You're a starfucker. I'm a star....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat trouwens dat je in 99% van alle amerikaanse films en tvseries de hoofdrolspelers met een beker koffie over straat ziet lopen.
Successful troll is successfulquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
In de rij staan voor junkfood![]()
Goedkope troep, broodjes te taai, kaas smaakt niet naar echte kaas.
quote:
Pics van je zus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Santello het volgende:
Doet me aan mijn zus denken, triest geval
Dat doen Amerikanen nu eenmaal, dus ook in de film...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat trouwens dat je in 99% van alle amerikaanse films en tvseries de hoofdrolspelers met een beker koffie over straat ziet lopen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:15 schreef Acinonyx het volgende:
Starbucks, 90% suiker en caramel (?) en andere zoete rommel en maar 10% koffie slootwater
hij blijft klasse...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:37 schreef lurf_doctor het volgende:
Denis had het 12 jaar geleden al door
Ja, en lekker orio's kopen bij de AH.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef PietPrak het volgende:
is het misschien een bepaald type mens die Starbucks lekker vindt. Volgens mij kijken zij ook friends..
en sex in the city, idd wijvenkoffiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef PietPrak het volgende:
is het misschien een bepaald type mens die Starbucks lekker vindt. Volgens mij kijken zij ook friends..
mmmm lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:48 schreef Anchor het volgende:
[..]
Ja, en lekker orio's kopen bij de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |