Ik gun hem ook wel een basis plaats. Dequote:
Ja, vette situatie...via zn schouder naar zn hoofd, naar zn voet. 3 man nodig om m af te stoppenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij viel inderdaad gretig in. Paar kansjes gehad en aan het einde nog een prima poging waarbij hij de bal knap uit de lucht aan nam. Hij liet zich in ieder geval zien.
Als Borriello zijn huidige vorm blijft vasthouden staat Huntelaar vrij rap in de basis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
Hij zal zich wel snel in de basis moeten spelen natuurlijk. Zal een beetje mazzel moeten hebben met blessures van anderen.
Staat volgende wedstrijd gewoon met Pato samen in de basis denk ik hoor. Boriello heeft helemaal niets laten zien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
Hij zal zich wel snel in de basis moeten spelen natuurlijk. Zal een beetje mazzel moeten hebben met blessures van anderen.
1 kopbal die RUIM over ging is het enige wat ik gezien heb van mquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Staat volgende wedstrijd gewoon met Pato samen in de basis denk ik hoor. Boriello heeft helemaal niets laten zien.
Van Basten was geen koele kikker ? Wel een hoger niveau natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 07:18 schreef Pugg het volgende:
Hij gaat er niets van bakken, hij heeft niet (net als Bergkamp trouwens)
dat" ik hou van Italië " gevoel.
Koele kikkers aarden daar niet,
zelfs niet met zo'n salaris, hopelijk haalr een engelse club hem volgend jaar.
Eenschquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Hij had gewoon naar Stuttgart moeten gaan
Dat dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zullen we nog even wachten met oordelen? Gisteren maakte hij een betere indruk dan Borriello op mij. Hij viel best aardig in. Hopelijk volgende wedstrijd in de basis
Het komt echt wel vanzelf. Ik denk dat de tandem Pato-Huntelaar aan het eind van het jaar behoorlijk wat goals geproduceerd heeft.quote:
Je hebt wel meegekregen dat Huntelaar in het veld kwam voor Dinho?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ging goed he met Pirlo en Ronaldinho toch?
Die combi heeft inderdaad 4 doelpunten voor Inter opgeleverd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ging goed he met Pirlo en Ronaldinho toch?
Denk je nog steeds dat Leonardo met 2 spitsen en Pirlo en Ronaldinho blijft spelen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef opinionr het volgende:
[..]
Die combi heeft inderdaad 4 doelpunten voor Inter opgeleverd.
Heel goed voor Sneijder.
Vergeet niet erbij te melden dat AC Milan een groot deel van de wedstrijd met 10 man speelde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 06:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat Leonardo met 2 spitsen en Pirlo en Ronaldinho blijft spelen?
Wat was de uitslag ook alweer toen de rode kaart viel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vergeet niet erbij te melden dat AC Milan een groot deel van de wedstrijd met 10 man speelde.
Wat kan mij het nou schelen hoe die coach van Milan speelt. Zolang hij Huntelaar maar opstelt. En nav zaterdag denk ik dat Huntelaar de volgende wedstrijd gewoon in de basis start. Wie er dan nog meer spelen zal mij een rotzorg zijn en daar gaat dit topic ook niet over.quote:Op dinsdag 1 september 2009 06:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat Leonardo met 2 spitsen en Pirlo en Ronaldinho blijft spelen?
Uiteraard, Leonardo is niet bepaald het meest heldere licht, ik zie hem niet van zijn spel afdwalen en hij vertrekt logischerwijs binnen nu en een kleine 2 maand.quote:Op dinsdag 1 september 2009 06:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ronaldinho speelt alleen nog maar bedroevend slecht.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:19 schreef opinionr het volgende:
@ DAM: ik moet het met je eens zijn dat het niet liep met die 4...
Vooral Ronaldinho speelde weer bedroevend slecht.
Dat neemt nog niet weg dat Huntelaar de enige spits is die voor gevaar wist te zorgen.
Hij had daarvoor ook geen creatieve mensen om zich heen nodig, want alle ballen waar hij wat mee deed kwamen van diepe/steek passes uit het middenveld.
Op het middenveld is alleen Flamini topclubwaardig, de overigen zijn zwaar over the top.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ronaldinho speelt alleen nog maar bedroevend slecht.
Ik snap dan ook niet dat ze niet wat geld van Kaka in V/d Vaart hebben gestopt. Dan zou dat middenveld prima kunnen functioneren.
Als Leonardo met 1 spits gaat spelen gaat hij weinig spelen. -toevoeging niet nodig-quote:Op woensdag 2 september 2009 10:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen hoe die coach van Milan speelt. Zolang hij Huntelaar maar opstelt. En nav zaterdag denk ik dat Huntelaar de volgende wedstrijd gewoon in de basis start. Wie er dan nog meer spelen zal mij een rotzorg zijn en daar gaat dit topic ook niet over.
De stand was 0-2, dus wat is je punt eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 03:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat was de uitslag ook alweer toen de rode kaart viel?
Blijft altijd leuk Fok
Datquote:Op woensdag 2 september 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De stand was 0-2, dus wat is je punt eigenlijk?
Helden.quote:
Huntelaar speelt gewoon.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:57 schreef opinionr het volgende:
Goed nieuws voor Klaasjan:
A.C. Milan communicate that the footballer Marco Borriello has suffered a pain to his lower abdomen which will force him to do differentiated work which will continue over the next few days.
Basis plaats zo goed als zeker dus zaterdag.
Als ze nou Pipo opstellen in plaats van Kjh, zou ik als ik hem was zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |