abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71608419
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:31:37 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71608432
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef FANN het volgende:

[..]

nee ik had een spannend verhaal verwacht..
not yet
pi_71608450
fuck het nummer is verkeerd
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:32:29 #4
184769 crew  Deisyy
pi_71608469
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef FANN het volgende:

[..]

nee ik had een spannend verhaal verwacht..
Over mannen met sombrero's die Marrije met een grote injectienaald in d'r kont kwamen prikken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_71608611
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Over mannen met sombrero's die Marrije met een grote injectienaald in d'r kont kwamen prikken
jij hebt een rijke fantasie

dan gaat ik me ook aanmelden
  One tough cookie dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:41:48 #6
169210 liesje1979
pi_71609028
TwenteVerliestvanPortugezen
pi_71609129
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand zeilen morgen?
Wie gaat er morgen mee zeilen?
geen tijd...

ik gaat effe bijlezen want dan heb ik die hele aanmelding van Marije gemist.......

ADIOS !!

Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:46:27 #9
184769 crew  Deisyy
pi_71609184
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand zeilen morgen?
Wie gaat er morgen mee zeilen?
Je bent te laat Lies, Paul ging 22 juli al zeilen

Edit: Omg hij vraagt het zo'n 4 x per week nu
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:49:20 #10
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71609321
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:35 schreef FANN het volgende:

[..]

jij hebt een rijke fantasie

dan gaat ik me ook aanmelden
dan mag je voor mij in de plaats want dan haak ik af.
pi_71609417
Zou het niet zo zijn, dat het de bedoeling is, dat iedereen paniekerig wordt over die griep, zodat
ze die vaccinatie er doorheen kunnen jassen..

of zit ik nu teveel met mijn alu-hoedje op.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:01:25 #12
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71609889
Ik zoek een topic maar ik weet de TT niet meer.
Hoe heet zo'n code die je moet invullen als je een bericht ergens wilt posten waar ze zo'n spamfilter hebben?
pi_71609926
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef hondjes het volgende:
Zou het niet zo zijn, dat het de bedoeling is, dat iedereen paniekerig wordt over die griep, zodat

Nee hoor ik vind ook dat er veel paniek gezaaid wordt maar is wel mooi klote als straks die vaccinatie's
verplicht worden, want ik wil die rotzooi helemaal niet...

Bovendien.........

http://weblogs3.nrc.nl/op(...)met-de-paniekzieken/

Marije ik heb je gevonden Proefkonijnen gezocht voor griepvaccin
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:02:56 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71609961
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef hondjes het volgende:

Het zou me niet verbazen als de farmaceutische industrie een vinger in de pap heeft. Verder is het komkommertijd, én vinden mensen het gewoon wel lekker spannend, zo'n om zich heen grijpende maar toch relatief onschuldige ziekte. De media springen daar op in.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:03:57 #15
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71609999
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef FANN het volgende:

[..]

Marije ik heb je gevonden Proefkonijnen gezocht voor griepvaccin
Ja, ik zat niet uit mn nek te kletsen
pi_71610064
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, ik zat niet uit mn nek te kletsen
nee dat snap ik..... ik had je gewoon helemaal niet gezien.... was ook zon ieniemienie postje
pi_71610329
Hoi
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:34:33 #18
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71611191
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Marrije het volgende:
Ik zoek een topic maar ik weet de TT niet meer.
Hoe heet zo'n code die je moet invullen als je een bericht ergens wilt posten waar ze zo'n spamfilter hebben?
gevonden

Hoi Caro.

Welterusten iedereen
pi_71611653
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Laat 'm Alleen z'n groupies valt het nog niet op maar de rest van de bevolking kent z'n pappenheimers wel. Hij vindt het bovendien niet erg om onbesproken te zijn, behalve dan als je "het" niet onbesproken laat

PS1. Die 100 euro ligt nog steeds klaar voor 'm op het nachtkastje

PS2. het was geen 20 keer, maar 23 keer
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

1. Ik heb je bij die ruzie verteld dat ik het dom vond om dat hier uit te vechten en dat ik het dom, stom en onnodig vond om een vriendschap vanwege TBO op te offeren.
2. Een vriendschap met jou stelt niet zoveel voor, daar je, zoals gebleken is, niet tegen kritiek kunt, en da's toch een eerste vereiste bij vriendschap.

Doeg Gertje

Ben erg benieuwd wanneer ik met grafstenen om m'n oren geslagen wordt
Puh-lease.

De Schijnheiligman weer in het land?
Ja, kom maar op met dat 'groupie-geblaat' maar je weet ook wel beter.

Je kent echt de ins en outs niet van die ruzie, waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Volgens mij ben ik namelijk de enige die beide kanten van de verhalen kent, en als enige ook recht van spreken heeft.
Dat ze beide tot mijn beste vrienden behoren maakt dat deze breuk vooral voor mij erg vervelend is.
Zij hebben er al lang vrede mee hoor.

Dus ik vraag me werkelijk af hoe oprecht jouw bedoelingen zijn.
Zeker na die walgelijke topic titel die je nota bene 2x voerde. Gelukkig gaat zoiets totaal langs APK en wil het inlikken ook niet echt vlotten.

Lang verhaal kort: Je kan het Gert niet alleen in zijn schoenen schuiven en omdat je echt niet alles weet wil ik je verzoeken het met rust te laten.
Want de 'Sla De Plank Mis Award' gaat anders echt naar jou.
Screw them.
We're going home.
pi_71611685
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

gevonden

Hoi Caro.

Welterusten iedereen
Trusten Marrije
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:51:31 #21
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71611757
Lijkt me wel leuk stukje zeilen, maar om daarvoor 3 uur in de trein te zitten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_71611770
trusten Fooks ...
  One tough cookie dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:53:36 #23
169210 liesje1979
pi_71611817
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef FANN het volgende:
trusten Fooks ...
pi_71612137
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:

[..]

[..]

Puh-lease.

De Schijnheiligman weer in het land?
Ja, kom maar op met dat 'groupie-geblaat' maar je weet ook wel beter.

Je kent echt de ins en outs niet van die ruzie, waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Volgens mij ben ik namelijk de enige die beide kanten van de verhalen kent, en als enige ook recht van spreken heeft.
Dat ze beide tot mijn beste vrienden behoren maakt dat deze breuk vooral voor mij erg vervelend is.
Zij hebben er al lang vrede mee hoor.

Zeker na die walgelijke topic titel die je nota bene 2x voerde. Gelukkig gaat zoiets totaal langs APK en wil het inlikken ook niet echt vlotten.

Lang verhaal kort: Je kan het Gert niet alleen in zijn schoenen schuiven en omdat je echt niet alles weet wil ik je verzoeken het met rust te laten.
Want de 'Sla De Plank Mis Award' gaat anders echt naar jou.
Wat vind jij er nou van dat gert zo'n huubgroupie geworden is?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_71612192
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat vind jij er nou van dat gert zo'n huubgroupie geworden is?
WALCHELIJK!!!!
Screw them.
We're going home.
pi_71612312
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:08 schreef CarOnline het volgende:

[..]

WALCHELIJK!!!!
Juistem

En waarom doen we zoiets niet gewoon op een vrijdagavond
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 06:33:13 #27
169210 liesje1979
pi_71614514
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:

Voorlopig sla jij de plank totaal mis Caroo. Er was en er is niets walgelijk aan een naam topic en ook niets walgelijk aan het twee keer openen van datzelfde topic. Ik vindt APK één van de leukere gasten, gecombineerd met de "singalong" vrjidag vond ik het passend om dat topic te openen, drie postings voordat de andere vol was. Remlof, niet op de hoogte van het feit dat iedereen een topic mag openen, gooide het vervolgens gelijk dicht en ik, niet wetend dat Remlof niet op de hoogte was van het feit dat iedereen een topic mag openen, opende hetzelfde topic gelijk weer. Er staat ook niets in de TT of in de aanvangspost wat iemand zou kunnen raken. Behalve dan als je, zoals Gert, een lading mee zit te torsen van een ruzie die een week geleden plaats vond en je nogal lichtgeraakt bent. Maar dat is niet mijn probleem en dat wil ik ook maar zo laten.

Dat jij en Gert dat walgelijk vinden ligt vervolgens dan toch echt aan hoe jullie die actie invullen, niet aan mij. Het "walgelijk" past vermoedelijk in het door jullie zelf gecreëerde beeld van NMNS, maar dat beeld is zeer regelmatig bezijden de objectieve waarneming. Alleen ik zelf weet hoe de intentie is waarmee ik één en ander hier neer pleur en al het interesseert mij geen ruk hoe jullie zo af en toe met die zelf gecreëerde beelden aan de haal gaan, ik wil het best nog een keer uitleggen.

En inlikken bij APK? Ik zal de laatste zijn die dat doet, omdat ik slim genoeg ben om te weten dat dat totaal geen effect, of juist een averechts effect zal hebben. Ik denk alleen dat het niet aan jou/jullie is om te bepalen wie ik hier leuk vind om hier te lezen en of ik dat hier wens te vermelden. Ik schaar die opmerking van je "Dat dat niet zo lijkt te lukken" dan ook maar onder het kopje "domme sneren"
quote:
Lang verhaal kort: Je kan het Gert niet alleen in zijn schoenen schuiven en omdat je echt niet alles weet wil ik je verzoeken het met rust te laten. Want de 'Sla De Plank Mis Award' gaat anders echt naar jou.
Lees anders gewoon mijn teksten terug op die bewuste vrijdag en zie dat ik het van beiden niet slim en ook niet leuk vond. Inhoudelijk ben ik het overigens met APK eens als het gaat over zijn kritiek, Dat het hier in het publieke domein werd uitgevochten, met als inzet een vriendschap, vond ik minder.

En dat heb ik ook diezelfde avond laten weten, ook aan APK (voor wat het waard is ) Daarna heb ik het laten rusten, tot het moment dat Gert een week later een in mijn ogen misselijke posting plaatst over APK en waarin hij zichzelf in onschuld zit te wentelen. Tja, dan geef ik simpelweg aan wat ik daar van vind. Shoot me

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 05-08-2009 07:19:25 ]
pi_71614542
Tot slot wens ik alle vriendschappen en kruisbestuivingen hier veel succes en bestendigheid

En dan is het nu tijd voor koffie

woensdag 5 augustus 2009 @ 08:14:16 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71614827
Eh, ja, goedemorgen.
Meteen maar even naar de Jumbo. Nu de temperatuur redelijk is.
pi_71615351
Goedemorgen,

de zon schijnt weer, het was twee dagen bewolkt, maar wel 29c
het was wel eens lekker , zonder zon.

Vandaag komt mijn nieuwe wasmachine en elektrische kookplaat.
en ons ..moppie..is er ook, ze slaapt nog.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:45:11 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71615998

Dat vind ik ervan. Bemoei je lekker met je eigen zaken ipv overal tegenaan waar je niet het fijne van weet en waar je vooral totaal buiten staat.

Goedemorgen verder .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:49:58 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71616118
Och, ik vind het niet gek dat iemand reageert op wat er hier voorbij komt. Als het nou allemaal achterlangs was gegaan, ok, maar een deel kwam hier gewoon voorbij varen. En dat je er dan het fijne niet van weet maakt de mening misschien minder betrouwbaar maar doet er niets aan af dat ook die gewoon gegeven kan worden.
Vind ik dan.
pi_71616286
En ik heb er gelukkig helemaal niets mee te maken.
Woohoo!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:03:28 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71616402
Ja, dat er hier wordt gereageerd is ook wel logisch, heb je gelijk in.
Het is vooral dat 'ik heb het allemaal zo goed in de smiezen' - toontje dat ik nogal aanmatigend vind. Zeker als je er totaal buiten staat.

En nu hou ook ik er over op .
pi_71616527
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat er hier wordt gereageerd is ook wel logisch, heb je gelijk in.
Het is vooral dat 'ik heb het allemaal zo goed in de smiezen' - toontje dat ik nogal aanmatigend vind. Zeker als je er totaal buiten staat.

En nu hou ook ik er over op .
Maar hij doorziet toch ook ALLES?
pi_71616994
Cc come back!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:35:31 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71617117
Sorry. Deadlines. En nu moet ik een telefonisch interview voorbereiden.

Ga maar met ToBi spelen!
pi_71617151
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Sorry. Deadlines. En nu moet ik een telefonisch interview voorbereiden.

Ga maar met ToBi spelen!
Oh ja wat betreft die omgangsregeling, kiss it.
pi_71617181
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:

Dat vind ik ervan. Bemoei je lekker met je eigen zaken ipv overal tegenaan waar je niet het fijne van weet en waar je vooral totaal buiten staat.

Goedemorgen verder .
Ik heb er mij inhoudelijk niet mee bemoeid op die avond. Het raakte mij overigens indirect wel, omdat de directe aanleiding van die ruzie op die bewuste avond gelegen lag in opmerkingen van PC-Eend en ondergetekende in de Feedback. Dit n.a.v. het gewenste "beschuit met muisjes" gehalte en het uitbannen door Gert van kritische noten in het topic waar Huub de geboorte van z'n dochtertje vierde. APK ondersteunde dat geluid, Gert baalde daarvan en de heibel was daar.

Ook nu ben ik niet over die vriendschap begonnen, Gert haalde het gisteravond zelf weer aan, ik reageer er alleen op.

De echte oorzaak van de heibel van nu zit hem trouwens weer in iets anders. Gert deed nogal meesmuilend en lullig over een posting over de griep van Fann in de SC van TBO. N.a.v. haar reactie daar op hem deed ik daar ook een duit in het zakje.

Vervolgens plaatste ik hier een ietwat prikkelende posting over "Kanker Den Haag, achter de duinen", omdat het gehalte "ons kent ons" en "wij zijn zo lekker close met elkaar" zo af en toe wel heel erg hoog is (het er soms letterlijk vanaf druipt), en hij vat dat tezamen op als sneren en ruzie zoeken en gooit mij voor de voeten dat ik z'n zoontje dood zou wensen en refereert, zoals al gezegd, zelf weer aan die ruzie tussen hem en APK.

En écht, als iemand dat terug kan vinden (over z'n zoontje), 100 euro voor hem of haar! Ik kan mij namelijk niet voorstellen, mijzelf het best kennend, dat ik zoiets überhaupt zou doen, laat staan ook nog serieus zou menen. Hij gaat gewoon aan de haal met teksten, zoals ik destijds ook wekenlang met grafstenen om m'n oren werd geslagen. Frappant dat dat dan opeens stopt, net een week voordat hij weer blauw wordt.

Tot slot: ik constateer regelmatig dat men hier voorbij gaat aan feitelijkheden, het zij zo, het is een beetje des Fora, ik zal mijzelf daar ook vast en zeker regelmatig schuldig aan maken. Hoe dan ook, de zon schijnt, het is een mooie dag. Ik ga mij er echt niet druk over maken.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:50:38 #41
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71617500
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]
Vervolgens plaatste ik hier een ietwat prikkelende posting over "Kanker Den Haag, achter de duinen", omdat het gehalte "ons kent ons" en "wij zijn zo lekker close met elkaar" zo af en toe wel heel erg hoog is (het er soms letterlijk vanaf druipt), en hij vat dat tezamen op als sneren en ruzie zoeken en gooit mij voor de voeten dat ik z'n zoontje dood zou wensen en refereert, zoals al gezegd, zelf weer aan die ruzie tussen hem en APK.
Grappig, hoe jij dat ziet Ik kan me er wat bij voorstellen als het over meetings gaat, maar ik meet niet en ik post ook mee over Den Haag, toch heb ik niet het gevoel dat ik deel uit maak van 'wij zijn zo lekker close met elkaar'.

En over dat dood wensen van iemands kind. . .het is allemaal langs me heen gegaan, ik zou echt niet weten hoe het zit. Wel merk ik dat ik heel voorzichtig ben in wat ik meld over mn kinderen omdat ik het slecht zou trekken als een onverlaat mn kind de dood toewenst, ook al weet ik dat ik er niet te zwaar aan zou moeten tillen.
pi_71617868
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Grappig, hoe jij dat ziet Ik kan me er wat bij voorstellen als het over meetings gaat, maar ik meet niet en ik post ook mee over Den Haag, toch heb ik niet het gevoel dat ik deel uit maak van 'wij zijn zo lekker close met elkaar'.
Nee, dat geldt ook niet voor iedereen, het is verder ook niet zo belangrijk, 't gaat er ook allemaal best goed om, ook al plaats ik daar een opmerking over. Leven en laten leven aldus Cc, maar dat geldt natuurlijk ook voor mij, inclusief opmerkingen van mijn kant.
quote:
En over dat dood wensen van iemands kind. . .het is allemaal langs me heen gegaan, ik zou echt niet weten hoe het zit. Wel merk ik dat ik heel voorzichtig ben in wat ik meld over mn kinderen omdat ik het slecht zou trekken als een onverlaat mn kind de dood toewenst, ook al weet ik dat ik er niet te zwaar aan zou moeten tillen.
En terecht lijkt mij. Ik heb zelf al een uurtje besteed om die uitspraak van mij terug te vinden, omdat ik het ook laf van mijzelf zou vinden als het echt zo zou zijn en ik door de vele herhalingen aan mijzelf begin te twijfelen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:11:10 #43
104871 remlof
Europees federalist
pi_71618069
Ow god, deze sc reeks wordt weer eens verziekt door over en weer gebitch dat hier helemaal niet thuishoort
Kunnen jullie dat niet gewoon gezellig per PM doen?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:34:17 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71618747
Eindhovuh de gekste!
Of niet, Talitha?

Wat een teringherrie .
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 11:42:24 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71618986
- edit-

Nee ik edit zélf wel, remlof. Had je Ho Stop niet gezien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:48:47 #46
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:47:01 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71620582
En toen durfde niemand meer te posten.

Pauze!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:12:36 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71621244
Ik dacht meer aan 'en toen ging het gezellig per pm'.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:18:10 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71621411
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht meer aan 'en toen ging het gezellig per pm'.
Oh ja en niemand die mij even toevoegt in die PM lijst.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 13:23:08 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71621547
Nou OK, wie moet mijn geëditte antwoord allemaal per PM hebben, meld je maar aan.

't Is wel weer een lap hoor, en het is zúlk lekker weer!

So.. let's all be... HAPPY!

woensdag 5 augustus 2009 @ 13:25:14 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71621601
Die had ik al gelezen. Ik wil graag de PM-dialoog/trioloog/kwartetoloog die daarop volgde.

One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 13:26:48 #52
169210 liesje1979
pi_71621633
Pauze en nog een paar uurtjes dan heb ik weekend, wordt het morgen ook zulks heerlijk weer?
*ziet zichzelf al op het strand liggen morgen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:28:51 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71621681
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Pauze en nog een paar uurtjes dan heb ik weekend, wordt het morgen ook zulks heerlijk weer?
*ziet zichzelf al op het strand liggen morgen.
Morgen wordt het volgens mij zelfs nog beterder weer! Helaas kan ik deze week geen dag vrijnemen en is mijn pauze over vijf minuten weer voorbij.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:31:54 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71621763
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
Die had ik al gelezen. Ik wil graag de PM-dialoog/trioloog/kwartetoloog die daarop volgde.

+1
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 13:32:05 #55
169210 liesje1979
pi_71621772
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Gert het volgende:
Nou OK, wie moet mijn geëditte antwoord allemaal per PM hebben, meld je maar aan.

't Is wel weer een lap hoor, en het is zúlk lekker weer!

So.. let's all be... HAPPY!

Kuch!
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 13:34:09 #56
169210 liesje1979
pi_71621824
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Morgen wordt het volgens mij zelfs nog beterder weer! Helaas kan ik deze week geen dag vrijnemen en is mijn pauze over vijf minuten weer voorbij.

Mijn pauze nog 3 minuten, ik vraag me soms af waarom ik helemaal naar huis fiets in die 3 kwartier (ok helemaal is overdreven voor 8 minuten) Maar als ik in mijn pauze ook nog op mijn sociale tenen moet lopen duurt een dag wel heel lang. Nu lkom ik weer fris en fruitig terug zo

Fijn! Dat het nog lekkerder weer wordt! Jammer dat je geen vrij kan nemen.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 13:35:34 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71621856
En dan echt hopen dat ze wat krijgen... de eerste PM's zijn ook al binnen, van geïnteresseerden.

Nog ff chillen en dan weer an die Arbeit.

woensdag 5 augustus 2009 @ 13:36:33 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71621881
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
de eerste PM's zijn ook al binnen, van geïnteresseerden.
Dat meen je? Damn.

Ik ga aan de slag .
pi_71621911
Werkse.
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 13:37:55 #60
169210 liesje1979
pi_71621921
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
En dan echt hopen dat ze wat krijgen... de eerste PM's zijn ook al binnen, van geïnteresseerden.

Nog ff chillen en dan weer an die Arbeit.

Ik was het niet!
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 13:39:17 #61
169210 liesje1979
pi_71621970
Mja, nog even werken! Werkze werkers, genietze vrije mensen!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:41:05 #62
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71622027
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik was het niet!
nee nee
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:43:00 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_71622095
Waag het niet mij ook die pm's te sturen
En dat meen ik.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:43:09 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71622100
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, nog even werken! Werkze werkers, genietze vrije mensen!
dank je lies, werk ze nog ff
pi_71622194
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Waag het niet mij ook die pm's te sturen
En dat meen ik.
Er is geen sprake van PM verkeer, je advies werd niet opgevolgd
pi_71622930
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Eindhovuh de gekste!
Of niet, Talitha?

Wat een teringherrie .
Maar de tekst is briljant.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_71623616
En bijgelezen!

Zal ik ook nog een duit in het zakje doen in de Gert vs NMNS discussie? Ik vind het geen duit waard.

En waar is iedereen? Jullie zijn toch niet aan het genieten van het mooie weer hè?
pi_71623721
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:42:44 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_71623746
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er is geen sprake van PM verkeer, je advies werd niet opgevolgd
Jullie mogen het ook per postduif doen, of gewoon niet. Maar niet op het forum iig.
pi_71623775
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Jullie mogen het ook per postduif doen, of gewoon niet. Maar niet op het forum iig.
Oi, ik had een kwartetje in de planning.
pi_71624147
pi_71624490
pi_71624518
Hoppaaaa
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:14:30 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71624579
Combobreker!
pi_71624595
Ik heb mijn hond in laten slapen een uurtje geleden
Ze is bijna 15 jaar geworden en ik heb haar ook al die tijd gehad. Ik heb haar als pup uitgekozen, ze was de wat zwakkere, ze is in de plantenbak geboren ( ) en na een dag pas gevonden.
Klein mormeltje. Hebben haar moeten bijvoeren en in het begin sliep ze in een doosje naast mijn bed, omdat ze bang was beneden.
Ze was echt mijn beestje. En nu is ze dood. En dat is echt heel kut.
Ik heb haar uitgezocht, de naam verzonnen en verzorgd en nu ook de knoop doorgehakt.
Haar net naar de dierenarts gebracht en met haar koppie in mijn hals is ze een uurtje geleden rustig ingeslapen.

Wat een kutdag.
Screw them.
We're going home.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:16:27 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71624626
Sterkte CarO!
Dat hakt erin, zo'n afscheid van een trouwe viervoeter.

Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 15:17:53 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71624661
pi_71624688
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Ze is bijna 15 jaar geworden en ik heb haar ook al die tijd gehad. Ik heb haar als pup uitgekozen, ze was de wat zwakkere, ze is in de plantenbak geboren ( ) en na een dag pas gevonden.
Klein mormeltje. Hebben haar moeten bijvoeren en in het begin sliep ze in een doosje naast mijn bed, omdat ze bang was beneden.
Ik heb haar uitgezocht, de naam verzonnen en verzorgd en nu ook de knoop doorgehakt.
Haar net naar de dierenarts gebracht en met haar koppie in mijn hals is ze een uurtje geleden rustig ingeslapen.

Wat een kutdag.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:19:28 #79
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71624699
Sterkte Caro.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:20:33 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_71624723
Dat is inderdaad mooi kut CarO, sterkte
pi_71624994
Ik moest aan dit youtubje denken. Beetje klef, maar toch maar ff voor Caro.

pi_71625016
Sterkte Caro, inderdaad , wat een kutdag.
pi_71625024
quote:
Ja die heb ik ook al steeds in mn hoofd.

Bedankt bedankt. Ik wist dat het zwaar ging worden, maar dat ik er zo van onder de indruk was had ik niet verwacht. (Maw: ik kan niet stoppen met snotteren )
Het is echt een rotgevoel. Maar ja, de DA zei al: als we er niet achter staan doen we het niet.
Toen ik vrijdag hoorde dat ze in elkaar gezakt was ( ik werd gebeld) zakte de grond echt even onder mn voeten vandaan. Heel apart.

De afgelopen dagen ging het op en af en sinds gisteravond was ze heel benauwd.
Nu heb ik zelf astma en heel benauwd geweest.
En van daaruit heb ik de keuze gemaakt. Tis beter voor haar.
Maar ja. Tis mijn beestje en die was er gewoon altijd.
En nu niet meer. Ik ben vandaag voor het eerst in bijna 15 jaar écht alleen thuis.
En dat is even wennen.
Screw them.
We're going home.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:09:02 #84
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_71625967
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef CarOnline het volgende:

Wat een kutdag.
Bah Caro, wat naar dat je dat hebt moeten doen. Voel met je mee want ik weet hoe het is. Toen ik 8 was kregen wij een hond, een onwijze schattebout, toen ik 26 was heb ik haar laten inslapen. Ze is dus 18 geworden en tis heel naar als je dan afscheid moet nemen. Ik had het er een paar dagen flink moeilijk mee, maar als een beestje op is dan weet je dat het voor haar zelf de juiste keuze was. Dat verzacht het dan wel wat vind ik. Sterkte ermee...
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 17:36:06 #85
169210 liesje1979
pi_71628053
Ah jeetje Caro! Wat onwijs kut voor je (en je gezin). Herken het niet, maar kan me er wel heel goed wat bij voorstellen! Heel veel sterkte!
pi_71629492
Caroline, heel veel sterkte! maar denk zomaar dat hij het heel fijn heeft gehad bij je.

En over gekibbel scroll ik maar gewoon, weet er toch niks vanaf en te warm ervoor
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 18:50:55 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71629858
Lekkere dramatische, uitgesponnen post-new wave.
De zanger, heeft zich een paar jaar later voor de trein gegooid.

Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 18:59:01 #88
184769 crew  Deisyy
pi_71630051
Sterkte Car0

Het beestje is jaren een deel van jullie gezin geweest, je hebt het het helpen groot worden en dan is zo'n afscheid heel moeilijk.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 19:00:12 #89
184769 crew  Deisyy
pi_71630078
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:35 schreef Kaat38 het volgende:
Caroline, heel veel sterkte! maar denk zomaar dat hij het heel fijn heeft gehad bij je.

En over gekibbel scroll ik maar gewoon, weet er toch niks vanaf en te warm ervoor
Doe eens normaal, straks gaan ze het echt via pm uitvechten

Op het strand was het vandaag zelfs heel warm, maar ik klaag niet
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:19:40 #90
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71630543
Ik vind deze avatar echt beter Deisyy.
Of had ik dat al gezegd
pi_71631275
Iemand hier weleens QI gezien op de BBC?

Ze hebben er ook een Nederlandse versie van gemaakt, maar die vind ik lang zo leuk niet.
pi_71633134
...en tis ook leerzaam.

Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 21:17:02 #93
184769 crew  Deisyy
pi_71633718
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:19 schreef Marrije het volgende:
Ik vind deze avatar echt beter Deisyy.
Of had ik dat al gezegd
thanks, ik vind hem ook wel geinig

Ik ken het programma niet, maar het lijken me allemaal van die Quest-vragen
pi_71633989
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

thanks, ik vind hem ook wel geinig

Ik ken het programma niet, maar het lijken me allemaal van die Quest-vragen
Het gaat om de humor eik. En de nerdy info vind ik ook leuk.
pi_71634022
Nog één youtubje... om het af te leren.

pi_71634041
@ Caro: Dat is kut !!!!! ondanks dat je weet dat het beesie op is. 15 jaar is een mooie leeftijd. Wennen om afscheid te nemen doet het nooit. Hoop dat je meisjes dat kunnen bevatten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_71635015
Iedereen uitgeblust door de warmte?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:06:59 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_71635337
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef Talitha het volgende:
Iedereen uitgeblust door de warmte?
Niet alleen door de warmte, helaas
pi_71635434
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Watskeburt? Heb je de mexicaanse griep?
pi_71635440
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Pizza na een zonnige dag in het bos
En net mijn eigen kruiden uit de verse grond erop gesmeten
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:12:11 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_71635494
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Talitha het volgende:

[..]

Watskeburt? Heb je de mexicaanse griep?
Nee, vooral dat gezeik met m'n vader, ben al de hele week bezig z'n oude apartement leeg te halen, vrijdag moet het leeg zijn. Heb vanavond even een avondje vrij genomen.
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Pizza na een zonnige dag in het bos
En net mijn eigen kruiden uit de verse grond erop gesmeten
Besteld?
pi_71635550
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, vooral dat gezeik met m'n vader, ben al de hele week bezig z'n oude apartement leeg te halen, vrijdag moet het leeg zijn. Heb vanavond even een avondje vrij genomen.
[..]

Besteld?
Nee maar wel een verse gehaald maar ik heb er even wat persoonlijks over gemieterd
pi_71635602
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Er zitten altijd meer spullen in een huis dan je verwacht hè. Heb je wel hulp bij het uitruimen?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:17:11 #104
104871 remlof
Europees federalist
pi_71635649
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Talitha het volgende:

[..]

Er zitten altijd meer spullen in een huis dan je verwacht hè. Heb je wel hulp bij het uitruimen?
Een beetje. Maar het is vooral veel te warm en ik heb te weinig vrije tijd
pi_71635748
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Krijg je daar geen tijd voor Bedoel byzonder verlof is wat er voor is ..
pi_71635772
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Das lastig dan! Maar vanavond ff niks dus. Is ook nodig.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:21:26 #107
104871 remlof
Europees federalist
pi_71635780
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Krijg je daar geen tijd voor Bedoel byzonder verlof is wat er voor is ..
Ja 6 dagen extra per jaar zorgverlof, daar waren de meeste al van op
pi_71635811
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja 6 dagen extra per jaar zorgverlof, daar waren de meeste al van op
Werkt dat zo ?? Wat raar.
pi_71635946
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Werkt dat zo ?? Wat raar.
Je krijgt maximaal 2 x je arbeidsuren per week elke 12 maanden. In mijn geval was dat 72 uur, dus 2 fulltime weken. Das volgens mij wettelijk. Je werkgever kan zelf nog extra verlof geven natuurlijk.
pi_71635992
Kijk, een muis!
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 22:30:44 #111
169210 liesje1979
pi_71636044
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:28 schreef Talitha het volgende:
Kijk, een muis!
Waar?!
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:31:19 #112
184769 crew  Deisyy
pi_71636058
Waar?!
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 22:31:56 #113
169210 liesje1979
pi_71636068
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Waar?!
pi_71636150
En daar reageren ze meteen op!

Ik deed een Muis-quote.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:37:24 #115
184769 crew  Deisyy
pi_71636211
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hi hi, Talitha kent het liedje niet
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 22:38:19 #116
169210 liesje1979
pi_71636242
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Fann kom er maar in!
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:38:26 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71636244
Zijn jullie aan de sherry of zo ?
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 22:39:00 #118
169210 liesje1979
pi_71636259
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:35 schreef Talitha het volgende:
En daar reageren ze meteen op!

Ik deed een Muis-quote.
Ik zie hem niet.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:40:47 #119
184769 crew  Deisyy
pi_71636305
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:38 schreef Gert het volgende:
rosé

Sherry is voor huisvrouwen
pi_71636307
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jawel maar das toch: 'ik zie een muis'? Niet wat ik bedoelde in ieder geval.
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 22:42:49 #121
169210 liesje1979
pi_71636363
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:38 schreef Gert het volgende:
Nee ik ga zo aan de wijn!
Eerst maar eens wat eten
En jij?
pi_71636391
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik zie hem niet.
Uhuh, ik was snel genoeg.
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 22:44:36 #123
169210 liesje1979
pi_71636415

Ik dacht: Ik zie een muis, waar?! Nou daar op de trap........
Maar dat ging over een paard

Ik geloof niet dat ik liedjes over muizen ken.
pi_71636422
BOEH
pi_71636449
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:

Je zingt het net !! Een kleine muis met klompjes !! Waar op die trap nou daar.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:46:08 #126
184769 crew  Deisyy
pi_71636456
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:40 schreef Talitha het volgende:

[..]

Jawel maar das toch: 'ik zie een muis'? Niet wat ik bedoelde in ieder geval.
'Kijk, een muis' of "Ik zie een muis", same difference

Wel grappig dat Lies hetzelfde dacht terwijl jij het niet bedoelde

Maar Fann zit zeker in het griep-forum
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 22:47:41 #127
169210 liesje1979
pi_71636503
OMG! En ik heb écht nog geen slok wijn op,
Nu haal ik er 2 door elkaar.

Een paard staat op de gang, een muis loopt op de trap, ik heb ze weer op een rijtje!
!!
pi_71636505
neen, het is geen grap...
ging van klipperdieklap op de trap............
pi_71636516
quote:

Nope, het paard staat in de gang en de muis op de trap met klompjes.
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 22:48:41 #130
169210 liesje1979
pi_71636545
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef Talitha het volgende:

[..]

Nope, het paard staat in de gang en de muis op de trap met klompjes.
Ja!
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:48:43 #131
184769 crew  Deisyy
pi_71636546
quote:

"nee het is geen grap, het ging van triptripperditrap op de trap'.

Maar ik kom er geen paard in tegen
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:49:22 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71636573
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee ik ga zo aan de wijn!
Eerst maar eens wat eten
En jij?
Haha.. jij bent al in weekendstemming dus.

Ik was negen uur pas terug van mijn werk, en zit nu nóg een beetje bij te klussen. Maar i.t.t op kantoor nu wél met een flinke bel wijn ernaast.

Soury en FANN: zoen van Coos. Die heeft geloof ik heimwee.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:49:33 #133
184769 crew  Deisyy
pi_71636581
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef hondjes het volgende:
ging van klipperdieklap op de trap............

Dat kan ook
pi_71636658
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef hondjes het volgende:
ging van kliperdieklap op de trap............
Oh JAH
pi_71636726
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Haha.. jij bent al in weekendstemming dus.

Ik was negen uur pas terug van mijn werk, en zit nu nóg een beetje bij te klussen. Maar i.t.t op kantoor nu wél met een flinke bel wijn ernaast.

Soury en FANN: zoen van Coos. Die heeft geloof ik heimwee.
Thanks !! Dat zal toch niet
pi_71636741
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

"nee het is geen grap, het ging van triptripperditrap op de trap'.

Maar ik kom er geen paard in tegen
Lies haalde wat liedjes door elkaar.

pi_71636880
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ach ja een paard of een muis !! Je zal het maar in huis hebben
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 23:02:01 #138
184769 crew  Deisyy
pi_71636991
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Talitha het volgende:

[..]

En dat voor een kinderdagverblijfjuf

Zo zat ik vorige week ineens ongevraagd met het liedje Beertje Pippeloentje in mijn hoofd

Ik kan helaas het tjoepje niet vinden
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 23:03:34 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71637055
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Thanks !! Dat zal toch niet
Tja.. óf hij houdt van jullie. Wat is het meest waarschijnlijk.
pi_71637119
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach ja een paard of een muis !! Je zal het maar in huis hebben
Doe mij dan maar de muis.
pi_71637130
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Denk eerder dit..
pi_71637155
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Coos
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 23:10:42 #143
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71637296
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef hondjes het volgende:

[..]

Denk eerder dit..
uhuh... jij weet het.. die krijgt pas heimwee als-ie weer terug is.
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 23:11:41 #144
169210 liesje1979
pi_71637332
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo zat ik vorige week ineens ongevraagd met het liedje Beertje Pippeloentje in mijn hoofd

Dat soort liedjes zingen wij echt niet hoor!
Wij doen aan helicopter en olifantje in het bos, de echt stoere liedjes je weetz
pi_71637340
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

http://manamana.nl/wp-con(...)tje-pippeloentje.mp3
pi_71637378
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Gert het volgende:

[..]

uhuh... jij weet het.. die krijgt pas heimwee als-ie weer terug is.
als ie terugkomt..geloof het nooit
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 23:17:11 #147
169210 liesje1979
pi_71637523
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:

[..]

als ie terugkomt..geloof het nooit
Heeftie zijn intrek bij je genomen?
pi_71637601
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Heeftie zijn intrek bij je genomen?
pi_71637692
hij zat gisteren in de bergen, zal zo eens naar het questhouse lopen, kijken of ie daar is..
Tenslotte woon ik op een berg,,je weet maar nooit.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 23:22:10 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71637702
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat soort liedjes zingen wij echt niet hoor!
Wij doen aan helicopter en olifantje in het bos, de echt stoere liedjes je weetz
Wow

Deeeee wielen van de bus gaan rónd en rónd [..] als de bus gaat rijden!
Deeee mensen in de bus gaan heen en weer [..] als de bus gaat rijden!
Deeee toeter van de bus gaat toet toet toet [..] als de bus gaat rijden!

En dan stoer mee bewegen hè, wielen, mensen toet toet op de neus.
  One tough cookie woensdag 5 augustus 2009 @ 23:24:38 #151
169210 liesje1979
pi_71637806
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Wow

Deeeeee lampen van de bus gaan aan en uit.....
Deeeeee deuren van de bus gaan open en dicht......
Maar de mensen blijft favoriet (en er vallen wel eens kinderen van hun stoel ja )
pi_71637875
Dit kindje valt ook van d'r stoel.
pi_71638092
Bedankt voor het medeleven.
De kinders zijn best aangedaan, vooral de jongste want die kan haast niet bevatten dat ze nooit meer thuis komt.
Die dacht dat de dierenarts haar beter ging maken en nou heeft ie haar doodgemaakt.
Dus die is behoorlijk van de kaart. Nu slaapt ze gelukkig.

Remlof ook sterkte, lijkt me ook best zwaar zulke dingen.
Helemaal om dat bijna in je eentje te doen.
Screw them.
We're going home.
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 00:01:09 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71638852
pi_71639019
quote:
Wat goed dat je dat nog wist
Screw them.
We're going home.
pi_71639188
wat een verwarrend topic.....

sterkte Caro en ook Remlof jullie zullen zo onderhand wel moe zijn van alle kusjes enzo maar dit is de laatste , maar jah..... weet ook niet wat ik anders moet zeggen....

enne Neehhee ik zat niet in het griepforum ben net thuis, avondje op stap geweest met zus...

ik ben kapot... wat kan die meid kletsen

nee was gezellie.....
pi_71639313
even om de boel op te vrolijken... en dan duik ik mijn nest in..... groepforum komt morgen wel weer

slaapze.... ik ben gebroken....
pi_71639675
o jah... deze is ook leuk

ennu ben ik weg.....
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 00:51:45 #159
169210 liesje1979
pi_71640108
Ik ben nog wakker
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:13:07 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_71640476
Ik ook, tegen beter weten in
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 01:23:08 #161
169210 liesje1979
pi_71640641
Grrrrrr ik heb vanavond al 3 keer geprobeerd iets te posten voor Peter, 2x liep alles vast en nu ben ik de post kwijt
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 01:27:47 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71640705

Wel mooi hoor! Tenzij je echt een hekel aan U2 hebt....
Zet dit maar op... lekker doorratelen!
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 01:30:46 #163
169210 liesje1979
pi_71640749
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:27 schreef Gert het volgende:

Wel mooi hoor! Tenzij je echt een hekel aan U2 hebt....
Zet dit maar op... lekker doorratelen!
Klik! Na deze:

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 06-08-2009 01:35:40 (Wat deed die c daar?) ]
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 01:40:12 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71640877
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Klick! Na deze:

JA GOED!

Mid live crisis meldt zich.

donderdag 6 augustus 2009 @ 01:46:38 #165
104871 remlof
Europees federalist
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 01:47:34 #166
169210 liesje1979
pi_71640950
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:40 schreef Gert het volgende:

[..]

JA GOED!

Mid live crisis meldt zich.

Zo oud ben je ook weer niet he?
Maar tof!
Ik voel me alsof ik met een fles wijn in mijn hand naar een podium zou huppelen!
EN dan dansen!!

Moet jij niet naar bed?

Weezer, zonder r
De tekst

Slaap lekker
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 02:21:28 #167
169210 liesje1979
pi_71641246
Ik zou willen zeggen ik doe het licht uit voor manu maar waar is hij?

Manu als je dit leest meezingen he? en laat eens wat van je hore?
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 02:27:08 #168
169210 liesje1979
pi_71642168
Goedensmorgens, alweer klaar met koken eeeh ja ik weet het, beetje vroeg! Maar hoef ik vanmiddag niet in de hitte.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:57:38 #170
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71642865
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Wow

quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Deeeeee lampen van de bus gaan aan en uit.....
Deeeeee deuren van de bus gaan open en dicht......
Maar de mensen blijft favoriet (en er vallen wel eens kinderen van hun stoel ja )
De wissers van de bus gaan heen en weer. . .
Deeeeeee mama's in de bus die kletsen maar
Deeeeeee pappa's in de bus die slapen maar
Deeeeeee buschauffeur zegt dag, dag dag

Goedemorgen!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:00:07 #171
104871 remlof
Europees federalist
pi_71642908
Ow wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb als ik me dit soort jengelliedjes voor de geest haal

Goedemorgen allen trouwens
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:04:30 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71642995
Goedemorgen.

Ik wil in de zon liggen, niet aan mijn bureau zitten. 't Is oneerlijk verdeeld in de wereld.
pi_71643029
G oedemorgen.

Net een paar ramen gezeemd, terwijl het bloedjes heet is, ik stop ermee,je kan me uitwringen.

dit lijkt me een beter idee.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:07:48 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71643046
Wat een huisnijverheid op de vroege ochtend allemaal!
pi_71643114
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
Wat een huisnijverheid op de vroege ochtend allemaal!
Hoe is het met je ega..al een beetje opgeknapt of toch mexicaanse griep.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:16:37 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71643227
Eega? Wat doe je mijn ego aan???

Maar met Bart is alles goed. Na een nachtje zweten en kotsen was de verkeerd gevallen drank wel uit z'n systeem .
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:17:20 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71643237
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef remlof het volgende:
Ow wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb als ik me dit soort jengelliedjes voor de geest haal

Goedemorgen allen trouwens
Als je kinderen hebt worden die liedjes opeens een stuk leuker. Vind ik dan.

Ik ga zo ook alvast maar even koken, dan is het maar gedaan
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:33:33 #178
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_71643580
Goodmorning!

Vakantie hebben en dan de hele week al zulk mooi weer, lucky me....
Wel vervelend voor de mensen die werken dat het dan het weekend weer minder weer is.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:34:40 #179
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_71643616
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
Eega? Wat doe je mijn ego aan???

Maar met Bart is alles goed. Na een nachtje zweten en kotsen was de verkeerd gevallen drank wel uit z'n systeem .
Gelukkig maar, ik dacht al, hij zal het toch niet hebben, de griep. Al ben ik ervan overtuigd dat zijn systeem dat wel kan handelen.
pi_71644041
GOEIEMOREGE !!!!

Honda doe Coos de groetjes terug ik zag dat Muis en ik de groetjes kregen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:51:49 #181
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71644123
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:33 schreef CarOnline het volgende:
Bedankt voor het medeleven.
De kinders zijn best aangedaan, vooral de jongste want die kan haast niet bevatten dat ze nooit meer thuis komt.
Die dacht dat de dierenarts haar beter ging maken en nou heeft ie haar doodgemaakt.
Dus die is behoorlijk van de kaart. Nu slaapt ze gelukkig.
Ze zullen vast nog wel een tijdje van de kaart zijn. Sneu hoor. En nu moeten jullie er waarschijnlijk nog niet aan denken, maar over een tijdje wordt er vast geopperd om een nieuw hondje te nemen. Maar ja, dat neemt het verdriet om deze hond nu niet weg natuurlijk. Sterkte.
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:02:25 #182
169210 liesje1979
pi_71644377
Goedemorgen!
Eigenlijk ben ik best een beetje brak, maar daar is het gewoon te mooi weer voor
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 10:05:40 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71644464
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Als je kinderen hebt worden die liedjes opeens een stuk leuker. Vind ik dan.

Ik ga zo ook alvast maar even koken, dan is het maar gedaan
Zeker weten, want dan zie je die enthousiaste snoetjes voor je.

En als er een keer een kind jengelt in een restaurant, is het nu ook beter te verdragen. Vroeger ging ik dan roepen dat mensen met kinderen gewoon THUIS moesten eten.

Niet wéér curry met broccoli, wortels, komkommer en pasta hè.
pi_71644478
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ze zullen vast nog wel een tijdje van de kaart zijn. Sneu hoor. En nu moeten jullie er waarschijnlijk nog niet aan denken, maar over een tijdje wordt er vast geopperd om een nieuw hondje te nemen. Maar ja, dat neemt het verdriet om deze hond nu niet weg natuurlijk. Sterkte.
Laat dat over een tijdje maar weg, dat is nu al
Maar ik wil dat niet meer. Want het is toch gedoe, ook leuk hoor, heb er met veel plezier voor gezorgd maar met vakanties en dagjes weg, 't blijft lastig.

Vanmorgen had ik wel 3 huilende kinders in mn bed en de jongste was echt diep aan het snikken en echt heel verdrietig. Die had er dan ook het meeste mee dus dat was echt heartbreaking
Nu gaat ze een mooie tekening maken voor Sandy. Ik hoop alleen niet dat ze hem naar haar toe wil brengen want dat gaat niet. Hoewel ik wel gezegd heb dat ze begraven is in de tuin bij de dierenarts
Bij alle andere zieke hondjes en poesjes dus ze is niet alleen
Screw them.
We're going home.
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 10:07:36 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71644515
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!
Eigenlijk ben ik best een beetje brak, maar daar is het gewoon te mooi weer voor
STRAK blauw.

Ik werk thuis. En er zijn fikse problemen, maar die heb ik vanochtend elders uitgezet. Ik moet afwachten. Hè vervelend, in de tuin onder de luifel.
pi_71644578
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Zeker weten, want dan zie je die enthousiaste snoetjes voor je.

En als er een keer een kind jengelt in een restaurant, is het nu ook beter te verdragen. Vroeger ging ik dan roepen dat mensen met kinderen gewoon THUIS moesten eten.

Haha, ja als je kinders hebt mag je nooit meer ergens naar toe.
Hoewel als ik schreeuwende kids in de trein of vliegtuig hoor, roep ik wel weer inwendig dat ze maar met de auto moeten
Dus het slijt ook wel weer. Nu ze wat ouder zijn.
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:10:55 #187
169210 liesje1979
pi_71644603
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:07 schreef Gert het volgende:

[..]

STRAK blauw.

Ik werk thuis. En er zijn fikse problemen, maar die heb ik vanochtend elders uitgezet. Ik moet afwachten. Hè vervelend, in de tuin onder de luifel.
Echt he? Het is dat ik nog even geen zin heb om naar het strand te fietsen
He wat naar, dat je moet wachten
Maar geen ernstige roblemen toch?
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 10:15:24 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71644721
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha, ja als je kinders hebt mag je nooit meer ergens naar toe.
Hoewel als ik schreeuwende kids in de trein of vliegtuig hoor, roep ik wel weer inwendig dat ze maar met de auto moeten
Dus het slijt ook wel weer. Nu ze wat ouder zijn.
Of als ze in een vliegtuig gewoon lekker in hun stoel gaan plassen.

Ahh, arme kleinste! Maar een mooie tekening voor Sandy maken helpt wel.
Misschien moet jij dat ook gaan doen, als je het weer even moeilijk hebt?
Gewoon op de post, met: Aan de dierenarts.
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 10:16:51 #189
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71644758
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Echt he? Het is dat ik nog even geen zin heb om naar het strand te fietsen
He wat naar, dat je moet wachten
Maar geen ernstige roblemen toch?
Ja wél ernstige problemen! Maar er zijn nu techneuten naar aan het kijken, en it's out of my hands now.

Heb je ochtendzon?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:17:19 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71644770
Of aan een ballon en dan naar de hondenhemel. Of is dat nog veel te abstract voor de kleinste?
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:19:36 #191
169210 liesje1979
pi_71644826
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Of als ze in een vliegtuig gewoon lekker in hun stoel gaan plassen.

Ahh, arme kleinste! Maar een mooie tekening voor Sandy maken helpt wel.
Misschien moet jij dat ook gaan doen, als je het weer even moeilijk hebt?
Gewoon op de post, met: Aan de dierenarts.
Ik heb wel eens gehoord dat er bepaalde ongeadrersseerde post bij de EO terecht kwam, alleen het is nu enkel nog een klepel zonder klok
Hoe zat dat ook alweer?
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:21:07 #192
169210 liesje1979
pi_71644856
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja wél ernstige problemen! Maar er zijn nu techneuten naar aan het kijken, en it's out of my hands now.

Heb je ochtendzon?
Hij komt mijn tuin binnen as we speak, en dan tot een uur of 4
Jij?
pi_71644964
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Of aan een ballon en dan naar de hondenhemel. Of is dat nog veel te abstract voor de kleinste?
Nee, dat zou kunnen.

Maar ik vind dat idee van een brief aan de dierenarts ook wel een goeie.
Toevallig dat die dan hetzelfde adres heeft als mijn ouders!

Jaa, kleine kinders die op hun stoel plassen, bizar!
Doe dat thuis!
Screw them.
We're going home.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:27:35 #194
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645032
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!
Morge, join the club
pi_71645047
Ik irriteer me nooit aan de kinderen. Maar wel aan de ouders die niks zeggen als hun kinderen door het restaurant heen rennen of op de stoelen gaan staan.
pi_71645095
Oh visite zometeen en ik zit nog in mn slaapshirt en mn haar rechtop enzo.

Douchen en boodschappies
Vandaag lekker vrij, wat een ongekende luxe
Screw them.
We're going home.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:29:39 #197
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645099
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef Talitha het volgende:
Ik irriteer me nooit aan de kinderen. Maar wel aan de ouders die niks zeggen als hun kinderen door het restaurant heen rennen of op de stoelen gaan staan.
idd, ouders zijn vaak erger dan de kinderen, die weten niet beter
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:30:38 #198
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645123
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:

Douchen en boodschappies
Fijne dag
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:33:10 #199
169210 liesje1979
pi_71645183
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:

Douchen en boodschappies
Lekker, geniet ervan!
Heb je daar ook zon?
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:34:26 #200
169210 liesje1979
pi_71645207
Ja, muziek aan, huis opruimen en van het weer genieten
pi_71645241
Ik droomde in de bergen over CarO vannacht. - Based on a true story - tududududu.du

Och arme. Sterkte, ook voor de meiden.
Vind het echt heel kut voor je.
Go hard or go home
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:36:24 #202
169210 liesje1979
pi_71645281
Hooooiii!
Warm hè?
Go hard or go home
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:38:31 #204
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645299
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:38:32 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71645300
Noek!

Hoe is het in de bergen? En met Heidi? Und der Peter?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:38:54 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71645310
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Wel weer een curry, kip madras vandaag. Komkommer eten we alleen bij de biryani En we eten bijna nooit pasta, eigenlijk altijd rijst. Wel vaak broccoli en bloemkool, vinden de kindjes zo lekker. Maar vandaag gaan er sperziebonen door de madras.
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:39:06 #207
169210 liesje1979
pi_71645316
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
Hooooiii!
Warm hè?
Ja!
Daar ook? En de bergen? Mooi? En het huis? Vaak in de fitness? Enzo?

Ik moet echt wat gaan doen, het is alweer half 11
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:40:37 #208
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645350
Ja, jullie ook hoi
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:40:50 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71645354
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Laat dat over een tijdje maar weg, dat is nu al
Maar ik wil dat niet meer. Want het is toch gedoe, ook leuk hoor, heb er met veel plezier voor gezorgd maar met vakanties en dagjes weg, 't blijft lastig.

Vanmorgen had ik wel 3 huilende kinders in mn bed en de jongste was echt diep aan het snikken en echt heel verdrietig. Die had er dan ook het meeste mee dus dat was echt heartbreaking
Nu gaat ze een mooie tekening maken voor Sandy. Ik hoop alleen niet dat ze hem naar haar toe wil brengen want dat gaat niet. Hoewel ik wel gezegd heb dat ze begraven is in de tuin bij de dierenarts
Bij alle andere zieke hondjes en poesjes dus ze is niet alleen
Ik moest stiekem wel lachen, dat ze het nu al over een nieuw hondje hebben, dat is toch ook wel weer mooi. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet meer wilt.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:42:09 #210
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645384
Een dier is gewoon goed voor je opvoeding, daarna zoeken ze het zelf maar uit
pi_71645391
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
Hooooiii!
Warm hè?
Hé heb je nog achter de lederhose aangezeten?

van waaruit post je nu, vanuit een hotel?
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:43:03 #212
169210 liesje1979
pi_71645408
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, jullie ook hoi
Hi Hidi!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:43:21 #213
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645418
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:43:58 #214
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645434
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hi Hidi!
Hi babe, alles wel?
pi_71645446
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
Noek!

Hoe is het in de bergen? En met Heidi? Und der Peter?
Ja, warm. Al heel lang eigenlijk. Ben net een neger in de bargen.
En ik ontdek alle Oostenrijkse culinaire hoogtepunten in stubes en hutten.
Having a blast! Nee, het is echt zo ontzettend leuk en gezellig dat ik wens dat het nooit meer anders wordt en dat komt mooi uit want we hebben een wensketting als souvenir gekocht. Snel wensen dat de bron van wensen onuitputbaar is natuurlijk. Zo even naar Rabobank.nl en dan verwacht ik mijn eerste 10.000 euro al die zomaar uit de lucht is komen vallen en dat wekelijks blijft doen. Dus we hebben de tijd van ons leven.
Zondag weer naar huis. En gij? Rookloos en gelukkig?
Go hard or go home
pi_71645460
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik moest stiekem wel lachen, dat ze het nu al over een nieuw hondje hebben, dat is toch ook wel weer mooi. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet meer wilt.
Een kat is ook leuk. Kattenluikje en buren om tijdens vakanties eten te geven en klaar ben je.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:47:11 #217
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645514
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Noek het volgende:

[..]

Having a blast! Nee, het is echt zo ontzettend leuk en gezellig dat ik wens dat het nooit meer anders wordt en dat komt mooi uit want we hebben een wensketting als souvenir gekocht. Snel wensen dat de bron van wensen onuitputbaar is natuurlijk. Zo even naar Rabobank.nl en dan verwacht ik mijn eerste 10.000 euro al die zomaar uit de lucht is komen vallen en dat wekelijks blijft doen. Dus we hebben de tijd van ons leven.

Heb je niet een plaatje waar je ongeveer zit, dan heb ik een beeld
pi_71645526
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja!
Daar ook? En de bergen? Mooi? En het huis? Vaak in de fitness? Enzo?

Ik moet echt wat gaan doen, het is alweer half 11
Nee, niet in de fitness wánt ik beklim de allerhoooogste bergen. Nou ja, ze zijn best hoog voor mijn doen en ik durf niet in kabelbanen dus ik ren die bergen op met mijn antroposofische bergschoenen. Voor maar 39,95 trouwens. Geeeen geld maar wel lelijk!
Hoest met jou? Heb je vakantie?
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Hé heb je nog achter de lederhose aangezeten?

van waaruit post je nu, vanuit een hotel?
Vanuit een huis/appartement met een adsl die vandaag zijn dag heeft.
Go hard or go home
pi_71645527
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Talitha het volgende:

[..]

Een kat is ook leuk. Kattenluikje en buren om tijdens vakanties eten te geven en klaar ben je.
ik hoef nooit meer katten ......

vin ze wel lief hoor maar ik heb mijn portie wel gehad...
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:48:26 #220
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:48:30 #221
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645557
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Talitha het volgende:

[..]

En dan bij mij in de tuin schijten fijn
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:48:47 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71645565
Klinkt als een zeer geslaagde vakantie Noek.
pi_71645567
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef Noek het volgende:

[..]

Nee, niet in de fitness wánt ik beklim de allerhoooogste bergen. Nou ja, ze zijn best hoog voor mijn doen en ik durf niet in kabelbanen dus ik ren die bergen op met mijn antroposofische bergschoenen. Voor maar 39,95 trouwens. Geeeen geld maar wel lelijk!
[..]

huppel niet zo gek

je moet straks nog die bergen in........
pi_71645588
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Heb je niet een plaatje waar je ongeveer zit, dan heb ik een beeld
Juifental Tirol. Dat is een dorp met 4 vakantiewoningen.
Lekker rustig heur. Als je de neger spot in Tirol, dat ben ik op Google Earth!
Go hard or go home
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:49:52 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71645595
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
Klinkt als een hemelse vakantie. Moet ook wel, want hoog in die bergen kun je Gott bijna aan zijn baard trekken. Of aan haar tepels.

Morgen zijn we alweer 5 maanden rookloos!!!
Niks te klagen hier. Behalve dat ik binnen zit te werken en buiten de zon schijnt. Maar ach.

Geniet nog van je laatste paar dagen daar en veel plezier met die eerste 10.000 Euro!
pi_71645652
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef FANN het volgende:

[..]

ik hoef nooit meer katten ......

vin ze wel lief hoor maar ik heb mijn portie wel gehad...
Tja, elk huisdier moet verzorgd worden. Tis makkelijker als je helemaal huisdierloos bent. Maar ik vind het toch wel gezellig zo die beestjes om me heen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:52:51 #227
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645669
pi_71645675
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

En dan bij mij in de tuin schijten fijn
Gratis bemesting.
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 10:53:59 #229
169210 liesje1979
pi_71645704
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef Noek het volgende:

[..]

[..]

Oeh sportief mensje dat je bent!
Maar ik dacht al dat het wel heel tof moest zijn, toen ik hoorde dat je wat langer bleef, fijn joh!
Zeker na vorig jaar

Neh geen vakantie *mompelt iets over geen dagen meer..
En daarom...ga ik nu genieten van mijn lange weekend, voelt ook als vakantie

Geniet er nog lekker van die laatste dagen, en goede terugreis alvast
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:54:05 #230
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645707
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Juifental Tirol. Dat is een dorp met 4 vakantiewoningen.
Lekker rustig heur. Als je de neger spot in Tirol, dat ben ik op Google Earth!
Ik zal eens kijken of ik je zie
pi_71645718
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klinkt als een hemelse vakantie. Moet ook wel, want hoog in die bergen kun je Gott bijna aan zijn baard trekken. Of aan haar tepels.

Niks te klagen hier. Behalve dat ik binnen zit te werken en buiten de zon schijnt. Maar ach.

Geniet nog van je laatste paar dagen daar en veel plezier met die eerste 10.000 Euro!

*visualiseert god met hangtieten.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:54:58 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71645736
quote:
Dus dat en het is nog niet eens 11 uur.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:55:10 #233
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645738
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Talitha het volgende:

[..]

Gratis bemesting.
Door het hele huis
(en ik me maar afvragen wat er zo stinkt onder mijn bureau)
pi_71645768
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goezzo! Ja, 5 maanden. Het zou best een goede grap zijn maar het is nog echt waar ook.
Neem een middag vrij.

Ja, als ik de eerste 10.000 heb koop ik voor jullie allemaal een wensketting.
Bij de H&M, met schelpjes. Officieel is het eigenlijk geen wensketting, dat hebben we er magisch bij verzonnen en het hielp want oudste wenste een murmeltier te zien en toen zagen we er zo opeens 4 rennen.
Te gek goede ketting dus.

Maar we gaan vandaag eens naar een andere supermarkt en dat is toch wel een klein hoogtepuntje.
Knödels scoren en tot maandag!
Go hard or go home
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 10:58:01 #235
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71645806
Noek

Echt hoor! Is dat lekker?????

het lijken wel rauwe hersenen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:58:16 #236
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645812
Of het iets met de zon te maken heeft weet ik miet maar ok

pi_71645833
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
Noek

[ afbeelding ]
Jezus! Dat ziet eruit als een vagina.
Maar het is echt heerlijk!
Go hard or go home
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:00:00 #238
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645866
quote:
Noek

[ afbeelding ]

Zou een restaurant nou goed scoren met zo'n gerecht
Het zal wel beter smaken dan het eruit ziet denk ik
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 11:00:53 #239
169210 liesje1979
pi_71645889
quote:
Noek

[ afbeelding ]

Wat is dat?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:01:20 #240
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645895
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Jezus! Dat ziet eruit als een vagina.
Maar het is echt heerlijk!

Lijkt me meer de achterkant
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:02:40 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_71645940
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:00 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat is dat?
Iets met vruchten en vanillesaus en mierzoet waarschijnlijk
pi_71645943
quote:
Noek

[ afbeelding ]

dat mokkel heeft platjes

donderdag 6 augustus 2009 @ 11:02:54 #243
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71645944
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:04:25 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71645975
Een ongestelde vagina met bonkjes en sliertjes.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:04:38 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71645985
quote:
Meer iets voor Telekids?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:04:50 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71645993
En een slechte scheerbeurt.
pi_71646009
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Lijkt me meer de achterkant
Ja, jij hebt er ook vast meer gezien dan ik. Je hebt gelijk.
Maar dát is dus Germknödel en het is wunderbar. Bapao met pruimendinges en maanzaad. Kan met boter of vanillesaus, wat je maar wil. Het land van onbegrense mogelijkheden hè.

De supermarkt roept vanuit de deur. De toon wordt ietwat geïrriteerd dus ik moet echt gaan. Oh, ze gaan alvast de auto in. Mooi! Ik heb nog even.
Hoe is het met jullie allemaal? Ah nee, dat is gemeen.

Dag mensen en CarO.
Go hard or go home
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 11:05:38 #248
169210 liesje1979
pi_71646015
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
Een ongestelde vagina met bonkjes en sliertjes.
Ja dat was wel de druppel die mij nu ech doet gaan opruimen

donderdag 6 augustus 2009 @ 11:06:03 #249
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646028
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Meer iets voor Telekids?
Ik zal ff op K3 zoeken
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:07:16 #250
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646061
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar dát is dus Germknödel en het is wunderbar. Bapao met pruimendinges en maanzaad. Kan met boter of vanillesaus, wat je maar wil. Het land van onbegrense mogelijkheden hè.

De supermarkt roept vanuit de deur. De toon wordt ietwat geïrriteerd dus ik moet echt gaan. Oh, ze gaan alvast de auto in. Mooi! Ik heb nog even.

Dag mensen en CarO.
Veel plezier nog, later
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:08:47 #251
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646094
kon ff geen K3 vinden, maar dit is net zo goed

pi_71646130
Have Fun Noek
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:14:30 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646264

Mama was queen of the mambo
papa was king of the congo
deep down in the jungle
I start banging my first bongo
every monkey like to be
in my place instead of me
cause I'm the king of bongo, baby
I'm the king of bongo bong

I went to the big town
where there is a lot of sound
from the jungle to the city
looking for a bigger crown
so I played my boogie
for the people of big city
but they don't go crazy
when I banging on my boogie
I'm the

King of the bongo king of the bongo bong
hear me when I come, baby
king of the bongo, king of the bongo bong

Nobody like to be
'cause nobody go crazy
I'm a king without a crown
hanging loose in the big town
but I'm the king of bongo, baby

hear me when I come

They say that I'm a clown
making too much dirty sound
they say there is no place
for little monkey in this town
nobody like to be
'cause nobody go crazy
I'm the

hear me when I come

Banging on my bongo
all that swing belongs to me
I'm so happy there's nobody
I'm a king without a crown
hanging loose in a big town
I'm the king of bongo baby

hear me when I come

Mama was queen of the mambo
papa was king of the congo
deep down in the jungle
I start banging my first bongo
every monkey like to be
'cause I'm the king of bongo, baby

hear me when I come
hear me when I come.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:15:33 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71646302
Die CD heb ik dit weekend nog gedraaid. Paste goed bij het zomersche weer.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:16:20 #255
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646321
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Die CD heb ik dit weekend nog gedraaid. Paste goed bij het zomersche weer.
Relaxt
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:18:21 #256
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646365
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:22:50 #257
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646494
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:23:17 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71646512
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Noek het volgende:

[..]

Dag mensen en CarO.
Dan maar met vanillesaus.

Pas maar op anders rijden ze nog weg zonder jou.

Nee dank je Heidi, al ga ik denk ik wel kijken hoe k2 weer k3 gaat worden.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:25:13 #259
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646573
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:28:14 #260
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646673
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dan maar met vanillesaus.

Pas maar op anders rijden ze nog weg zonder jou.

Nee dank je Heidi, al ga ik denk ik wel kijken hoe k2 weer k3 gaat worden.
Tja, weer zo'n commerciele talentenjacht
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:30:10 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71646739
Ik ben wat youtubejes aan het kijken over burenruzies, man o man.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:34:01 #262
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646849
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef Marrije het volgende:
Ik ben wat youtubejes aan het kijken over burenruzies, man o man.
Altijd handig als de buren het staan op te nemen

donderdag 6 augustus 2009 @ 11:37:19 #263
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71646951
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:41:45 #264
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71647085
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:45:10 #265
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71647182
Tjonge jonge.
De buurman gooit bladzijden uit een pornoboekje bij de buren in de steeg omdat die buurvrouw heeft gezegd dat ie te weinig kreeg. Reporter: en dat was helemaal niet zo. Buurman: nou dat weet ik niet.

donderdag 6 augustus 2009 @ 11:50:25 #266
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71647325
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:52:09 #267
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71647375
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef Marrije het volgende:
Tjonge jonge.
De buurman gooit bladzijden uit een pornoboekje bij de buren in de steeg omdat die buurvrouw heeft gezegd dat ie te weinig kreeg. Reporter: en dat was helemaal niet zo. Buurman: nou dat weet ik niet.

Triest
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:14:21 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71647983
Ja best wel.
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 12:23:58 #269
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71648197

Vind 'm wel leuk, de nieuwe BEP.

donderdag 6 augustus 2009 @ 12:30:54 #270
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71648386
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:23 schreef Gert het volgende:

Vind 'm wel leuk, de nieuwe BEP.

Ik ook wel
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 12:45:14 #271
169210 liesje1979
pi_71648734
Ik ga naar het strand en ik neem mee......
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 12:47:32 #272
169210 liesje1979
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 12:47:44 #273
169210 liesje1979
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 12:48:06 #274
169210 liesje1979
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:49:21 #275
104871 remlof
Europees federalist
pi_71648854
Have fun. Ik zit gvd gewoon niks te doen op m'n werk
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 12:50:30 #276
169210 liesje1979
pi_71648888
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:49 schreef remlof het volgende:
Have fun. Ik zit gvd gewoon niks te doen op m'n werk
Met dit weer doet niemand iets op zijn werk neem ik aan

Een fles water met citroen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:51:30 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_71648919
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:50 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Een fles water met citroen
Nee, maar ik lag ook liever op een strand of in een park

Vergeet de wijn niet!
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 12:51:37 #278
169210 liesje1979
pi_71648923
Een zak pindaknabbels
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 12:52:24 #279
169210 liesje1979
pi_71648942
Zou het doosje frambozen de tocht overleven?
Ik herinner mij een tas vol aardbeiderrie onderin
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:53:52 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71648997
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:50 schreef liesje1979 het volgende:

Was het maar waar. Nog aardig wat deadlines weg te werken. Geen dagje vrij deze week.
Maar gelukkig heb ik pauze en airco.

Enjoy the beach!
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 12:54:08 #281
169210 liesje1979
pi_71649002
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, maar ik lag ook liever op een strand of in een park

Vergeet de wijn niet!
Wijn is nog een twijfelgeval

Het helpt zeker niets als ik zeg: joh het is toch veel te heet om buiten te zijn, echt vies warm
Ohw wacht...ik lieg!
Het is goddelijk buiten!
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 12:55:59 #282
169210 liesje1979
pi_71649046
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Was het maar waar. Nog aardig wat deadlines weg te werken. Geen dagje vrij deze week.
Maar gelukkig heb ik pauze en airco.

Enjoy the beach!
Aww ik zal erover ophouden dan, wil jullie ook niet lekker maken natuurlijk
Thanks!
pi_71649227
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Aww ik zal erover ophouden dan, wil jullie ook niet lekker maken natuurlijk
Thanks!

Ik les nu in de ochtend en ben de rest van de dag vrij.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:02:14 #284
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71649229
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 13:03:15 #285
169210 liesje1979
pi_71649276
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:06:52 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71649380
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef Dementor het volgende:

Ik les nu in de ochtend [ afbeelding ]en ben de rest van de dag vrij. [ afbeelding ]
Hoe gaat het rijlessen?

Ik ga vanavond wel een uurtje in mijn hangmat liggen, voor ik naar een vriendin ga. Doe ik net alsof ik op vakantie ben .
pi_71649431
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe gaat het rijlessen?

Ik ga vanavond wel een uurtje in mijn hangmat liggen, voor ik naar een vriendin ga. Doe ik net alsof ik op vakantie ben .
Oh wel goed hoor.
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 13:12:16 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71649525
Een reserve-fietssleuteltje.

Ik ga héél vroeg ophouden met werken, dat weet ik wél!
Vandaag nog superlekker, vanaf morgen wordt het rap minder.
  One tough cookie donderdag 6 augustus 2009 @ 13:16:11 #289
169210 liesje1979
pi_71649641
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:12 schreef Gert het volgende:
Een reserve-fietssleuteltje.

donderdag 6 augustus 2009 @ 13:19:03 #290
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71649719
zonnebrandcreme factor 30
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:24:35 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71649888
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga naar het strand en ik neem mee......
veel plezier Lies!
pi_71650555
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wijn is nog een twijfelgeval

Het helpt zeker niets als ik zeg: joh het is toch veel te heet om buiten te zijn, echt vies warm
Ohw wacht...ik lieg!
Het is goddelijk buiten!
Het is te warm voor mij. Maar ik vind het binnen ook goddelijk nu met alle ramen open.
pi_71650722
We hebben hier een nest met adelaars..
keek net door de verrekijker, wat een beesten zijn dat, ons huis is ook naar hun genoemd..
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:55:15 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71650770
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:53 schreef hondjes het volgende:
We hebben hier een nest met adelaars..
keek net door de verrekijker, wat een beesten zijn dat, ons huis is ook naar hun genoemd..
Het Adelaarsnest?
pi_71650866
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het Adelaarsnest?
neen, casa Acquille, op de toegangspoort staan ook twee beelden van adelaars.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:59:44 #296
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_71650895
pi_71650911
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het Adelaarsnest?
pi_71651359
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Talitha het volgende:

[..]

Het is te warm voor mij. Maar ik vind het binnen ook goddelijk nu met alle ramen open.
Laat de herfststormen maar komen, ben er wel weer aan toe
pi_71651438
Ben weg, naar Cambrils , huis voor dochter kijken..
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:20:40 #300
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71651457
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Laat de herfststormen maar komen, ben er wel weer aan toe
anders ik wel
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:23:14 #301
130385 HiDiHo
hdhmedia.online