En dan is het eik al te laatquote:Als het nodig is schrijft de dokter je het wel voor.
Zelf dan niet, want als jij hoest of niest of wat dan ook en je krijgt bacteriën aan je handen (en dat is nogal snel), dan verspreid je het ook al heb je je gezicht in een plastic zak gestopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vrees dat je nogal wat kritiek gaat krijgen in dit topic.
Mondkapjes helpen niet veel, behalve tegen het verspreiden naar anderen.
(knip)
Lees eerst even dit Tamiflu maakt Mexicaanse griep resistent ? topic door voordat je naar de dokter gaat rennen !!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Cristal het volgende:
Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een website die Tamiflu verkoopt.. Ik ben een beetjee een angshaast dus wil goed voorbereid zijn op de Mexicaanse griep! Weet iemand trouwens ook waar je die mondkapjes kan kopen.. en op die mondkapjes moet toch iets van FF20 ofzo staan..
Ik hoorde laatst ook dat je Tamiflu GRATIS bij de je huisarts kan halen.. is dit waar?
alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vrees dat je nogal wat kritiek gaat krijgen in dit topic.
Mondkapjes helpen niet veel, behalve tegen het verspreiden naar anderen.
Verder heeft het weinig zin om nu al Tamiflu te gaan halen of slikken.
Als het nodig is schrijft de dokter je het wel voor.
Hoe zou zo'n tekort ontstaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:18 schreef Cristal het volgende:
Kritiek ga ik zeker krijgen jaa. maar daar let ik niet op!
maar ik wil Tamiflu voor de zekerheid..
er is nu al een tekort
[..]
bedankt voor het artikel! maar mijn vraag was waar ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:17 schreef Vinboy het volgende:
Ministerie van volksgezondheid laat deze week alle apotheken voorzien van virusremmers.
zie http://www.minvws.nl/nieu(...)idt-virusremmers.asp
groeten
Huisarts.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Cristal het volgende:
[..]
bedankt voor het artikel! maar mijn vraag was waar ik
Tamiflu kan halen..
Jaa! Maar daarom moet ik het dus ook hebben! Voor alsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n tekort ontstaan?
Door mensen die in blinde paniek asociaal gaan hamsteren...
Er is geen tekort, dat praat je jezelf aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef Cristal het volgende:
[..]
Jaa! Maar daarom moet ik het dus ook hebben! Voor als
het er niet meer is
Hoezo, mankeer je wat bijzonders? Ben je extra speciaal belangrijk ofzo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef Cristal het volgende:
[..]
Jaa! Maar daarom moet ik het dus ook hebben! Voor als
het er niet meer is
Er is wel een tekort.. en daar is iedereen ook bang voor!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er is geen tekort, dat praat je jezelf aan.
Het ligt opgeslagen in centrale depots en huisartsen die het nodig hebben krijgen het verstrekt voor hun patienten.
Er is nog genoeg.
Altijd nog belangerijker dan jouwquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoezo, mankeer je wat bijzonders? Ben je extra speciaal belangrijk ofzo?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef Cristal het volgende:
Hallo,
Het is lekker strand weer maar ik ga niet naar het strand omdat ik inzit over mijn buikje..
Ik zou graag een six-pack willen ik weeg 53 kilo en ben ben 1.68 M en 12 jaar ouwd!
Wat is voor mij de snelste manier om een six-pack te krijgen??
groeteeen!
Owh! BEDANKT ik ga kijken bij rtl gemist! Thank you.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef Nyand het volgende:
Bij RTL editie NL, aflevering van gisteren, lieten ze precies zien hoe en waar je stiekem toch (volledig legaal) Tamiflu kan bestellen.
Pas je op onderweg naar de apotheek, de kans dat je onderweg wordt doodgereden door een auto is groter dan dat je doodgaat door de varkensgriep.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Cristal het volgende:
[..]
bedankt voor het artikel! maar mijn vraag was waar ik
Tamiflu kan halen..
Oeh, auw!quote:
Tja als je geen BN'er bent, dan ook geen extra Tamiflu hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef Cristal het volgende:
[..]
Er is wel een tekort.. en daar is iedereen ook bang voor!
ik woon in Laren.. en hoor dat alle Bekende Nederlanders
al paar pakjes Tamiflu hebben ingeslagen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |