teveel coke gesnoven?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:09 schreef Nesle het volgende:
Verdomme, ik had net weer een bloedneus
Heb ik de laatste tijd echt supervaak, laatst ook, zat ik op de fiets en in één keer begint het zo te druppen op mn broek.
Toch maar eens naar de dokter.
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:24 schreef Nesle het volgende:
Ik heb ook nog nooit een waterpijp geprobeert..
Is het zo'n verrijking?
Knox College in Galesburg, Illinoisquote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:29 schreef Nesle het volgende:
Trouwens PS, waar ga je nou precies studeren dan? Welke university?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh kijk, een stipje aan de horzion!
Zwaaien met je onderbroek, zwaaien met je hemd!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik mag niet, ga over 5 minuten rijden (ohja, waarschuwing, blijf in/rond amsterdam van de weg)
Zijn de grachten wel veilig, of moeten we die ook mijden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik mag niet, ga over 5 minuten rijden (ohja, waarschuwing, blijf in/rond amsterdam van de weg)
Uitstekendquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi Majo
Met mij wel en met jou?
Het is wel dik aan tussen jullie zo te horen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uitstekendde zon schijnt en ik ben bij mijn lief
en zo naar amsterdam eten bij vriendinnetje
Hoi LadyBlackquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:19 schreef LadyBlack het volgende:ik ben er ook weer!
Heb net koffie gezet maar is er straks nog zo'n mojito?![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan ook zelf maken natuurlijk... heb ik vrijdag ook nog gedaan2 mojito's en een cosmopolitan, en toen vervolgens hééél licht en verrot geslapen
Oeh ik kan ook niet tegen gesnurk.... Het is zo irritant als iemand in dezelfde ruimte ligt te snurken.... Als ik een weekend met vrienden weg ben kost het me 3 dagen om bij te slapen.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij ben ik die nacht wel 4x wakker geworden: eerst had ik het benauwd, dus raam open gezet, toen had ik dorst en ben ik water gaan drinken. Later moest ik dus uiteraard naar de wc, en toen had mijn vriend inmiddels ook zo'n rotnacht, dat hij was gaan draaien en dus keihard gaan snurken
Oordopjes FTW!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh ik kan ook niet tegen gesnurk.... Het is zo irritant als iemand in dezelfde ruimte ligt te snurken.... Als ik een weekend met vrienden weg ben kost het me 3 dagen om bij te slapen.....
Goede tip van je!quote:
Ik denk dat mijn maatje daar heel boos van wordt......quote:
Siquote:
Helaas mag je pas Carmageddon na doen als je een rijbewijs hebt.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SiIk moest echt door het drukste gedeelte van Amsterdam vandaag, tussen toeristen laveren enzo
En nu heb je kramp in je beide middelvingers?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SiIk moest echt door het drukste gedeelte van Amsterdam vandaag, tussen toeristen laveren enzo
Rijles op de Wallen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt een hel om in Amsterdam door het centrum te rijdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Welke laatste?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Damn, heb ik zeker weer net de laatste gemist....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
En nu heb je kramp in je beide middelvingers?
Ha Cobraquote:
quote:
Min of meer, op de Singel zitten ook hoeren, verder haarlemmerdijk, leidsestraat oversteken en dan koningspleinquote:
Maar wel gedaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Min of meer, op de Singel zitten ook hoeren, verder haarlemmerdijk, leidsestraat oversteken en dan koningspleinen ik moest langs het stuk waar die jongen laatst is overreden, dat wilde ik eigenlijk niet
Dat is wel een flinke degradatie voor de SC'ers. Verworden tot een tijdsverdrijf tijdens het reizen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:nu onderweg naar amsterdam dus ik heb weer even de tijd om te SCen
![]()
![]()
Dat is toch Donald Duck time?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke degradatie voor de SC'ers. Verworden tot een tijdsverdrijf tijdens het reizen.![]()
Is goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]zal het weer met jullie goedmaken
saffie?
Met welk wapen heb je geschoten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:Ben naar de kkw-sim van de legerbasis Oirschot geweest, was lachen. en uiteraard had ik het wapen wat het niet goed deed
Maar het was een leuke ervaring
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
Na mijn blaasontsteking ben ik nu snipverkouden
Neuh, misschien had ik dan nog wel wat kunnen rakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
Lag er geen Minimi om mee te schieten?
Ja fijn hequote:
Ah, gelukkig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja fijn hemaar blaasontsteking is vrijwel over
![]()
Helemaal niks geraakt!?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, misschien had ik dan nog wel wat kunnen raken
Het was 2x raak geloof ik. Maar serieus, dat ding deed het niet goedquote:
Tuurlijk het ligt altijd aan het wapen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was 2x raak geloof ik. Maar serieus, dat ding deed het niet goedIk was niet de enige die in baan 6 had gelegen en die het slecht had gedaan. Maar met een nickname als Trouble vraag ik er wel om waarschijnlijk
Dan moet je maar vaker de Sim in.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoorde het later pas, twijfel er niet aan dat ik niet veel geraakt had als het wel een goed wapen was
Kan het nog drukker dan? Want zo veel kan er niet te doen zijn in Giethoorn?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef Nesle het volgende:
Vandaag was Giethoorn nóg drukker dan gisteren, daartegenover stond wel een zeilwedstrijd wat wel even leuk was om te zien
Maar ik ben weer op niveau qua bruinheid
Tuurlijk kan het drukker, wat dacht je van toeristen die allemaal in zo'n huurboot gaan zitten. Met lekker weer is het echt super druk altijd hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan het nog drukker dan? Want zo veel kan er niet te doen zijn in Giethoorn?
oh ja: pics?![]()
Ik snap echt niet dat mensen dat leuk vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het drukker, wat dacht je van toeristen die allemaal in zo'n huurboot gaan zitten. Met lekker weer is het echt super druk altijd hoorHoe warmer hoe meer mensen
quote:En, nee
Je hebt PMquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het drukker, wat dacht je van toeristen die allemaal in zo'n huurboot gaan zitten. Met lekker weer is het echt super druk altijd hoorHoe warmer hoe meer mensen
En, nee
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef zebaz het volgende:
Tja, nu zit er niets anders op dan wachten tot MaJo weer in de trein zit...
Deze erg stille avond in de SC is gewoon jouw schuld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
belachelijk. Wil je dat niet meer doen Tim
Hé Andy. Ik ben klaar voor jouw SitRap uit de supermarkt.quote:
Ik ben niet geweest.... ik heb in het ziekenhuis gegeten samen met een vriend van mij. Zijn zus gaat hard achteruit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hé Andy. Ik ben klaar voor jouw SitRap uit de supermarkt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest.... ik heb in het ziekenhuis gegeten samen met een vriend van mij. Zijn zus gaat hard achteruit.
Ja dat was ook de reden dat ik gister een beetje afwezig was. Zijn ouders en zwager zijn met de kinderen op vakantie (vooral voor die kinderen) en hij draait nu dus op voor het waken , met behulp van vrienden van zijn zus, en dat doorstaat hij kranig. Maar hij had vandaag even wat steun nodig.quote:
Uitleg geaccepteerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat was ook de reden dat ik gister een beetje afwezig was. Zijn ouders en zwager zijn met de kinderen op vakantie (vooral voor die kinderen) en hij draait nu dus op voor het waken , met behulp van vrienden van zijn zus, en dat doorstaat hij kranig. Maar hij had vandaag even wat steun nodig.
Ach ik heb er eigenlijk alleen maar bijgezeten, maar voor hem is dat genoeg kennelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitleg geaccepteerd.![]()
![]()
Mooi dat je die steun hebt gegeven.![]()
Komt de familie sneller terug van vakantie?
Nette actie. Mijn complimenten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb er eigenlijk alleen maar bijgezeten, maar voor hem is dat genoeg kennelijk.
Ze komen vrijdag al weer terug. Ze zijn maar een weekje weggeweest maar die kinderen hebben de hele zomervakantie al in het ziekenhuis gezeten dus vond iedereen dat ze even moesten gaan, ook zijn zus.
Dank je! Ach soms lijkt iets heel simpel maar voor hem is het kennelijk van groot belang. Net als dat hij vanmorgen even thuis kon douchen omdat ik even wou waken. Dat vond ik overigens wel heel eng.....quote:
Soms moet je je inderdaad even over een drempel zetten om een vriend te helpen. Zeker tijdens een wake.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je! Ach soms lijkt iets heel simpel maar voor hem is het kennelijk van groot belang. Net als dat hij vanmorgen even thuis kon douchen omdat ik even wou waken. Dat vond ik overigens wel heel eng.....
Ja ik moet haar zo snel mogelijk vragen want straks is het te laat..... Heeft ze een ander of ik word ziek ofzo.... Want die dame in het ziekenhuis is 43 en al opgegeven..... zo hard kan het dus gaan..... Gewoon van het leven genieten en niet aarzelen maar doen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soms moet je je inderdaad even over een drempel zetten om een vriend te helpen. Zeker tijdens een wake.
Ik ken het gevoel.Netjes dat je het toch hebt gedaan.
![]()
Het kan even klote aanvoelen maar zorgt voor een goed gevoel.
Strakke actie Andy.![]()
Morgen maar hetzelfde doorzettings vermogen tonen tijdens je dagelijkse bezoek aan de supermarkt.![]()
Juist. Gewoon er voor gaan!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik moet haar zo snel mogelijk vragen want straks is het te laat..... Heeft ze een ander of ik word ziek ofzo.... Want die dame in het ziekenhuis is 43 en al opgegeven..... zo hard kan het dus gaan..... Gewoon van het leven genieten en niet aarzelen maar doen!
ik ben niet voor niks de winnaar van de Bonjasky award!
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef MaJo het volgende:
Ben ik weer
gezellig gegeten en bijgekletst met lien
nu bijna thuis en bedenk net dat ik morgen een afspraak heb met de psych maar ik weet niet meer hoe laatiets van negen uur dus ik zorg dat ik er om half 9 ben
Ja en een negatief antwoord en het gevoel van nederlaag nog korter.... Maar ik blijf wel van mening dat ik het beter buiten haar werk kan vragen.... voelt ze zich ook niet zo voor het blok gezet misschien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist. Gewoon er voor gaan!![]()
Het leven duurt maar even.
Daar waren we het al over eens. "per ongeluk" haar tegenkomen buiten de supermarkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en een negatief antwoord en het gevoel van nederlaag nog korter.... Maar ik blijf wel van mening dat ik het beter buiten haar werk kan vragen.... voelt ze zich ook niet zo voor het blok gezet misschien.
Dat is waar, maar het zou wel behoorlijk zuigen als ik pas om half 10 een afspraak blijk te hebbenquote:
Mocht je zo vroeg zijn dan heb je iig meer tijd om in de SC door te brengen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zou wel behoorlijk zuigen als ik pas om half 10 een afspraak blijk te hebben![]()
mja ik zie het morgen wel
Het gaat dus al iets minder met de planning die je met je moeder hebt gemaakt? Gezien je dit niet weet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zou wel behoorlijk zuigen als ik pas om half 10 een afspraak blijk te hebben![]()
mja ik zie het morgen wel
Ik ga morgen op een strategisch plekje in het zonnetje zitten.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar waren we het al over eens. "per ongeluk" haar tegenkomen buiten de supermarkt.
Het zou eens tijd worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga morgen op een strategisch plekje in het zonnetje zitten.....
Het is wel een plek waar ik denk dat het strategisch is.... maar misschien is het wel net zo strategisch als de waterlinie in WO II......quote:
Zo lang ze geen parachute gebruikt komt alles dus goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is wel een plek waar ik denk dat het strategisch is.... maar misschien is het wel net zo strategisch als de waterlinie in WO II......
Haha dat doe ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je zo vroeg zijn dan heb je iig meer tijd om in de SC door te brengen.
Ze moet er wel langs fietsen natuurlijk......quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang ze geen parachute gebruikt komt alles dus goed.
In je zak gekeken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat doe ik
en dit staat los van mijn planning, die heb ik niet nodig nu ik studievrij ben. Maar blijkbaar was het wel handig geweestik heb het op een briefje geschreven en in mijn zak gestopt maar geen flauw idee waar het briefje nu is
Heb die broek nu niet aan maar als ik zo thuis ben ga ik het checkenquote:
Deal, Red, Jojo en HT zijn altijd wel in de SC te vinden op dat tijdstip.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat doe ik
en dit staat los van mijn planning, die heb ik niet nodig nu ik studievrij ben. Maar blijkbaar was het wel handig geweestik heb het op een briefje geschreven en in mijn zak gestopt maar geen flauw idee waar het briefje nu is
Lever maar de aanrij routes, plaatselijk overzicht aan. Dan stel ik wel een tactisch plan op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze moet er wel langs fietsen natuurlijk......
Ik zal sowieso posten als ik in de bus zitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal, Red, Jojo en HT zijn altijd wel in de SC te vinden op dat tijdstip.![]()
En dat briefje!? Zit waarschijnlijk nog, gewassen en al, in je broekzak.
Ik geef je geen garantie dat ik dan ook in de SC te vinden ben. Ik neem zo nog een lekkere GlenFiddich en ga dan slapen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal sowieso posten als ik in de bus zit
en ik ga zo mijn broek checken
Ik ga morgen bij het gezondheidscentrum zitten om de tijd dat ik haar verwacht. En de dag erop sta ik anders zogenaamd te bellen voor de winkel.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lever maar de aanrij routes, plaatselijk overzicht aan. Dan stel ik wel een tactisch plan op.
Als je maar in staat bent haar aan te spreken voor zij de winkel ingaat of als zij de winkel verlaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga morgen bij het gezondheidscentrum zitten om de tijd dat ik haar verwacht. En de dag erop sta ik anders zogenaamd te bellen voor de winkel.....
Ik doe het voor dat ze gaat... als ze weggaat is ze niet alleen waarschijnlijk.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar in staat bent haar aan te spreken voor zij de winkel ingaat of als zij de winkel verlaat.
Doel en oefening bekend; indien gericht..... vuren!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doe het voor dat ze gaat... als ze weggaat is ze niet alleen waarschijnlijk.....
Moet ik ook zo'n bril op?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doel en oefening bekend; indien gericht..... vuren!
De clip laat zien wat voor moeite het kan kosten het chickie wat je wilt hebben te pakken te krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ik ook zo'n bril op?![]()
Jeemig man dat formaat til ik op voordat ik een kleine boodschap doe....
Patser deel 2.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ik ook zo'n bril op?![]()
Jeemig man dat formaat til ik op voordat ik een kleine boodschap doe....
Ik ken de clip wel idd heel mooi. Alleen een beetje ongeloofwaardig dat Elton John hetero speelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De clip laat zien wat voor moeite het kan kosten het chickie wat je wilt hebben te pakken te krijgen.
En één keer raden welke rol ik zou spelen in de clip.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken de clip wel idd heel mooi. Alleen een beetje ongeloofwaardig dat Elton John hetero speelt.Dat was volgens mij de eerste internationale celeb die openlijk gay was....
Maar nog niet zo ongeloofwaardig als George Michael in Last Christmas.....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef zebaz het volgende:
Uh, Nikita is ook eigenlijk een jongensnaam...
Die van die soldate?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En één keer raden welke rol ik zou spelen in de clip.
Chroetsjov heette zo toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef zebaz het volgende:
Uh, Nikita is ook eigenlijk een jongensnaam...
quote:
Ookquote:
Ik morgen om negen uur. Creepyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef MaJo het volgende:
Ben ik weer
gezellig gegeten en bijgekletst met lien
nu bijna thuis en bedenk net dat ik morgen een afspraak heb met de psych maar ik weet niet meer hoe laatiets van negen uur dus ik zorg dat ik er om half 9 ben
Ah unser hauptsturmbahnführer.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een lekker wijf.
Ik zou pas rond 2.40 in beeld komen.
Whats creepy?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik morgen om negen uur. Creepy![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah unser hauptsturmbahnführer.....
Op dat tijdstip ben ik helemaal niet altijd in de SC te vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal, Red, Jojo en HT zijn altijd wel in de SC te vinden op dat tijdstip.![]()
En dat briefje!? Zit waarschijnlijk nog, gewassen en al, in je broekzak.
Anders kom jij morgen in je uniform mee boodschappen doen en dan geef je haar een militair bevel om met mij uit te gaan....quote:
Ik ook soms.... zullen we de ene dag bij mij thuis chillen en de andere dag bij jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwuh, was eten bij mn naamgenootje en haar vriend en nu kom ik weer in een leeg huis aan. ben dat een beetje zat
Tegelijekrtijd met Majoquote:
Ligt er aan of ik haar leuk vind. Dan geef ik haar een bevel met mij mee te gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders kom jij morgen in je uniform mee boodschappen doen en dan geef je haar een militair bevel om met mij uit te gaan....
Drat en vrouwen vallen op mannen in uniform.....blijf maar op de basis.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik haar leuk vind. Dan geef ik haar een bevel met mij mee te gaan.![]()
Uit naam van Hare Majesteit beveel ik U met mij uit te gaan en Andy te negeren.
Ah ok. Dus dat gaat betekenen dat jij de SC alleen gaat bezoeken terwijl je aan het reizen bent?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tegelijekrtijd met MajoVoor dezelfde reden
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat en vrouwen vallen op mannen in uniform.....blijf maar op de basis.....
Okay een mooie titel voor een film 4 weddings and two supermarkets.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt moet ik zijn?
Laat maar, bij een supermarkt in mijn stad/dorp werkt ook een leuk meisje.
Ongelooflijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt moet ik zijn?
Laat maar, bij een supermarkt in mijn stad/dorp werkt ook een leuk meisje.
...and a library store.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay een mooie titel voor een film 4 weddings and two supermarkets.......
4 AKQSC children, 3 kassa meisjes, 2 supermarkten en één kioskquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay een mooie titel voor een film 4 weddings and two supermarkets.......
Vlammenwerper.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik laatst blijkbaar een flesje Palm had staan met nog een restje er in heb ik nu meer fruitvliegjes in huis dan me lief is (namelijk meer dan 0)... iemand nog goede tips om die beesten weg te krijgen?
5 Schlagercd's of Wiebel ,4 AKQ SC Childeren , 3 check out girls, 1 AKQSC Band and one newsstandquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
4 AKQSC children, 3 kassa meisjes, 2 supermarkten en één kiosk
Je mist de 2.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
5 Schlagercd's of Wiebel ,4 AKQ SC Childeren , 3 check out girls, 1 AKQSC Band and one newsstand
Kijk, dat soort tips hebben we wat aan...quote:
Een gegarandeerde hit voor de eerste regisseur die het verhaal koopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Twee mannen die elke dag naar de super gaan voor hun meisje en eentje die zelfs een kiosk nodig heeft.
Geen garantie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zonder de keuken af te branden
Ik zie niks!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag bij ons vakantiehuisje vond:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!
quote:
Bij Firefox was de kans op een branderig gevoel bij het plassen daarna veel groterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
-edit- crap IE is mij aan het fucken
Even snel een contrtole van de feiten.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij Firefox was de kans op een branderig gevoel bij het plassen daarna veel groter
Hoe oud is-ie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
Briefje zat nog in mijn broekblijk om 10 uur een afspraak te hebben. Gelukkig weet ik dat, anders had ik er om half 9 gezeten
Dus je gaat weer minder tijd met ons doorbrengen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
Briefje zat nog in mijn broekblijk om 10 uur een afspraak te hebben. Gelukkig weet ik dat, anders had ik er om half 9 gezeten
jij was naar bedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je gaat weer minder tijd met ons doorbrengen?
Quatsch. Dat komt omdat Majo een nieuwequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat gaat betekenen dat jij de SC alleen gaat bezoeken terwijl je aan het reizen bent?
Heb je een nieuwe browser geïnstallerd?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaapsequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Quatsch. Dat komt omdat Majo een nieuweheeft en die heb ik nou niet gratis bij de diagnose gehad
Ik ga slapen, ciaaao
Lijkt wel een pandemie in dit topic.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
morgen wsl voor t eerst aan de ritalin
Hoelang duurt die campzone nog?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:00 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Geen zin in slapen
Net pizza gebracht bij gamezoneradio met een briefje van de pizzameid die vroeg of ze nog wat reclame wilden maken
Nee hoor, ik moet alsnog er naartoe reizenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is alleen maar fijn toch? Bovendien heb je het al een keer gehad dus je weet een beetje wat je kunt verwachtenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
morgen wsl voor t eerst aan de ritalin
En die reis duurt hoelang?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet alsnog er naartoe reizen
Half uur tot 40 minuten. En dat binnen Utrechtquote:
Meuningquote:
Watquote:
Je weet toch dat je MIJ moet sms-en als je antwoord wiltquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
WatZOMG daar moet ik zo langs
![]()
vraag even aan mevrouw of ze mijn sms kan beantwoorden en dat jullie meegaan
Lees jij haar smsjesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:32 schreef zebaz het volgende:
[..]
Je weet toch dat je MIJ moet sms-en als je antwoord wilt
Heb 'm wel gelezen trouwens en denk van wel. Maar ga je niet liever samen met meneer MaJo?
Alleen met toestemmingquote:Lees jij haar smsjesIrien is prima in staat om te smsen, het duurt alleen wat langer voor ik antwoord krijg
Dan is Ekko gelijk vol...!quote:we vinden het juist gezellig om met een groep te gaaner gaan ook een paar matties van hem mee en Ekko is juist leuk met een grote groep
Ik zat te overwegen speciaal daarvoor die kant op te gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Koffie helpt
En de Starbucks op Utrecht Centraal is just the place to be
Ja dat dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef zebaz het volgende:
Er zit er ook al tijden eentje op Schiphol...
Doen, en ff bellen, misschien kan ik ook, kunnen we samen genieten van een heerlijke Caramel Latte Machiato of zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zat te overwegen speciaal daarvoor die kant op te gaanOh het is tijd voor de eerste Ritalin!
Latte Vanillequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doen, en ff bellen, misschien kan ik ook, kunnen we samen genieten van een heerlijke Caramel Latte Machiato of zo
Ik ook... en nu ben ik verwend, en wil geen slootwater koffie uit de automaatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Latte VanilleOh ik heb nu wel zin
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ook... en nu ben ik verwend, en wil geen slootwater koffie uit de automaat![]()
Neem je ook wat voor ons mee dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo even langs de starbucks, gewoon omdat het kan![]()
Uhm, nee?quote:
tss, ook al geen frambozenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm, nee?![]()
MaJo doesn't share starbucks!
Mijn reactie: Muhahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:40 schreef zebaz het volgende:
[..]
Daarop past maar 1 reactie:
Pft. Hmpf. Grr!
True storyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tss, ook al geen frambozen
Kom je anders daarna even bij mij langs op werk, met een verse capuchino?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo even langs de starbucks, gewoon omdat het kan![]()
Ja. 5mgquote:
Spellingsgeneraal is op vakantie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom je anders daarna even bij mij langs op werk, met een verse capuchino?
Heb besloten niks te halen omdat ik eigenlijk nauwelijks geld hebquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom je anders daarna even bij mij langs op werk, met een verse capuchino?
There's been an error in kernel32quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Spellingsgeneraal is op vakantie?
Ah een halfje dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. 5mg
[..]
Spellingsgeneraal is op vakantie?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:59 schreef MaJo het volgende:
Heb besloten niks te halen omdat ik eigenlijk nauwelijks geld heb![]()
Ik merk nog niet echt iets eigenlijk...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah een halfje dusvoel je er iets van? Bij mij deed het helemaal niks
zit nu op 5x 15mg per dag
wel goed eten erbij he? Anders kan je lichaam het niet goed opnemen
't Gaat over Dillinger, een bankovervaller, en zijn 'bende' in de jaren '30 van de vorige eeuw. De politie probeert ze te pakken, maar ze ontsnappen steeds.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:waar gaat de film over Soemp? Vond de posters er wel tof uit zien
Het is altijd goed om langzaam te beginnenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik merk nog niet echt iets eigenlijk...Maar ik heb inderdaad tabletten van tien, als ik niks merk maar wel meer wil mag ik morgen de psych bellen om te vragen of ik een hele mag. Vermoed dat dat zo gaat zijn
Klinkt best tofquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Gaat over Dillinger, een bankovervaller, en zijn 'bende' in de jaren '30 van de vorige eeuw. De politie probeert ze te pakken, maar ze ontsnappen steeds.![]()
Nu hoef je niet meer naar de film.
Tien jaar geleden al maar hij blijft wel leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:02 schreef MaJo het volgende:
Wel eens Boondock Saints gezien? Laatst gezien en die was echt tof
Het klinkt best tof, maar dat wat ik beschreef was dan ook alles. Er zat helemaal niks bij. Ik kon me totaal niet inleven, het deed me helemaal niks. Een aanrader is dus wel L'ennemi public n°1. Lijkt er een beetje op wat verhaal betreft: Mesrine berooft banken en ontsnapt steeds, maar zo veel beter gespeeld en het verhaal gaat ook verder dan alleen de oppervlakkige feiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt best tofAlleen die zweetvoeten niet
Wel eens Boondock Saints gezien? Laatst gezien en die was echt tof
Ik heb onlangs beide delen gekeken. Idd wel een goed portret van een in en in slechte man.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het klinkt best tof, maar dat wat ik beschreef was dan ook alles. Er zat helemaal niks bij. Ik kon me totaal niet inleven, het deed me helemaal niks. Een aanrader is dus wel L'ennemi public n°1. Lijkt er een beetje op wat verhaal betreft: Mesrine berooft banken en ontsnapt steeds, maar zo veel beter gespeeld en het verhaal gaat ook verder dan alleen de oppervlakkige feiten.Cassel speelt het zo goed.
![]()
Maar die film heeft volgens mij amper in NL gedraaid.![]()
En Boondock Saints vond ik ook tof.
Dit is dus wat ik bedoelde.quote:Who was John Dillinger? We all know he was a flamboyant criminal who robbed banks, but who WAS he? The question of who Dillinger WAS is far more interesting than the question of what Dillinger DID, but this film, sadly, chose only to concentrate seriously on the latter and gave up almost immediately on the former.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb onlangs beide delen gekeken. Idd wel een goed portret van een in en in slechte man.
Ja hoor. Ik heb onlangs wat filmpjes gekeken. Maar de stapel is nog altijd erg groot.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe staat het verder met je filmstapel? Al aan wat films toegekomen?
Hebben jullie geen zwembad daarzo? Ik denk dat ik vanavond maar even ga zwemmen in plaats van ballen in het parkje..... Ik lijk wel idioot dat ik achter zo'n bal aan wil hollen.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn gekken die het doen jamaar gisteren is het levend tafelvoetbal al afgeblazen en hebben ze de levend bowlen baan van de dag ervoor weer neergezet: buikglijden over een zeepbaan doet het goed met dit weer
Vanwege de warmte is er een vrij groot oplbaasbaar zwembad geregeldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zwembad daarzo? Ik denk dat ik vanavond maar even ga zwemmen in plaats van ballen in het parkje..... Ik lijk wel idioot dat ik achter zo'n bal aan wil hollen.....
Je moet dus niet met een brandende sigaret op een luchtbedje te dicht bij de kant komen......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanwege de warmte is er een vrij groot oplbaasbaar zwembad geregeld
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanwege de warmte is er een vrij groot oplbaasbaar zwembad geregeld
Picknicken in het parkje, dat is pas een goed ideequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zwembad daarzo? Ik denk dat ik vanavond maar even ga zwemmen in plaats van ballen in het parkje..... Ik lijk wel idioot dat ik achter zo'n bal aan wil hollen.....
Dan is vast het water te koud.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef LadyBlack het volgende:Cobra
Ik heb toch zo'n hékel aan kinderen die alleen maar kunnen gillen![]()
![]()
Leuk dat het warm is, maar nu lopen alle kindjes hier in de buurt dus rond met waterpistolen, of zitten in badjes, en gillen daarbij constant!!
Leuk, mandje met eten mee, BBQtje erbij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Picknicken in het parkje, dat is pas een goed idee
Hier gaan we vanavond ook weer in het plantsoen eten
Etcie doe eens kalm aan.... LadyBlack heeft last van je!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoorde net dat het 41 graden in onze tent is (waar de pc's staan, vouwwagen wil ik niet eens weten). We hebben 2 waterpistolen gehaald, en er worden ijsjes uitgedeeld vanmiddag en er is een zwembad geregeld
[quote]Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef LadyBlack het volgende:Cobra
Ik heb toch zo'n hékel aan kinderen die alleen maar kunnen gillen![]()
![]()
Leuk dat het warm is, maar nu lopen alle kindjes hier in de buurt dus rond met waterpistolen, of zitten in badjes, en gillen daarbij constant!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie doe eens kalm aan.... LadyBlack heeft last van je!
Wij zullen oppassen met de bal!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Picknicken in het parkje, dat is pas een goed idee
Hier gaan we vanavond ook weer in het plantsoen eten
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie doe eens kalm aan.... LadyBlack heeft last van je!
Of Campzone is niet erg ver weg....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan heeft Etc wel een dragende stem zeg
Je kwakkelt wel een beetje de laatste tijd hoor PS? Al naar een dokter geweest?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, het i niet gezond dat ik nou al op zie tegen mn werk morgen.
En hoe moe ik ben is ook niet gezond
Tot wanneer werk je door, en heb je dat geld echt nodig? Je kunt natuurlijk ook overwegen om je laatste weken in Nederland even relaxed door te brengen en eventueel in de USA een leuk baantje te zoekenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, het i niet gezond dat ik nou al op zie tegen mn werk morgen.
En hoe moe ik ben is ook niet gezond
Zo'n......... 260 kilometerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of Campzone is niet erg ver weg....
Dan kan ze inderdaad wel gillen zeg....quote:
Ja wel naar de dokter geweest maar voor andere dingenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kwakkelt wel een beetje de laatste tijd hoor PS? Al naar een dokter geweest?
Ja, moet toch nog echt wel een paar keer werken, wil o.a. nog wel een afscheidsfeestje gevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tot wanneer werk je door, en heb je dat geld echt nodig? Je kunt natuurlijk ook overwegen om je laatste weken in Nederland even relaxed door te brengen en eventueel in de USA een leuk baantje te zoekendaar hebben ze ook horeca tenslotte
ja dat las ik, maar ik moet zo weer rijden en ga daarna ergens eten, dus vanavond heb ik geen tijdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
Wanneer ga je nou precies PS? We moeten nog wel even meeten voor die tijd
ik werk vanavond
Zout wil ook goed helpen misschienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja wel naar de dokter geweest maar voor andere dingen
Maar t gaat idd niet zo lekker. Ben nu een beetje bang dat ik zo van mn stokje gaDus heb even chocola gekocht om mijn suikerniveau op te krikken...
Ik blijf erbij dat als je er ongelukkig van wordt, je beter een goedkoper feestje kunt geven, of laten voorschieten door je oudersquote:Ja, moet toch nog echt wel een paar keer werken, wil o.a. nog wel een afscheidsfeestje gevenDaar werk ik nu vnml voor...
Jeetje das snelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat las ik, maar ik moet zo weer rijden en ga daarna ergens eten, dus vanavond heb ik geen tijdik ga 27-08
Volgende week is finequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje das snelmisschien volgende week even meeten? Lowlands komt er ook weer aan dus dan ben ik weer een paar dagen van de wereld
![]()
Ik werk vrijwel elke dag dus dan kunnen we na het werk afsprekenquote:
Ok, woensdag it isquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de winkel, eens kijken wat ik straks voor lekkers mee kan nemen naar het park
Een vriendin neemt vin santo mee, en cantuccini![]()
, dus ik ga denk ik ook voor de italian delight
![]()
simpel maar doeltreffend
Nicequote:
Basilicum-kaassoep, dat klinkt goed!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik ga vanavond bij mijn oma eten, ze maakt basilicum-kaassoep voor me![]()
Oma (voor de warwarring, heb 4 oma's
Dit is niet bedien-oma, die ik overigens ook lief vind hoor, naast de irritaties
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |