Ze zullen vast nog wel een tijdje van de kaart zijn. Sneu hoor. En nu moeten jullie er waarschijnlijk nog niet aan denken, maar over een tijdje wordt er vast geopperd om een nieuw hondje te nemen. Maar ja, dat neemt het verdriet om deze hond nu niet weg natuurlijk. Sterkte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:33 schreef CarOnline het volgende:
Bedankt voor het medeleven.
De kinders zijn best aangedaan, vooral de jongste want die kan haast niet bevatten dat ze nooit meer thuis komt.
Die dacht dat de dierenarts haar beter ging maken en nou heeft ie haar doodgemaakt.
Dus die is behoorlijk van de kaart. Nu slaapt ze gelukkig.
Zeker weten, want dan zie je die enthousiaste snoetjes voor je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt worden die liedjes opeens een stuk leuker. Vind ik dan.
Ik ga zo ook alvast maar even koken, dan is het maar gedaan
Laat dat over een tijdje maar weg, dat is nu alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zullen vast nog wel een tijdje van de kaart zijn. Sneu hoor. En nu moeten jullie er waarschijnlijk nog niet aan denken, maar over een tijdje wordt er vast geopperd om een nieuw hondje te nemen. Maar ja, dat neemt het verdriet om deze hond nu niet weg natuurlijk. Sterkte.
STRAK blauw.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Eigenlijk ben ik best een beetje brak, maar daar is het gewoon te mooi weer voor
Haha, ja als je kinders hebt mag je nooit meer ergens naar toe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten, want dan zie je die enthousiaste snoetjes voor je.
En als er een keer een kind jengelt in een restaurant, is het nu ook beter te verdragen. Vroeger ging ik dan roepen dat mensen met kinderen gewoon THUIS moesten eten.![]()
Niet wéér curry met broccoli, wortels, komkommer en pasta hè.
Echt he? Het is dat ik nog even geen zin heb om naar het strand te fietsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:07 schreef Gert het volgende:
[..]
STRAK blauw.![]()
Ik werk thuis. En er zijn fikse problemen, maar die heb ik vanochtend elders uitgezet. Ik moet afwachten. Hè vervelend, in de tuin onder de luifel.
Of als ze in een vliegtuig gewoon lekker in hun stoel gaan plassen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, ja als je kinders hebt mag je nooit meer ergens naar toe.
Hoewel als ik schreeuwende kids in de trein of vliegtuig hoor, roep ik wel weer inwendig dat ze maar met de auto moeten![]()
Dus het slijt ook wel weer. Nu ze wat ouder zijn.
Ja wél ernstige problemen! Maar er zijn nu techneuten naar aan het kijken, en it's out of my hands now.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt he? Het is dat ik nog even geen zin heb om naar het strand te fietsen
He wat naar, dat je moet wachten
Maar geen ernstige roblemen toch?
Ik heb wel eens gehoord dat er bepaalde ongeadrersseerde post bij de EO terecht kwam, alleen het is nu enkel nog een klepel zonder klokquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Of als ze in een vliegtuig gewoon lekker in hun stoel gaan plassen.![]()
![]()
Ahh, arme kleinste! Maar een mooie tekening voor Sandy maken helpt wel.
Misschien moet jij dat ook gaan doen, als je het weer even moeilijk hebt?
Gewoon op de post, met: Aan de dierenarts.
Hij komt mijn tuin binnen as we speak, en dan tot een uur of 4quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wél ernstige problemen! Maar er zijn nu techneuten naar aan het kijken, en it's out of my hands now.
Heb je ochtendzon?
Nee, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Of aan een ballon en dan naar de hondenhemel. Of is dat nog veel te abstract voor de kleinste?
Morge, join the clubquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Eigenlijk ben ik best een beetje brak, maar daar is het gewoon te mooi weer voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |