Als je een keer in london geweest bent zie je die straten dus echtquote:
Hamburg?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heette dat plaatsje in Duitsland ook alweer waar burgers met succes protesteerden tegen een geplande vestiging van McDonalds?
Wat een troll zeg, ik denk waarschuw maar even voordat dalijk mensen er op ingaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:20 schreef BrokenBond het volgende:
starbucks is zo fucking lekker, niet normaal meer. Toen ik in New York was echt elke dag 3-5 keer per dag starbucks gehaald, geen grote rijen gelukkig.
Heerlijke ijskoffie met chocola
Stoere jongen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:15 schreef EmielPiel het volgende:
Ikzelf ben helemaal Starbucks fan. Loop vaak met mijn starbucks beker rond in de stad, en dan al die jaloerse gezichten. Maak het zelfs zo bond dat ik dorpen bezoek en vervolgens met een thermoskan mijn starbucks bekertje vul om vervolgens al die mensen te zien denken: hoe komt die jongen toch aan starbucks koffie, terwijl de rook uit mijn bekertje komt![]()
ik lust jullie rauw, starbucks haters
Waarom zou je in godsnaam in Nederland op iedere hoek een koffie tent neerzetten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:05 schreef FicoF het volgende:
In New York is het wel relaxt, echt op elke hoek een koffie tent. Dat mis ik in NL wel. Maar zo lekker is de SB koffie niet nee, echte koffie drink je uit een kopje, niet uit een kartonnen beker.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heette dat plaatsje in Duitsland ook alweer waar burgers met succes protesteerden tegen een geplande vestiging van McDonalds?
Je weet het...en toch doe je het. Kan je ook niet van ze verwachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:40 schreef ScarFace- het volgende:
Had al zo`n idee dat de fokkertjes mn uitspraak niet gingen begrijpen
Volgens mij meent ie het nog echt ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een troll zeg, ik denk waarschuw maar even voordat dalijk mensen er op ingaan
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:15 schreef EmielPiel het volgende:
Ikzelf ben helemaal Starbucks fan. Loop vaak met mijn starbucks beker rond in de stad, en dan al die jaloerse gezichten. Maak het zelfs zo bond dat ik dorpen bezoek en vervolgens met een thermoskan mijn starbucks bekertje vul om vervolgens al die mensen te zien denken: hoe komt die jongen toch aan starbucks koffie, terwijl de rook uit mijn bekertje komt![]()
ik lust jullie rauw, starbucks haters
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef boskameel het volgende:
Door elke dag naar Starbucks gegaan is mijn aids genezen, en mijn arm die ik verloren heb tijdens de golfoorlog weer aangegroeid.
quote:Ruim voor de officiële opening stonden de fans al voor de deuren om een kop koffie te kunnen bestellen bij de Amerikaanse koffiebar.
De winkel ging om half negen open met een fluitsignaal van een aantal conducteurs van de NS. Voor de eerste honderd klanten stond een cadeautje klaar. ,,Deze exclusieve Starbucks-mokken waren binnen vier minuten weg,’’ zegt een woordvoerster.
De meeste Amerikanen hebben geen koffiezetter... dus dan kopen ze het buiten de deurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat trouwens dat je in 99% van alle amerikaanse films en tvseries de hoofdrolspelers met een beker koffie over straat ziet lopen.
Zoals al eerder gezegd is het in veel plekken van Amerika de enige drinkbare koffie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
Hoe weet iedereen hier trouwens hoe de koffie van de Starbucks smaakt? Komen jullie daar regelmatig ofzo?
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar ze hebben zelfs koffie's die boven de 650 kcal uitkomenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef boskameel het volgende:
En in zo'n koffie zitten 600 kcal. Heerlijk.
Idd, goh wat raar, ik drink elke dag maar 2 van die halveliters met extra cream weg, maar ik heb een bmi van 35quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar ze hebben zelfs koffie's die boven de 650 kcal uitkomenDie kuddedieren maar afvragen waarom ze eruit zien als een koe.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is het in veel plekken van Amerika de enige drinkbare koffie.
Mijn homeboys deden dat ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Biogarde het volgende:
En dan wel met je beker incl. het logo naar voren poseren op de foto welke je later op je Hyves zet hè.
Ik denk dat degene die het kwa smaak kennen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar we zitten hier niet in Amerika eh dus dat zegt in principe niks
Dat zeg ik. Het is niets meer dan slootwater met chemicaliën.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef SteveBudin het volgende:
Starbucks brouwsels zijn![]()
.
Het is geen koffie, want dat lust ik niet
Mogelijk lekker?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef Acinonyx het volgende:
Ik denk dat je het niet als koffie moet zien maar gewoon als een (mogelijk lekker) drankje wat nieuw is in Nederland
Woei, ik wil je aanraken.quote:
Jammer dat je die Starbucks niet onder vuur kan nemen. Marechaussee neemt je gelijk mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef PietPrak het volgende:
Starbucks, Amerikaanse Tokkie koffie.
Trouwens op Schiphol loopt de vestiging op Plaza ook niet echt storm.
quote:'Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde', zegt Lisa (14) uit Driebergen, 'zó blij was ik.' Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks.
quote:Lisa - ze wil niet met haar achternaam in het nieuws- leest veel over 'beroemde mensen', vertelt ze. En die staan vaak op de foto met een grote Starbucksbeker. Daarom houdt Lisa van Starbucks. Haar vader Arie (58) ging mee naar Utrecht. Zelf heeft hij 'niet zoveel' met de koffieketen, 'behalve het geluk op het gezicht van Lisa'.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit dus
[..]
[..]
![]()
Ashley Olsen:
Mischa Barton:
Sienna Miller:
Kate Hudson:
Paris Hilton:
Britney Spears:
NOU ALS DIE BEKENDE MENSEN HET DRINKEN MOET HET WEL HEEL ERG HIP EN GOED ZIJN, STRAKS NA HET WERK METEEN EVEN NAAR UTRECHT OM ZO'N HIPPE KOFFIE TE BESTELLEN!!!quote:
mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:18 schreef Linlinlin het volgende:
Ik ga zaterdag naar Utrecht om o.a starbucks te halen
conclusie: starbucks is geen koffiequote:'Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde', zegt Lisa (14) uit Driebergen, 'zó blij was ik.' Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks.
Scherpquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
conclusie: starbucks is geen koffie
Halverwege de jaren '80 was naar de Mac nog tof. Maar dat kan ook komen doordat ik toen 10- was...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:55 schreef Colonia het volgende:
Ik woon in Keulen en hier hebben ze inmiddels 9 (!) Starbucks-vestigingen, allemaal in het centrum (binnen een gebied van ca. 1,5 bij 1,5 km). Het zal vast niet lang duren voor we dit in Nederland ook gaan zien in steden als Utrecht, Amsterdam en Rotterdam. Het bijzondere gaat er dan wel snel af, met zoveel vestigingen is het net zo 'cool' om met een Starbucks-beker te lopen als met een McDonalds-beker.... Dat zal in de jaren '70 / '80 vast ook wel cool zijn geweest in Nederland....
In de jaren '80 was het inderdaad cool, maar ik was toen pas -8.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Halverwege de jaren '80 was naar de Mac nog tof. Maar dat kan ook komen doordat ik toen 10- was...
Dat dus, op vakantie is het geweldig, met de laptop de Starbucks induiken om daar te internetten terwijl je zo'n koffieshake ding naar binnenwerktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:23 schreef Aventura het volgende:
Ik loop er sinds gisteren elke dag langs (werk achter Jaarbeurs). Geen drang om er binnen te lopen. Ik ga niet zoveel geld uitgeven voor een kop koffie. In Bangkok was ik er niet weg te slaan, maar dat kwam door het draadloos internet en comfy fauteuils. Dat is de meerwaarde, maar die toko in Utrecht heeft dat niet.
Op Schiphol 4.50 ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:53 schreef Drasss het volgende:
Hoeveel kost nu eigenlijk een kleine kop koffie daar? In de VS betaal je daar 1 dollar 60 voor namelijk.
Ja ok maar dat is Schiphol. Kan ik nog begrijpen dat je enorm wordt afgezetquote:
Ik ben blijkbaar vriend-van-vriend, dus ik kan alles zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef Ascendancy het volgende:
http://lisadevilder.hyves.nl/
Lisa's hyve. Helaas afgeschermd.
Mohammed Ali en Martin Luther King zijn haar helden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Ze zit op het VWO, is fan van FC Barcelona en is tegen racisme...
Damn, de new-age breezersletquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Slimme meid dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
quote:
Vergelijk het met een Big Mac. Ook niet geweldig, maar wel veel verkocht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Aestivate het volgende:
Al die FOKkers die de smaak afzeiken.Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die dat hier roept er nog nooit is geweest. Ik beken eerlijk dat ik nog nooit bij Starbucks ben geweest, en ben wel van plan het een keer te proberen.
Dat hypen vind ik ook overdreven maar aangezien er toch zoveel mensen gebruik van maken kan het product niet zó slecht zijn.
En ik zal er nooit komen ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Aestivate het volgende:
Al die FOKkers die de smaak afzeiken.Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die dat hier roept er nog nooit is geweest.
Dat lees je overal inderdaad, dus dat zal dan wel. Neemt niet weg dat ik het zelf vast nog wel een keer ga proberen. Voor goeie koffie hoef je er niet te zijn inderdaad, dan moet je naar Douwe Egberts o.i.d., net zoals je voor goeie hamburgers niet naar zaken als de MacDonalds moet gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vergelijk het met een Big Mac. Ook niet geweldig, maar wel veel verkocht.
Starbucks is best okee, maar met koffie hebben veel producten weinig te maken. Veel zoete troep en vloeibare suiker + slagroom. Das ook de reden dat ik er niet meer kom eigenlijk, niet goed voor je lijf. Dat + het feit dat ik niet 15 minuten in de rij ga staan voor een cappuccino van 4,50 die bij de winkel ernaast direct leverbaar is tegen 1,50 en dezelfde smaak kent.
Daar ga je alquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Waar zou die moeten komen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:43 schreef Hukkie het volgende:
Schijnt er ook een in Leiden te komen, mss dat ik me dan ook wel eens laat verleiden om daar eens een pot koffie te halen.
Kijk dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef Nielsch het volgende:
En tegen racisme zijn is natuurlijk al helemaal een hypequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef J.Herrer het volgende:
Dus als je van mooi voetbal houdt hol je achter een hype aan?
Je bent zeker PSV of Chelsea supporter?
Nee dan ben je gewoon verstandigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En tegen racisme zijn is natuurlijk al helemaal een hype
Nee, maar ik heb wel bepaalde clubs waartegen ik ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef J.Herrer het volgende:
Dus als je van mooi voetbal houdt hol je achter een hype aan?
Je bent zeker PSV of Chelsea supporter?
We hebben een Amerika-fanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
typisch weer dat 95% van de fokkers zich even cool moet voelen en zich wilt onderscheiden v/d rest.
iedereen die er nog nooit is geweest moet z'n commentaar maar voor zich houden.
En als je het wilt proberen, doe het dan in New York (of in amerika ergens) en niet in utrecht.
Ja, want dat voegt iets toe aan de smaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
typisch weer dat 95% van de fokkers zich even cool moet voelen en zich wilt onderscheiden v/d rest.
iedereen die er nog nooit is geweest moet z'n commentaar maar voor zich houden.
En als je het wilt proberen, doe het dan in New York (of in amerika ergens) en niet in utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |