quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef boskameel het volgende:
Door elke dag naar Starbucks gegaan is mijn aids genezen, en mijn arm die ik verloren heb tijdens de golfoorlog weer aangegroeid.
quote:Ruim voor de officiële opening stonden de fans al voor de deuren om een kop koffie te kunnen bestellen bij de Amerikaanse koffiebar.
De winkel ging om half negen open met een fluitsignaal van een aantal conducteurs van de NS. Voor de eerste honderd klanten stond een cadeautje klaar. ,,Deze exclusieve Starbucks-mokken waren binnen vier minuten weg,’’ zegt een woordvoerster.
De meeste Amerikanen hebben geen koffiezetter... dus dan kopen ze het buiten de deurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat trouwens dat je in 99% van alle amerikaanse films en tvseries de hoofdrolspelers met een beker koffie over straat ziet lopen.
Zoals al eerder gezegd is het in veel plekken van Amerika de enige drinkbare koffie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
Hoe weet iedereen hier trouwens hoe de koffie van de Starbucks smaakt? Komen jullie daar regelmatig ofzo?
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar ze hebben zelfs koffie's die boven de 650 kcal uitkomenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef boskameel het volgende:
En in zo'n koffie zitten 600 kcal. Heerlijk.
Idd, goh wat raar, ik drink elke dag maar 2 van die halveliters met extra cream weg, maar ik heb een bmi van 35quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar ze hebben zelfs koffie's die boven de 650 kcal uitkomenDie kuddedieren maar afvragen waarom ze eruit zien als een koe.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is het in veel plekken van Amerika de enige drinkbare koffie.
Mijn homeboys deden dat ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Biogarde het volgende:
En dan wel met je beker incl. het logo naar voren poseren op de foto welke je later op je Hyves zet hè.
Ik denk dat degene die het kwa smaak kennen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar we zitten hier niet in Amerika eh dus dat zegt in principe niks
Dat zeg ik. Het is niets meer dan slootwater met chemicaliën.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef SteveBudin het volgende:
Starbucks brouwsels zijn![]()
.
Het is geen koffie, want dat lust ik niet
Mogelijk lekker?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef Acinonyx het volgende:
Ik denk dat je het niet als koffie moet zien maar gewoon als een (mogelijk lekker) drankje wat nieuw is in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |