Tof!! Ziet er vrolijk uit,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Best man !!!Ik heb zelf jonkies
[ afbeelding ]
Relax Joh !!! Niks is wat het lijkt op een forumquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè bah, wat een enorm misselijk, gluiperig, fake-vriendelijk, poserig klote-onderwerp. En zo'n mosterd-toetje ook. Heb je niet wat leukers?![]()
Dit vind ik maar om te kotsen namelijk.. Maar misschien was dat je bedoeling ook wel, boef.![]()
Al kan het ook gewoon oprechte loyaliteit zijn. Maar wat weet ik er nou van hè.
Dankbaar is dat he ??? Plantjes zijn best leuk.. Mijn kruiden doen het ook prima.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!! Ziet er vrolijk uit,
Mijn stomme nietszeggende boom in de hoek van mijn tuin bijkt opeens onwijs mooi te gaan bloeien! Leuk zo'n verrassing!
Daaarooom! Ich bin aussi die Ruhe zelve.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Relax Joh !!! Niks is wat het lijkt op een forum
Ghud sooquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Daaarooom! Ich bin aussi die Ruhe zelve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Ik postte net dat bericht, en jij logde net in, gewoon toeval.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef FANN het volgende:kun je dat zien als ik inlog trouwens ????
ik log nét in !
toeval bestaat nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik postte net dat bericht, en jij logde net in, gewoon toeval.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Gert het volgende:
Voor diegenen die zich nu ernstig zorgen maken:Ik ontwijk Fann dat is voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
daarom 20 x voor het tegenwicht![]()
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
FANN is best lief maar ook gestoord
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
WJ is lief
![]()
Hee mutsje lief maar waarom ben je zo gefocust op dat griep ding.quote:
Ik maak me ook geen zorgen ik ga geen prik halen en ook geen tamiflu slikkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee mutsje lief maar waarom ben je zo gefocust op dat griep ding.![]()
Over je heen laten komen is mijn advies
Je weet wel beter he ?quote:
Je bent best druk op dat sub forum. Dat vroeg ik me afquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen ik ga geen prik halen en ook geen tamiflu slikken
maar er zijn mensen........
Waar kan ik Tamiflu halen?![]()
en dat na al die berichtgevingen..... snap ik gewoon niet, dus eh..... jah.....
dat facineert mij dan...
![]()
Angsthaast.quote:
Maar is niet nieuw hoor... dat boek wat nu verfilmd is had ik al 10 jaar geleden gelezen,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent best druk op dat sub forum. Dat vroeg ik me af
het was geen mosterdsoep, ik las het net en dit blijft volgens moi langer houdbaar dan een dag of twee. het was ook niet leuk bedoeld en al helemaal niet om te stangen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè bah, wat een enorm misselijk, gluiperig, fake-vriendelijk, poserig klote-onderwerp. En zo'n mosterd-toetje ook. Heb je niet wat leukers?![]()
Dit vind ik maar om te kotsen namelijk.. Maar misschien was dat je bedoeling ook wel, boef.![]()
Al kan het ook gewoon oprechte loyaliteit zijn. Maar wat weet ik er nou van hè.
Nou dan 10 jaar geleden !!!!. Pff ik maak me nergens druk om. De SARS heb ik ook overleefd. Kom op zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar is niet nieuw hoor... dat boek wat nu verfilmd is had ik al 10 jaar geleden gelezen,
en ook andere boeken over dat soort dingen gelezen, en films gezien..
Het zou zomaar massahysterie kunnen worden of massale quarantaine, en da's
geen grapje....
ikke ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan 10 jaar geleden !!!!. Pff ik maak me nergens druk om. De SARS heb ik ook overleefd. Kom op zeg
Da's best lekkerquote:
Ik ben wel verdrietig dat je werkelijk lijkt te denken dat IK begon, en dat IK gemeen was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het was geen mosterdsoep, ik las het net en dit blijft volgens moi langer houdbaar dan een dag of twee. het was ook niet leuk bedoeld en al helemaal niet om te stangen.
ik wil je ook niet laten kotsen en zeker niet boos makenmaar het kwam nogal heftig over en ik had geen zin om m'n mond te houden. vandaar een reactie.
het gaat me ook niet om loyaliteit towards nmns, fuck him. je haalde lullig hard uit met een missie, zo leek het. daarbij gaf je een ongenuanceerde draai aan twee voorvallen die je schetste.![]()
wanneer ga je 'val dood' uit iemands pen in de s.c. een jaar later gebruiken en transformeren tot een post voor de gunst van de publieke opinie? of deed je dat al, of moet ik daar dan op gaan zitten wachten, rakker?![]()
ik moet ff een paard bang maken. lees je
Laat 'mquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:38 schreef willem-jozef het volgende:
het gaat me ook niet om loyaliteit towards nmns, fuck him. je haalde lullig hard uit met een missie, zo leek het. daarbij gaf je een ongenuanceerde draai aan twee voorvallen die je schetste.![]()
wanneer ga je 'val dood' uit iemands pen in de s.c. een jaar later gebruiken en transformeren tot een post voor de gunst van de publieke opinie? of deed je dat al, of moet ik daar dan op gaan zitten wachten, rakker?![]()
ik moet ff een paard bang maken. lees je
1. Ik heb je bij die ruzie verteld dat ik het dom vond om dat hier uit te vechten en dat ik het dom, stom en onnodig vond om een vriendschap vanwege TBO op te offeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:52 schreef Gert het volgende:
Had hij zich toen wat grootser getoond, dan waren we nu vrienden. Nou, opgehoepeld nu, ga een paard pesten in plaats van tevergeefs proberen een varkentje te wassen.
Nee joh, voetbal begint zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
Tis godverdomme dinsdag !! Een rel beginnen doe je toch niet![]()
Oh ennuh ik ben zo ter bedde dus doe het rustig aan
Zelfdequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, voetbal begint zo
2. Puntje.. Niemand weet wat er werkelijk aan de hand is dus blijf er maar vanaf. En dat is ook tussen twee personen . Ja Jammer maar dat is niet aan ons.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik heb je bij die ruzie verteld dat ik het dom vond om dat hier uit te vechten en dat ik het dom, stom en onnodig vond om een vriendschap vanwege TBO op te offeren.
2. Een vriendschap met jou stelt niet zoveel voor, daar je, zoals gebleken is, niet tegen kritiek kunt, en da's toch een eerste vereiste bij vriendschap.
Doeg Gertje![]()
Ben erg benieuwd wanneer ik met grafstenen om m'n oren geslagen wordt
Ja lullig hè, dat ik wél vrienden heb, ondanks je suggestie dat ik die achter elkaar verlies en nog een handjevol groupies 'over' heb. Want dat is weer typisch de gluiperige ouwewijvenpraat van iemand waar zelfs ouwewijven voor weglopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'mAlleen z'n groupies valt het nog niet op maar de rest van de bevolking kent z'n pappenheimers wel. Hij vindt het bovendien niet erg om onbesproken te zijn, behalve dan als je "het" niet onbesproken laat
![]()
PS1. Die 100 euro ligt nog steeds klaar voor 'm op het nachtkastje![]()
PS2. het was geen 20 keer, maar 23 keer![]()
Jij weet er nauwelijks wat van, maar hebt vanuit een misselijke "adviserende" pose vrijwel geen mogelijkheid onbenut gelaten om dit buitenkansje uit te buiten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik heb je bij die ruzie verteld dat ik het dom vond om dat hier uit te vechten en dat ik het dom, stom en onnodig vond om een vriendschap vanwege TBO op te offeren.
2. Een vriendschap met jou stelt niet zoveel voor, daar je, zoals gebleken is, niet tegen kritiek kunt, en da's toch een eerste vereiste bij vriendschap.
Doeg Gertje![]()
Ben erg benieuwd wanneer ik met grafstenen om m'n oren geslagen wordt
Niemand weet er van. Maar ik kan me toch wel herinneren dat NMNS het probeerde te sussen. Ik bedoel dat gedoe met APK. Dat is echt niet slecht en ongemeend. Waar komt jou fenijn dan ineens vandaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij weet er nauwelijks wat van, maar hebt vanuit een misselijke "adviserende" pose vrijwel geen mogelijkheid onbenut gelaten om dit buitenkansje uit te buiten.
Ook nu nog. Je hebt daarmee volledig afgedaan terwijl het weer redelijk leek te gaan, en nu veracht ik je definitief, tot in den eeuwigheid! Hup Twente.
Anna is in dit geval de vraagbaak van IKEAquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Anna? Ik ga vrijdag met mijn moeder naar de action. Ben er nog nooit geweest . Maar tis een inslaan winkel met leuke goedkope en vooral nuttloze dingen heb ik begrepen. YES !! Er is zelfs ergens een
topic hier op FOK!
En inderdaad ik heb ook een ikea dekbed ding gehad. Klopte van geen meter![]()
En incl. een YT
Ik ben dankbaar met mijn plantjes ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond!![]()
Er gaat niets boven een goede powernap!![]()
@ Soury ja dat is ontzettend dankbaar te meer omdat ik gewoon niet weet wat hier allemaal in de tuin staat
Dan mot ik maar es sollicteren daar ..quote:
Mwah.. ineens..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet er van. Maar ik kan me toch wel herinneren dat NMNS het probeerde te sussen. Ik bedoel dat gedoe met APK. Dat is echt niet slecht en ongemeend. Waar komt jou fenijn dan ineens vandaan?
Sussen is in mijn ogen iets anders dan het continu aanhalen en tot in de treure willen bespreken. (terwijl iets misschien pijnlijk genoeg is zonder er steeds op terug te hoeven komen.)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet er van. Maar ik kan me toch wel herinneren dat NMNS het probeerde te sussen. Ik bedoel dat gedoe met APK. Dat is echt niet slecht en ongemeend. Waar komt jou fenijn dan ineens vandaan?
Ik heb werkeleijk never nooit een slechte noot in NMNS gezien, in jou ook niet btw. Godver we zijn toch volwassen gasten hier !!!!
Godver in mijn blaas !!!! Gert je ziet het te eenzijdig. Maar ik bemoei me er niet meer meequote:
Die gele polo met blauwe kraag zal je goed staanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan mot ik maar es sollicteren daar ..
[ afbeelding ]
Naar wat ik hoorde valt het allemaal wel mee en zijn ze meer bang voor het kostenplaatje van een economie die half op zijn kont ligt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er mij (afgezien van dat ik vorige week even dacht Ohw help ik heb mexicaanse griepquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gele polo met blauwe kraag zal je goed staan![]()
Maar even iets anders, ik moet me toch eens in de mexicaanse griep gaan verdiepen, want er schijnen mensen te zijn die er echt bang voor zijn. Ik dacht dat het allemaal wel mee viel en gewoon heel besmettelijk is maar niet dodelijker dan een gewone griep
Dan ben ik niet de enige die het allemaal niet zo kan boeienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar wat ik hoorde valt het allemaal wel mee en zijn ze meer bang voor het kostenplaatje van een economie die half op zijn kont ligt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik (afgezien van dat ik vorige week even dacht Ohw help ik heb mexicaanse griep) niet echt in verdiept dus misschien is het ook wel ernstiger dan ik denk.
Krijg de typus lekker met je topic wendingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gele polo met blauwe kraag zal je goed staan![]()
Maar even iets anders, ik moet me toch eens in de mexicaanse griep gaan verdiepen, want er schijnen mensen te zijn die er echt bang voor zijn. Ik dacht dat het allemaal wel mee viel en gewoon heel besmettelijk is maar niet dodelijker dan een gewone griep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |