idd, ouders zijn vaak erger dan de kinderen, die weten niet beterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef Talitha het volgende:
Ik irriteer me nooit aan de kinderen. Maar wel aan de ouders die niks zeggen als hun kinderen door het restaurant heen rennen of op de stoelen gaan staan.
Fijne dagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:
Oh visite zometeen en ik zit nog in mn slaapshirt en mn haar rechtop enzo.
Douchen en boodschappies![]()
Vandaag lekker vrij, wat een ongekende luxe
Lekker, geniet ervan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:
Oh visite zometeen en ik zit nog in mn slaapshirt en mn haar rechtop enzo.
Douchen en boodschappies![]()
Vandaag lekker vrij, wat een ongekende luxe
Wel weer een curry, kip madras vandaag. Komkommer eten we alleen bij de biryaniquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet wéér curry met broccoli, wortels, komkommer en pasta hè.
Ja!quote:
Ik moest stiekem wel lachen, dat ze het nu al over een nieuw hondje hebben, dat is toch ook wel weer mooi. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet meer wilt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Laat dat over een tijdje maar weg, dat is nu al![]()
Maar ik wil dat niet meer. Want het is toch gedoe, ook leuk hoor, heb er met veel plezier voor gezorgd maar met vakanties en dagjes weg, 't blijft lastig.
Vanmorgen had ik wel 3 huilende kinders in mn bed en de jongste was echt diep aan het snikken en echt heel verdrietig. Die had er dan ook het meeste mee dus dat was echt heartbreaking![]()
Nu gaat ze een mooie tekening maken voor Sandy. Ik hoop alleen niet dat ze hem naar haar toe wil brengen want dat gaat niet. Hoewel ik wel gezegd heb dat ze begraven is in de tuin bij de dierenarts
Bij alle andere zieke hondjes en poesjes dus ze is niet alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |