Idd:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Biogarde het volgende:
En dan wel met je beker incl. het logo naar voren poseren op de foto welke je later op je Hyves zet hè.
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
In de rij staan voor junkfood![]()
Goedkope troep, broodjes te taai, kaas smaakt niet naar echte kaas.
Ga lekker naar de Coffee Company manquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef Anchor het volgende:
Ik pleit voor een Starbucks filliaal in Rotterdam Centrum (op de hoek bij stadhuisplein ofzo)
Joepie. Wil je de ene ranzige smaak, of kies je deze keer toch voor die andere chemische zooi?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
Starbucks is goed te doen, ruime keuze. 1 keer betalen voor de beker en drinken maar. Of doen ze dat niet aan refill in Nederland?
Even quoten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Trannellius het volgende:
De persoon die ooit dit merk op de markt heeft weten te zetten zou een godheid binnen de marketingwereld moeten worden. Petje af voor deze man/vrouw.
Koffie zoals wij die kennen heb ik niet kunnen spotten toen ik in amerika was.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Joepie. Wil je de ene ranzige smaak, of kies je deze keer toch voor die andere chemische zooi?
Laat koffie gewoon koffie zijn.
Maar we hebben het hier over Nederland. Niet elke hype uit Amerika is van toegevoegde waarde in dit land.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Koffie zoals wij die kennen heb ik niet kunnen spotten toen ik in amerika was.
Wauw, het is nog fucking kanslozer dan ik dachtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Utrecht, 2009
[ afbeelding ]
Alsof ik hier in zo'n rij zou gaan staanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar we hebben het hier over Nederland. Niet elke hype uit Amerika is van toegevoegde waarde in dit land.
Koffie zoals koffie hoort te zijn.quote:
You explained it yourselfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef beerten het volgende:
Begrijp ik het goed dat Starbucks een McDonalds versie is van een cafe waar je een kop koffie koopt? En daar staan ze als makke lammetjes voor in de rij?
Kan iemand mij dit even uitleggen?
Mijn verklaring:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef beerten het volgende:
Begrijp ik het goed dat Starbucks een McDonalds versie is van een cafe waar je een kop koffie koopt? En daar staan ze als makke lammetjes voor in de rij?
Kan iemand mij dit even uitleggen?
Goed dat je het uitlegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Griebus het volgende:
Term voor behoefte om bij groep te horen..?
Huh, de eerste wijven die ik daar zag waren een stelletje koeienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Subklacht: allemaal lekkere wijzen op de Starbucks-hyves![]()
http://starbucks3.hyves.nl/
You're a starfucker. I'm a star....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat trouwens dat je in 99% van alle amerikaanse films en tvseries de hoofdrolspelers met een beker koffie over straat ziet lopen.
Successful troll is successfulquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
quote:
Pics van je zus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Santello het volgende:
Doet me aan mijn zus denken, triest geval
Dat doen Amerikanen nu eenmaal, dus ook in de film...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat trouwens dat je in 99% van alle amerikaanse films en tvseries de hoofdrolspelers met een beker koffie over straat ziet lopen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:15 schreef Acinonyx het volgende:
Starbucks, 90% suiker en caramel (?) en andere zoete rommel en maar 10% koffie slootwater
hij blijft klasse...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:37 schreef lurf_doctor het volgende:
Denis had het 12 jaar geleden al door
Ja, en lekker orio's kopen bij de AH.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef PietPrak het volgende:
is het misschien een bepaald type mens die Starbucks lekker vindt. Volgens mij kijken zij ook friends..
en sex in the city, idd wijvenkoffiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef PietPrak het volgende:
is het misschien een bepaald type mens die Starbucks lekker vindt. Volgens mij kijken zij ook friends..
mmmm lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:48 schreef Anchor het volgende:
[..]
Ja, en lekker orio's kopen bij de AH.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:09 schreef CasB het volgende:
Idd, voor vrouwen die Sex in the city kijken, een 'alternatieve' studie doen (vrijetijdskunde ofzo), op hun 25e nog vrijgezel zijn en dan een kat nemen, hun vriend (als ze die een keer hebben) 'hubby' noemen, een gezamelijk email en hyves account hebben, de hele dag bellen, smsen en op hyves zitten, en op internet/fora 'hihihi' gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Vind je die in de starbucks?!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:09 schreef CasB het volgende:
Idd, voor vrouwen die Sex in the city kijken, een 'alternatieve' studie doen (vrijetijdskunde ofzo), op hun 25e nog vrijgezel zijn en dan een kat nemen, hun vriend (als ze die een keer hebben) 'hubby' noemen, een gezamelijk email en hyves account hebben, de hele dag bellen, smsen en op hyves zitten, en op internet/fora 'hihihi' gebruiken.
Waarschijnlijk is dat subtiele marketing van Starbucks et al.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
Ik neem aan dat je bij Starbucks ook gewone koffie kunt kopen. Of een espresso'tje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:36 schreef devl1nsect het volgende:
Koffie hoort zo zwart mogelijk in pure vorm gedronken te worden.
En dan zeker niet 4 euro betalen omdat er een rol pepermunt + een sprankje mocca over de koffie is heen gevlogen.![]()
Amerikanen bedenken een hype die 10 jaar later ook bij de nuchtere NL wordt ontdekt. Je laat je naaien voor te dure koffie maar gelukkig staat dat koffiebekertje al maanden leeg op je bureau te pronken.
Precies, Starbucks is leuk als je in Amerika hebt. Dan is naast de extreem slappe bakken van alle andere tentenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef Wackyduck het volgende:
Whehe mensen die blij zijn met een slap aftreksel van een slap aftreksel.![]()
Een paar decennia geleden was er een Nederlander geëmigreerd naar San Francisco. Daar kwam hij erachter dat de Amerikaanse koffie niet te zuipen was. Daarom zette hij Peet's coffee op, om wat fatsoenlijker spul te verkopen. Starbucks is daar een rip-off van, en nu zijn ze weer in Nederland.
In de Bay Area, waar de Amerikaanse koffiecultus ontstaan is, zijn er wel degelijk wat fatsoenlijke alternatieven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:02 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Precies, Starbucks is leuk als je in Amerika hebt. Dan is naast de extreem slappe bakken van alle andere tenten
Starbucks een beter alternatief.
Verkeerd aangenomenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bij Starbucks ook gewone koffie kunt kopen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:36 schreef devl1nsect het volgende:
Koffie hoort zo zwart mogelijk in pure vorm gedronken te worden.
En dan zeker niet 4 euro betalen omdat er een rol pepermunt + een sprankje mocca over de koffie is heen gevlogen.![]()
Amerikanen bedenken een hype die 10 jaar later ook bij de nuchtere NL wordt ontdekt. Je laat je naaien voor te dure koffie maar gelukkig staat dat koffiebekertje al maanden leeg op je bureau te pronken.
@ die mac, terecht ja. bahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
En binnenkort loop ik er ook langs.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Biogarde het volgende:
Liep er gisteren langs![]()
Wat een sadness
Als je een keer in london geweest bent zie je die straten dus echtquote:
Hamburg?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heette dat plaatsje in Duitsland ook alweer waar burgers met succes protesteerden tegen een geplande vestiging van McDonalds?
Wat een troll zeg, ik denk waarschuw maar even voordat dalijk mensen er op ingaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:20 schreef BrokenBond het volgende:
starbucks is zo fucking lekker, niet normaal meer. Toen ik in New York was echt elke dag 3-5 keer per dag starbucks gehaald, geen grote rijen gelukkig.
Heerlijke ijskoffie met chocola
Stoere jongen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:15 schreef EmielPiel het volgende:
Ikzelf ben helemaal Starbucks fan. Loop vaak met mijn starbucks beker rond in de stad, en dan al die jaloerse gezichten. Maak het zelfs zo bond dat ik dorpen bezoek en vervolgens met een thermoskan mijn starbucks bekertje vul om vervolgens al die mensen te zien denken: hoe komt die jongen toch aan starbucks koffie, terwijl de rook uit mijn bekertje komt![]()
ik lust jullie rauw, starbucks haters
Waarom zou je in godsnaam in Nederland op iedere hoek een koffie tent neerzetten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:05 schreef FicoF het volgende:
In New York is het wel relaxt, echt op elke hoek een koffie tent. Dat mis ik in NL wel. Maar zo lekker is de SB koffie niet nee, echte koffie drink je uit een kopje, niet uit een kartonnen beker.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heette dat plaatsje in Duitsland ook alweer waar burgers met succes protesteerden tegen een geplande vestiging van McDonalds?
Je weet het...en toch doe je het. Kan je ook niet van ze verwachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:40 schreef ScarFace- het volgende:
Had al zo`n idee dat de fokkertjes mn uitspraak niet gingen begrijpen
Volgens mij meent ie het nog echt ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een troll zeg, ik denk waarschuw maar even voordat dalijk mensen er op ingaan
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:15 schreef EmielPiel het volgende:
Ikzelf ben helemaal Starbucks fan. Loop vaak met mijn starbucks beker rond in de stad, en dan al die jaloerse gezichten. Maak het zelfs zo bond dat ik dorpen bezoek en vervolgens met een thermoskan mijn starbucks bekertje vul om vervolgens al die mensen te zien denken: hoe komt die jongen toch aan starbucks koffie, terwijl de rook uit mijn bekertje komt![]()
ik lust jullie rauw, starbucks haters
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef boskameel het volgende:
Door elke dag naar Starbucks gegaan is mijn aids genezen, en mijn arm die ik verloren heb tijdens de golfoorlog weer aangegroeid.
quote:Ruim voor de officiële opening stonden de fans al voor de deuren om een kop koffie te kunnen bestellen bij de Amerikaanse koffiebar.
De winkel ging om half negen open met een fluitsignaal van een aantal conducteurs van de NS. Voor de eerste honderd klanten stond een cadeautje klaar. ,,Deze exclusieve Starbucks-mokken waren binnen vier minuten weg,’’ zegt een woordvoerster.
De meeste Amerikanen hebben geen koffiezetter... dus dan kopen ze het buiten de deurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
Zoals al eerder gezegd is het in veel plekken van Amerika de enige drinkbare koffie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
Hoe weet iedereen hier trouwens hoe de koffie van de Starbucks smaakt? Komen jullie daar regelmatig ofzo?
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar ze hebben zelfs koffie's die boven de 650 kcal uitkomenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef boskameel het volgende:
En in zo'n koffie zitten 600 kcal. Heerlijk.
Idd, goh wat raar, ik drink elke dag maar 2 van die halveliters met extra cream weg, maar ik heb een bmi van 35quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar ze hebben zelfs koffie's die boven de 650 kcal uitkomenDie kuddedieren maar afvragen waarom ze eruit zien als een koe.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is het in veel plekken van Amerika de enige drinkbare koffie.
Mijn homeboys deden dat ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Biogarde het volgende:
En dan wel met je beker incl. het logo naar voren poseren op de foto welke je later op je Hyves zet hè.
Ik denk dat degene die het kwa smaak kennen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar we zitten hier niet in Amerika eh dus dat zegt in principe niks
Dat zeg ik. Het is niets meer dan slootwater met chemicaliën.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef SteveBudin het volgende:
Starbucks brouwsels zijn![]()
.
Het is geen koffie, want dat lust ik niet
Mogelijk lekker?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef Acinonyx het volgende:
Ik denk dat je het niet als koffie moet zien maar gewoon als een (mogelijk lekker) drankje wat nieuw is in Nederland
Woei, ik wil je aanraken.quote:
Jammer dat je die Starbucks niet onder vuur kan nemen. Marechaussee neemt je gelijk mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef PietPrak het volgende:
Starbucks, Amerikaanse Tokkie koffie.
Trouwens op Schiphol loopt de vestiging op Plaza ook niet echt storm.
quote:'Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde', zegt Lisa (14) uit Driebergen, 'zó blij was ik.' Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks.
quote:Lisa - ze wil niet met haar achternaam in het nieuws- leest veel over 'beroemde mensen', vertelt ze. En die staan vaak op de foto met een grote Starbucksbeker. Daarom houdt Lisa van Starbucks. Haar vader Arie (58) ging mee naar Utrecht. Zelf heeft hij 'niet zoveel' met de koffieketen, 'behalve het geluk op het gezicht van Lisa'.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit dus
[..]
[..]
![]()
Ashley Olsen:
Mischa Barton:
Sienna Miller:
Kate Hudson:
Paris Hilton:
Britney Spears:
NOU ALS DIE BEKENDE MENSEN HET DRINKEN MOET HET WEL HEEL ERG HIP EN GOED ZIJN, STRAKS NA HET WERK METEEN EVEN NAAR UTRECHT OM ZO'N HIPPE KOFFIE TE BESTELLEN!!!quote:
mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:18 schreef Linlinlin het volgende:
Ik ga zaterdag naar Utrecht om o.a starbucks te halen
conclusie: starbucks is geen koffiequote:'Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde', zegt Lisa (14) uit Driebergen, 'zó blij was ik.' Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks.
Scherpquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
conclusie: starbucks is geen koffie
Halverwege de jaren '80 was naar de Mac nog tof. Maar dat kan ook komen doordat ik toen 10- was...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:55 schreef Colonia het volgende:
Ik woon in Keulen en hier hebben ze inmiddels 9 (!) Starbucks-vestigingen, allemaal in het centrum (binnen een gebied van ca. 1,5 bij 1,5 km). Het zal vast niet lang duren voor we dit in Nederland ook gaan zien in steden als Utrecht, Amsterdam en Rotterdam. Het bijzondere gaat er dan wel snel af, met zoveel vestigingen is het net zo 'cool' om met een Starbucks-beker te lopen als met een McDonalds-beker.... Dat zal in de jaren '70 / '80 vast ook wel cool zijn geweest in Nederland....
In de jaren '80 was het inderdaad cool, maar ik was toen pas -8.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Halverwege de jaren '80 was naar de Mac nog tof. Maar dat kan ook komen doordat ik toen 10- was...
Dat dus, op vakantie is het geweldig, met de laptop de Starbucks induiken om daar te internetten terwijl je zo'n koffieshake ding naar binnenwerktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:23 schreef Aventura het volgende:
Ik loop er sinds gisteren elke dag langs (werk achter Jaarbeurs). Geen drang om er binnen te lopen. Ik ga niet zoveel geld uitgeven voor een kop koffie. In Bangkok was ik er niet weg te slaan, maar dat kwam door het draadloos internet en comfy fauteuils. Dat is de meerwaarde, maar die toko in Utrecht heeft dat niet.
Op Schiphol 4.50 ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:53 schreef Drasss het volgende:
Hoeveel kost nu eigenlijk een kleine kop koffie daar? In de VS betaal je daar 1 dollar 60 voor namelijk.
Ja ok maar dat is Schiphol. Kan ik nog begrijpen dat je enorm wordt afgezetquote:
Ik ben blijkbaar vriend-van-vriend, dus ik kan alles zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef Ascendancy het volgende:
http://lisadevilder.hyves.nl/
Lisa's hyve. Helaas afgeschermd.
Mohammed Ali en Martin Luther King zijn haar helden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Ze zit op het VWO, is fan van FC Barcelona en is tegen racisme...
Damn, de new-age breezersletquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Slimme meid dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
quote:
Vergelijk het met een Big Mac. Ook niet geweldig, maar wel veel verkocht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Aestivate het volgende:
Al die FOKkers die de smaak afzeiken.Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die dat hier roept er nog nooit is geweest. Ik beken eerlijk dat ik nog nooit bij Starbucks ben geweest, en ben wel van plan het een keer te proberen.
Dat hypen vind ik ook overdreven maar aangezien er toch zoveel mensen gebruik van maken kan het product niet zó slecht zijn.
En ik zal er nooit komen ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Aestivate het volgende:
Al die FOKkers die de smaak afzeiken.Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die dat hier roept er nog nooit is geweest.
Dat lees je overal inderdaad, dus dat zal dan wel. Neemt niet weg dat ik het zelf vast nog wel een keer ga proberen. Voor goeie koffie hoef je er niet te zijn inderdaad, dan moet je naar Douwe Egberts o.i.d., net zoals je voor goeie hamburgers niet naar zaken als de MacDonalds moet gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vergelijk het met een Big Mac. Ook niet geweldig, maar wel veel verkocht.
Starbucks is best okee, maar met koffie hebben veel producten weinig te maken. Veel zoete troep en vloeibare suiker + slagroom. Das ook de reden dat ik er niet meer kom eigenlijk, niet goed voor je lijf. Dat + het feit dat ik niet 15 minuten in de rij ga staan voor een cappuccino van 4,50 die bij de winkel ernaast direct leverbaar is tegen 1,50 en dezelfde smaak kent.
Daar ga je alquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Waar zou die moeten komen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:43 schreef Hukkie het volgende:
Schijnt er ook een in Leiden te komen, mss dat ik me dan ook wel eens laat verleiden om daar eens een pot koffie te halen.
Kijk dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
En tegen racisme zijn is natuurlijk al helemaal een hypequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef J.Herrer het volgende:
Dus als je van mooi voetbal houdt hol je achter een hype aan?
Je bent zeker PSV of Chelsea supporter?
Nee dan ben je gewoon verstandigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En tegen racisme zijn is natuurlijk al helemaal een hype
Nee, maar ik heb wel bepaalde clubs waartegen ik ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef J.Herrer het volgende:
Dus als je van mooi voetbal houdt hol je achter een hype aan?
Je bent zeker PSV of Chelsea supporter?
We hebben een Amerika-fanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
typisch weer dat 95% van de fokkers zich even cool moet voelen en zich wilt onderscheiden v/d rest.
iedereen die er nog nooit is geweest moet z'n commentaar maar voor zich houden.
En als je het wilt proberen, doe het dan in New York (of in amerika ergens) en niet in utrecht.
Ja, want dat voegt iets toe aan de smaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
typisch weer dat 95% van de fokkers zich even cool moet voelen en zich wilt onderscheiden v/d rest.
En als je het wilt proberen, doe het dan in New York (of in amerika ergens) en niet in utrecht.
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Echt zo'n overgewaaide VS hype. Omdat de "celebs" met die bekertjes rondlopen móet het wel lekker zijn.
Zo is het nazisme ooit ook begonnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Aestivate het volgende:
Dat hypen vind ik ook overdreven maar aangezien er toch zoveel mensen gebruik van maken kan het product niet zó slecht zijn.
Op het hypen na heb je gelijk, Starbucks wordt wel degelijk gehyped. Maar ik wel het wel een keer uitproberen voordat ik mijn mening erover geef.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Aestivate het volgende:
Nu wordt Hitler er weer bij betrokken.Alles wat ik zeg is: Ik ga er waarschijnlijk ooit wel eens een koffie halen, en vind het hypen ook overdreven. Punt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom
Ja hoor, je bent echt cool als je in New York Starbucks hebt gedronken!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
Nou, Starbucks komt juist in problemen omdat ze zo veel vestigingen hebben. Daarom sluiten er een heleboel in de VS.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.
Die mensen hebben geen smaak, dat is toch wel bekend van Amerikanen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.
Amerikanen hebben zeker wel wat culinairs toegevoegdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Xeanor het volgende:
Wat een zielepoten hier. Ik ben geen fan van Starbucks, ik heb misschien vijf keer in mijn leven iets van Starbucks gedronken, maar wat ik er kreeg vond ik heel goed te doen. Nederlanders hebben over het algemeen totaal geen smaak en pakken het liefst alles zo goedkoop mogelijk, te naai om ook maar een euro meer uit te geven voor een beetje extra kwaliteit. Starbucks is er ook pas nu omdat Nederlanders altijd een "koffiezetapparaat" mentaliteit hebben gehad waar koffie in gaat uit een pak wat al 6 maanden open is en in een blik is gestopt. Dat staat voor mij gelijk aan 10 jaar lang een kip in je vriezer laten liggen en het dan pas opeten.
Moet zelf zeggen dat die Nespresso dingen een ZEER grote stap voorwaarts zijn in het krijgen van goede koffie in dit smakeloze landje. Als je een van die sterke bakkies pakt daarvan dan geniet je zo lang van zo'n klein kopje.... zeer goede shit is dat. Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme.Slechte smaak zit genetisch in de gemiddelde Nederlander lijkt het wel.
Ze hebben ketens als Starbucks groot gemaakt. Ik zou liever 's ochtends naar m'n werk even langs de Starbucks gaan dan zo'n ranzige bak koffie zetten op het werk. Liefst ook nog even langs de Subway om te ontbijten, geniale broodjes zijn dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Amerikanen hebben zeker wel wat culinairs toegevoegd
Cognitieve dissonantiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Xeanor het volgende:
Wat een zielepoten hier. Ik ben geen fan van Starbucks, ik heb misschien vijf keer in mijn leven iets van Starbucks gedronken, maar wat ik er kreeg vond ik heel goed te doen. Nederlanders hebben over het algemeen totaal geen smaak en pakken het liefst alles zo goedkoop mogelijk, te naai om ook maar een euro meer uit te geven voor een beetje extra kwaliteit. Starbucks is er ook pas nu omdat Nederlanders altijd een "koffiezetapparaat" mentaliteit hebben gehad waar koffie in gaat uit een pak wat al 6 maanden open is en in een blik is gestopt. Dat staat voor mij gelijk aan 10 jaar lang een kip in je vriezer laten liggen en het dan pas opeten.
Moet zelf zeggen dat die Nespresso dingen een ZEER grote stap voorwaarts zijn in het krijgen van goede koffie in dit smakeloze landje. Als je een van die sterke bakkies pakt daarvan dan geniet je zo lang van zo'n klein kopje.... zeer goede shit is dat. Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme.Slechte smaak zit genetisch in de gemiddelde Nederlander lijkt het wel.
Dat jij geen koffie kan waarderen zoals het hoort zegt meer over jouw smaak.En nou nou poeh poeh, broodjes van de Subway, dat is culinairquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ze hebben ketens als Starbucks groot gemaakt. Ik zou liever 's ochtends naar m'n werk even langs de Starbucks gaan dan zo'n ranzige bak koffie zetten op het werk. Liefst ook nog even langs de Subway om te ontbijten, geniale broodjes zijn dat.
hoho, hagelslag, frikandellen, kroketten en bitterballenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Xeanor het volgende:
Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme.Slechte smaak zit genetisch in de gemiddelde Nederlander lijkt het wel.
Succes met je boterhammen met pindakaas in boterhammendoosjes, zou ik zeggen. En als jij Nespresso niet weet te waarderen is er al helemaal iets mis met je, veel betere koffie dan dat kan je zelf niet zetten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat jij geen koffie kan waarderen zoals het hoort zegt meer over jouw smaak.En nou nou poeh poeh, broodjes van de Subway, dat is culinair
En ondertussen gaat half de VS kapot aan obesitas, hulde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ze hebben ketens als Starbucks groot gemaakt. Ik zou liever 's ochtends naar m'n werk even langs de Starbucks gaan dan zo'n ranzige bak koffie zetten op het werk. Liefst ook nog even langs de Subway om te ontbijten, geniale broodjes zijn dat.
Ja door de stortlading groente die op Subway broodjes zit zeker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En ondertussen gaat half de VS kapot aan obesitas, hulde.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Succes met je boterhammen met pindakaas in boterhammendoosjes, zou ik zeggen. En als jij Nespresso niet weet te waarderen is er al helemaal iets mis met je.
Steek dan lekker de Atlantische Oceaan over als je helemaal koekwaus wordt van Starbucks. Dan kun je jezelf helemaal volgieten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Xeanor het volgende:
Volgieten met suiker ipv koffie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Steek dan lekker de Atlantische Oceaan over als je helemaal koekwaus wordt van Starbucks. Dan kun je jezelf helemaal volgieten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Steek dan lekker de Atlantische Oceaan over als je helemaal koekwaus wordt van Starbucks. Dan kun je jezelf helemaal volgieten.
Dat valt wel mee hoor met dat zeer druk bezocht. Zo erg als bij Schiphol dat er lange rijen staan heb ik daar niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog wel een hype zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Zeur nou niet zo, hij heeft ze vast alle 129 bezocht en geconstateerd dat het er druk was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor met dat zeer druk bezocht. Zo erg als bij Schiphol dat er lange rijen staan heb ik daar niet meegemaakt.
Hij zal het zeker niet alleen baseren op die ene die hij bezocht heeft, en waar alleen toeristen waren!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zeur nou niet zo, hij heeft ze vast alle 129 bezocht en geconstateerd dat het er druk was.
Met dat er überhaupt 129 zijn op zo'n klein stukje zijn kan ik me niet voorstellen dat veel van deze filialen amper bezocht worden, dan worden ze immers wel gesloten (wat nu dus ook enigszins gebeurd). Neemt niet weg dat het best populair is, en ik kan me niet voorstellen dat veel regulars (geen toeristen) zich elke dag blauw betalen voor bocht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:11 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Hij zal het zeker niet alleen baseren op die ene die hij bezocht heeft, en waar alleen toeristen waren!
Hier heb je wel een puntquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Xeanor het volgende:
Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme.![]()
FYI, ik ben niet pro-Amerikaans, ik ben pro-goed eten en drinken. Sadly heeft Nederland daar weinig inbreng. Zelfs zo weinig, dat we nauwelijks Nederlandse merken in het buitenland zien. Het enige wat je zo'n beetje ziet is Heineken, en het enige wat Nederlanders daarvan vinden is daar een grap over maken die al miljarden en miljarden keren is gemaakt: "WAT EEN SLOOTWATER!!!111!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd liever nog boerenkool dan de "Amerikaanse keuken"
Het probleem met jou is dat je niet ziet dat starbucks de 'mcdonalds' van de goede-koffiezaken is, en nespresso de mcdonalds van goede espresso, subway de mcdonalds van goede lunchzaken, mcdonalds de mcdonalds van restaurants..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Succes met je boterhammen met pindakaas in boterhammendoosjes, zou ik zeggen. En als jij Nespresso niet weet te waarderen is er al helemaal iets mis met je, veel betere koffie dan dat kan je zelf niet zetten.
Generaliseren is je niet vreemd hèquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef Xeanor het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet pro-Amerikaans, ik ben pro-goed eten en drinken. Sadly heeft Nederland daar weinig inbreng. Zelfs zo weinig, dat we nauwelijks Nederlandse merken in het buitenland zien. Het enige wat je zo'n beetje ziet is Heineken, en het enige wat Nederlanders daarvan vinden is daar een grap over maken die al miljarden en miljarden keren is gemaakt: "WAT EEN SLOOTWATER!!!111!!!!!!!![]()
" Sinds wanneer blijft een enkele grap zo vaak zo grappig? Oh wacht, nooit grappig geweest.
Ik drink of koop overigens nooit Heineken. Het is alleen dat Nederlanders goed zijn in alles afzeiken en vervolgens bij de Aldi in de rij staan voor hun bodem-kwaliteit boodschappen. Waar is het dan beter dan in Nederland? Geen idee, ben nog op zoek.
Het verschil tussen Aldi en Starbucks is dat Aldi nooit aan fratsen doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef Xeanor het volgende:
[..]
FYI, ik ben niet pro-Amerikaans, ik ben pro-goed eten en drinken. Sadly heeft Nederland daar weinig inbreng. Zelfs zo weinig, dat we nauwelijks Nederlandse merken in het buitenland zien. Het enige wat je zo'n beetje ziet is Heineken, en het enige wat Nederlanders daarvan vinden is daar een grap over maken die al miljarden en miljarden keren is gemaakt: "WAT EEN SLOOTWATER!!!111!!!!!!!![]()
" Sinds wanneer blijft een enkele grap zo vaak zo grappig? Oh wacht, nooit grappig geweest.
Ik drink of koop overigens nooit Heineken. Het is alleen dat Nederlanders goed zijn in alles afzeiken en vervolgens bij de Aldi in de rij staan voor hun bodem-kwaliteit boodschappen. Waar is het dan beter dan in Nederland? Geen idee, ben nog op zoek.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Kevincy het volgende:
Iemand de koffie Anan al geprobeerd daar?
Duitsers leveren redelijke kwaliteit voor een goedkope prijs, Amerikanen leveren flut kwaliteit voor de jackpot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Aldi en Starbucks is dat Aldi nooit aan fratsen doet.
Volgens mij vat niemand je grap.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Kevincy het volgende:
Iemand de koffie Anan al geprobeerd daar?
Die grap is zó oud en daarbij dus overduidelijk gejat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:27 schreef Vendris het volgende:
[..]
Volgens mij vat niemand je grap.
Hulde
Edit: nevermind, 2 posts boven me, vergeten op submit te drukken![]()
En ook helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef Bolter het volgende:
[..]
Die grap is zó oud en daarbij dus overduidelijk gejat.
wat hij zegtquote:
quote:
psssst...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is verdomd rustig hier ineens.
Dat was al eerder in het topic genoemd. Oeh ze sluiten 5% van alle StarBucks, nu moet het wel heel slecht zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:35 schreef Aestivate het volgende:
[..]
dan worden ze immers wel gesloten (wat nu dus ook enigszins gebeurd).
Oeh, Starbucks heeft veel filialen dus het moet wel goed zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik zeg alleen tegen de haters die nog nooit zelf koffie bij Starbucks geproefd hebben dat ik me niet voor kan stellen dat dagelijks zo veel mensen bocht voor een te hoge prijs kopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Oeh, Starbucks heeft veel filialen dus het moet wel goed zijn. Jij redeneert precies hetzelfde maar dan de andere kant op.
Ik heb wel eens meegemaakt dat bij een restaurant de cola op was, maar geen gewone koffie bij een koffiehuis slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik dus gisteravond even langs die Starbucks (he, shoot me). Gelukkig geen lange rijen, dus ach wat maakte het uit. Wil ik een koffie bestellen, hebben ze serieus waar geen normale koffie meer, het was op![]()
Waar the fuck slaat dat op? Ik hoef al die bijzondere crap niet, ik wil gewoon die "normale" koffie. Heb toen ergens anders maar een DE koffie gehaald
Dan wacht je toch even 5 minuten? Is vrij normaal dat de koffie soms op kan zijn. Vaak geven ze het dan ook nog eens gratis weg als een " sorry " momentjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een koffien00b, maar wat is een frappuccino? Een soort koffiemilkshake?
[..]
Ik heb wel eens meegemaakt dat bij een restaurant de cola op was, maar geen gewone koffie bij een koffiehuis slaat echt nergens op.
Nee. Om die reden drink ik dus op m'n werk geen koffie. Ik ga niet van die ranzige automatenmeuk drinken en het is ook niet dat ik koffie nodig heb ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:26 schreef AgLarrr het volgende:
En al die huilies die roepen "ik zet liever zelf koffie": hoe doe je dat op je werk dan? Daar slurp je toch ook die godlasterende hoerenschande die ze automaatkoffie noemen? Of nog erger: die senseo bagger. Dan sjouw ik vanaf nu liever ff naar Utrecht centraal.
Zoals al eerder gepost in dit topicquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik dus gisteravond even langs die Starbucks (he, shoot me). Gelukkig geen lange rijen, dus ach wat maakte het uit. Wil ik een koffie bestellen, hebben ze serieus waar geen normale koffie meer, het was op![]()
Het is meer.. F-ing lekker! Hmmmmmquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een koffien00b, maar wat is een frappuccino? Een soort koffiemilkshake?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegemaakt dat bij een restaurant de cola op was, maar geen gewone koffie bij een koffiehuis slaat echt nergens op.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier met je milkshake met koffie smaakje...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
Net zoveel mis als met Hyves, MSN, GTST, Idols, X-Factor enzovoorts.quote:
Boeiend! Als het maar lekker is. Goh dan betaal je een keer een euro (of twee) teveel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zou het niet doen. Je wordt glashard genaaid door Starbucks.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:44 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Boeiend! Als het maar lekker is. Goh dan betaal je een keer een euro (of twee) teveel.
Haha wat ik wel altijd ergvind is dat ze om je naam vragen bij de bestelling aan de kassa en dat ze dan naar achteren roepen "Mag ik 1 medium frappucino voor Ad_rem"
Die veramerikanaalisering.
Serieus? Nooit last van als ik op Schiphol een bakkie Starbucks-pimped-lange-naam-insert-willekeurige-koffiesmaak-tall-vanilla-latte-sugar-free haal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:44 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Boeiend! Als het maar lekker is. Goh dan betaal je een keer een euro (of twee) teveel.
Haha wat ik wel altijd ergvind is dat ze om je naam vragen bij de bestelling aan de kassa en dat ze dan naar achteren roepen "Mag ik 1 medium frappucino voor Ad_rem"
Tof dat ze een woordje nederlands kon praten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Ad_rem het volgende:
Hm in dusseldorf en miami deden ze het iig wel schiphol weet ik niet zeker meer maar volgensmij ook wel.
Eerste keer dat ik bij een starbucks was was in Miami en dat die kassamiep opeens aan me vroeg "What is your name?
Ik zo: "What?"
Miep: "What is your name?! "
Ik:"What?... oh my name?
Miep:"lachend yes your name"
Ik:"Ad_rem"
Miep:![]()
Ik wilde zo'n foto posten!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier met je milkshake met koffie smaakje...
Ja bleek dat haar opa en oma Nederlands waren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tof dat ze een woordje nederlands kon praten.
Tamelijk debiel eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n foto posten!
Die heb ik dus vandaag gehaald![]()
Lekker gek doen, jewaitz![]()
Wel verschrikkelijk duur..
Medium was hij gewoon 4,60!
Waar heb je haar mee naartoe genomen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:49 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ja bleek dat haar opa en oma Nederlands waren.
Heb haar later genomen om de eer van het vaderland hoog te houden.
En je komt er nu pas achter dat je van achteren bent genomen door Starbucks?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
En groot?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Dan ben je wel kansloos ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:04 schreef Syb-rund. het volgende:
godverdomme het stukje in de krant over de starbucks ook, van die mutsen die er heen gingen voor de status![]()
![]()
elke keer lekker naar schiphol, en ze vreesden dat nu er een vestiging in utrecht gaat zitten het niet meer zo ''speciaal'' zou zijn![]()
Lachend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tof dat ze een woordje nederlands kon praten.
Ik had medium.. vandaar dat ik weet hoe duur hij isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En groot?
En hoe groot zijn klein, medium en small?
En welke had je nou precies?
Je vergeet dat je ook van die patsers en die metroseksuelen (c.q. homo's) hebt die Starbucks omarmen, die moet je ook op andere gedachten brengen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan ben je wel kansloos ja.Wanen zich zich dan in Sex & The Cty ofzo?
"Hellooooo." hoor ik de hele dag om me heen van die vrouwen die bijdehand proberen te doen.![]()
Steek de grote plas over, hier kan ik geen friet van bakken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:44 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ja, maar medium wat? Wat zei je exact toen je bestelde?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:56 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik had medium.. vandaar dat ik weet hoe duur hij is![]()
4,60 dus.
Klein en groot weet ik niet..
Ik zei:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar medium wat? Wat zei je exact toen je bestelde?
Had je geen tijd om naar de Aldi te gaan en iets beters te brouwen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik zei:
Hoi. Één frappucino chocolate cream medium.
En toen kostte dat ding 4,60.
Ik was samen met een starbucks-fanaat die vond dat ik het ook moest proberen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Had je geen tijd om naar de Aldi te gaan en iets beters te brouwen?
Holy f*ing ***********, ¤4,60quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik zei:
Hoi. Één frappucino chocolate cream medium.
En toen kostte dat ding 4,60.
Je had toch ook NEE kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik was samen met een starbucks-fanaat die vond dat ik het ook moest proberen.
Maar het is toch wel heel lekker!
I would say: SUE THOSE BASTARDS!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:22 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Holy f*ing ***********, ¤4,60![]()
![]()
En het is niet eens echt lekker. Ben zelf ook een keer voor dat geld afgezet bij de SB. Voor dat geld kan je uitgebreid eten als je het zelf klaarmaakt.
Ik was er ook een keer met een starbucks fanaat. Op het moment zelf dacht ik, idd geak, lekker hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Tegen de muur die mensenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Naja, een advocaat gaat me meer kosten dan die ¤4,60 die ik toch niet meer terugkrijg. Ben geen rechtenkenner, maar ik heb het betaald en geconsumeerd hequote:
Nee ik wilde het proeven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had toch ook NEE kunnen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |