Welke laatste?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Damn, heb ik zeker weer net de laatste gemist....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
En nu heb je kramp in je beide middelvingers?
Ha Cobraquote:
quote:
Min of meer, op de Singel zitten ook hoeren, verder haarlemmerdijk, leidsestraat oversteken en dan koningspleinquote:
Maar wel gedaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Min of meer, op de Singel zitten ook hoeren, verder haarlemmerdijk, leidsestraat oversteken en dan koningspleinen ik moest langs het stuk waar die jongen laatst is overreden, dat wilde ik eigenlijk niet
Dat is wel een flinke degradatie voor de SC'ers. Verworden tot een tijdsverdrijf tijdens het reizen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:nu onderweg naar amsterdam dus ik heb weer even de tijd om te SCen
![]()
![]()
Dat is toch Donald Duck time?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke degradatie voor de SC'ers. Verworden tot een tijdsverdrijf tijdens het reizen.![]()
Is goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]zal het weer met jullie goedmaken
saffie?
Met welk wapen heb je geschoten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:Ben naar de kkw-sim van de legerbasis Oirschot geweest, was lachen. en uiteraard had ik het wapen wat het niet goed deed
Maar het was een leuke ervaring
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
Na mijn blaasontsteking ben ik nu snipverkouden
Neuh, misschien had ik dan nog wel wat kunnen rakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
Lag er geen Minimi om mee te schieten?
Ja fijn hequote:
Ah, gelukkig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja fijn hemaar blaasontsteking is vrijwel over
![]()
Helemaal niks geraakt!?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, misschien had ik dan nog wel wat kunnen raken
Het was 2x raak geloof ik. Maar serieus, dat ding deed het niet goedquote:
Tuurlijk het ligt altijd aan het wapen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was 2x raak geloof ik. Maar serieus, dat ding deed het niet goedIk was niet de enige die in baan 6 had gelegen en die het slecht had gedaan. Maar met een nickname als Trouble vraag ik er wel om waarschijnlijk
Dan moet je maar vaker de Sim in.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoorde het later pas, twijfel er niet aan dat ik niet veel geraakt had als het wel een goed wapen was
Kan het nog drukker dan? Want zo veel kan er niet te doen zijn in Giethoorn?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef Nesle het volgende:
Vandaag was Giethoorn nóg drukker dan gisteren, daartegenover stond wel een zeilwedstrijd wat wel even leuk was om te zien
Maar ik ben weer op niveau qua bruinheid
Tuurlijk kan het drukker, wat dacht je van toeristen die allemaal in zo'n huurboot gaan zitten. Met lekker weer is het echt super druk altijd hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan het nog drukker dan? Want zo veel kan er niet te doen zijn in Giethoorn?
oh ja: pics?![]()
Ik snap echt niet dat mensen dat leuk vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het drukker, wat dacht je van toeristen die allemaal in zo'n huurboot gaan zitten. Met lekker weer is het echt super druk altijd hoorHoe warmer hoe meer mensen
quote:En, nee
Je hebt PMquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het drukker, wat dacht je van toeristen die allemaal in zo'n huurboot gaan zitten. Met lekker weer is het echt super druk altijd hoorHoe warmer hoe meer mensen
En, nee
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef zebaz het volgende:
Tja, nu zit er niets anders op dan wachten tot MaJo weer in de trein zit...
Deze erg stille avond in de SC is gewoon jouw schuld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
belachelijk. Wil je dat niet meer doen Tim
Hé Andy. Ik ben klaar voor jouw SitRap uit de supermarkt.quote:
Ik ben niet geweest.... ik heb in het ziekenhuis gegeten samen met een vriend van mij. Zijn zus gaat hard achteruit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hé Andy. Ik ben klaar voor jouw SitRap uit de supermarkt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest.... ik heb in het ziekenhuis gegeten samen met een vriend van mij. Zijn zus gaat hard achteruit.
Ja dat was ook de reden dat ik gister een beetje afwezig was. Zijn ouders en zwager zijn met de kinderen op vakantie (vooral voor die kinderen) en hij draait nu dus op voor het waken , met behulp van vrienden van zijn zus, en dat doorstaat hij kranig. Maar hij had vandaag even wat steun nodig.quote:
Uitleg geaccepteerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat was ook de reden dat ik gister een beetje afwezig was. Zijn ouders en zwager zijn met de kinderen op vakantie (vooral voor die kinderen) en hij draait nu dus op voor het waken , met behulp van vrienden van zijn zus, en dat doorstaat hij kranig. Maar hij had vandaag even wat steun nodig.
Ach ik heb er eigenlijk alleen maar bijgezeten, maar voor hem is dat genoeg kennelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitleg geaccepteerd.![]()
![]()
Mooi dat je die steun hebt gegeven.![]()
Komt de familie sneller terug van vakantie?
Nette actie. Mijn complimenten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb er eigenlijk alleen maar bijgezeten, maar voor hem is dat genoeg kennelijk.
Ze komen vrijdag al weer terug. Ze zijn maar een weekje weggeweest maar die kinderen hebben de hele zomervakantie al in het ziekenhuis gezeten dus vond iedereen dat ze even moesten gaan, ook zijn zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |