psssst...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is verdomd rustig hier ineens.
Dat was al eerder in het topic genoemd. Oeh ze sluiten 5% van alle StarBucks, nu moet het wel heel slecht zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:35 schreef Aestivate het volgende:
[..]
dan worden ze immers wel gesloten (wat nu dus ook enigszins gebeurd).
Oeh, Starbucks heeft veel filialen dus het moet wel goed zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.
Ik zeg alleen tegen de haters die nog nooit zelf koffie bij Starbucks geproefd hebben dat ik me niet voor kan stellen dat dagelijks zo veel mensen bocht voor een te hoge prijs kopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Oeh, Starbucks heeft veel filialen dus het moet wel goed zijn. Jij redeneert precies hetzelfde maar dan de andere kant op.
Ik heb wel eens meegemaakt dat bij een restaurant de cola op was, maar geen gewone koffie bij een koffiehuis slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik dus gisteravond even langs die Starbucks (he, shoot me). Gelukkig geen lange rijen, dus ach wat maakte het uit. Wil ik een koffie bestellen, hebben ze serieus waar geen normale koffie meer, het was op![]()
Waar the fuck slaat dat op? Ik hoef al die bijzondere crap niet, ik wil gewoon die "normale" koffie. Heb toen ergens anders maar een DE koffie gehaald
Dan wacht je toch even 5 minuten? Is vrij normaal dat de koffie soms op kan zijn. Vaak geven ze het dan ook nog eens gratis weg als een " sorry " momentjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een koffien00b, maar wat is een frappuccino? Een soort koffiemilkshake?
[..]
Ik heb wel eens meegemaakt dat bij een restaurant de cola op was, maar geen gewone koffie bij een koffiehuis slaat echt nergens op.
Nee. Om die reden drink ik dus op m'n werk geen koffie. Ik ga niet van die ranzige automatenmeuk drinken en het is ook niet dat ik koffie nodig heb ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:26 schreef AgLarrr het volgende:
En al die huilies die roepen "ik zet liever zelf koffie": hoe doe je dat op je werk dan? Daar slurp je toch ook die godlasterende hoerenschande die ze automaatkoffie noemen? Of nog erger: die senseo bagger. Dan sjouw ik vanaf nu liever ff naar Utrecht centraal.
Zoals al eerder gepost in dit topicquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik dus gisteravond even langs die Starbucks (he, shoot me). Gelukkig geen lange rijen, dus ach wat maakte het uit. Wil ik een koffie bestellen, hebben ze serieus waar geen normale koffie meer, het was op![]()
Het is meer.. F-ing lekker! Hmmmmmquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een koffien00b, maar wat is een frappuccino? Een soort koffiemilkshake?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegemaakt dat bij een restaurant de cola op was, maar geen gewone koffie bij een koffiehuis slaat echt nergens op.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier met je milkshake met koffie smaakje...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
In de rij staan voor junkfood![]()
Goedkope troep, broodjes te taai, kaas smaakt niet naar echte kaas.
Net zoveel mis als met Hyves, MSN, GTST, Idols, X-Factor enzovoorts.quote:
Boeiend! Als het maar lekker is. Goh dan betaal je een keer een euro (of twee) teveel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zou het niet doen. Je wordt glashard genaaid door Starbucks.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:44 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Boeiend! Als het maar lekker is. Goh dan betaal je een keer een euro (of twee) teveel.
Haha wat ik wel altijd ergvind is dat ze om je naam vragen bij de bestelling aan de kassa en dat ze dan naar achteren roepen "Mag ik 1 medium frappucino voor Ad_rem"
Die veramerikanaalisering.
Serieus? Nooit last van als ik op Schiphol een bakkie Starbucks-pimped-lange-naam-insert-willekeurige-koffiesmaak-tall-vanilla-latte-sugar-free haal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:44 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Boeiend! Als het maar lekker is. Goh dan betaal je een keer een euro (of twee) teveel.
Haha wat ik wel altijd ergvind is dat ze om je naam vragen bij de bestelling aan de kassa en dat ze dan naar achteren roepen "Mag ik 1 medium frappucino voor Ad_rem"
Tof dat ze een woordje nederlands kon praten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Ad_rem het volgende:
Hm in dusseldorf en miami deden ze het iig wel schiphol weet ik niet zeker meer maar volgensmij ook wel.
Eerste keer dat ik bij een starbucks was was in Miami en dat die kassamiep opeens aan me vroeg "What is your name?
Ik zo: "What?"
Miep: "What is your name?! "
Ik:"What?... oh my name?
Miep:"lachend yes your name"
Ik:"Ad_rem"
Miep:![]()
Ik wilde zo'n foto posten!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier met je milkshake met koffie smaakje...
Ja bleek dat haar opa en oma Nederlands waren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tof dat ze een woordje nederlands kon praten.
Tamelijk debiel eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n foto posten!
Die heb ik dus vandaag gehaald![]()
Lekker gek doen, jewaitz![]()
Wel verschrikkelijk duur..
Medium was hij gewoon 4,60!
Waar heb je haar mee naartoe genomen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:49 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ja bleek dat haar opa en oma Nederlands waren.
Heb haar later genomen om de eer van het vaderland hoog te houden.
En je komt er nu pas achter dat je van achteren bent genomen door Starbucks?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
En groot?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Dan ben je wel kansloos ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:04 schreef Syb-rund. het volgende:
godverdomme het stukje in de krant over de starbucks ook, van die mutsen die er heen gingen voor de status![]()
![]()
elke keer lekker naar schiphol, en ze vreesden dat nu er een vestiging in utrecht gaat zitten het niet meer zo ''speciaal'' zou zijn![]()
Lachend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tof dat ze een woordje nederlands kon praten.
Ik had medium.. vandaar dat ik weet hoe duur hij isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En groot?
En hoe groot zijn klein, medium en small?
En welke had je nou precies?
Je vergeet dat je ook van die patsers en die metroseksuelen (c.q. homo's) hebt die Starbucks omarmen, die moet je ook op andere gedachten brengen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan ben je wel kansloos ja.Wanen zich zich dan in Sex & The Cty ofzo?
"Hellooooo." hoor ik de hele dag om me heen van die vrouwen die bijdehand proberen te doen.![]()
Steek de grote plas over, hier kan ik geen friet van bakken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:44 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ja, maar medium wat? Wat zei je exact toen je bestelde?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:56 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik had medium.. vandaar dat ik weet hoe duur hij is![]()
4,60 dus.
Klein en groot weet ik niet..
Ik zei:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar medium wat? Wat zei je exact toen je bestelde?
Had je geen tijd om naar de Aldi te gaan en iets beters te brouwen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik zei:
Hoi. Één frappucino chocolate cream medium.
En toen kostte dat ding 4,60.
Ik was samen met een starbucks-fanaat die vond dat ik het ook moest proberen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Had je geen tijd om naar de Aldi te gaan en iets beters te brouwen?
Holy f*ing ***********, ¤4,60quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik zei:
Hoi. Één frappucino chocolate cream medium.
En toen kostte dat ding 4,60.
Je had toch ook NEE kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik was samen met een starbucks-fanaat die vond dat ik het ook moest proberen.
Maar het is toch wel heel lekker!
I would say: SUE THOSE BASTARDS!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:22 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Holy f*ing ***********, ¤4,60![]()
![]()
En het is niet eens echt lekker. Ben zelf ook een keer voor dat geld afgezet bij de SB. Voor dat geld kan je uitgebreid eten als je het zelf klaarmaakt.
Ik was er ook een keer met een starbucks fanaat. Op het moment zelf dacht ik, idd geak, lekker hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Tegen de muur die mensenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Naja, een advocaat gaat me meer kosten dan die ¤4,60 die ik toch niet meer terugkrijg. Ben geen rechtenkenner, maar ik heb het betaald en geconsumeerd hequote:
Nee ik wilde het proeven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had toch ook NEE kunnen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |