En niet eens gescoord, prutser dat het isquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef opinionr het volgende:
Ac speelt momenteel (weer) tegen Juventus en klaas staat (weer) in de basis.
2 goede kansen gehad ook al.
Twee heldenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:56 schreef opinionr het volgende:
Niet veel kunnen doen in dat kwartiertje van woensdag.
Hij zit overigens wel bij de selectie van Milan voor de wedstrijd van vanavond (vermoedelijk na 2 trainingsdagen ook niet in de basis).
Ze spelen vanavond tegen Inter en Juventus voor de TIM Trophy.
[ afbeelding ]
Huntelaar vs Sneijder?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef opinionr het volgende:
Huntelaar gaat komende zaterdag bij de seizoensopening weer niet scoren.
Hij is namelijk geschorst. In zijn laatste wedstrijd voor Real liep hij tegen een rode kaart aan na twee gele kaarten.
De Italiaanse bond is verplicht om de schorsing van 1 wedstrijd over te nemen.
Wellicht dus pas een debuut tegen Inter. (wel mooi debuut natuurlijk, helemaal als hij dan wel scoort)
Zou Sneijder naar Inter gaan? Wel een mooie club natuurlijk maar de manier waarop daar wordt je niet echt vrolijk van.quote:
Liever naar AC maar ja, er ligt een akkoord Real - Inter. Wes doet er in mijn ogen goed aan om te vertrekken bij Real. (Geldt ook voor de andere Nederlanders. Ook voor Drenthe! Al mag die wel blijven.) Ja, zou leuk zijn als hij dan Real uit de CL schopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou Sneijder naar Inter gaan? Wel een mooie club natuurlijk maar de manier waarop daar wordt je niet echt vrolijk van.
Aan de andere kant zou het wel mooi zijn als ie bij Inter revanche neemt en het lliefst Real uit de CL schopt.
Ik zou graag V/d Vaart of Sneijder naar AC zien gaan, Dinho is helaas ook niet meer alles.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Liever naar AC maar ja, er ligt een akkoord Real - Inter. Wes doet er in mijn ogen goed aan om te vertrekken bij Real. (Geldt ook voor de andere Nederlanders. Ook voor Drenthe! Al mag die wel blijven.) Ja, zou leuk zijn als hij dan Real uit de CL schopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle goede combinaties eindigen bij Babel. En niet in goals.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef Barca het volgende:
Het liefst zou ik zowel Van der Vaart als Sneijder naar Barça zien gaan, maar of ze daar aan spelen toekomen? Ze zullen er denk ik wel een eerlijke kans krijgen.
Liverpool zou ook leuk zijn, ja. En goed voor oranje. Denk dat Van der Vaart en Sneijder best samen kunnen spelen, maar als ik moet kiezen dat kies ik voor Van der Vaart. Meer een teamspeler, verdedigend beter, meer allround. Zou fijn zijn als zij (of een van hen) dan met zowel Kuyt als Babel een goede combinatie gaan/gaat vormen.
Ik heb het niet over combinatie als pass - pass - pass maar als groepje spelers. Dat groepje mag overigens naar hartelust de bal naar elkaar overspelen, maar het moet wel resulteren in goals.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Alle goede combinaties eindigen bij Babel. En niet in goals.
Babel mag weg van mij hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb het niet over combinatie als pass - pass - pass maar als groepje spelers. Dat groepje mag overigens naar hartelust de bal naar elkaar overspelen, maar het moet wel resulteren in goals.
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:31 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Babel mag weg van mij hoor
Wacht nou maar even de competitie af voordat je gaat lopen schreeuwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef Ninbri het volgende:
grote verwachtingen maar als het erop aan komt gaat het heel slecht. Hij had nog een jaar bij ajax moeten blijven!!
Xavi, Iniesta en waarschijnlijk volgend jaar ook Fabregas. Er is dus gewoon geen plaats voor die twee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef Barca het volgende:
Het liefst zou ik zowel Van der Vaart als Sneijder naar Barça zien gaan, maar of ze daar aan spelen toekomen? Ze zullen er denk ik wel een eerlijke kans krijgen.
Daarom de vraag "Zullen ze er aan spelen toekomen?". De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Xavi, Iniesta en waarschijnlijk volgend jaar ook Fabregas. Er is dus gewoon geen plaats voor die twee.
Helaas voor je. Hij was geschorst.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op de tribune dus, veel is hij dus niet opgeschoten met zijn transfer
Zat hij niet op de tribune dan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Helaas voor je. Hij was geschorst.
Maar dat kun je als voetballeek ook niet weten natuurlijk.
Hij zat op de tribune gisteren. AC Milan speelde gisteren trouwens met twee spitsen (Pato en Boriello), dus er liggen wel kansen voor Huntelaar in ieder geval.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zat hij niet op de tribune dan?
Boriello moet ie aankunnen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij zat op de tribune gisteren. AC Milan speelde gisteren trouwens met twee spitsen (Pato en Boriello), dus er liggen wel kansen voor Huntelaar in ieder geval.
quote:First of all, Klaas, how are you?
"I'm doing well, I'm training a lot these days. My team mates are coming off the match, personally I still need to improve my condition."
How are you doing here at Milan with your new team mates?
"Very well, they're all friendly with me. It's a very calm environment where you work well, I'm happy to be here."
You often talk with Flamini. You've played together once in London. What do you remember from that game, in which you also scored a nice goal.
"It was the goodbye match for Bergkamp. It was nice because Bergkamp was a great player, we won 1-0 and won in his honor, for the end of his career and I also scored a nice goal."
The next match is a special one for the city of Milan, the one between Milan and Inter. Everyone is waiting for this game. Maybe you'll play at San Siro for the first time, how do you feel about that?
"It's certainly a nice match for my debut. It's a derby, a very tough match and it will be nice to play this game for the first time."
What do you know about Inter? Have you studied your opponents?
"I know a few things about Inter. They drew their first match. I think they're a good team, we played them in Pescara and I think they're strong. We hope to win."
Mourinho has said Milan are very strong. Do you it's a good omen or just superstition?
"I don't know, but we're here to play and give the maximum. We have to build our luck on our own, we'll try to play a great match."
In the past you have scored against Inter in the Champions League. Do you think you can repeat yourself?
"Yes, if I have a chance I'll try to score. The other time it happened with Ajax, I hope it will happen with Milan this time."
Are you happy about the idea of playing with Ronaldinho and Pato?
"We've trained together. It's nice to play with those two, but also with my other team mates because we are a team, we play like a team and this is the road to follow in order to win."
Your nickname is 'The Hunter,' do you like it?
"They started calling me that in Holland. It doesn't matter what the people call me, for me it's important to play well. The rest is part of spectacle."
You chose the number 11 shirt, which you had never used in the past.
"It's true, in the past I had the number 9 and 19, but they weren't available so I chose the 11 without problems."
Do you feel like making a promise to Milan's fans?
"I'll try to score many goals, but the important thing is to play as a team and score many goals like a team. We are strong, but we must show it on the pitch. I hope many people come to support us in the stadium and we can satisfy them."
Hij hoeft niet met Pato te concurreren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Ritmo het volgende:
Hij gaat het lastig krijgen als ie met Pato moet concurreren.
idd, twee spitsen systeem.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Hij hoeft niet met Pato te concurreren.
Het gaat gewoon Pato + iemand worden. Dan heb je Inzaghi, Boriello en Huntelaar voor die iemand-plek. Inzaghi begint toch echt oud te worden voor een spits, en Boriello moet ie makkelijk aankunnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
idd, twee spitsen systeem.
Staat zaterdag denk gewoon in de basis tegen Inter.
Pato - Ronaldinho als het belangrijk isquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
idd, twee spitsen systeem.
Staat zaterdag denk gewoon in de basis tegen Inter.
Ronaldinho gaat daarachter staan als creatieve man. Wie had je anders in gedachte voor die rol achter de spitsen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Pato - Ronaldinho als het belangrijk is
Milan wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Italie speelt vrijwel niemand met 3 pure aanvallende spelers
Zijn die creatieve mannen verdedigend net zo slecht als Ronaldinho en die man daar weer achter verdedigend weer zo kwetsbaar als Pirlo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Milan wel.
En genoeg andere ploegen in de Serie A. Ik noem een Fio en Inter. Beide met 2 spitsen en 1 creatieve man daarachter
Heel veel clubs wel hoor. Inderdaad Fiorentina, Inter maar ook Genoa, Lazio, Udinese en vast wel heel veel andere clubs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Italie speelt vrijwel niemand met 3 pure aanvallende spelers
Zijn die creatieve mannen verdedigend net zo slecht als Ronaldinho en die man daar weer achter verdedigend weer zo kwetsbaar als Pirlo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Heel veel clubs wel hoor. Inderdaad Fiorentina, Inter maar ook Genoa, Lazio, Udinese en vast wel heel veel andere clubs.
Willen is niet doen hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef stefan92 het volgende:
Volgens mij had Leonardo zelf al aangegeven dat ze met 3 aanvallende spelers zouden spelen.
Fiorentina speelde altijd met Mutu en Gilardino voorin. Creatieve middenvelder was Montolivo. Verdedigend vorig jaar Melo (niet echt kwetsbaar dus) en ook nog altijd opkomende backs. Fiorentina is in ieder geval geen ploeg die voldoet aan het cliche van Italiaans voetbal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zijn die creatieve mannen verdedigend net zo slecht als Ronaldinho en die man daar weer achter verdedigend weer zo kwetsbaar als Pirlo?
Het woord willen staat niet eens in die zin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Willen is niet doen he
Pirlo en Ronaldinho samen op een middenveld(eventueel ook nog Seedorf) gaat gewoon niet werken als je ook nog 2 spitsen opsteltquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:36 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Fiorentina speelde altijd met Mutu en Gilardino voorin. Creatieve middenvelder was Montolivo. Verdedigend vorig jaar Melo (niet echt kwetsbaar dus) en ook nog altijd opkomende backs. Fiorentina is in ieder geval geen ploeg die voldoet aan het cliche van Italiaans voetbal.
Juventus gaat dit seizoen trouwens ook gewoon met Amauri en Del Piero met daarachter Diego als creatieve (en niet verdedigende) middenvelder spelen.
Seedorf zal in mijn mening ook vooral op de bank plaats moeten nemen. Zoals wat ik nu van Milan heb gezien (alles tot nu toequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Pirlo en Ronaldinho samen op een middenveld(eventueel ook nog Seedorf) gaat gewoon niet werken als je ook nog 2 spitsen opstelt
Met Dinho en Pirlo centraal op het middenveld wordt je tegen goede tegenstanders weggespeeldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Seedorf zal in mijn mening ook vooral op de bank plaats moeten nemen. Zoals wat ik nu van Milan heb gezien (alles tot nu toe) + wat ik uit Leonardo's uitspraken moet opmaken moet je aan zo iets denken van opstelling wat ie wil spelen:
--------------Pato------Iemand--------------------
------------------- Dinho-------------------------------
---------------------------------------------------------
--------------Ambrosini---Pirlo----Gattuso------------
verdediger - verdediger - verdediger - verdediger
Met Ambrosini en Gattuso die t slot op de deur houden? Pirlo die wat meer naar voren schuift..daar kom je echt niet zomaar langs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met Dinho en Pirlo centraal op het middenveld wordt je tegen goede tegenstanders weggespeeld
Ik verwacht dat het wel mee zal vallen, maar we zullen het zaterdag zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met Dinho en Pirlo centraal op het middenveld wordt je tegen goede tegenstanders weggespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |