Ik ben blijkbaar vriend-van-vriend, dus ik kan alles zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef Ascendancy het volgende:
http://lisadevilder.hyves.nl/
Lisa's hyve. Helaas afgeschermd.
Mohammed Ali en Martin Luther King zijn haar helden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Ze zit op het VWO, is fan van FC Barcelona en is tegen racisme...
Damn, de new-age breezersletquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Slimme meid dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
quote:
Vergelijk het met een Big Mac. Ook niet geweldig, maar wel veel verkocht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Aestivate het volgende:
Al die FOKkers die de smaak afzeiken.Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die dat hier roept er nog nooit is geweest. Ik beken eerlijk dat ik nog nooit bij Starbucks ben geweest, en ben wel van plan het een keer te proberen.
Dat hypen vind ik ook overdreven maar aangezien er toch zoveel mensen gebruik van maken kan het product niet zó slecht zijn.
En ik zal er nooit komen ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Aestivate het volgende:
Al die FOKkers die de smaak afzeiken.Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die dat hier roept er nog nooit is geweest.
Dat lees je overal inderdaad, dus dat zal dan wel. Neemt niet weg dat ik het zelf vast nog wel een keer ga proberen. Voor goeie koffie hoef je er niet te zijn inderdaad, dan moet je naar Douwe Egberts o.i.d., net zoals je voor goeie hamburgers niet naar zaken als de MacDonalds moet gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vergelijk het met een Big Mac. Ook niet geweldig, maar wel veel verkocht.
Starbucks is best okee, maar met koffie hebben veel producten weinig te maken. Veel zoete troep en vloeibare suiker + slagroom. Das ook de reden dat ik er niet meer kom eigenlijk, niet goed voor je lijf. Dat + het feit dat ik niet 15 minuten in de rij ga staan voor een cappuccino van 4,50 die bij de winkel ernaast direct leverbaar is tegen 1,50 en dezelfde smaak kent.
Daar ga je alquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Waar zou die moeten komen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:43 schreef Hukkie het volgende:
Schijnt er ook een in Leiden te komen, mss dat ik me dan ook wel eens laat verleiden om daar eens een pot koffie te halen.
Kijk dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
En tegen racisme zijn is natuurlijk al helemaal een hypequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef J.Herrer het volgende:
Dus als je van mooi voetbal houdt hol je achter een hype aan?
Je bent zeker PSV of Chelsea supporter?
Nee dan ben je gewoon verstandigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En tegen racisme zijn is natuurlijk al helemaal een hype
Nee, maar ik heb wel bepaalde clubs waartegen ik ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef J.Herrer het volgende:
Dus als je van mooi voetbal houdt hol je achter een hype aan?
Je bent zeker PSV of Chelsea supporter?
We hebben een Amerika-fanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
typisch weer dat 95% van de fokkers zich even cool moet voelen en zich wilt onderscheiden v/d rest.
iedereen die er nog nooit is geweest moet z'n commentaar maar voor zich houden.
En als je het wilt proberen, doe het dan in New York (of in amerika ergens) en niet in utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |