Ja, want dat voegt iets toe aan de smaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
typisch weer dat 95% van de fokkers zich even cool moet voelen en zich wilt onderscheiden v/d rest.
iedereen die er nog nooit is geweest moet z'n commentaar maar voor zich houden.
En als je het wilt proberen, doe het dan in New York (of in amerika ergens) en niet in utrecht.
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Echt zo'n overgewaaide VS hype. Omdat de "celebs" met die bekertjes rondlopen móet het wel lekker zijn.
Zo is het nazisme ooit ook begonnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Aestivate het volgende:
Dat hypen vind ik ook overdreven maar aangezien er toch zoveel mensen gebruik van maken kan het product niet zó slecht zijn.
Op het hypen na heb je gelijk, Starbucks wordt wel degelijk gehyped. Maar ik wel het wel een keer uitproberen voordat ik mijn mening erover geef.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Aestivate het volgende:
Nu wordt Hitler er weer bij betrokken.Alles wat ik zeg is: Ik ga er waarschijnlijk ooit wel eens een koffie halen, en vind het hypen ook overdreven. Punt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom
Ja hoor, je bent echt cool als je in New York Starbucks hebt gedronken!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef BrokenBond het volgende:
typisch weer dat 95% van de fokkers zich even cool moet voelen en zich wilt onderscheiden v/d rest.
iedereen die er nog nooit is geweest moet z'n commentaar maar voor zich houden.
En als je het wilt proberen, doe het dan in New York (of in amerika ergens) en niet in utrecht.
Nou, Starbucks komt juist in problemen omdat ze zo veel vestigingen hebben. Daarom sluiten er een heleboel in de VS.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.
Die mensen hebben geen smaak, dat is toch wel bekend van Amerikanen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Er zijn 129 filialen van Star Bucks in de stad New York alleen die dagelijks zeer druk bezocht zijn. Óf al die mensen zijn kankerdom en het is een complot van de overheid o.i.d. of er worden wel degelijk producten verkocht die aanslaan.
Amerikanen hebben zeker wel wat culinairs toegevoegdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Xeanor het volgende:
Wat een zielepoten hier. Ik ben geen fan van Starbucks, ik heb misschien vijf keer in mijn leven iets van Starbucks gedronken, maar wat ik er kreeg vond ik heel goed te doen. Nederlanders hebben over het algemeen totaal geen smaak en pakken het liefst alles zo goedkoop mogelijk, te naai om ook maar een euro meer uit te geven voor een beetje extra kwaliteit. Starbucks is er ook pas nu omdat Nederlanders altijd een "koffiezetapparaat" mentaliteit hebben gehad waar koffie in gaat uit een pak wat al 6 maanden open is en in een blik is gestopt. Dat staat voor mij gelijk aan 10 jaar lang een kip in je vriezer laten liggen en het dan pas opeten.
Moet zelf zeggen dat die Nespresso dingen een ZEER grote stap voorwaarts zijn in het krijgen van goede koffie in dit smakeloze landje. Als je een van die sterke bakkies pakt daarvan dan geniet je zo lang van zo'n klein kopje.... zeer goede shit is dat. Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme.Slechte smaak zit genetisch in de gemiddelde Nederlander lijkt het wel.
Ze hebben ketens als Starbucks groot gemaakt. Ik zou liever 's ochtends naar m'n werk even langs de Starbucks gaan dan zo'n ranzige bak koffie zetten op het werk. Liefst ook nog even langs de Subway om te ontbijten, geniale broodjes zijn dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Amerikanen hebben zeker wel wat culinairs toegevoegd
Cognitieve dissonantiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Xeanor het volgende:
Wat een zielepoten hier. Ik ben geen fan van Starbucks, ik heb misschien vijf keer in mijn leven iets van Starbucks gedronken, maar wat ik er kreeg vond ik heel goed te doen. Nederlanders hebben over het algemeen totaal geen smaak en pakken het liefst alles zo goedkoop mogelijk, te naai om ook maar een euro meer uit te geven voor een beetje extra kwaliteit. Starbucks is er ook pas nu omdat Nederlanders altijd een "koffiezetapparaat" mentaliteit hebben gehad waar koffie in gaat uit een pak wat al 6 maanden open is en in een blik is gestopt. Dat staat voor mij gelijk aan 10 jaar lang een kip in je vriezer laten liggen en het dan pas opeten.
Moet zelf zeggen dat die Nespresso dingen een ZEER grote stap voorwaarts zijn in het krijgen van goede koffie in dit smakeloze landje. Als je een van die sterke bakkies pakt daarvan dan geniet je zo lang van zo'n klein kopje.... zeer goede shit is dat. Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme.Slechte smaak zit genetisch in de gemiddelde Nederlander lijkt het wel.
Dat jij geen koffie kan waarderen zoals het hoort zegt meer over jouw smaak.En nou nou poeh poeh, broodjes van de Subway, dat is culinairquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ze hebben ketens als Starbucks groot gemaakt. Ik zou liever 's ochtends naar m'n werk even langs de Starbucks gaan dan zo'n ranzige bak koffie zetten op het werk. Liefst ook nog even langs de Subway om te ontbijten, geniale broodjes zijn dat.
hoho, hagelslag, frikandellen, kroketten en bitterballenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Xeanor het volgende:
Het is ook niet alsof Nederland ook maar ooit iets heeft gepresteerd op culinair gebied. Boerenkool en stamppot enzo, gatverdamme.Slechte smaak zit genetisch in de gemiddelde Nederlander lijkt het wel.
Succes met je boterhammen met pindakaas in boterhammendoosjes, zou ik zeggen. En als jij Nespresso niet weet te waarderen is er al helemaal iets mis met je, veel betere koffie dan dat kan je zelf niet zetten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat jij geen koffie kan waarderen zoals het hoort zegt meer over jouw smaak.En nou nou poeh poeh, broodjes van de Subway, dat is culinair
En ondertussen gaat half de VS kapot aan obesitas, hulde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ze hebben ketens als Starbucks groot gemaakt. Ik zou liever 's ochtends naar m'n werk even langs de Starbucks gaan dan zo'n ranzige bak koffie zetten op het werk. Liefst ook nog even langs de Subway om te ontbijten, geniale broodjes zijn dat.
Ja door de stortlading groente die op Subway broodjes zit zeker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En ondertussen gaat half de VS kapot aan obesitas, hulde.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Succes met je boterhammen met pindakaas in boterhammendoosjes, zou ik zeggen. En als jij Nespresso niet weet te waarderen is er al helemaal iets mis met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |