En binnenkort loop ik er ook langs.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Biogarde het volgende:
Liep er gisteren langs![]()
Wat een sadness
Als je een keer in london geweest bent zie je die straten dus echtquote:
Hamburg?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heette dat plaatsje in Duitsland ook alweer waar burgers met succes protesteerden tegen een geplande vestiging van McDonalds?
Wat een troll zeg, ik denk waarschuw maar even voordat dalijk mensen er op ingaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:20 schreef BrokenBond het volgende:
starbucks is zo fucking lekker, niet normaal meer. Toen ik in New York was echt elke dag 3-5 keer per dag starbucks gehaald, geen grote rijen gelukkig.
Heerlijke ijskoffie met chocola
Stoere jongen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:15 schreef EmielPiel het volgende:
Ikzelf ben helemaal Starbucks fan. Loop vaak met mijn starbucks beker rond in de stad, en dan al die jaloerse gezichten. Maak het zelfs zo bond dat ik dorpen bezoek en vervolgens met een thermoskan mijn starbucks bekertje vul om vervolgens al die mensen te zien denken: hoe komt die jongen toch aan starbucks koffie, terwijl de rook uit mijn bekertje komt![]()
ik lust jullie rauw, starbucks haters
Waarom zou je in godsnaam in Nederland op iedere hoek een koffie tent neerzetten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:05 schreef FicoF het volgende:
In New York is het wel relaxt, echt op elke hoek een koffie tent. Dat mis ik in NL wel. Maar zo lekker is de SB koffie niet nee, echte koffie drink je uit een kopje, niet uit een kartonnen beker.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heette dat plaatsje in Duitsland ook alweer waar burgers met succes protesteerden tegen een geplande vestiging van McDonalds?
Je weet het...en toch doe je het. Kan je ook niet van ze verwachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:40 schreef ScarFace- het volgende:
Had al zo`n idee dat de fokkertjes mn uitspraak niet gingen begrijpen
Volgens mij meent ie het nog echt ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een troll zeg, ik denk waarschuw maar even voordat dalijk mensen er op ingaan
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:15 schreef EmielPiel het volgende:
Ikzelf ben helemaal Starbucks fan. Loop vaak met mijn starbucks beker rond in de stad, en dan al die jaloerse gezichten. Maak het zelfs zo bond dat ik dorpen bezoek en vervolgens met een thermoskan mijn starbucks bekertje vul om vervolgens al die mensen te zien denken: hoe komt die jongen toch aan starbucks koffie, terwijl de rook uit mijn bekertje komt![]()
ik lust jullie rauw, starbucks haters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |