not yetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik had een spannend verhaal verwacht..
Over mannen met sombrero's die Marrije met een grote injectienaald in d'r kont kwamen prikkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik had een spannend verhaal verwacht..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over mannen met sombrero's die Marrije met een grote injectienaald in d'r kont kwamen prikken
geen tijd...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand zeilen morgen?
Wie gaat er morgen mee zeilen?
Je bent te laat Lies, Paul ging 22 juli al zeilenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand zeilen morgen?
Wie gaat er morgen mee zeilen?
dan mag je voor mij in de plaats want dan haak ik af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt een rijke fantasie
![]()
![]()
![]()
![]()
dan gaat ik me ook aanmelden
Nee hoor ik vind ook dat er veel paniek gezaaid wordtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef hondjes het volgende:
Zou het niet zo zijn, dat het de bedoeling is, dat iedereen paniekerig wordt over die griep, zodat
ze die vaccinatie er doorheen kunnen jassen..
of zit ik nu teveel met mijn alu-hoedje op.
Het zou me niet verbazen als de farmaceutische industrie een vinger in de pap heeft. Verder is het komkommertijd, én vinden mensen het gewoon wel lekker spannend, zo'n om zich heen grijpende maar toch relatief onschuldige ziekte. De media springen daar op in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef hondjes het volgende:
Zou het niet zo zijn, dat het de bedoeling is, dat iedereen paniekerig wordt over die griep, zodat
ze die vaccinatie er doorheen kunnen jassen..
of zit ik nu teveel met mijn alu-hoedje op.
Ja, ik zat niet uit mn nek te kletsenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Marije ik heb je gevondenProefkonijnen gezocht voor griepvaccin
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik zat niet uit mn nek te kletsen
gevondenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Marrije het volgende:
Ik zoek een topic maar ik weet de TT niet meer.
Hoe heet zo'n code die je moet invullen als je een bericht ergens wilt posten waar ze zo'n spamfilter hebben?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'mAlleen z'n groupies valt het nog niet op maar de rest van de bevolking kent z'n pappenheimers wel. Hij vindt het bovendien niet erg om onbesproken te zijn, behalve dan als je "het" niet onbesproken laat
![]()
PS1. Die 100 euro ligt nog steeds klaar voor 'm op het nachtkastje![]()
PS2. het was geen 20 keer, maar 23 keer![]()
Puh-lease.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik heb je bij die ruzie verteld dat ik het dom vond om dat hier uit te vechten en dat ik het dom, stom en onnodig vond om een vriendschap vanwege TBO op te offeren.
2. Een vriendschap met jou stelt niet zoveel voor, daar je, zoals gebleken is, niet tegen kritiek kunt, en da's toch een eerste vereiste bij vriendschap.
Doeg Gertje![]()
Ben erg benieuwd wanneer ik met grafstenen om m'n oren geslagen wordt
Trusten Marrijequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
gevonden
Hoi Caro.
Welterusten iedereen
Wat vind jij er nou van dat gert zo'n huubgroupie geworden is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[..]
Puh-lease.
De Schijnheiligman weer in het land?
Ja, kom maar op met dat 'groupie-geblaat' maar je weet ook wel beter.
Je kent echt de ins en outs niet van die ruzie, waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Volgens mij ben ik namelijk de enige die beide kanten van de verhalen kent, en als enige ook recht van spreken heeft.
Dat ze beide tot mijn beste vrienden behoren maakt dat deze breuk vooral voor mij erg vervelend is.
Zij hebben er al lang vrede mee hoor.
Dus ik vraag me werkelijk af hoe oprecht jouw bedoelingen zijn.
Zeker na die walgelijke topic titel die je nota bene 2x voerde. Gelukkig gaat zoiets totaal langs APK en wil het inlikken ook niet echt vlotten.
Lang verhaal kort: Je kan het Gert niet alleen in zijn schoenen schuiven en omdat je echt niet alles weet wil ik je verzoeken het met rust te laten.
Want de 'Sla De Plank Mis Award' gaat anders echt naar jou.
WALCHELIJK!!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat vind jij er nou van dat gert zo'n huubgroupie geworden is?
Juistemquote:
Voorlopig sla jij de plank totaal mis Caroo. Er was en er is niets walgelijk aan een naam topic en ook niets walgelijk aan het twee keer openen van datzelfde topic. Ik vindt APK één van de leukere gasten, gecombineerd met de "singalong" vrjidag vond ik het passend om dat topic te openen, drie postings voordat de andere vol was. Remlof, niet op de hoogte van het feit dat iedereen een topic mag openen, gooide het vervolgens gelijk dicht en ik, niet wetend dat Remlof niet op de hoogte was van het feit dat iedereen een topic mag openen, opende hetzelfde topic gelijk weer. Er staat ook niets in de TT of in de aanvangspost wat iemand zou kunnen raken. Behalve dan als je, zoals Gert, een lading mee zit te torsen van een ruzie die een week geleden plaats vond en je nogal lichtgeraakt bent. Maar dat is niet mijn probleem en dat wil ik ook maar zo laten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Dus ik vraag me werkelijk af hoe oprecht jouw bedoelingen zijn.
Zeker na die walgelijke topic titel die je nota bene 2x voerde. Gelukkig gaat zoiets totaal langs APK en wil het inlikken ook niet echt vlotten.
Lees anders gewoon mijn teksten terug op die bewuste vrijdag en zie dat ik het van beiden niet slim en ook niet leuk vond. Inhoudelijk ben ik het overigens met APK eens als het gaat over zijn kritiek, Dat het hier in het publieke domein werd uitgevochten, met als inzet een vriendschap, vond ik minder.quote:Lang verhaal kort: Je kan het Gert niet alleen in zijn schoenen schuiven en omdat je echt niet alles weet wil ik je verzoeken het met rust te laten. Want de 'Sla De Plank Mis Award' gaat anders echt naar jou.
Maar hij doorziet toch ook ALLES?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat er hier wordt gereageerd is ook wel logisch, heb je gelijk in.
Het is vooral dat 'ik heb het allemaal zo goed in de smiezen' - toontje dat ik nogal aanmatigend vind. Zeker als je er totaal buiten staat.
En nu hou ook ik er over op.
Oh ja wat betreft die omgangsregeling, kiss it.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Sorry. Deadlines. En nu moet ik een telefonisch interview voorbereiden.
Ga maar met ToBi spelen!
Ik heb er mij inhoudelijk niet mee bemoeid op die avond. Het raakte mij overigens indirect wel, omdat de directe aanleiding van die ruzie op die bewuste avond gelegen lag in opmerkingen van PC-Eend en ondergetekende in de Feedback. Dit n.a.v. het gewenste "beschuit met muisjes" gehalte en het uitbannen door Gert van kritische noten in het topic waar Huub de geboorte van z'n dochtertje vierde. APK ondersteunde dat geluid, Gert baalde daarvan en de heibel was daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik ervan. Bemoei je lekker met je eigen zaken ipv overal tegenaan waar je niet het fijne van weet en waar je vooral totaal buiten staat.
Goedemorgen verder.
Grappig, hoe jij dat zietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vervolgens plaatste ik hier een ietwat prikkelende posting over "Kanker Den Haag, achter de duinen", omdat het gehalte "ons kent ons" en "wij zijn zo lekker close met elkaar" zo af en toe wel heel erg hoog is (het er soms letterlijk vanaf druipt), en hij vat dat tezamen op als sneren en ruzie zoeken en gooit mij voor de voeten dat ik z'n zoontje dood zou wensen en refereert, zoals al gezegd, zelf weer aan die ruzie tussen hem en APK.
Nee, dat geldt ook niet voor iedereen, het is verder ook niet zo belangrijk, 't gaat er ook allemaal best goed om, ook al plaats ik daar een opmerking over. Leven en laten leven aldus Cc, maar dat geldt natuurlijk ook voor mij, inclusief opmerkingen van mijn kant.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grappig, hoe jij dat zietIk kan me er wat bij voorstellen als het over meetings gaat, maar ik meet niet en ik post ook mee over Den Haag, toch heb ik niet het gevoel dat ik deel uit maak van 'wij zijn zo lekker close met elkaar'.
En terecht lijkt mij. Ik heb zelf al een uurtje besteed om die uitspraak van mij terug te vinden, omdat ik het ook laf van mijzelf zou vinden als het echt zo zou zijn en ik door de vele herhalingen aan mijzelf begin te twijfelen.quote:En over dat dood wensen van iemands kind. . .het is allemaal langs me heen gegaan, ik zou echt niet weten hoe het zit. Wel merk ik dat ik heel voorzichtig ben in wat ik meld over mn kinderen omdat ik het slecht zou trekken als een onverlaat mn kind de dood toewenst, ook al weet ik dat ik er niet te zwaar aan zou moeten tillen.
Oh ja en niemand die mij even toevoegt in die PM lijst.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht meer aan 'en toen ging het gezellig per pm'.
Morgen wordt het volgens mij zelfs nog beterder weer! Helaas kan ik deze week geen dag vrijnemen en is mijn pauze over vijf minuten weer voorbij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Pauze en nog een paar uurtjes dan heb ik weekend, wordt het morgen ook zulks heerlijk weer?![]()
*ziet zichzelf al op het strand liggen morgen.
+1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
Die had ik al gelezen. Ik wil graag de PM-dialoog/trioloog/kwartetoloog die daarop volgde.
Kuch!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Gert het volgende:
Nou OK, wie moet mijn geëditte antwoord allemaal per PM hebben, meld je maar aan.
't Is wel weer een lap hoor, en het is zúlk lekker weer!![]()
So.. let's all be... HAPPY!![]()
Mijn pauze nog 3 minuten, ik vraag me soms af waarom ik helemaal naar huis fiets in die 3 kwartier (ok helemaal is overdreven voor 8 minuten) Maar als ik in mijn pauze ook nog op mijn sociale tenen moet lopen duurt een dag wel heel lang. Nu lkom ik weer fris en fruitig terug zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen wordt het volgens mij zelfs nog beterder weer! Helaas kan ik deze week geen dag vrijnemen en is mijn pauze over vijf minuten weer voorbij.
Dat meen je? Damn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
de eerste PM's zijn ook al binnen, van geïnteresseerden.![]()
Ik was het niet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
En dan echt hopen dat ze wat krijgen... de eerste PM's zijn ook al binnen, van geïnteresseerden.![]()
Nog ff chillen en dan weer an die Arbeit.
dank je lies, werk ze nog ffquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, nog even werken! Werkze werkers, genietze vrije mensen!
Er is geen sprake van PM verkeer, je advies werd niet opgevolgdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Waag het niet mij ook die pm's te sturen
En dat meen ik.
Maar de tekst is briljant.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Eindhovuh de gekste!
Of niet, Talitha?
Wat een teringherrie.
Jullie mogen het ook per postduif doen, of gewoon niet. Maar niet op het forum iig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is geen sprake van PM verkeer, je advies werd niet opgevolgd
Oi, ik had een kwartetje in de planning.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie mogen het ook per postduif doen, of gewoon niet. Maar niet op het forum iig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb mijn hond in laten slapen een uurtje geleden![]()
Ze is bijna 15 jaar geworden en ik heb haar ook al die tijd gehad. Ik heb haar als pup uitgekozen, ze was de wat zwakkere, ze is in de plantenbak geboren () en na een dag pas gevonden.
Klein mormeltje. Hebben haar moeten bijvoeren en in het begin sliep ze in een doosje naast mijn bed, omdat ze bang was beneden.
Ze was echt mijn beestje. En nu is ze dood. En dat is echt heel kut.
Ik heb haar uitgezocht, de naam verzonnen en verzorgd en nu ook de knoop doorgehakt.
Haar net naar de dierenarts gebracht en met haar koppie in mijn hals is ze een uurtje geleden rustig ingeslapen.
Wat een kutdag.
Ja die heb ik ook al steeds in mn hoofd.quote:
Bah Caro, wat naar dat je dat hebt moeten doen. Voel met je mee want ik weet hoe het is. Toen ik 8 was kregen wij een hond, een onwijze schattebout, toen ik 26 was heb ik haar laten inslapen. Ze is dus 18 geworden en tis heel naar als je dan afscheid moet nemen. Ik had het er een paar dagen flink moeilijk mee, maar als een beestje op is dan weet je dat het voor haar zelf de juiste keuze was. Dat verzacht het dan wel wat vind ik. Sterkte ermee...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb mijn hond in laten slapen een uurtje geleden![]()
Ze is bijna 15 jaar geworden en ik heb haar ook al die tijd gehad. Ik heb haar als pup uitgekozen, ze was de wat zwakkere, ze is in de plantenbak geboren () en na een dag pas gevonden.
Klein mormeltje. Hebben haar moeten bijvoeren en in het begin sliep ze in een doosje naast mijn bed, omdat ze bang was beneden.
Ze was echt mijn beestje. En nu is ze dood. En dat is echt heel kut.
Ik heb haar uitgezocht, de naam verzonnen en verzorgd en nu ook de knoop doorgehakt.
Haar net naar de dierenarts gebracht en met haar koppie in mijn hals is ze een uurtje geleden rustig ingeslapen.
Wat een kutdag.
Doe eens normaal, straks gaan ze het echt via pm uitvechtenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:35 schreef Kaat38 het volgende:
Caroline, heel veel sterkte! maar denk zomaar dat hij het heel fijn heeft gehad bij je.
En over gekibbel scroll ik maar gewoon, weet er toch niks vanaf en te warm ervoor
thanks, ik vind hem ook wel geinigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:19 schreef Marrije het volgende:
Ik vind deze avatar echt beter Deisyy.
Of had ik dat al gezegd
Het gaat om de humor eik. En de nerdy info vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
thanks, ik vind hem ook wel geinig![]()
Ik ken het programma niet, maar het lijken me allemaal van die Quest-vragen
Watskeburt? Heb je de mexicaanse griep?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet alleen door de warmte, helaas
Pizza na een zonnige dag in het bosquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet alleen door de warmte, helaas
Nee, vooral dat gezeik met m'n vader, ben al de hele week bezig z'n oude apartement leeg te halen, vrijdag moet het leeg zijn. Heb vanavond even een avondje vrij genomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Watskeburt? Heb je de mexicaanse griep?
Besteld?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Pizza na een zonnige dag in het bos
En net mijn eigen kruiden uit de verse grond erop gesmeten
Nee maar wel een verse gehaald maar ik heb er even wat persoonlijks over gemieterdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vooral dat gezeik met m'n vader, ben al de hele week bezig z'n oude apartement leeg te halen, vrijdag moet het leeg zijn. Heb vanavond even een avondje vrij genomen.
[..]
Besteld?
Er zitten altijd meer spullen in een huis dan je verwacht hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vooral dat gezeik met m'n vader, ben al de hele week bezig z'n oude apartement leeg te halen, vrijdag moet het leeg zijn. Heb vanavond even een avondje vrij genomen.
Een beetje. Maar het is vooral veel te warm en ik heb te weinig vrije tijdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er zitten altijd meer spullen in een huis dan je verwacht hè.Heb je wel hulp bij het uitruimen?
Krijg je daar geen tijd voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje. Maar het is vooral veel te warm en ik heb te weinig vrije tijd
Das lastig dan! Maar vanavond ff niks dus. Is ook nodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje. Maar het is vooral veel te warm en ik heb te weinig vrije tijd
Ja 6 dagen extra per jaar zorgverlof, daar waren de meeste al van opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg je daar geen tijd voorBedoel byzonder verlof is wat er voor is ..
Werkt dat zo ?? Wat raar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja 6 dagen extra per jaar zorgverlof, daar waren de meeste al van op
Je krijgt maximaal 2 x je arbeidsuren per week elke 12 maanden. In mijn geval was dat 72 uur, dus 2 fulltime weken. Das volgens mij wettelijk. Je werkgever kan zelf nog extra verlof geven natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi hi, Talitha kent het liedje niet
Ik zie hem niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:35 schreef Talitha het volgende:
En daar reageren ze meteen op!![]()
Ik deed een Muis-quote.
Jawel maar das toch: 'ik zie een muis'? Niet wat ik bedoelde in ieder geval.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi hi, Talitha kent het liedje niet
Je zingt het net !! Een kleine muis met klompjes !! Waar op die trap nou daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht: Ik zie een muis, waar?! Nou daar op de trap........
Maar dat ging over een paard![]()
Ik geloof niet dat ik liedjes over muizen ken.
'Kijk, een muis' of "Ik zie een muis", same differencequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jawel maar das toch: 'ik zie een muis'? Niet wat ik bedoelde in ieder geval.
Nope, het paard staat in de gang en de muis op de trap met klompjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, het paard staat in de gang en de muis op de trap met klompjes.
"nee het is geen grap, het ging van triptripperditrap op de trap'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Haha.. jij bent al in weekendstemming dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ga zo aan de wijn!
Eerst maar eens wat eten
En jij?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef hondjes het volgende:
neen, het is geen grap...
ging van klipperdieklap op de trap............
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef hondjes het volgende:
neen, het is geen grap...
ging van kliperdieklap op de trap............
Thanks !! Dat zal toch nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha.. jij bent al in weekendstemming dus.![]()
Ik was negen uur pas terug van mijn werk, en zit nu nóg een beetje bij te klussen. Maar i.t.t op kantoor nu wél met een flinke bel wijn ernaast.![]()
Soury en FANN: zoen van Coos. Die heeft geloof ik heimwee.
Lies haalde wat liedjes door elkaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"nee het is geen grap, het ging van triptripperditrap op de trap'.
Maar ik kom er geen paard in tegen
Ach ja een paard of een muis !! Je zal het maar in huis hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lies haalde wat liedjes door elkaar.![]()
En dat voor een kinderdagverblijfjufquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lies haalde wat liedjes door elkaar.![]()
Tja.. óf hij houdt van jullie. Wat is het meest waarschijnlijk.quote:
Doe mij dan maar de muis.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja een paard of een muis !! Je zal het maar in huis hebben
Denk eerder dit..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. óf hij houdt van jullie. Wat is het meest waarschijnlijk.
Coosquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. óf hij houdt van jullie. Wat is het meest waarschijnlijk.
uhuh... jij weet het.. die krijgt pas heimwee als-ie weer terug is.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat voor een kinderdagverblijfjuf![]()
Zo zat ik vorige week ineens ongevraagd met het liedje Beertje Pippeloentje in mijn hoofd![]()
Ik kan helaas het tjoepje niet vinden
http://manamana.nl/wp-con(...)tje-pippeloentje.mp3quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat voor een kinderdagverblijfjuf![]()
Zo zat ik vorige week ineens ongevraagd met het liedje Beertje Pippeloentje in mijn hoofd![]()
Ik kan helaas het tjoepje niet vinden
als ie terugkomt..geloof het nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
uhuh... jij weet het.. die krijgt pas heimwee als-ie weer terug is.
Heeftie zijn intrek bij je genomen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
als ie terugkomt..geloof het nooit
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeftie zijn intrek bij je genomen?
Wowquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat soort liedjes zingen wij echt niet hoor!
Wij doen aan helicopter en olifantje in het bos, de echt stoere liedjes je weetz
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow![]()
Deeeee wielen van de bus gaan rónd en rónd [..] als de bus gaat rijden!
Deeee mensen in de bus gaan heen en weer [..] als de bus gaat rijden!
Deeee toeter van de bus gaat toet toet toet [..] als de bus gaat rijden!
En dan stoer mee bewegen hè, wielen, mensen toet toet op de neus.
Klik! Na deze:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:27 schreef Gert het volgende:
Wel mooi hoor! Tenzij je echt een hekel aan U2 hebt....
Zet dit maar op... lekker doorratelen!
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
JA GOED!![]()
Mid live crisis meldt zich.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow![]()
Deeeee wielen van de bus gaan rónd en rónd [..] als de bus gaat rijden!
Deeee mensen in de bus gaan heen en weer [..] als de bus gaat rijden!
Deeee toeter van de bus gaat toet toet toet [..] als de bus gaat rijden!
En dan stoer mee bewegen hè, wielen, mensen toet toet op de neus.
De wissers van de bus gaan heen en weer. . .quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deeeeee lampen van de bus gaan aan en uit.....
Deeeeee deuren van de bus gaan open en dicht......
Maar de mensen blijft favoriet (en er vallen wel eens kinderen van hun stoel ja)
Hoe is het met je ega..al een beetje opgeknapt of toch mexicaanse griep.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
Wat een huisnijverheid op de vroege ochtend allemaal!
Als je kinderen hebt worden die liedjes opeens een stuk leuker. Vind ik dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef remlof het volgende:
Ow wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb als ik me dit soort jengelliedjes voor de geest haal
Goedemorgen allen trouwens
Gelukkig maar, ik dacht al, hij zal het toch niet hebben, de griep. Al ben ik ervan overtuigd dat zijn systeem dat wel kan handelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
Eega? Wat doe je mijn ego aan???
Maar met Bart is alles goed. Na een nachtje zweten en kotsen was de verkeerd gevallen drank wel uit z'n systeem.
Ze zullen vast nog wel een tijdje van de kaart zijn. Sneu hoor. En nu moeten jullie er waarschijnlijk nog niet aan denken, maar over een tijdje wordt er vast geopperd om een nieuw hondje te nemen. Maar ja, dat neemt het verdriet om deze hond nu niet weg natuurlijk. Sterkte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:33 schreef CarOnline het volgende:
Bedankt voor het medeleven.
De kinders zijn best aangedaan, vooral de jongste want die kan haast niet bevatten dat ze nooit meer thuis komt.
Die dacht dat de dierenarts haar beter ging maken en nou heeft ie haar doodgemaakt.
Dus die is behoorlijk van de kaart. Nu slaapt ze gelukkig.
Zeker weten, want dan zie je die enthousiaste snoetjes voor je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt worden die liedjes opeens een stuk leuker. Vind ik dan.
Ik ga zo ook alvast maar even koken, dan is het maar gedaan
Laat dat over een tijdje maar weg, dat is nu alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zullen vast nog wel een tijdje van de kaart zijn. Sneu hoor. En nu moeten jullie er waarschijnlijk nog niet aan denken, maar over een tijdje wordt er vast geopperd om een nieuw hondje te nemen. Maar ja, dat neemt het verdriet om deze hond nu niet weg natuurlijk. Sterkte.
STRAK blauw.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Eigenlijk ben ik best een beetje brak, maar daar is het gewoon te mooi weer voor
Haha, ja als je kinders hebt mag je nooit meer ergens naar toe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten, want dan zie je die enthousiaste snoetjes voor je.
En als er een keer een kind jengelt in een restaurant, is het nu ook beter te verdragen. Vroeger ging ik dan roepen dat mensen met kinderen gewoon THUIS moesten eten.![]()
Niet wéér curry met broccoli, wortels, komkommer en pasta hè.
Echt he? Het is dat ik nog even geen zin heb om naar het strand te fietsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:07 schreef Gert het volgende:
[..]
STRAK blauw.![]()
Ik werk thuis. En er zijn fikse problemen, maar die heb ik vanochtend elders uitgezet. Ik moet afwachten. Hè vervelend, in de tuin onder de luifel.
Of als ze in een vliegtuig gewoon lekker in hun stoel gaan plassen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, ja als je kinders hebt mag je nooit meer ergens naar toe.
Hoewel als ik schreeuwende kids in de trein of vliegtuig hoor, roep ik wel weer inwendig dat ze maar met de auto moeten![]()
Dus het slijt ook wel weer. Nu ze wat ouder zijn.
Ja wél ernstige problemen! Maar er zijn nu techneuten naar aan het kijken, en it's out of my hands now.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt he? Het is dat ik nog even geen zin heb om naar het strand te fietsen
He wat naar, dat je moet wachten
Maar geen ernstige roblemen toch?
Ik heb wel eens gehoord dat er bepaalde ongeadrersseerde post bij de EO terecht kwam, alleen het is nu enkel nog een klepel zonder klokquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Of als ze in een vliegtuig gewoon lekker in hun stoel gaan plassen.![]()
![]()
Ahh, arme kleinste! Maar een mooie tekening voor Sandy maken helpt wel.
Misschien moet jij dat ook gaan doen, als je het weer even moeilijk hebt?
Gewoon op de post, met: Aan de dierenarts.
Hij komt mijn tuin binnen as we speak, en dan tot een uur of 4quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wél ernstige problemen! Maar er zijn nu techneuten naar aan het kijken, en it's out of my hands now.
Heb je ochtendzon?
Nee, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Of aan een ballon en dan naar de hondenhemel. Of is dat nog veel te abstract voor de kleinste?
Morge, join the clubquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Eigenlijk ben ik best een beetje brak, maar daar is het gewoon te mooi weer voor
idd, ouders zijn vaak erger dan de kinderen, die weten niet beterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef Talitha het volgende:
Ik irriteer me nooit aan de kinderen. Maar wel aan de ouders die niks zeggen als hun kinderen door het restaurant heen rennen of op de stoelen gaan staan.
Fijne dagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:
Oh visite zometeen en ik zit nog in mn slaapshirt en mn haar rechtop enzo.
Douchen en boodschappies![]()
Vandaag lekker vrij, wat een ongekende luxe
Lekker, geniet ervan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:
Oh visite zometeen en ik zit nog in mn slaapshirt en mn haar rechtop enzo.
Douchen en boodschappies![]()
Vandaag lekker vrij, wat een ongekende luxe
Wel weer een curry, kip madras vandaag. Komkommer eten we alleen bij de biryaniquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet wéér curry met broccoli, wortels, komkommer en pasta hè.
Ja!quote:
Ik moest stiekem wel lachen, dat ze het nu al over een nieuw hondje hebben, dat is toch ook wel weer mooi. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet meer wilt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Laat dat over een tijdje maar weg, dat is nu al![]()
Maar ik wil dat niet meer. Want het is toch gedoe, ook leuk hoor, heb er met veel plezier voor gezorgd maar met vakanties en dagjes weg, 't blijft lastig.
Vanmorgen had ik wel 3 huilende kinders in mn bed en de jongste was echt diep aan het snikken en echt heel verdrietig. Die had er dan ook het meeste mee dus dat was echt heartbreaking![]()
Nu gaat ze een mooie tekening maken voor Sandy. Ik hoop alleen niet dat ze hem naar haar toe wil brengen want dat gaat niet. Hoewel ik wel gezegd heb dat ze begraven is in de tuin bij de dierenarts
Bij alle andere zieke hondjes en poesjes dus ze is niet alleen
Hi babe, alles wel?quote:
Ja, warm. Al heel lang eigenlijk. Ben net een neger in de bargen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
Noek!
Hoe is het in de bergen? En met Heidi? Und der Peter?
Een kat is ook leuk. Kattenluikje en buren om tijdens vakanties eten te geven en klaar ben je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel lachen, dat ze het nu al over een nieuw hondje hebben, dat is toch ook wel weer mooi. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet meer wilt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, warm. Al heel lang eigenlijk. Ben net een neger in de bargen.
En ik ontdek alle Oostenrijkse culinaire hoogtepunten in stubes en hutten.
Having a blast!Nee, het is echt zo ontzettend leuk en gezellig dat ik wens dat het nooit meer anders wordt en dat komt mooi uit want we hebben een wensketting als souvenir gekocht. Snel wensen dat de bron van wensen onuitputbaar is natuurlijk. Zo even naar Rabobank.nl en dan verwacht ik mijn eerste 10.000 euro al die zomaar uit de lucht is komen vallen en dat wekelijks blijft doen. Dus we hebben de tijd van ons leven.
Zondag weer naar huis. En gij? Rookloos en gelukkig?
Nee, niet in de fitness wánt ik beklim de allerhoooogste bergen. Nou ja, ze zijn best hoog voor mijn doen en ik durf niet in kabelbanen dus ik ren die bergen op met mijn antroposofische bergschoenen. Voor maar 39,95 trouwens. Geeeen geld maar wel lelijk!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
Daar ook? En de bergen? Mooi? En het huis? Vaak in de fitness? Enzo?
Ik moet echt wat gaan doen, het is alweer half 11
Vanuit een huis/appartement met een adsl die vandaag zijn dag heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé heb je nog achter de lederhose aangezeten?![]()
van waaruit post je nu, vanuit een hotel?
ik hoef nooit meer katten ......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een kat is ook leuk. Kattenluikje en buren om tijdens vakanties eten te geven en klaar ben je.
En dan bij mij in de tuin schijtenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een kat is ook leuk. Kattenluikje en buren om tijdens vakanties eten te geven en klaar ben je.
huppel niet zo gekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niet in de fitness wánt ik beklim de allerhoooogste bergen. Nou ja, ze zijn best hoog voor mijn doen en ik durf niet in kabelbanen dus ik ren die bergen op met mijn antroposofische bergschoenen. Voor maar 39,95 trouwens. Geeeen geld maar wel lelijk!
Hoest met jou? Heb je vakantie?
[..]
Vanuit een huis/appartement met een adsl die vandaag zijn dag heeft.
Juifental Tirol. Dat is een dorp met 4 vakantiewoningen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Heb je niet een plaatje waar je ongeveer zit, dan heb ik een beeld
Klinkt als een hemelse vakantie. Moet ook wel, want hoog in die bergen kun je Gott bijna aan zijn baard trekken. Of aan haar tepels.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
Ja, warm. Al heel lang eigenlijk. Ben net een neger in de bargen.
En ik ontdek alle Oostenrijkse culinaire hoogtepunten in stubes en hutten.
Having a blast!Nee, het is echt zo ontzettend leuk en gezellig dat ik wens dat het nooit meer anders wordt en dat komt mooi uit want we hebben een wensketting als souvenir gekocht. Snel wensen dat de bron van wensen onuitputbaar is natuurlijk. Zo even naar Rabobank.nl en dan verwacht ik mijn eerste 10.000 euro al die zomaar uit de lucht is komen vallen en dat wekelijks blijft doen. Dus we hebben de tijd van ons leven.
Zondag weer naar huis. En gij? Rookloos en gelukkig?
Tja, elk huisdier moet verzorgd worden. Tis makkelijker als je helemaal huisdierloos bent. Maar ik vind het toch wel gezellig zo die beestjes om me heen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoef nooit meer katten ......
vin ze wel lief hoor maar ik heb mijn portie wel gehad...
Gratis bemesting.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan bij mij in de tuin schijtenfijn
Oeh sportief mensje dat je bent!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niet in de fitness wánt ik beklim de allerhoooogste bergen. Nou ja, ze zijn best hoog voor mijn doen en ik durf niet in kabelbanen dus ik ren die bergen op met mijn antroposofische bergschoenen. Voor maar 39,95 trouwens. Geeeen geld maar wel lelijk!
Hoest met jou? Heb je vakantie?
[..]
Vanuit een huis/appartement met een adsl die vandaag zijn dag heeft.
Ik zal eens kijken of ik je ziequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Juifental Tirol. Dat is een dorp met 4 vakantiewoningen.
Lekker rustig heur. Als je de neger spot in Tirol, dat ben ik op Google Earth!
*visualiseert god met hangtieten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt als een hemelse vakantie. Moet ook wel, want hoog in die bergen kun je Gott bijna aan zijn baard trekken. Of aan haar tepels.
Morgen zijn we alweer 5 maanden rookloos!!!
Niks te klagen hier. Behalve dat ik binnen zit te werken en buiten de zon schijnt. Maar ach.
Geniet nog van je laatste paar dagen daar en veel plezier met die eerste 10.000 Euro!
Door het hele huisquote:
Goezzo! Ja, 5 maanden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt als een hemelse vakantie. Moet ook wel, want hoog in die bergen kun je Gott bijna aan zijn baard trekken. Of aan haar tepels.
Morgen zijn we alweer 5 maanden rookloos!!!
Niks te klagen hier. Behalve dat ik binnen zit te werken en buiten de zon schijnt. Maar ach.
Geniet nog van je laatste paar dagen daar en veel plezier met die eerste 10.000 Euro!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
Noek![]()
Echt hoor! Is dat lekker?????![]()
[ afbeelding ]
Zou een restaurant nou goed scoren met zo'n gerechtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
Noek![]()
[ afbeelding ]
het lijken wel rauwe hersenen
Wat is dat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
Noek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Jezus! Dat ziet eruit als een vagina.
Maar het is echt heerlijk!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
Noek![]()
[ afbeelding ]
Ja, jij hebt er ook vast meer gezien dan ik. Je hebt gelijk.quote:
Ja dat was wel de druppel die mij nu ech doet gaan opruimenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
Een ongestelde vagina met bonkjes en sliertjes.
Ik zal ff op K3 zoekenquote:
Veel plezier nog, laterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er ook vast meer gezien dan ik. Je hebt gelijk.
Maar dát is dus Germknödel en het is wunderbar. Bapao met pruimendinges en maanzaad. Kan met boter of vanillesaus, wat je maar wil. Het land van onbegrense mogelijkheden hè.
De supermarkt roept vanuit de deur. De toon wordt ietwat geïrriteerd dus ik moet echt gaan. Oh, ze gaan alvast de auto in.Mooi! Ik heb nog even.
Hoe is het met jullie allemaal? Ah nee, dat is gemeen.
Dag mensen en CarO.![]()
Relaxtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Die CD heb ik dit weekend nog gedraaid. Paste goed bij het zomersche weer.
Dan maar met vanillesaus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er ook vast meer gezien dan ik. Je hebt gelijk.
Maar dát is dus Germknödel en het is wunderbar. Bapao met pruimendinges en maanzaad. Kan met boter of vanillesaus, wat je maar wil. Het land van onbegrense mogelijkheden hè.
De supermarkt roept vanuit de deur. De toon wordt ietwat geïrriteerd dus ik moet echt gaan. Oh, ze gaan alvast de auto in.Mooi! Ik heb nog even.
Hoe is het met jullie allemaal? Ah nee, dat is gemeen.
Dag mensen en CarO.![]()
Tja, weer zo'n commerciele talentenjachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan maar met vanillesaus.
Pas maar op anders rijden ze nog weg zonder jou.
Nee dank je Heidi, al ga ik denk ik wel kijken hoe k2 weer k3 gaat worden.
Altijd handig als de buren het staan op te nemenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef Marrije het volgende:
Ik ben wat youtubejes aan het kijken over burenruzies, man o man.
Triestquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef Marrije het volgende:
Tjonge jonge.
De buurman gooit bladzijden uit een pornoboekje bij de buren in de steeg omdat die buurvrouw heeft gezegd dat ie te weinig kreeg. Reporter: en dat was helemaal niet zo. Buurman: nou dat weet ik niet.
Ik ook welquote:
Met dit weer doet niemand iets op zijn werk neem ik aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:49 schreef remlof het volgende:
Have fun. Ik zit gvd gewoon niks te doen op m'n werk
Nee, maar ik lag ook liever op een strand of in een parkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met dit weer doet niemand iets op zijn werk neem ik aan
Een fles water met citroen
Was het maar waar. Nog aardig wat deadlines weg te werken. Geen dagje vrij deze week.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
Met dit weer doet niemand iets op zijn werk neem ik aan
Wijn is nog een twijfelgevalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik lag ook liever op een strand of in een park
Vergeet de wijn niet!
Aww ik zal erover ophouden dan, wil jullie ook niet lekker maken natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nog aardig wat deadlines weg te werken. Geen dagje vrij deze week.
Maar gelukkig heb ik pauze en airco.
Enjoy the beach!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww ik zal erover ophouden dan, wil jullie ook niet lekker maken natuurlijk
Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef HiDiHo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het rijlessen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef Dementor het volgende:
Ik les nu in de ochtend [ afbeelding ]en ben de rest van de dag vrij. [ afbeelding ]
Oh wel goed hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe gaat het rijlessen?
Ik ga vanavond wel een uurtje in mijn hangmat liggen, voor ik naar een vriendin ga. Doe ik net alsof ik op vakantie ben.
veel plezier Lies!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga naar het strand en ik neem mee......
Het is te warm voor mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wijn is nog een twijfelgeval
Het helpt zeker niets als ik zeg: joh het is toch veel te heet om buiten te zijn, echt vies warm
Ohw wacht...ik lieg!
Het is goddelijk buiten!
Het Adelaarsnest?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:53 schreef hondjes het volgende:
We hebben hier een nest met adelaars..
keek net door de verrekijker, wat een beesten zijn dat, ons huis is ook naar hun genoemd..
Laat de herfststormen maar komen, ben er wel weer aan toequote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is te warm voor mij.Maar ik vind het binnen ook goddelijk nu met alle ramen open.
anders ik welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat de herfststormen maar komen, ben er wel weer aan toe
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat de herfststormen maar komen, ben er wel weer aan toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |