Nee, 59 dus. Een normaal aantal dus.quote:
Waar zijn die overige 16 voor dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, 59 dus. Een normaal aantal dus.
Die zijn in onderhoud of worden gebruikt voor opleidingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waar zijn die overige 16 voor dan?
Is Andy daar vandaag alweer geweest!?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Lekker dagje op het water geweest, en weer genoeg onkukels gezien in Giethoorn die niet kunnen varen. Wat een grap om daar even naar te kijken
Shit, voor ik het vergeetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Lekker dagje op het water geweest, en weer genoeg onkukels gezien in Giethoorn die niet kunnen varen. Wat een grap om daar even naar te kijken
Huh! Ik was daar toch vorig jaar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Het is in Giethoorn denk ik een soort Groundhogday achtige setting. Die dag van vorig jaar gebeurd daar steeds opnieuw.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Andy daar vandaag alweer geweest!?
Hahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Huh! Ik was daar toch vorig jaar?
Groundhogday. Schitterende maar toch zwaar ondergewaardeerde film.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is in Giethoorn denk ik een soort Groundhogday achtige setting. Die dag van vorig jaar gebeurd daar steeds opnieuw.....
Da's raar. Ik hoor Giethoorn nooit tijdens de file meldingen van de ANWB.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha
Zo zag het er vandaag ongeveer uit, maar dan iets minder druk:
[ afbeelding ]
Zo zag het er vorig jaar ook uit. Idd maar ik zie geen sportschoolfiguren in Lacoste polo's....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha
Zo zag het er vandaag ongeveer uit, maar dan iets minder druk:
[ afbeelding ]
Echt een hele leuke film idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Groundhogday. Schitterende maar toch zwaar ondergewaardeerde film.
Patser.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zag het er vorig jaar ook uit. Idd maar ik zie geen sportschoolfiguren in Lacoste polo's....
Het is echt verschrikkelijk om dan te varen, ik ga echt nooit met onze boot in die grachtjes als het warm en druk is, je boot gaat eraan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zag het er vorig jaar ook uit. Idd maar ik zie geen sportschoolfiguren in Lacoste polo's....
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenmaar dacht het wel
![]()
Ik voel een rituele verbranding aankomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb er 1 welgeteld..... en inderdaad er lopen te veel foute figuren in....... die veel in de sportschool komen.....
Ben het ook wel hoor.... Maar ik ben wel ondeugend dus dat maakt weer wat goed toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenmaar dacht het wel
![]()
quote:
quote:
Dat is waar.... we zijn gewoon patsers idd maar wel met zelfspot.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
Dat kun je toch ook zonder er als patser uit te zien?
Als je het zelf maar weet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar.... we zijn gewoon patsers idd maar wel met zelfspot.....
Ja ik weet het hoor.quote:
Whereto?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmmm we zien er uit als patsers maar toch zijn we het niet echt..... We hebben zelfspot.... daarom gaan we op oubollig uitje....
Dit jaar zijn we naar het drielandenpunt en Margraten geweest. Vorig jaar naar Giethoorn, jaar daarvoor naar een Duitse kerstmarkt en het jaar daarvoor naar een volksdansfestival.quote:
Ik moet het haar vragen maar op een manier dat niet gelijk de buurt het weet. Gister al met enkele Fok!kers overlegd hoe en wat maar we kwamen er nog niet uit.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh.... wat zijn nu je plannen mbt het kassamesije?
Dus het plan met de bloemen gaat niet door?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet het haar vragen maar op een manier dat niet gelijk de buurt het weet. Gister al met enkele Fok!kers overlegd hoe en wat maar we kwamen er nog niet uit.....
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef Nesle het volgende:
Je zou het haar eigenlijk moeten vragen als ze op weg is naar haar pauze zeg maar, dus in de wandelgangen van de winkel
Als ik achter die kassa zat en er kwam een gozer naar me toe en zei dat ie met me uit eten wilde zou ik zeggen: nou hartstikke leuk.... (om in de AKQSC sferen te blijven)
Wyccie zei dat dat te opdringerig staat.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het plan met de bloemen gaat niet door?
Dat zou kunnen idd maar dan moet ik dus of heel lang rondhangen of haar rooster uit mijn hoofd kennen. Misschien moet ik haar opwachten voor ze aan het werk gaat.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef Nesle het volgende:
Je zou het haar eigenlijk moeten vragen als ze op weg is naar haar pauze zeg maar, dus in de wandelgangen van de winkel
Als ik achter die kassa zat en er kwam een gozer naar me toe en zei dat ie met me uit eten wilde zou ik zeggen: nou hartstikke leuk.... (om in de AKQSC sferen te blijven)
Voor de supermarkt wachten als ze bijna klaar is met werken en wachten tot ze je busje in stapt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet het haar vragen maar op een manier dat niet gelijk de buurt het weet. Gister al met enkele Fok!kers overlegd hoe en wat maar we kwamen er nog niet uit.....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor de supermarkt wachten als ze bijna klaar is met werken en wachten tot ze je busje in stapt...
[ afbeelding ]
Ik gok op te warm en te druk voor mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het in Pattaya, Gary Glitter?
Heb je het zo druk joh?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gok op te warm en te druk voor mij![]()
Inmiddels wel echte 'vakantie' plannen gemaakt, ga deze zomer welgeteld een weekendje naar Duitsland
Ik ben blij als collegejaar weer begint jaquote:
Meer niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef Nesle het volgende:
Ja dat is niet zo leuk idd. Dus college is vakantie voor jou?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben blij als collegejaar weer begint ja
Dat is lekker paar daagjes in de week een paar uurtjes richting uni...
'Vakantie' is voor mij 6 dagen in de week bikkelen op werk omdat anderen wel vakantie vieren
Ik kan niet zeggen dat ik de meest actieve student ben die er rondlooptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo leuk idd. Dus college is vakantie voor jou?
Ik hoop toch niet dat je voor oncoloog studeert ofzo.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik de meest actieve student ben die er rondloopt
Neehoor. En het is niet dat ik mn werk niet goed doe, ik neem alleen mn tijd er voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je voor oncoloog studeert ofzo.....
Nou als ik hartaanval of een beroerte krijg dan hoop ik niet dat de dienstdoende arts ook even zijn tijd neemt....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neehoor. En het is niet dat ik mn werk niet goed doe, ik neem alleen mn tijd er voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |