Morgen wordt het volgens mij zelfs nog beterder weer! Helaas kan ik deze week geen dag vrijnemen en is mijn pauze over vijf minuten weer voorbij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Pauze en nog een paar uurtjes dan heb ik weekend, wordt het morgen ook zulks heerlijk weer?![]()
*ziet zichzelf al op het strand liggen morgen.
+1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
Die had ik al gelezen. Ik wil graag de PM-dialoog/trioloog/kwartetoloog die daarop volgde.
Kuch!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Gert het volgende:
Nou OK, wie moet mijn geëditte antwoord allemaal per PM hebben, meld je maar aan.
't Is wel weer een lap hoor, en het is zúlk lekker weer!![]()
So.. let's all be... HAPPY!![]()
Mijn pauze nog 3 minuten, ik vraag me soms af waarom ik helemaal naar huis fiets in die 3 kwartier (ok helemaal is overdreven voor 8 minuten) Maar als ik in mijn pauze ook nog op mijn sociale tenen moet lopen duurt een dag wel heel lang. Nu lkom ik weer fris en fruitig terug zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen wordt het volgens mij zelfs nog beterder weer! Helaas kan ik deze week geen dag vrijnemen en is mijn pauze over vijf minuten weer voorbij.
Dat meen je? Damn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
de eerste PM's zijn ook al binnen, van geïnteresseerden.![]()
Ik was het niet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
En dan echt hopen dat ze wat krijgen... de eerste PM's zijn ook al binnen, van geïnteresseerden.![]()
Nog ff chillen en dan weer an die Arbeit.
dank je lies, werk ze nog ffquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, nog even werken! Werkze werkers, genietze vrije mensen!
Er is geen sprake van PM verkeer, je advies werd niet opgevolgdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Waag het niet mij ook die pm's te sturen
En dat meen ik.
Maar de tekst is briljant.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Eindhovuh de gekste!
Of niet, Talitha?
Wat een teringherrie.
Jullie mogen het ook per postduif doen, of gewoon niet. Maar niet op het forum iig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is geen sprake van PM verkeer, je advies werd niet opgevolgd
Oi, ik had een kwartetje in de planning.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie mogen het ook per postduif doen, of gewoon niet. Maar niet op het forum iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |