abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juli 2009 @ 22:05:05 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71326198
Geldwolf of moedige eenling tegen het grootkapitaal van Real

Of gaat hij gewoon op 31 augustus naar een andere club?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Forum Admin zaterdag 25 juli 2009 @ 22:05:27 #2
35723 crew  GGMM
pi_71326208
Wat een kutOP.

Wel een goeie imitatie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juli 2009 @ 22:08:43 #3
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71326281
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:05 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutOP.

Wel een goeie imitatie.
Ik heb de imitatie verslechter, maar het bljft een kut-OP. Als een mod een plaatje wil plaatsen doet-ie 't maar.

[Tongmodus] Ik weet niet hoe dat moet [/Tongmodus]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juli 2009 @ 22:09:50 #4
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71326307
Laatste post uit het vorige topic Klaas-Jan Huntelaar Topic #30: Der Jäger?
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:53 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik las hier dat hij 3,8 miljoen zou verdienen, bruto. Als je daar netto 1,5 miljoen minder aan overhoudt, dan betaal je dus zo'n 40% meer belasting. Dat vind ik nog wel heel veel.
Ja het scheelt veel. Dat klopt..
quote:

Bovendien is het nou eenmaal inherent aan het voetbalwereldje, het ene moment ben je nodig en het andere moment zetten ze je op straat.
En dus? Dat moet je als voetballer dan heel normaal vinden dat je het ene moment iets beloofd wordt en het ander moment maar naar de pijpen van de club moet dansen. KJH wil bij het ontbinden van het arbeidscontract een afkoop van Real. Dat is ook normaal in die wereld. Doen ze dat niet KJH kan dus gewoon zijn contract uitdienen.
quote:
En als andere spelers ruzie krijgen om geld dan roept (bijna) iedereen dat het geldwolven zijn. Maar nu doet Huntelaar het, en dan is het ineens zijn goed recht.
Ik vond dat Bogarde ook in zijn recht stond. Ik ben benieuwd of je ergens van mij een post kan vinden waar ik voetballers voor geldwolven uit maak.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:13:07 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71326378
De weg leidt in ieder geval niet naar een basisplaats op het WK
pi_71326462
Het beste lijkt mij gewoon een club die net niet top is. Tottenham en Stuttgart waren zeer geschikt voor hem. Jammer dat hij die kans niet gegrepen heeft.
pi_71326632
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:09 schreef Doc het volgende:
Laatste post uit het vorige topic Klaas-Jan Huntelaar Topic #30: Der Jäger?
[..]

Ja het scheelt veel. Dat klopt..
Kan het me niet voorstellen, als je daar een officiële bron voor hebt zal ik het geloven.

Bovendien is 2 miljoen per jaar voor een potje voetballen ook niet slecht.
quote:
[..]

En dus? Dat moet je als voetballer dan heel normaal vinden dat je het ene moment iets beloofd wordt en het ander moment maar naar de pijpen van de club moet dansen. KJH wil bij het ontbinden van het arbeidscontract een afkoop van Real. Dat is ook normaal in die wereld. Doen ze dat niet KJH kan dus gewoon zijn contract uitdienen.
[..]
Eh ja. Als je vliegangst hebt moet je geen piloot worden, als je hoogtevrees hebt moet je niet in de bouw werken en als je niet in salaris achteruit wilt gaan moet je geen voetballer worden.
Zeker in Huntelaar’s situatie niet, 25 jaar, moet nu echt doorbreken, en er ligt een WK in het verschiet.
quote:
Ik vond dat Bogarde ook in zijn recht stond. Ik ben benieuwd of je ergens van mij een post kan vinden waar ik voetballers voor geldwolven uit maak.
Ik bedoelde ook ‘men’ in het algemeen, ik kijk je niet persoonlijk aan
pi_71326798
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:13 schreef Kopbal het volgende:
De weg leidt in ieder geval niet naar een basisplaats op het WK
Gelukkig is Kuijt ook als nummer 9 een groot succes.
pi_71326881
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat is weer een andere discussie. Op zich kan ik Van Marwijk wel begrijpen met het van positie wisselen, maar ik zou toch de voorkeur aan Huntelaar geven. Maar dan moet ie wel een basisplaats hebben. Maar ik heb er ook alle vertrouwen in dat hij weg is voor 31 augustus.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:36:06 #10
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71326889
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kuijt die switcht met Van Persie als nummer 9 was de vorige keer zeker een succes. Dat heeft Bertje ook gezien.
pi_71326932
Huntelaar gaat wel weg bij Real, de vraag is alleen voor hoeveel. Ik denk dat Real nog iets in de prijs moet zakken eigenlijk, dan zijn AC en Arsenal misschien wél serieuze opties.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:39:41 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71326963
Bij AC Milan zou hij wel uit de verf komen, denk ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:55:10 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71327374
Geen geldwolf lijkt me, het is pas juli, grote kans dat er een club langskomt die meer salaris biedt.
2000 light years from home
pi_71327823
Ik vind Arsenal na de Verkoop van Adebayor wel een mooie club voor hem.
pi_71329355
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
Bij AC Milan zou hij wel uit de verf komen, denk ik.
Denk het ook, type Inzaghi, alleen minder overdreven zeg maar.
Topic #31, best veel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 01:09:16 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71331328
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:24 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen, als je daar een officiële bron voor hebt zal ik het geloven.

Bovendien is 2 miljoen per jaar voor een potje voetballen ook niet slecht.
[..]

Eh ja. Als je vliegangst hebt moet je geen piloot worden, als je hoogtevrees hebt moet je niet in de bouw werken en als je niet in salaris achteruit wilt gaan moet je geen voetballer worden.
Zeker in Huntelaar’s situatie niet, 25 jaar, moet nu echt doorbreken, en er ligt een WK in het verschiet.
Ik zal kijken of ik daar officiele bronnen voor kan vinden.

[edit: uit de news of the world kan je opmaken dat in Engeland £90,000 per week netto ongeveer £55,000 is (dat is wat hij netto in Madrid verdient) - hoeveel bruto dat in Spanje is weet ik niet, maar wel minder dan £90,000 per week; dat is niet helemaal het antwoord op de vraag, maar ggeeft wel een idee]

Het grappige is dat je als voetballer niet in salaris achteruit hoeft te gaan als je dat niet wilt. Daar is het contract voor. En jij vind dat een club als Real niet aan een dergelijk contract gehouden hoeft te worden en mag eisen dat een speler weg gaat voor minder salaris? Daar hebben ze afkoop sommen voor uitgevonden in het voetbal ...

Hoe verder kan je doorbreken dan met een contract van 5M per jaar? Als je voor de lol wil voetballen dan doe je dat bij de amateurs. Als je er geld mee wilt verdienen wordt je prof.

[ Bericht 14% gewijzigd door Doc op 26-07-2009 10:43:03 ]
pi_71332393
Hij gaat wel weg, maar waarheen.

That's the question.........
pi_71332496
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:24 schreef Zjakkie het volgende:

100% eens, Dat hoort gewoon bij je werk. Gelukkig weet iedereen nu hoe hij in elkaar zit. Een nieuwe transfer zal wel niet mee vallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 09:48:16 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71333526
Waarom worden er dan contracten afgesloten als spelers klakkeloos moeten accepteren dat ze er in salaris op achteruit gaan?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71333575
Wat maakt iedereen zich druk over KJ ? Hij komt echt wel aan een andere (goede) club, de transferperiode duurt nog een maand.
Verstandig van hem om niet bij de eerste de beste club gelijk toe te happen maar rustig alle opties op zich in te laten werken
KJ staat gewoon volgend jaar in de basis op het WK (al weet je het met laffe Bertje maar nooit).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 26 juli 2009 @ 10:05:56 #21
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_71333642
quote:
Op zondag 26 juli 2009 09:56 schreef Pedroso het volgende:
Wat maakt iedereen zich druk over KJ ? Hij komt echt wel aan een andere (goede) club, de transferperiode duurt nog een maand.
Verstandig van hem om niet bij de eerste de beste club gelijk toe te happen maar rustig alle opties op zich in te laten werken
KJ staat gewoon volgend jaar in de basis op het WK (al weet je het met laffe Bertje maar nooit).
Die eerste twee dingen doet hij inderdaad slim, dat Klaas Jan niet meteen toehapt maar die basisplaats weet ik zo net nog niet.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 10:37:06 #22
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71333908
quote:
Op zondag 26 juli 2009 03:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

100% eens, Dat hoort gewoon bij je werk. Gelukkig weet iedereen nu hoe hij in elkaar zit. Een nieuwe transfer zal wel niet mee vallen
quote:
Op zondag 26 juli 2009 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom worden er dan contracten afgesloten als spelers klakkeloos moeten accepteren dat ze er in salaris op achteruit gaan?
Als een speler er in salaris op achteruit gaat worden afkoopsommen of creatievere constructies gebruikt om de overgang makkelijker te laten verlopen.

Zoals ik al eerder schreef: Als voetballer hoef je niet in salaris achteruit te gaan als je dat niet wilt. Daar is het contract voor. Hoe verder kan KJH doorbreken dan met een contract van 5M per jaar? Als je voor de lol wil voetballen dan doe je dat bij de amateurs. Als je er geld mee wilt verdienen wordt je prof.

Volgens de Engelse pulpblaadjes zijn overigens de twee grootste noord Londen clubs nog geinteresseerd. Kan uiteraard 100% onzin zijn gezien het hournalistieke gehalte van die papierverspilling.

And the Arsenal boss is planning to make a £15m move for Real Madrid striker - and Tottenham target - Klaas-Jan Huntelaar and a £10m bid for Wigan midfielder Lee Cattermole (Sunday Express)

Tottenham boss Harry Redknapp will fly out to Amsterdam to thrash out personal terms with Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar, 25, after agreeing an £18m deal with the Spanish side.
Full story: News of the World

Dat laatste verhaal daar kan volgens mij in ieder geval nu al de fish & chips in verpakt worden aangezien Crouch naar Spurs gaat ...

[ Bericht 21% gewijzigd door Doc op 26-07-2009 10:47:07 ]
pi_71334784
Als dat laatste zo is wordt het wel steeds triester.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335230
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als dat laatste zo is wordt het wel steeds triester.
Vertel is knul, wat is daar zo triest aan ?
pi_71335310
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:55 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Vertel is knul, wat is daar zo triest aan ?
Dat Spurs Crouch beter vindt dan Huntelaar
pi_71335351
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef Doc het volgende:

Het grappige is dat je als voetballer niet in salaris achteruit hoeft te gaan als je dat niet wilt. Daar is het contract voor. En jij vind dat een club als Real niet aan een dergelijk contract gehouden hoeft te worden en mag eisen dat een speler weg gaat voor minder salaris? Daar hebben ze afkoop sommen voor uitgevonden in het voetbal ...
Het hoeft niet nee, maar als je meer wilt bereiken dan heel veel geld verdienen, als je status wilt verdienen en prijzen wilt winnen, dan moet je wel eens compromiseren.
quote:
Hoe verder kan je doorbreken dan met een contract van 5M per jaar? Als je voor de lol wil voetballen dan doe je dat bij de amateurs. Als je er geld mee wilt verdienen wordt je prof.
Hoe verder kan je doorbreken? Zomaar een idee'tje hoor, maar bijvoorbeeld door topscorer in topcompetities te worden, of grote prijzen te winnen? Op de tribune bij Real gaat dat niet gebeuren. Of is een contract met een grote hoeveelheid geld al genoeg om internationaal doorgebroken te zijn?
pi_71335443
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goh, dat is toch wel triest ja. Denk dat KJ nu op instorten staat van deze trieste mededeling en zal met tranen in zijn ogen richting Arsenal gaan.
pi_71335455
Die willen hem niet dus het trainingsveld van Real F komt steeds dichterbij
  zondag 26 juli 2009 @ 12:08:59 #29
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71335509
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is nog altijd beter dan spelen bij Independiente Rivadavia.
pi_71335538
Liever gewardeerd in Mendoza dan uitgekotst in Madrid
pi_71335564
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je blijft er op hopen he. Wees gerust (of niet in jouw geval), dat gaat niet gebeuren.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:42:16 #32
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71336217
Maar goed, wordt hoog tijd dat we hier weer serieus gaan discussieren en DAM en zijn flauwekul verder links laten liggen.
pi_71336503
Goed, we gaan weer on topic.
Is Kj al weg ?
pi_71336530
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:54 schreef Pedroso het volgende:
Goed, we gaan weer on topic.
Is Kj al weg ?
Nee,

Te veel spitsen die beter zijn en beschikbaar
pi_71336726
Goed, de grootste bagger in dit topic is verdwenen.
Hou dat graag even zo.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 13:12:54 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71336963
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:00 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Het hoeft niet nee, maar als je meer wilt bereiken dan heel veel geld verdienen, als je status wilt verdienen en prijzen wilt winnen, dan moet je wel eens compromiseren.
[..]

Hoe verder kan je doorbreken? Zomaar een idee'tje hoor, maar bijvoorbeeld door topscorer in topcompetities te worden, of grote prijzen te winnen? Op de tribune bij Real gaat dat niet gebeuren. Of is een contract met een grote hoeveelheid geld al genoeg om internationaal doorgebroken te zijn?
Je bent prof voetballer. Dat betekent dat je geld wil verdienen met voetballen. Voor zijn lol kan hij nog altijd vanaf z'n 30e bij de amateurs voetballen. Status is overrated

Overigens denk ik niet dat deze sitautie langer dan een half jaar duurt. Je moet wel heell erg sterk in je schoenen staan wil je vier en een half jaar bij een werknemer blijven zitten die je liever kwijt dan rijk is. Als-ie niet deze zomer al weg gaat, dan wel in de winter, vermoed ik zo.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 13:14:46 #37
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71336993
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beter weet ik niet: ik vermoed dat ze ongeveer even goed geacht worden; daarnaast heeft Crouch PL ervaring. Ik denk wel dat goedkoper is en daarmee aantrekkelijker voor Spurs.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:14:50 #38
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71336996
Persoonlijk worden nergens voor nodig, hoe vervelend iemand in jouw ogen ook is. Negeer dan gewoon.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:15:59 #39
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71337025
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:14 schreef Prosac het volgende:
Persoonlijk worden nergens voor nodig, hoe vervelend iemand in jouw ogen ook is. Negeer dan gewoon.
Je hebt op zich gelijk, maar DAM valt haast niet te negeren en hij verneukt veel te veel topics en ik geloof niet dat ik de enige ben die dat vindt.
pi_71337037
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Je bent prof voetballer. Dat betekent dat je geld wil verdienen met voetballen. Voor zijn lol kan hij nog altijd vanaf z'n 30e bij de amateurs voetballen. Status is overrated

Overigens denk ik niet dat deze sitautie langer dan een half jaar duurt. Je moet wel heell erg sterk in je schoenen staan wil je vier en een half jaar bij een werknemer blijven zitten die je liever kwijt dan rijk is. Als-ie niet deze zomer al weg gaat, dan wel in de winter, vermoed ik zo.
Dit gaat ook geen maand meer duren. KJ vindt voor de transferdeadline nog wel een leuke club.
Vindt het alleen maar goed dat hij kieskeurig is w.b. zijn volgende club.
En de carroussel zal hoe dichter de deadline nadert steeds harder gaan draaien.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:17:36 #41
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71337062
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:15 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je hebt op zich gelijk, maar DAM valt haast niet te negeren en hij verneukt veel te veel topics en ik geloof niet dat ik de enige ben die dat vindt.
Neen, zeker niet, maar hij doet niks wat niet door de beugel kan. We kunnen iemand niet verplichten om op niveau mee te discussieren.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:18:43 #42
264022 Damisklote
De user, niet de voetballer
pi_71337088
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:14 schreef Prosac het volgende:
Kom op zeg DAM is gewoon een triest ventje waar tegen te weinig tegenstand geboden wordt. Hij haalt zelf iedereen neer door PSVers en Argentijnen op te hemelen alsof het allemaal wereldtoppers zijn.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:18:45 #43
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71337090
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Neen, zeker niet, maar hij doet niks wat niet door de beugel kan. We kunnen iemand niet verplichten om op niveau mee te discussieren.
Daar heb je wel gelijk in, maar feit is dat hij de sfeer en het niveau hier negatief beinvloedt en dat komt VBL dus niet ten goede.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:20:26 #44
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71337127
Niks verboden aan ophemelen van spelers. Als we daar wat tegen gaan doen, kunnen sowieso alle clubtopics wel dicht.

DAM mag wel wat beter mee gaan discussieren ipv alles maar met oneliners af te doen, dat klopt.
pi_71337129
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Beter beschikbare speler dan
  zondag 26 juli 2009 @ 13:20:48 #46
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71337138
Maar goed, hier gewoon verder over Klaas Jan.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 13:22:59 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71337193
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Damisklote het volgende:

[..]

Kom op zeg DAM is gewoon een triest ventje waar tegen te weinig tegenstand geboden wordt. Hij haalt zelf iedereen neer door PSVers en Argentijnen op te hemelen alsof het allemaal wereldtoppers zijn.
Dat je daar een kloon voor aanmaakt - ik weet niet onder welke usernaam je normaal post, maar dit valt ook wel een beetje onder het kopje triest

En hij hemelt helemaal niet alle Argentijnen op: de aanvoerder van het Argentijnse nationale team kraakt hij bijvoorbeeld altijd af
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 13:25:03 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71337229
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beter beschikbare speler dan
Kan je uitleggen wat je met deze reactie bedoelt?
pi_71337317
Dat ze bij Tottenham Crouch een betere optie vinden dan Huntelaar
pi_71338731
Tottenham vindt Crouch niet beter maar Redknapp vindt Crouch beter gezien hij Crouch ook naar Portsmouth haalde.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:30:00 #51
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71340230
Ben benieuwd hoe de zaak Huntelaar zich deze week ontwikkelt, ik mag toch aannemen dat ze hem bij zijn eventueel nieuwe club willen gebruiken in de voorronde CL of Europa League.
pi_71340231
Klaas Maak deze keer de goede keuze!

Dit is wel een mooie op foto, wel effe achter een linkje ivm grootte:
http://storage0.dms.mpint(...)0672/1/huntelaar.jpg
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 26 juli 2009 @ 17:03:17 #53
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71342607
Hij wordt gewoon op het laatste moment voor een jaar verhuurd aan Ajax.
Bedankt Hans.
pi_71342789
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:03 schreef bascross het volgende:
Hij wordt gewoon op het laatste moment voor een jaar verhuurd aan Ajax.
Dream on ..
  zondag 26 juli 2009 @ 18:31:17 #55
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71344639
quote:
'Tottenham Hotspur in afrondende fase met Huntelaar'
- Datum: 26-jul-2009 15:01

Tottenham Hotspur heeft met Real Madrid een akkoord bereikt over de komst van aanvaller Klaas-Jan Huntelaar (foto). Dit meldt News of the World zondag. Naar verluidt zou bij de overstap een bedrag van 21 miljoen euro gemoeid zijn. Manager Harry Redknapp is volgens het dagblad inmiddels naar Amsterdam gereisd om de deal met Huntelaar af te ronden.

Overigens wil Tottenham Hotspur op korte termijn ook een twee aanvaller aanstellen. The Sunday Mirror meldt dat Peter Crouch maandag gaat tekenen bij de Engelse club. Voor deze transfer zou elf miljoen euro aan Portsmouth moeten worden overgemaakt.
Sportweek

zondag 26 juli 2009 @ 19:07:53 #56
52871 Blight
Supersized.
pi_71345381
Wel treurig voor Klaas-Jan dat hij dan weer geen Champions League kan spelen..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_71345834
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:31 schreef BoerBert het volgende:
Sportweek
Sportweek houdt de moed erin door een artikel van de minst betrouwbare tabloid van Engeland op te blazen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71345909
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:23 schreef TTD het volgende:
Tottenham vindt Crouch niet beter maar Redknapp vindt Crouch beter gezien hij Crouch ook naar Portsmouth haalde.
Ht gaat allemaal om concrete resultaten en het resultaat is dat Huntelaar WEER gepasseerd wordt
pi_71346019
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ht gaat allemaal om concrete resultaten en het resultaat is dat Huntelaar WEER gepasseerd wordt
Zit jij nou bij alle anti-ajax/huntelaar posts die je maakt met je broek op je enkels of hoe zit dat?

Ontopic: Voor Klaas is de club minder belangrijk dan de competitie. Als ie bijvoorbeeld bij de Spurs zijn klasse kan laten zien kan ie de stap alsnog maken.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 26 juli 2009 @ 19:36:35 #60
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71346102
quote:

[..]

Kun je ook even een betrouwbare bron hiervoor geven?
pi_71346347
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Kun je ook even een betrouwbare bron hiervoor geven?
Ja
pi_71346379
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja
Laat maar zien dan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:49:50 #63
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71346457
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:11 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Dream on ..
Ik ben geen Ajax-supporter, dus het is geen droom van mij. Voor Huntelaar zou het wel aardig zijn, kan hij zich mooi in een bekende omgeving voorbereiden op het WK. Bovendien kan Ajax nog wel een goede spits gebruiken, win-win situatie.
Bedankt Hans.
pi_71346516
Benzema
Tevez
Adebayor
Owen
Berg
Palacio
Crespo
Lisandro
Falcao
Gomez
Nimar
Jo
Milito
Keirirson
Zlatan ?
Eto'o?
Crouch?
Bent?

[ Bericht 2% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 26-07-2009 20:00:24 ]
pi_71346548
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Benzema
Tevez
Adebayor
Owen
Berg
Palacio
Crespo
Lisandro
Falcao
Gomez
Nimar
Jo
Zlatan ?
Eto'o?
Crouch?
Bent?
Leuk, een lijstje met namen. Wat heeft dat te maken met:
quote:

[..]

pi_71346585
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:52 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Leuk, een lijstje met namen. Wat heeft dat te maken met:
[..]

Allemaal spelers die wel een transfer maakten en Huntelaar niet. Huntelaar wordt dus steeds gepasseerd door die spelers

Maar das al heel zijn carriere zo
pi_71346640
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Allemaal spelers die wel een transfer maakten en Huntelaar niet. Huntelaar wordt dus steeds gepasseerd door die spelers

Maar das al heel zijn carriere zo
Dat is niet helemaal waar. Er zitten veel spelers bij die veel goedkoper waren dan Huntelaar en naar clubs gingen die niet de portemonnee konden trekken. Ik denk dat je van dat lijstje dan namelijk alleen Benzema, Tevez, Adebayor, Etoo en Zlatan over houdt.
pi_71346767
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Er zitten veel spelers bij die veel goedkoper waren dan Huntelaar en naar clubs gingen die niet de portemonnee konden trekken. Ik denk dat je van dat lijstje dan namelijk alleen Benzema, Tevez, Adebayor, Etoo en Zlatan over houdt.
Clubs gaan altijd voor de beste speler die beschikbaar is.

Lisandro en Milito horen er sws ook bij en als je denkt dat Huntelaar beter is dan Nilmar, Keirirson, Gomez of Falcao moet je eigen op laten nemen
  zondag 26 juli 2009 @ 20:01:56 #69
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71346845
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Clubs gaan altijd voor de beste speler die beschikbaar is.
Dus toen RBC van de zomer een spits zocht begonnen ze volgens jou bij Tevez?
pi_71346860
ik kan me overigens ook prima voorstellen dat een club geen interesse heeft in een speler die begint te janken als hij bij Oranje niet in de basis staat en met ruzie weg wil bij Madrid
pi_71346884
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:01 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dus toen RBC van de zomer een spits zocht begonnen ze volgens jou bij Tevez?
Nee, de clubs die Huntelaar kunnen betalen, maar dat begreep zelfs jij nog wel
  zondag 26 juli 2009 @ 20:12:43 #72
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71347143
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, de clubs die Huntelaar kunnen betalen, maar dat begreep zelfs jij nog wel
En al die spelers die jij noemt zijn naar een club toegegaan die circa 20.000.000 voor een spits kon en wilde betalen?
pi_71347824
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En al die spelers die jij noemt zijn naar een club toegegaan die circa 20.000.000 voor een spits kon en wilde betalen?
Ja,

Dus is Huntelaar te duur en dus niet interessant
  zondag 26 juli 2009 @ 20:40:10 #74
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71347917
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja,

Dus is Huntelaar te duur en dus niet interessant
Dat is een conclusie die nergens op slaat en veel te kort door de bocht is aangeien tig andere redenen een rol spelen bij een transfer en de keuze voor een bepaalde speler.
pi_71348111
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is een conclusie die nergens op slaat en veel te kort door de bocht is aangeien tig andere redenen een rol spelen bij een transfer en de keuze voor een bepaalde speler.
En steeds wordt Huntelaar over het hoofd gezien, dus waarschijnlijk is hij gewoon niet zo goed als hij zelf denkt dat hij is

Dat hij Stuttgart liet lopen zegt ook alweer voldoende want hij mag heel erg blij zijn met Stuttgart
  zondag 26 juli 2009 @ 20:50:19 #76
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71348215
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat hij Stuttgart liet lopen zegt ook alweer voldoende want hij mag heel erg blij zijn met Stuttgart
Dat heb je nu al 26 keer gezegd, we weten nu heus wel dat je dit vindt.
pi_71348260
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ach je moet daar niet eens meer op ingaan is geen "discussie" waard

Huntelaar komt wel aan een club of DAM het nou wil of niet.
  zondag 26 juli 2009 @ 20:56:12 #78
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71348403
Je hebt gelijk, DAM gaat vanaf nu in ieder geval in dit topic op de negeerstand.
  zondag 26 juli 2009 @ 21:18:09 #79
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71348967
DAM maakt zich weer behoorlijk geliefd met zijn gedrag.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 26 juli 2009 @ 21:21:39 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71349073
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef El-Salvador het volgende:
DAM maakt zich weer behoorlijk geliefd met zijn gedrag.
Ach, dat krijg je als je een speler die vijf jaar op rij een transfer heeft geweigert omdat hij er financieel niet op achteruit wilde gaan een topper noemt en geen enkele aanmerking heeft op diens gedrag, en als er drie weken lang geen transfer komt van Huntelaar hem begint te verketteren.
pi_71349618
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
Je hebt gelijk, DAM gaat vanaf nu in ieder geval in dit topic op de negeerstand.
Verstandig, hij is ook niet serieus te nemen.
pi_71353361
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat heb je nu al 26 keer gezegd, we weten nu heus wel dat je dit vindt.
En nog steeds geen argumenten van jou
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 14:32:07 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71365356
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En steeds wordt Huntelaar over het hoofd gezien, dus waarschijnlijk is hij gewoon niet zo goed als hij zelf denkt dat hij is
Hij is niet steeds over het hoofd gezien. Hij is gekocht door Real.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:21 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, dat krijg je als je een speler die vijf jaar op rij een transfer heeft geweigert omdat hij er financieel niet op achteruit wilde gaan een topper noemt en geen enkele aanmerking heeft op diens gedrag.
Wie bedoel je hier?
pi_71365430
Tottenham is toch een mooie club. Komt ie vast ook aan spelen toe. Beter dan bij Arsenal op de bank te zitten.
pi_71365446
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij is niet steeds over het hoofd gezien. Hij is gekocht door Real.
En ze hebben hem na een half jaar al niet meer nodig.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 14:35:34 #86
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71365467
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
Tottenham is toch een mooie club. Komt ie vast ook aan spelen toe. Beter dan bij Arsenal op de bank te zitten.
Ik denk niet dat hij naar THFC gaa nu ze Crouch hebben gekocht. Misschien alleen als ze eerst Pav en Bent verkopen, maar daarvoor zou me het verbazen.
  maandag 27 juli 2009 @ 14:36:16 #87
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71365481
Of het voor zijn carrière goed is betwijfel ik, maar ik denk dat hij er op zich slim aan doet nog even dwars te liggen. Real zal alleen maar zakken met de prijs en dan komen vanzelf wel mooiere clubs dan Stuttgart.

In Stuttgart was ie echter in een gespreid bedje ( de positie van Gomez) gekomen.. jammer dat hij zich daar te goed voor voelt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 14:37:00 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71365504
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef SCH het volgende:

[..]

En ze hebben hem na een half jaar al niet meer nodig.
Klopt, maar ik reageer op de opmerking dat hij telkens overgeslagen wordt, en dat is dus niet zo.
pi_71365651
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Klopt, maar ik reageer op de opmerking dat hij telkens overgeslagen wordt, en dat is dus niet zo.
Hij is dit keer wel overgeslagen in ieder geval. Je kan toch ook weer niet zeggen dat het allemaal zo geweldig gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 14:46:53 #90
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71365825
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is dit keer wel overgeslagen in ieder geval. Je kan toch ook weer niet zeggen dat het allemaal zo geweldig gaat.
Ik ging in op " En steeds wordt Huntelaar over het hoofd gezien" en dat is dus niet zo ... Hij is de vorige transferwindom nog verkocht - en deze transferperiode duurt nog ruim een maand, dus om te zeggen dat jij dit keer wel ov ergeslagen is, is nog iets te vroeg ...
  maandag 27 juli 2009 @ 14:48:16 #91
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71365879
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is dit keer wel overgeslagen in ieder geval.
Het is pas 27 juli, pas op 1 september kun je zeggen dat hij is overgeslagen.
  maandag 27 juli 2009 @ 14:53:43 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71366057
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Doc het volgende:
Wie bedoel je hier?
Saviola, daar hebben zowel Barcelona als Real Madrid de afgelopen vijf jaar mee lopen leuren om hem kwijt te raken. Zelfs als ze hem transfervrij beschikbaar stelden, was zijn salaris en tekenpremie zo hoog dat er geen enkele willekeurige Europese subtopper verder wilde gaan dan huren.
pi_71367864
En AC Milan toont wederom interesse.
quote:
Leonardo vindt Huntelaar overwegen waard
Geschreven op maandag, 27 juli om 13:02

Klaas-Jan Huntelaar is weer terug in het vizier van AC Milan. De Italianen liepen eerder een blauwtje bij Edin Dzeko (VfL Wolfsburg) en Luis Fabiano (Sevilla) en zien nu in Huntelaar een serieuze optie. “Als wij het geld bij elkaar weten te krijgen, dan is hij het overwegen absoluut waard”, zei trainer Leonardo in La Gazzetta dello Sport.

De financiën kunnen echter juist het probleem zijn. Milan heeft ondanks de transfer van Kaká naar Real Madrid niet bijster veel geld te besteden en liep om die reden al een blauwtje bij Dzeko en Fabiano. Voor laatstgenoemde spits had Milan slechts veertien miljoen euro over. Real verlangt ruim zes miljoen euro meer voor Huntelaar.

De Nederlander leek vorige week nog op weg te zijn naar VfB Stuttgart, maar de Duitsers verloren het geduld en besloten om de deal af te blazen. Huntelaar werd vervolgens in verband gebracht met clubs als Tottenham Hotspur, Arsenal en AS Roma, maar nog niet met AC Milan. Opmerkelijk, daar vice-voorzitter Adriano Galliani eind juni nog meldde dat de Rossoneri een eerste optie op de voormalig Ajacied hadden.

“Het is het resultaat van mijn vriendschap met Real-voorzitter Florentino Pérez”, vertelde Galliani na de succesvolle onderhandelingen met Real over de transfer van Kaká. “We kijken dan niet naar Ruud van Nistelrooij maar naar Huntelaar. Hij is een speler die zeker onze interesse heeft.” El Cazador heeft nog altijd geen duidelijkheid over zijn toekomst, maar het is duidelijk dat hij bij Real gaat vertrekken.
Hoe bedoel je weinig interesse.
pi_71369236
Een club noem je veel?
pi_71369836
Geruchten zijn er genoeg inderdaad.
pi_71369966
Alleen worden die bij Huntelaar bijnanooit concreet. Ik denk dat hij zelf die geruchten ook gelooft want anders had hij wel bij Stuttgart getekend

Denk overigens dat Milan voor Jovanovich of Dzeko gaat

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 27-07-2009 17:13:31 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 17:11:15 #97
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71370152
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen worden die bij Huntelaar nooit concreet. Ik denk dat hij zelf die geruchten ook gelooft want anders had hij wel bij Stuttgart getekend

Denk overigens dat Milan voor Jovanovich of Dzeko gaat
Het te vroeg om het woord 'nooit' te gebruiken.
pi_71370195
Happy nu?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 17:22:21 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71370466
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Happy nu?
Afgelopen 5 jaar was het 3 keer concreet. Dat is niet echt "bijna nooit".
pi_71370561
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Afgelopen 5 jaar was het 3 keer concreet. Dat is niet echt "bijna nooit".
Heerenveen, Ajax, Real?

Maar hoe vaak is Huntelaar niet in verband gebracht met een topclub voor hij naar Real ging en steeds nooit ging terwijl er karrevrachten spitsen wel werden getransfereerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')