wat ie aan had in Madrid
Zie mijn PI kneus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zegt een Ajacied met een Willem van Hanegem naam+avatar
Maar Milan is wel top.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Pugg het volgende:
[..]
Kaka top
Hutelaar sub top
zo simpel is het
Als hij mag spelen van Mussolini Berlusconi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
In een team waar Pipo al zoveel scoort, scoort KJH het dubbele.
Effe verbeterdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Droathoah het volgende:
Als Ronaldinho Seedorf wel de bal op het goeie moment afgeeft, haha. de bal niet verspeeld zoals bijna altijd
Ik hoor dat Marco t ook wel ok heeft gedaan als spits.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Wat een raar interview net op de NOS. Hij vindt de vergelijking met Van Basten niet erg, wat dat was op zich een goede man, maar iedereen heeft z'n eigen kwaliteiten.
Met andere woorden: Marco kan aardig golfen
Wtf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel gelijk, hij lijkt op een jonge David Bowie.![]()
[ afbeelding ]
Dan zal SCH hem wel helemaal een leuke vent vindenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel gelijk, hij lijkt op een jonge David Bowie.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |