not yetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik had een spannend verhaal verwacht..
Over mannen met sombrero's die Marrije met een grote injectienaald in d'r kont kwamen prikkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik had een spannend verhaal verwacht..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over mannen met sombrero's die Marrije met een grote injectienaald in d'r kont kwamen prikken
geen tijd...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand zeilen morgen?
Wie gaat er morgen mee zeilen?
Je bent te laat Lies, Paul ging 22 juli al zeilenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand zeilen morgen?
Wie gaat er morgen mee zeilen?
dan mag je voor mij in de plaats want dan haak ik af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt een rijke fantasie
![]()
![]()
![]()
![]()
dan gaat ik me ook aanmelden
Nee hoor ik vind ook dat er veel paniek gezaaid wordtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef hondjes het volgende:
Zou het niet zo zijn, dat het de bedoeling is, dat iedereen paniekerig wordt over die griep, zodat
ze die vaccinatie er doorheen kunnen jassen..
of zit ik nu teveel met mijn alu-hoedje op.
Het zou me niet verbazen als de farmaceutische industrie een vinger in de pap heeft. Verder is het komkommertijd, én vinden mensen het gewoon wel lekker spannend, zo'n om zich heen grijpende maar toch relatief onschuldige ziekte. De media springen daar op in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef hondjes het volgende:
Zou het niet zo zijn, dat het de bedoeling is, dat iedereen paniekerig wordt over die griep, zodat
ze die vaccinatie er doorheen kunnen jassen..
of zit ik nu teveel met mijn alu-hoedje op.
Ja, ik zat niet uit mn nek te kletsenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Marije ik heb je gevondenProefkonijnen gezocht voor griepvaccin
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik zat niet uit mn nek te kletsen
gevondenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Marrije het volgende:
Ik zoek een topic maar ik weet de TT niet meer.
Hoe heet zo'n code die je moet invullen als je een bericht ergens wilt posten waar ze zo'n spamfilter hebben?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'mAlleen z'n groupies valt het nog niet op maar de rest van de bevolking kent z'n pappenheimers wel. Hij vindt het bovendien niet erg om onbesproken te zijn, behalve dan als je "het" niet onbesproken laat
![]()
PS1. Die 100 euro ligt nog steeds klaar voor 'm op het nachtkastje![]()
PS2. het was geen 20 keer, maar 23 keer![]()
Puh-lease.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik heb je bij die ruzie verteld dat ik het dom vond om dat hier uit te vechten en dat ik het dom, stom en onnodig vond om een vriendschap vanwege TBO op te offeren.
2. Een vriendschap met jou stelt niet zoveel voor, daar je, zoals gebleken is, niet tegen kritiek kunt, en da's toch een eerste vereiste bij vriendschap.
Doeg Gertje![]()
Ben erg benieuwd wanneer ik met grafstenen om m'n oren geslagen wordt
Trusten Marrijequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
gevonden
Hoi Caro.
Welterusten iedereen
Wat vind jij er nou van dat gert zo'n huubgroupie geworden is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[..]
Puh-lease.
De Schijnheiligman weer in het land?
Ja, kom maar op met dat 'groupie-geblaat' maar je weet ook wel beter.
Je kent echt de ins en outs niet van die ruzie, waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Volgens mij ben ik namelijk de enige die beide kanten van de verhalen kent, en als enige ook recht van spreken heeft.
Dat ze beide tot mijn beste vrienden behoren maakt dat deze breuk vooral voor mij erg vervelend is.
Zij hebben er al lang vrede mee hoor.
Dus ik vraag me werkelijk af hoe oprecht jouw bedoelingen zijn.
Zeker na die walgelijke topic titel die je nota bene 2x voerde. Gelukkig gaat zoiets totaal langs APK en wil het inlikken ook niet echt vlotten.
Lang verhaal kort: Je kan het Gert niet alleen in zijn schoenen schuiven en omdat je echt niet alles weet wil ik je verzoeken het met rust te laten.
Want de 'Sla De Plank Mis Award' gaat anders echt naar jou.
WALCHELIJK!!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat vind jij er nou van dat gert zo'n huubgroupie geworden is?
Juistemquote:
Voorlopig sla jij de plank totaal mis Caroo. Er was en er is niets walgelijk aan een naam topic en ook niets walgelijk aan het twee keer openen van datzelfde topic. Ik vindt APK één van de leukere gasten, gecombineerd met de "singalong" vrjidag vond ik het passend om dat topic te openen, drie postings voordat de andere vol was. Remlof, niet op de hoogte van het feit dat iedereen een topic mag openen, gooide het vervolgens gelijk dicht en ik, niet wetend dat Remlof niet op de hoogte was van het feit dat iedereen een topic mag openen, opende hetzelfde topic gelijk weer. Er staat ook niets in de TT of in de aanvangspost wat iemand zou kunnen raken. Behalve dan als je, zoals Gert, een lading mee zit te torsen van een ruzie die een week geleden plaats vond en je nogal lichtgeraakt bent. Maar dat is niet mijn probleem en dat wil ik ook maar zo laten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Dus ik vraag me werkelijk af hoe oprecht jouw bedoelingen zijn.
Zeker na die walgelijke topic titel die je nota bene 2x voerde. Gelukkig gaat zoiets totaal langs APK en wil het inlikken ook niet echt vlotten.
Lees anders gewoon mijn teksten terug op die bewuste vrijdag en zie dat ik het van beiden niet slim en ook niet leuk vond. Inhoudelijk ben ik het overigens met APK eens als het gaat over zijn kritiek, Dat het hier in het publieke domein werd uitgevochten, met als inzet een vriendschap, vond ik minder.quote:Lang verhaal kort: Je kan het Gert niet alleen in zijn schoenen schuiven en omdat je echt niet alles weet wil ik je verzoeken het met rust te laten. Want de 'Sla De Plank Mis Award' gaat anders echt naar jou.
Maar hij doorziet toch ook ALLES?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat er hier wordt gereageerd is ook wel logisch, heb je gelijk in.
Het is vooral dat 'ik heb het allemaal zo goed in de smiezen' - toontje dat ik nogal aanmatigend vind. Zeker als je er totaal buiten staat.
En nu hou ook ik er over op.
Oh ja wat betreft die omgangsregeling, kiss it.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Sorry. Deadlines. En nu moet ik een telefonisch interview voorbereiden.
Ga maar met ToBi spelen!
Ik heb er mij inhoudelijk niet mee bemoeid op die avond. Het raakte mij overigens indirect wel, omdat de directe aanleiding van die ruzie op die bewuste avond gelegen lag in opmerkingen van PC-Eend en ondergetekende in de Feedback. Dit n.a.v. het gewenste "beschuit met muisjes" gehalte en het uitbannen door Gert van kritische noten in het topic waar Huub de geboorte van z'n dochtertje vierde. APK ondersteunde dat geluid, Gert baalde daarvan en de heibel was daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik ervan. Bemoei je lekker met je eigen zaken ipv overal tegenaan waar je niet het fijne van weet en waar je vooral totaal buiten staat.
Goedemorgen verder.
Grappig, hoe jij dat zietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vervolgens plaatste ik hier een ietwat prikkelende posting over "Kanker Den Haag, achter de duinen", omdat het gehalte "ons kent ons" en "wij zijn zo lekker close met elkaar" zo af en toe wel heel erg hoog is (het er soms letterlijk vanaf druipt), en hij vat dat tezamen op als sneren en ruzie zoeken en gooit mij voor de voeten dat ik z'n zoontje dood zou wensen en refereert, zoals al gezegd, zelf weer aan die ruzie tussen hem en APK.
Nee, dat geldt ook niet voor iedereen, het is verder ook niet zo belangrijk, 't gaat er ook allemaal best goed om, ook al plaats ik daar een opmerking over. Leven en laten leven aldus Cc, maar dat geldt natuurlijk ook voor mij, inclusief opmerkingen van mijn kant.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grappig, hoe jij dat zietIk kan me er wat bij voorstellen als het over meetings gaat, maar ik meet niet en ik post ook mee over Den Haag, toch heb ik niet het gevoel dat ik deel uit maak van 'wij zijn zo lekker close met elkaar'.
En terecht lijkt mij. Ik heb zelf al een uurtje besteed om die uitspraak van mij terug te vinden, omdat ik het ook laf van mijzelf zou vinden als het echt zo zou zijn en ik door de vele herhalingen aan mijzelf begin te twijfelen.quote:En over dat dood wensen van iemands kind. . .het is allemaal langs me heen gegaan, ik zou echt niet weten hoe het zit. Wel merk ik dat ik heel voorzichtig ben in wat ik meld over mn kinderen omdat ik het slecht zou trekken als een onverlaat mn kind de dood toewenst, ook al weet ik dat ik er niet te zwaar aan zou moeten tillen.
Oh ja en niemand die mij even toevoegt in die PM lijst.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht meer aan 'en toen ging het gezellig per pm'.
Morgen wordt het volgens mij zelfs nog beterder weer! Helaas kan ik deze week geen dag vrijnemen en is mijn pauze over vijf minuten weer voorbij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Pauze en nog een paar uurtjes dan heb ik weekend, wordt het morgen ook zulks heerlijk weer?![]()
*ziet zichzelf al op het strand liggen morgen.
+1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
Die had ik al gelezen. Ik wil graag de PM-dialoog/trioloog/kwartetoloog die daarop volgde.
Kuch!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Gert het volgende:
Nou OK, wie moet mijn geëditte antwoord allemaal per PM hebben, meld je maar aan.
't Is wel weer een lap hoor, en het is zúlk lekker weer!![]()
So.. let's all be... HAPPY!![]()
Mijn pauze nog 3 minuten, ik vraag me soms af waarom ik helemaal naar huis fiets in die 3 kwartier (ok helemaal is overdreven voor 8 minuten) Maar als ik in mijn pauze ook nog op mijn sociale tenen moet lopen duurt een dag wel heel lang. Nu lkom ik weer fris en fruitig terug zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen wordt het volgens mij zelfs nog beterder weer! Helaas kan ik deze week geen dag vrijnemen en is mijn pauze over vijf minuten weer voorbij.
Dat meen je? Damn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
de eerste PM's zijn ook al binnen, van geïnteresseerden.![]()
Ik was het niet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
En dan echt hopen dat ze wat krijgen... de eerste PM's zijn ook al binnen, van geïnteresseerden.![]()
Nog ff chillen en dan weer an die Arbeit.
dank je lies, werk ze nog ffquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, nog even werken! Werkze werkers, genietze vrije mensen!
Er is geen sprake van PM verkeer, je advies werd niet opgevolgdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Waag het niet mij ook die pm's te sturen
En dat meen ik.
Maar de tekst is briljant.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Eindhovuh de gekste!
Of niet, Talitha?
Wat een teringherrie.
Jullie mogen het ook per postduif doen, of gewoon niet. Maar niet op het forum iig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is geen sprake van PM verkeer, je advies werd niet opgevolgd
Oi, ik had een kwartetje in de planning.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie mogen het ook per postduif doen, of gewoon niet. Maar niet op het forum iig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb mijn hond in laten slapen een uurtje geleden![]()
Ze is bijna 15 jaar geworden en ik heb haar ook al die tijd gehad. Ik heb haar als pup uitgekozen, ze was de wat zwakkere, ze is in de plantenbak geboren () en na een dag pas gevonden.
Klein mormeltje. Hebben haar moeten bijvoeren en in het begin sliep ze in een doosje naast mijn bed, omdat ze bang was beneden.
Ze was echt mijn beestje. En nu is ze dood. En dat is echt heel kut.
Ik heb haar uitgezocht, de naam verzonnen en verzorgd en nu ook de knoop doorgehakt.
Haar net naar de dierenarts gebracht en met haar koppie in mijn hals is ze een uurtje geleden rustig ingeslapen.
Wat een kutdag.
Ja die heb ik ook al steeds in mn hoofd.quote:
Bah Caro, wat naar dat je dat hebt moeten doen. Voel met je mee want ik weet hoe het is. Toen ik 8 was kregen wij een hond, een onwijze schattebout, toen ik 26 was heb ik haar laten inslapen. Ze is dus 18 geworden en tis heel naar als je dan afscheid moet nemen. Ik had het er een paar dagen flink moeilijk mee, maar als een beestje op is dan weet je dat het voor haar zelf de juiste keuze was. Dat verzacht het dan wel wat vind ik. Sterkte ermee...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb mijn hond in laten slapen een uurtje geleden![]()
Ze is bijna 15 jaar geworden en ik heb haar ook al die tijd gehad. Ik heb haar als pup uitgekozen, ze was de wat zwakkere, ze is in de plantenbak geboren () en na een dag pas gevonden.
Klein mormeltje. Hebben haar moeten bijvoeren en in het begin sliep ze in een doosje naast mijn bed, omdat ze bang was beneden.
Ze was echt mijn beestje. En nu is ze dood. En dat is echt heel kut.
Ik heb haar uitgezocht, de naam verzonnen en verzorgd en nu ook de knoop doorgehakt.
Haar net naar de dierenarts gebracht en met haar koppie in mijn hals is ze een uurtje geleden rustig ingeslapen.
Wat een kutdag.
Doe eens normaal, straks gaan ze het echt via pm uitvechtenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:35 schreef Kaat38 het volgende:
Caroline, heel veel sterkte! maar denk zomaar dat hij het heel fijn heeft gehad bij je.
En over gekibbel scroll ik maar gewoon, weet er toch niks vanaf en te warm ervoor
thanks, ik vind hem ook wel geinigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:19 schreef Marrije het volgende:
Ik vind deze avatar echt beter Deisyy.
Of had ik dat al gezegd
Het gaat om de humor eik. En de nerdy info vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
thanks, ik vind hem ook wel geinig![]()
Ik ken het programma niet, maar het lijken me allemaal van die Quest-vragen
Watskeburt? Heb je de mexicaanse griep?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet alleen door de warmte, helaas
Pizza na een zonnige dag in het bosquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet alleen door de warmte, helaas
Nee, vooral dat gezeik met m'n vader, ben al de hele week bezig z'n oude apartement leeg te halen, vrijdag moet het leeg zijn. Heb vanavond even een avondje vrij genomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Watskeburt? Heb je de mexicaanse griep?
Besteld?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Pizza na een zonnige dag in het bos
En net mijn eigen kruiden uit de verse grond erop gesmeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |