Een paar keer bij Ajax.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Huntelaar er ooit een vrije trap ingeschoten?
Die heeft er wel wat meer vrije trappen ingeschoten.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das al bijna net zoveel als Sneijder denk
Precies.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die heeft er wel wat meer vrije trappen ingeschoten.
Denk dat het tegenvalt, zijn indirecte vrije trap is erg goedquote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die heeft er wel wat meer vrije trappen ingeschoten.
Zoek het eens op zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk dat het tegenvalt, zijn indirecte vrije trap is erg goed
VI.nl ? Ik zou het echt niet weten.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar?
Ik denk dat zijn plek bij de 23 man van de WK-selectie wel zo'n beetje zeker is.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:58 schreef Ritmo het volgende:
Mag toch flink z'n best gaan doen in Italie om mee te mogen naar ZA.
Als v. Nistelrooy gaat scoren en Kuyt weer een goed seizoen draait met L'pool gaat ie het lastig krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn plek bij de 23 man van de WK-selectie wel zo'n beetje zeker is.
De laatste wedstrijden hebben we gezien dat Kuyt niet de beste optie is voor de spitspositie.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als v. Nistelrooy gaat scoren en Kuyt weer een goed seizoen draait met L'pool gaat ie het lastig krijgen.
Moet ie wel spelenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn plek bij de 23 man van de WK-selectie wel zo'n beetje zeker is.
Oké, dat is niet al te veel. Wat is je bron?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In zijn eerste 3 seizoenen 4 keer tegen de topkeepers Schollen, Aerts, Roorda en Timmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |