quote:
Waar komen deze cijfers vandaan?quote:AGOVV beurt 75.000 euro dankzij de transfer van de Hummeloer en de Graafschap zelfs twee en een halve ton
Toch maar goed dat hij niet naar Al Ain is gegaan, vind je ook nietquote:
Ajax ook weer wat centjesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar komen deze cijfers vandaan?
Wel meer, ik neem ten minste aan dat ze geen afstand gedaan hebben van het bedrag waar ze contractueel recht op hebben.quote:
Oh, maar ik had het over de opleidingsvergoeding. Die 7 miljoen komt ook nog naar Ajax ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel meer, ik neem ten minste aan dat ze geen afstand gedaan hebben van het bedrag waar ze contractueel recht op hebben.
Mwoah, heb nooit echt een hekel aan hem gehad, nuchtere vriendelijke jongen en goede spits. En het is de eerste spits van Oranje en die behoort niet bij Stuttgart te spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gecharmeerd van KJ?
Toch heb ik hem liever in de basis van Stuttgart dan op de bank bij Milan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, heb nooit echt een hekel aan hem gehad, nuchtere vriendelijke jongen en goede spits. En het is de eerste spits van Oranje en die behoort niet bij Stuttgart te spelen.
Dat dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch heb ik hem liever in de basis van Stuttgart dan op de bank bij Milan.
Wie zou hem uit de basis moeten spelen dan? Opa Inzaghi? Ik neem aan dat hij met Pato in de spits gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch heb ik hem liever in de basis van Stuttgart dan op de bank bij Milan.
Ik denk dat ze met een 4-2-3-1 systeem gaan spelen, met Pato als spits.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wie zou hem uit de basis moeten spelen dan? Opa Inzaghi? Ik neem aan dat hij met Pato in de spits gaat.
Borriello huppelt daar ook nog rondquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wie zou hem uit de basis moeten spelen dan? Opa Inzaghi? Ik neem aan dat hij met Pato in de spits gaat.
Leonardo had gezegd dat ie 4-3-1-2 wilde gaan spelenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een 4-2-3-1 systeem gaan spelen, met Pato als spits.
Pato - Ronaldinhoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een 4-2-3-1 systeem gaan spelen, met Pato als spits.
Achter Pato inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:03 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ronaldinho zal toch echt achter de spits komen te spelen.
Maar dan mis je Seedorf in de basis, ik denk Gattuso als rechtermiddenvelder en Seedorf op links.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:
ik neig persoonlijk naar zoiets:
----------------------- Pato Hunter--------------------------------------
---------------------------Dinho--------------------------------------------
-------------------- Gattuso - Pirlo - Ambrosini----------------------------
Jankulovski - Nesta (mits eindelijk eens fit) - Thiago Silva - Zambrotta
Ik heb Milan vrij veel zien spelen vorig seizoen en ik denk dat Seedorf zn beste tijd gehad heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar dan mis je Seedorf in de basis, ik denk Gattuso als rechtermiddenvelder en Seedorf op links.
Ik heb ze niet zo vaak gezien, maar begint een Ambrosini ook niet wat minder te worden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb Milan vrij veel zien spelen vorig seizoen en ik denk dat Seedorf zn beste tijd gehad heeft.
Ik vond hem telkens prima spelen tbh. Nooit uitblinkend, maar altijd solide.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zo vaak gezien, maar begint een Ambrosini ook niet wat minder te worden?
Vertel eens hoe Milan vorig jaar speelde?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
4-5-1.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vertel eens hoe Milan vorig jaar speelde?
Moet jij niet eerst toegeven dat je er flink naast zat wat betreft de transfer van Huntelaar voordat je hier enigszins geloofwaardig mee kunt praten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vertel eens hoe Milan vorig jaar speelde?
En hoe zet je dan de poppetjes dit seizoen neer?quote:
in een 4-3-1-2 formatie, zoals de huidige coach gezegd heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hoe zet je dan de poppetjes dit seizoen neer?
Kom even met argumenten ofzo. Ik denk ook dat Huntelaar het niveau van Milan niet aankan, maar deze ongegronde bashing slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is te hopen voor de tegenstanders
Ronaldinho en Seedorf op een middenveld, dat gaat niet werken, zelfs als er ook nog Ambrosini en Gatusso bijstaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kom even met argumenten ofzo. Ik denk ook dat Huntelaar het niveau van Milan niet aankan, maar deze ongegronde bashing slaat ook nergens op.
Waar zeg ik iets over het niveau van Huntelaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kom even met argumenten ofzo. Ik denk ook dat Huntelaar het niveau van Milan niet aankan, maar deze ongegronde bashing slaat ook nergens op.
Je zegt het niet letterlijk, maar uit de toon van jouw posts kun je wel opmaken dat hij het niveau niet aankan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zeg ik iets over het niveau van Huntelaar?
Ik geloof niet dat hem hier enige blaam treft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
Kun je even ontopic posten, Dein_Gesicht? Dank u.
Ja baasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
Kun je even ontopic posten, Dein_Gesicht? Dank u.
Volgens mij is Dein_Gesicht degene die hier persoonlijk wordt, maar goed. Als je niet tegen de manier van posten van DAM kunt (lees: nooit argumentatie, nooit inhoudelijk op andere argumenten ingaan en alles wat Ajax is afkraken), dan is de enige oplossing negeren. Mocht het niet duidelijk zijn; Klik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hem hier enige blaam treft.
Het enige wat ik niet snap is dat 2 offtopics posts niet mogen, maar een geheel topic (pak vorig deel erbij) ontsporen dankzij telkens herhalende negatieve reacties, dat mag wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is Dein_Gesicht degene die hier persoonlijk wordt, maar goed. Als je niet tegen de manier van posten van DAM kunt (lees: nooit argumentatie, nooit inhoudelijk op andere argumenten ingaan en alles wat Ajax is afkraken), dan is de enige oplossing negeren. Mocht het niet duidelijk zijn; Klik.
Nu hier graag weer verder met de mooie transfer van KJH!
Dat heb je met de nodige regelmaat al eerder gedaan.Voor deze zomer zit je in ieder geval aardig mis met je analyses over KJH.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zeg ik iets over het niveau van Huntelaar?
Zoals waar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat heb je met de nodige regelmaat al eerder gedaan.Voor deze zomer zit je in ieder geval aardig mis met je analyses over KJH.
Lees de vorige drie delen van deze reeks er nog maar eens op na.quote:
Zoals je analyse dat hij zeker niet naar ACM zou gaan.quote:
Ik vroeg een quotequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoals je analyse dat hij zeker niet naar ACM zou gaan.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, niet serieus natuurlijk.
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk overigens dat Milan voor Jovanovich of Dzeko gaat
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat hij naar Milan gaat
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen komt die niet dus dat wordt 4 uur per dag ronjes lopen voor de komende 5 maanden
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 03:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
100% eens, Dat hoort gewoon bij je werk. Gelukkig weet iedereen nu hoe hij in elkaar zit. Een nieuwe transfer zal wel niet mee vallen
Reactie DAMquote:Op zondag 26 juli 2009 12:54 schreef Pedroso het volgende:
Goed, we gaan weer on topic.
Is Kj al weg ?
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee,
Te veel spitsen die beter zijn en beschikbaar
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Clubs gaan altijd voor de beste speler die beschikbaar is.
Lisandro en Milito horen er sws ook bij en als je denkt dat Huntelaar beter is dan Nilmar, Keirirson, Gomez of Falcao moet je eigen op laten nemen
2 mooie woorden. Terwijl en niet mistaat.quote:
Vorig jaar 7 duels en 1 goal. Schat ik Huntelaar toch wat hoger in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Borriello huppelt daar ook nog rond
Hij heeft in elk geval wel een lekker wijfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 duels en 1 goal. Schat ik Huntelaar toch wat hoger in.
Nee, dat vroeg je niet. Je vroeg "zoals waar?", en waar je mis zat was je gehele analyse over de mogelijke overgang van Huntelaar naar ACM.quote:
Pics?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval wel een lekker wijf
Pfrt, dat je daar moeite voor doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg je niet. Je vroeg "zoals waar?", en waar je mis zat was je gehele analyse over de mogelijke overgang van Huntelaar naar ACM.
Dat zijn zo onvoorstelbaar veel quotes, maar lees het stukje tussen Klaas-Jan Huntelaar Topic #31: Waaaar heen, leidt de weg.. en Klaas-Jan Huntelaar Topic #31: Waaaar heen, leidt de weg.. nog maar eens na ...
quote:
Zoveel moeite is dat niet hoorquote:
Ik heb de reeks al gegeven. Maar omdat je het zo aardig vraagt nog eentje buiten die seriequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar zat ik mis dan?
Dat had je dus compleet mis ingeschat. Of denk je nog steeds dat dat een volledig juiste analyse was?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat hij naar Milan gaat
Ik vind het wel vermakelijk hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef RayMania het volgende:
We weten al jarenlang dat DAM zo post. Doe geen moeite, negeer hem en discussieer met andere users.
Dan ken je de kut user Doc niet. Die bijt zich vast in zijn zogenaamde slachtoffer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef RayMania het volgende:
We weten al jarenlang dat DAM zo post. Doe geen moeite, negeer hem en discussieer met andere users.
Probeer het nu eens met een argumentquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:34 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Moet zo zalig leven zijn, met zo'n gigantische plank voor je kop
Is het niet de taak van mods om er voor te zorgen dat trolls ergens anders heen kunnen gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef RayMania het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ken je de kut user Doc niet. Die bijt zich vast in zijn zogenaamde slachtoffer.
Als je een discussie wint wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
Ik zag een link bij de bevestigde transfers staan dat Bengston bij Lazio getekend heeftquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb de reeks al gegeven. Maar omdat je het zo aardig vraagt nog eentje buiten die serie
[..]
Dat had je dus compleet mis ingeschat. Of denk je nog steeds dat dat een volledig juiste analyse was?
Heb je trouwens _Mike_ al een kratje gegeven
Ja, maar naar jarenlang van alles proberen is het op een geven moment over voor ons.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef DemonDEFO het volgende:
Is het niet de taak van mods om er voor te zorgen dat trolls ergens anders heen kunnen gaan?
Nee. Ik zeik alleen jouw af als je mis zit - zoals nuquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag een link bij de bevestigde transfers staan dat Bengston bij Lazio getekend heeft
Ga je nu ook MM afzeiken?
Klopt en dat is reden te meer om het aan te pakken, of te bespreken met de FA's, maar misschien doen jullie dat laatste ook al.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef RayMania het volgende:
We weten al jarenlang dat DAM zo post.
Je zit pas mis als je op het moment dat je postte mis zatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee. Ik zeik alleen jouw af als je mis zit - zoals nu
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je zit pas mis als je op het moment dat je postte mis zat
Kan gebeuren, je kan ook niks postenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
![]()
Je doet voor spellingen in dat topic en die voorspellingen zijn niet uitgekomen
![]()
Dat kan jij beter doen jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan gebeuren, je kan ook niks posten
Hij heeft al CL gespeeld. En gescoord.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Doc het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig hoe KJH het zal doen. Voor het eerst in de CL mogen we aannemen. Het zou wel grappig zijn als-ie tegen Real mag
In San Siro nog wel, of scoorde hij in de thuiswedstrijd?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft al CL gespeeld. En gescoord.
Thuiswedstrijd, 2-2.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In San Siro nog wel, of scoorde hij in de thuiswedstrijd?
Die gaat wraak nemen. Als je bij AGOVV slaagt kun je overal slagenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Doc het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig hoe KJH het zal doen. Voor het eerst in de CL mogen we aannemen. Het zou wel grappig zijn als-ie tegen Real mag
O Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft al CL gespeeld. En gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |