Er zijn genoeg dingen die op de huid of bij inname onschadelijk zijn, maar die je niet moet injecteren - lucht, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die producten bevatten veeeel meer squaleen dan die injecties van 5cc. Ongeacht of je het dan rechtstreeks injecteert of niet
Ehm, welke hoevelheeid lucht bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:02 schreef Flurry het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die op de huid of bij inname onschadelijk zijn, maar die je niet moet injecteren - lucht, bijvoorbeeld
Bij zwakke mensen zouden ze bijwerkingen niet opvallen? Hoe bedoel je dat? Die hebben toch al overal last van? Je zou toch zeggen dat die gevoeliger zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:58 schreef Flurry het volgende:
Dat squaleen nu al gebruikt wordt in vaccins vind ik wel een sterk argument voor de veiligheid. Weet je of deze vaccins veel worden gebruikt onder verschillende bevolkingsgroepen? (Bij zwakke mensen zouden de bijwerkingen wellicht niet opvallen)
Klopt, maar wel om inwendig te gebruiken. Ik noem het omdat ‘men’ ook zo bang is voor kwik, en dat terwijl het natuurlijk heel erg van dosis en vorm afhangt. Chloor is ook naar, maar in de vorm NaCl krijg je het dagelijks binnen – en alhoewel dat ook giftig is, hangt het van de dosis af. Echter, veel mensen schieten in een stuip als ze ‘kwik’ horen. Hier is het echter nog dubbeler: enerzijds schiet men in de stuip als er squaleen staat, en worden er natuurlijke methoden aanbevolen, en juist daarbij kom je dat squaleen weer tegen.quote:Dat klopt, maar dat is niet bedoeld om te injecteren
5cc in je bloedbaan is dodelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ehm, welke hoevelheeid lucht bedoel je?
quote:
Nee dus, want dat is 300 tot 500 cc.quote:It is estimated that 300 to 500 mL of gas introduced at a rate of 100 mL/sec is a fatal dose for humans
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:54 schreef Iblis het volgende:
[..]
Bij zwakke mensen zouden ze bijwerkingen niet opvallen? Hoe bedoel je dat? Die hebben toch al overal last van?
quote:
Daarom ging het ook mis met de HPV vaccinatiesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:31 schreef Flurry het volgende:
Ik zie geen enkel issue met Fluad trouwens. Da's wel hoopgevendWel lastig zoeken overigens omdat je direct op aluhoedjes sites terecht komt als je informatie over dit soort dingen zoekt
quote:
tof, bij welk bedrijf?, Enige wat ik namelijk weet is dat ze nog aan het onderhandelen zijn welke centra het onderzoek gaan doenquote:
Kan een "wij van wc-eend..." publicatie zijn natuurlijk, maar ik ben wel redelijk overtuigd inmiddels.quote:Over the last decade, advances in subunit vaccine technology, achieved in many cases with recombinant DNA techniques, have created a dramatic increase in demand for vaccine adjuvants which can help to ellicit protective responses from subunit antigens which, in general, are poorly immunogenic when administered in the absence of an adjuvant (1). The purpose of this chapter is to summarize our extensive experience with the oil-in-water emulsion adjuvant MF59 and to emphasize to the reader that MF59 is no longer a research formulation, but a functional commercial adjuvant. Here we provide information on good manufacturing processes (GMP), and methods of characterization for postproduction release and demonstration of long-term stability of MF59, as well as representative data to demonstrate the consistency of the product. We also provide information on the in vitro and in vivo performance of MF59 in combination with various vaccine antigens, which we have gathered during the decade of development, which has resulted in formulation of MF59 in the Fluad® vaccine, that marks the first European approval of a nonalum adjuvant for human use.
Is het zo moeilijk? www.vaxinostics.comquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Je hebt jezelf al aangemeld, dan kun je toch wel even een goede link of referentie geven? Niet "google"
Ze zijn er al uit hoor. Maar die kerel van Vaxinostics zei dat ze deze week een OK krijgen van de Ethissche Gezondheidscomissie, als het goed is dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef Re het volgende:
[..]
tof, bij welk bedrijf?, Enige wat ik namelijk weet is dat ze nog aan het onderhandelen zijn welke centra het onderzoek gaan doen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk? www.vaxinostics.com
quote:Lopende projecten, aanmelding niet meer mogelijk
Dat is het volgens mij aangezien Chiron de ontwikkelaar van MF59 is. In het geval van een peer-reviewed publicatie hoeft dat niet al te schadelijk te zijn. Het is natuurlijk erg van belang om in zo'n geval de data goed te inventariseren die gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef Flurry het volgende:
Wauw - een heel boek over de veiligheid van squaleen:
http://www.springerlink.com/content/k119h38694421083/
[..]
Kan een "wij van wc-eend..." publicatie zijn natuurlijk, maar ik ben wel redelijk overtuigd inmiddels.
Ah, die zitten wel gewoon in Nijmegen! Zal me ook even aanmelden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk? www.vaxinostics.com
EDIT, je komt uit Nijmegen, vandaar.
Hoezo? Ik bedoel, ze zijn nog heel summier met informatieverstrekking hieromtrent. Volgens de site kun je je niet meer aanmelden. Kan je je voorstellen dat mensen dan denken "oh het zal wel" ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:46 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Jezus man, moet ik je met alles helpen? BELLEN!
"(2) Chiron Corporation, Emeryville, CA".... daar had ik overheen gelezen inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:46 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij aangezien Chiron de ontwikkelaar van MF59 is. In het geval van een peer-reviewed publicatie hoeft dat niet al te schadelijk te zijn. Het is natuurlijk erg van belang om in zo'n geval de data goed te inventariseren die gebruikt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |