abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71688526
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
typisch weer dat 95% van de fokkers zich even cool moet voelen en zich wilt onderscheiden v/d rest.
iedereen die er nog nooit is geweest moet z'n commentaar maar voor zich houden.
En als je het wilt proberen, doe het dan in New York (of in amerika ergens) en niet in utrecht.
Ja, want dat voegt iets toe aan de smaak.

In Amerika meerdere malen bij Starbucks geweest, ik vond de koffie gewoon: 'wel oke.' Met een gunstige dollar koers was het prima te betalen, maar t.o.v. andere restaurants e.d. in Amerika was het gewoon duur eigenlijk. In Nederland ook trouwens, als het de schiphol prijzen zijn. Ik denk eigenlijk dat de meeste Nederlanders gewoon lekker hun eigen koffie blijven zetten, naar eigen smaak. Is - vind ik - toch ook wel de lekkerste en meest goedkope oplossing! Op het station haal ik gewoon wel DE koffie, als ik dan toch koffie wil.
pi_71688580
Ik heb daar wel eens frappuchino (ofzoiets) gedronken. Eens maar nooit meer . Geef mij maar gewone koffie, en daarvoor heb ik geen Amerikaanse keten nodig.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:14:50 #203
168255 J.Herrer
pi_71688683
Als je zo'n frappuchino achtig iets wilt kun je ook naar de coffee company. 2x zo goedkoop en ook 2x zo lekker
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71688748
Echt zo'n overgewaaide VS hype. Omdat de "celebs" met die bekertjes rondlopen móet het wel lekker zijn.
pi_71688950
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Echt zo'n overgewaaide VS hype. Omdat de "celebs" met die bekertjes rondlopen móet het wel lekker zijn.
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.
pi_71689048
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Aestivate het volgende:
Dat hypen vind ik ook overdreven maar aangezien er toch zoveel mensen gebruik van maken kan het product niet zó slecht zijn.
Zo is het nazisme ooit ook begonnen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71689185
Nu wordt Hitler er weer bij betrokken. Alles wat ik zeg is: Ik ga er waarschijnlijk ooit wel eens een koffie halen, en vind het hypen ook overdreven. Punt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:42:11 #208
66083 Platina
78th Element
pi_71689481
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Aestivate het volgende:
Nu wordt Hitler er weer bij betrokken. Alles wat ik zeg is: Ik ga er waarschijnlijk ooit wel eens een koffie halen, en vind het hypen ook overdreven. Punt.
Op het hypen na heb je gelijk, Starbucks wordt wel degelijk gehyped. Maar ik wel het wel een keer uitproberen voordat ik mijn mening erover geef.
pi_71689513
De naam zegt het al: gemaakt voor hen die Hollywoodsterren adoreren, en zich heel even bijzonder willen voelen door 5 euro stuk te smijten voor een bakje troost, waarna de beker uiteraard mee naar huis gaat zodat ze er later hun provinciaalse kennissenkring mee kunnen imponeren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:44:59 #210
6941 APK
Factual, I think.
pi_71689542
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:

Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom
Dat dus.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71689544
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
typisch weer dat 95% van de fokkers zich even cool moet voelen en zich wilt onderscheiden v/d rest.
iedereen die er nog nooit is geweest moet z'n commentaar maar voor zich houden.
En als je het wilt proberen, doe het dan in New York (of in amerika ergens) en niet in utrecht.
Ja hoor, je bent echt cool als je in New York Starbucks hebt gedronken!!!
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71689593
quote:

[..]

Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.
Nou, Starbucks komt juist in problemen omdat ze zo veel vestigingen hebben. Daarom sluiten er een heleboel in de VS.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71689594
Wat een zielepoten hier. Ik ben geen fan van Starbucks, ik heb misschien vijf keer in mijn leven iets van Starbucks gedronken, maar wat ik er kreeg vond ik heel goed te doen. Nederlanders hebben over het algemeen totaal geen smaak en pakken het liefst alles zo goedkoop mogelijk, te naai om ook maar een euro meer uit te geven voor een beetje extra kwaliteit. Starbucks is er ook pas nu omdat Nederlanders altijd een "koffiezetapparaat" mentaliteit hebben gehad waar koffie in gaat uit een pak wat al 6 maanden open is en in een blik is gestopt. Dat staat voor mij gelijk aan 10 jaar lang een kip in je vriezer laten liggen en het dan pas opeten.

Moet zelf zeggen dat die Nespresso dingen een ZEER grote stap voorwaarts zijn in het krijgen van goede koffie in dit smakeloze landje. Als je een van die sterke bakkies pakt daarvan dan geniet je zo lang van zo'n klein kopje.... zeer goede shit is dat. Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme. Slechte smaak zit genetisch in de gemiddelde Nederlander lijkt het wel.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:50:12 #214
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71689682
quote:

[..]

Die mensen hebben geen smaak, dat is toch wel bekend van Amerikanen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:51:22 #215
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71689709
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Xeanor het volgende:
Wat een zielepoten hier. Ik ben geen fan van Starbucks, ik heb misschien vijf keer in mijn leven iets van Starbucks gedronken, maar wat ik er kreeg vond ik heel goed te doen. Nederlanders hebben over het algemeen totaal geen smaak en pakken het liefst alles zo goedkoop mogelijk, te naai om ook maar een euro meer uit te geven voor een beetje extra kwaliteit. Starbucks is er ook pas nu omdat Nederlanders altijd een "koffiezetapparaat" mentaliteit hebben gehad waar koffie in gaat uit een pak wat al 6 maanden open is en in een blik is gestopt. Dat staat voor mij gelijk aan 10 jaar lang een kip in je vriezer laten liggen en het dan pas opeten.

Moet zelf zeggen dat die Nespresso dingen een ZEER grote stap voorwaarts zijn in het krijgen van goede koffie in dit smakeloze landje. Als je een van die sterke bakkies pakt daarvan dan geniet je zo lang van zo'n klein kopje.... zeer goede shit is dat. Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme. Slechte smaak zit genetisch in de gemiddelde Nederlander lijkt het wel.
Amerikanen hebben zeker wel wat culinairs toegevoegd
pi_71689750
Mensen die overal op zeiken. Triestelingen.
pi_71689764
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Amerikanen hebben zeker wel wat culinairs toegevoegd
Ze hebben ketens als Starbucks groot gemaakt. Ik zou liever 's ochtends naar m'n werk even langs de Starbucks gaan dan zo'n ranzige bak koffie zetten op het werk. Liefst ook nog even langs de Subway om te ontbijten, geniale broodjes zijn dat.
pi_71689780
quote:

Cognitieve dissonantie .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:55:25 #219
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71689804
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ze hebben ketens als Starbucks groot gemaakt. Ik zou liever 's ochtends naar m'n werk even langs de Starbucks gaan dan zo'n ranzige bak koffie zetten op het werk. Liefst ook nog even langs de Subway om te ontbijten, geniale broodjes zijn dat.
Dat jij geen koffie kan waarderen zoals het hoort zegt meer over jouw smaak.En nou nou poeh poeh, broodjes van de Subway, dat is culinair
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:56:07 #220
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_71689820
quote:
Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme. Slechte smaak zit genetisch in de gemiddelde Nederlander lijkt het wel.
hoho, hagelslag, frikandellen, kroketten en bitterballen .

Maar ontopic, ik vind de koffie zeker wel te doen bij starbucks. Meestal ga ik voor de cappo.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_71689821
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:55 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Dat jij geen koffie kan waarderen zoals het hoort zegt meer over jouw smaak.En nou nou poeh poeh, broodjes van de Subway, dat is culinair
Succes met je boterhammen met pindakaas in boterhammendoosjes, zou ik zeggen. En als jij Nespresso niet weet te waarderen is er al helemaal iets mis met je, veel betere koffie dan dat kan je zelf niet zetten.
pi_71689834
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Xeanor het volgende:

[..]

En ondertussen gaat half de VS kapot aan obesitas, hulde.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_71689850
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef Feitosa het volgende:

[..]

En ondertussen gaat half de VS kapot aan obesitas, hulde.
Ja door de stortlading groente die op Subway broodjes zit zeker. Ik heb het niet over de McD.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:59:40 #224
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71689919
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Succes met je boterhammen met pindakaas in boterhammendoosjes, zou ik zeggen. En als jij Nespresso niet weet te waarderen is er al helemaal iets mis met je.
_!!!!!

Waarom hebben we het plotseling nu weer over Nespresso terwijl we het over Starbucks hadden?! Nespresso is prima te doen hoor maar ik zet liever mijn bakkie koffie naar mijn eigen smaak.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:00:20 #225
246373 Idler
Simplicity!
pi_71689941
Hoe fucking diep zijn die mensen gezonken zeg, wat een trieste bedoening. Ik ben teleurgesteld.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')