-> PMquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou als ik hartaanval of een beroerte krijg dan hoop ik niet dat de dienstdoende arts ook even zijn tijd neemt....![]()
Maar wat studeer je?
Gezien!quote:
Was het nou echt nodig om haar zo te beledigen TradeMarkie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Boze vrouw weigert hulp
Dat gebeurt hier dan weer voor de kust
Ze dacht dat het ijs wel hield, maar het dooit pittigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was het nou echt nodig om haar zo te beledigen TradeMarkie?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze dacht dat het ijs wel hield, maar het dooit pittig
Zelf rijden of als bijrijder?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen naar Parijs
wel met een vrachtwagen vol groente, maar toch, gaat wel een leuk ritje worden
bijrijder, op het moment dat ik mn groot rijbewijs wilde halen kreeg ik een andere baan, waarbij dat overbodig wasquote:
Das kut!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bijrijder, op het moment dat ik mn groot rijbewijs wilde halen kreeg ik een andere baan, waarbij dat overbodig was
Jullie hebben voor mijn vrachtwagenrijbewijs betaald.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zou m'n vrachtwagenrijbewijs ook ngo wel eens willen halen, maar ik heb er geen geld voor over. Dus het zal nog wel even duren.
Ach, ik heb het nu ook echt niet nodig, maar ik had hem ook wel willen hebben, nu is het me ook te duur om zelf 'even' te halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Das kut!![]()
Maar wel leuk een rit naar Parijs. Misschien mag je wel even aan de zijne Seine zitten.
Dat komt goed uit. Want mijn fiets is "geleend" door iemand die ik niet ken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe fiets: Halfords heeft nu een actie dat als je meer meuk koopt, je een hoger kortingspercentage op het totaal krijgt. Er zijn maar weinig producten die niet mee doen aan deze actie, dus je mag best een vrij dure fiets kopen met drie fietsbellen er bij. 2 producten geeft 10% korting, 3 15 en 4 20%. Paar producten er bij nemen die minder dan 5% van het dure product kosten en het kan uit
Tijdens dienst uren heb ik een MB met chauffeur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je geen dienstfiets dan?
Klopt, want soms heb ik een chauffeusequote:
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het meisje dat ook naar Knox gaat is héél tof!Ik heb met haar en mijn broer gegeten in het meet-restaurant
Spontane actie
Je vraagt dit aan mij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat de afdeling luizenbaantjes? Iemand de hele dag rondrijden. Lijkt me nogal een saai baantje.
Is ie weer gevallen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen!![]()
Weer aan de waterpijp gezeten?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen!![]()
Weer aan de waterpijp gezeten?
Nice!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Tuurlijk.
![]()
Dat was ook eigenlijk de reden. We liepen er langs op weg naar de grote AH en ik vroeg of ze het wel es gedaan had. Niet, dus ik dacht doen we nu even. Toen dacht ik, we kunnen hier ook wel eten en toen heb ik mijn broer gebeld
de trap op, 2e deur links, rechts om de hoek staat je bed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen..... ik ben een beetje weg kwijt geloof ik......
Dan ben ik pas echt de weg kwijt want ik woon gelijksvloers.... dan zou ik dus bij de bovenbuurman in bed gaan liggen....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de trap op, 2e deur links, rechts om de hoek staat je bed.
trusten
Toch je verdediging verbeten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen..... ik ben een beetje weg kwijt geloof ik......
Nee ik leg morgen nog wel uit waarom.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch je verdediging verbeten.![]()
Truste
Ok, tot morgenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik leg morgen nog wel uit waarom.....
Waarom zijn het toch altijd die moslims die veel te vaak en veel te snel op hun pik getrapt zijn zegquote:Moslims boos over clublied Schalke
Na ernstige kritiek van moslims, laat Schalke 04 het clublied eens kritisch bekijken door experts. De clubleiding liet dit vandaag weten. Het onderzoek moet uitwijzen of het lied wel of niet kwetsend is voor moslims. Na dit onderzoek zal de Duitse club zich over de kwestie uitlaten.
De laatste dagen kwamen er honderden protestmails van moslims binnen bij de club. De moslims uiten in de mails hun ongenoegen over het clublied, dat overigens al ruim tachtig jaar bestaat. De moslims struikelen over de regels: "Mohammed was een profeet, die van voetbal niets weet. Maar uit de mooie kleurenpracht heeft hij blauw en wit bedacht."
De voetbalclub heeft contact gezocht met de politie over de kwestie, maar volgens de politie is er nog geen sprake van een dreigende situatie. Een zegsman van Schalke heeft laten weten: "Pas daarna (na het onderzoek door experts, red.) zullen we ons over de zaak uitlaten."
omdat ze zo graag denken dat ze in een hoek geplaatst wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zijn het toch altijd die moslims die veel te vaak en veel te snel op hun pik getrapt zijn zeg
Die hebben zich gewoon door één persoon laten opjutten. Schijnen moslims nogal gevoelig voor te zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zijn het toch altijd die moslims die veel te vaak en veel te snel op hun pik getrapt zijn zeg
En het zijn niet altijd die moslims. Roep eens iets over Israël.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja ik vind dat religieuzen over het algemeen vrij snel op de kast zitten, maar de moslims maken het wel een stuk bonter dan anderen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het zijn niet altijd die moslims. Roep eens iets over Israël.
Stel je voor.. een grap..quote:Guido Weijers is boos op de EO, dat maandag de stekker uit het programma Loopt een man over het water… trok. Het nieuws stond maandag op de voorpagi- na van het Reformatorisch Dagblad, dat om vier uur ’s middags op de mat lag. De EO lichtte de christelijke krant dus al vroeg in, terwijl Weijers en presentator Arie Boomsma nieuws het pas laat in de middag te horen kregen. “Toen zij aan het drukken waren, lag ik nog de bijbel te lezen in bed voor dat programma“, zegt Guido in Boulevard.
In het nieuwe programma zou Guido Weijers grappen maken over Jezus. De EO vond het format achteraf ‘te risicovol’. Weijers: “In de media heeft groots gestaan dat we platte grappen zouden gaan maken over Jezus. De achterban van de EO heeft massaal hun lidmaatschap opgezegd en is kwaad geworden. De EO heeft gezegd dat ze vasthouden aan de achterban, aan mensen die met oogkleppen vasthouden aan hun eigen geloof. Het programma is veroordeeld voordat er iets is geweest.”
http://www.tvgids.nl/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben moooeeeee
maar heb geen zin om te slapen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Had door de TT opeens een vraagstuk.
Gaat iemand met meerdere persoonlijkheden in groepstherapie en krijg hij dan ook groepskorting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |