Je kan toch wel op 'contact' klikken en je kunt ook zien in die lijst dat H1N1 er nog niet tussenstaat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoezo? Ik bedoel, ze zijn nog heel summier met informatieverstrekking hieromtrent. Volgens de site kun je je niet meer aanmelden. Kan je je voorstellen dat mensen dan denken "oh het zal wel" ?
Als je nou had gepost "ik heb die en die gebeld" een aantal posts terug had je dit allemaal niet hoeven doen, maar jij kwam met "google"
Dat bedoel ik dus, daarom heb ik echt zoiets van > even bellen en je bent aangemeld? Volgens mij zit daar nog altijd een hele screening aan vast maar is er nog helemaal niks rond. Maar goed, Kaneel heeft gebeld dus wellicht loopt het nieuws hieromtrent achter?quote:
Zoals ik het lees kun je je niet meer aanmelden voor de lopende projecten, maar daarboven staat een algemene wervingsactie: http://www.vaxinostics.co(...)er-Metro-29jun09.pdfquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoezo? Ik bedoel, ze zijn nog heel summier met informatieverstrekking hieromtrent. Volgens de site kun je je niet meer aanmelden. Kan je je voorstellen dat mensen dan denken "oh het zal wel" ?
Als je nou had gepost "ik heb die en die gebeld" een aantal posts terug had je dit allemaal niet hoeven doen, maar jij kwam met "google"
Ja, en dan denk ik als simpele man > Hey, er is nog niks besloten zoals ook in de kranten en op internet staat, ik wacht wel even af.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Je kan toch wel op 'contact' klikken en je kunt ook zien in die lijst dat H1N1 er nog niet tussenstaat?
Ok ok, sorry. Je belt, geeft je NAW gegevens, geboortedatum en telefoonnummer, that's it.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, en dan denk ik als simpele man > Hey, er is nog niks besloten zoals ook in de kranten en op internet staat, ik wacht wel even af.
Ik meende het serieus, ik had echt zoiets van > ik wacht wel af tot ze er wat over vermelden. Ben niet zo pro-actief als ik op het werk benquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:55 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Ok ok, sorry. Je belt, geeft je NAW gegevens, geboortedatum en telefoonnummer, that's it.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk? www.vaxinostics.com
EDIT, je komt uit Nijmegen, vandaar.
Me 2quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:00 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Nijmegen, handjes af van mijn stad
![]()
![]()
quote:
Ouiquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fok! > 'slands grootste datingsite
Ze heeft geen fobo, dus kan ik ook niet fappen, dus is het geen datings-poging. Sowieso zou mijn vriendin daar ook niet blij mee zijn denk ikquote:
Waarom denk je dat ze dat soort onderzoeken doen slimmerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:46 schreef Flurry het volgende:
Ik heb een hekel aan conspiracy fanaten, maar heb me eens ingelezen in dat vaccin en ik ben niet echt overtuigd dat het veilig is...
Tja, ik zie het eigenlijk nooit zo zitten om voor proefkonijn te spelen. Het is niet dat je voor zoiets duizenden euros krijgt. Maar in dit geval lijken de risico's iig wel erg klein.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef RemcoW85 het volgende:
Och, als er wat leuks valt te verdienen....
Was ik ook niet bang voor hoor, doelde op mijn Nijmegen afkraak-pogingquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ze heeft geen fobo, dus kan ik ook niet fappen, dus is het geen datings-poging. Sowieso zou mijn vriendin daar ook niet blij mee zijn denk ik
On-topic > heb jij al iets gehoord over je aanmelding? Of wanneer je meer informatie zou krijgen?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:49 schreef FANN het volgende:
en?
Is er al bekend of iemand zich heeft opgegeven?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:28 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Was ik ook niet bang voor hoor, doelde op mijn Nijmegen afkraak-poging![]()
On-topic: ze bellen me als ze me nodig hebben, maar er zijn al veel aanmeldingen blijkbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |