Laat 'mquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:38 schreef willem-jozef het volgende:
het gaat me ook niet om loyaliteit towards nmns, fuck him. je haalde lullig hard uit met een missie, zo leek het. daarbij gaf je een ongenuanceerde draai aan twee voorvallen die je schetste.![]()
wanneer ga je 'val dood' uit iemands pen in de s.c. een jaar later gebruiken en transformeren tot een post voor de gunst van de publieke opinie? of deed je dat al, of moet ik daar dan op gaan zitten wachten, rakker?![]()
ik moet ff een paard bang maken. lees je
1. Ik heb je bij die ruzie verteld dat ik het dom vond om dat hier uit te vechten en dat ik het dom, stom en onnodig vond om een vriendschap vanwege TBO op te offeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:52 schreef Gert het volgende:
Had hij zich toen wat grootser getoond, dan waren we nu vrienden. Nou, opgehoepeld nu, ga een paard pesten in plaats van tevergeefs proberen een varkentje te wassen.
Nee joh, voetbal begint zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
Tis godverdomme dinsdag !! Een rel beginnen doe je toch niet![]()
Oh ennuh ik ben zo ter bedde dus doe het rustig aan
Zelfdequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, voetbal begint zo
2. Puntje.. Niemand weet wat er werkelijk aan de hand is dus blijf er maar vanaf. En dat is ook tussen twee personen . Ja Jammer maar dat is niet aan ons.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik heb je bij die ruzie verteld dat ik het dom vond om dat hier uit te vechten en dat ik het dom, stom en onnodig vond om een vriendschap vanwege TBO op te offeren.
2. Een vriendschap met jou stelt niet zoveel voor, daar je, zoals gebleken is, niet tegen kritiek kunt, en da's toch een eerste vereiste bij vriendschap.
Doeg Gertje![]()
Ben erg benieuwd wanneer ik met grafstenen om m'n oren geslagen wordt
Ja lullig hè, dat ik wél vrienden heb, ondanks je suggestie dat ik die achter elkaar verlies en nog een handjevol groupies 'over' heb. Want dat is weer typisch de gluiperige ouwewijvenpraat van iemand waar zelfs ouwewijven voor weglopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat 'mAlleen z'n groupies valt het nog niet op maar de rest van de bevolking kent z'n pappenheimers wel. Hij vindt het bovendien niet erg om onbesproken te zijn, behalve dan als je "het" niet onbesproken laat
![]()
PS1. Die 100 euro ligt nog steeds klaar voor 'm op het nachtkastje![]()
PS2. het was geen 20 keer, maar 23 keer![]()
Jij weet er nauwelijks wat van, maar hebt vanuit een misselijke "adviserende" pose vrijwel geen mogelijkheid onbenut gelaten om dit buitenkansje uit te buiten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik heb je bij die ruzie verteld dat ik het dom vond om dat hier uit te vechten en dat ik het dom, stom en onnodig vond om een vriendschap vanwege TBO op te offeren.
2. Een vriendschap met jou stelt niet zoveel voor, daar je, zoals gebleken is, niet tegen kritiek kunt, en da's toch een eerste vereiste bij vriendschap.
Doeg Gertje![]()
Ben erg benieuwd wanneer ik met grafstenen om m'n oren geslagen wordt
Niemand weet er van. Maar ik kan me toch wel herinneren dat NMNS het probeerde te sussen. Ik bedoel dat gedoe met APK. Dat is echt niet slecht en ongemeend. Waar komt jou fenijn dan ineens vandaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij weet er nauwelijks wat van, maar hebt vanuit een misselijke "adviserende" pose vrijwel geen mogelijkheid onbenut gelaten om dit buitenkansje uit te buiten.
Ook nu nog. Je hebt daarmee volledig afgedaan terwijl het weer redelijk leek te gaan, en nu veracht ik je definitief, tot in den eeuwigheid! Hup Twente.
Anna is in dit geval de vraagbaak van IKEAquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Anna? Ik ga vrijdag met mijn moeder naar de action. Ben er nog nooit geweest . Maar tis een inslaan winkel met leuke goedkope en vooral nuttloze dingen heb ik begrepen. YES !! Er is zelfs ergens een
topic hier op FOK!
En inderdaad ik heb ook een ikea dekbed ding gehad. Klopte van geen meter![]()
En incl. een YT
Ik ben dankbaar met mijn plantjes ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond!![]()
Er gaat niets boven een goede powernap!![]()
@ Soury ja dat is ontzettend dankbaar te meer omdat ik gewoon niet weet wat hier allemaal in de tuin staat
Dan mot ik maar es sollicteren daar ..quote:
Mwah.. ineens..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet er van. Maar ik kan me toch wel herinneren dat NMNS het probeerde te sussen. Ik bedoel dat gedoe met APK. Dat is echt niet slecht en ongemeend. Waar komt jou fenijn dan ineens vandaan?
Sussen is in mijn ogen iets anders dan het continu aanhalen en tot in de treure willen bespreken. (terwijl iets misschien pijnlijk genoeg is zonder er steeds op terug te hoeven komen.)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet er van. Maar ik kan me toch wel herinneren dat NMNS het probeerde te sussen. Ik bedoel dat gedoe met APK. Dat is echt niet slecht en ongemeend. Waar komt jou fenijn dan ineens vandaan?
Ik heb werkeleijk never nooit een slechte noot in NMNS gezien, in jou ook niet btw. Godver we zijn toch volwassen gasten hier !!!!
Godver in mijn blaas !!!! Gert je ziet het te eenzijdig. Maar ik bemoei me er niet meer meequote:
Die gele polo met blauwe kraag zal je goed staanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan mot ik maar es sollicteren daar ..
[ afbeelding ]
Naar wat ik hoorde valt het allemaal wel mee en zijn ze meer bang voor het kostenplaatje van een economie die half op zijn kont ligt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er mij (afgezien van dat ik vorige week even dacht Ohw help ik heb mexicaanse griepquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gele polo met blauwe kraag zal je goed staan![]()
Maar even iets anders, ik moet me toch eens in de mexicaanse griep gaan verdiepen, want er schijnen mensen te zijn die er echt bang voor zijn. Ik dacht dat het allemaal wel mee viel en gewoon heel besmettelijk is maar niet dodelijker dan een gewone griep
Dan ben ik niet de enige die het allemaal niet zo kan boeienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar wat ik hoorde valt het allemaal wel mee en zijn ze meer bang voor het kostenplaatje van een economie die half op zijn kont ligt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik (afgezien van dat ik vorige week even dacht Ohw help ik heb mexicaanse griep) niet echt in verdiept dus misschien is het ook wel ernstiger dan ik denk.
Krijg de typus lekker met je topic wendingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gele polo met blauwe kraag zal je goed staan![]()
Maar even iets anders, ik moet me toch eens in de mexicaanse griep gaan verdiepen, want er schijnen mensen te zijn die er echt bang voor zijn. Ik dacht dat het allemaal wel mee viel en gewoon heel besmettelijk is maar niet dodelijker dan een gewone griep
Yesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Er is gewoon een mondkapje smiley?!
O sorry, zit een een ruzie met Gert voor je te vergallen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg de typus lekker met je topic wending [ afbeelding ]
Welnee die gaat er nooit komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O sorry, zit een een ruzie met Gert voor je te vergallen?
Wie stookt er nuquote:
Niks nie stoken nie, ik zit vrede te stichtenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
Ook nu nog. Je hebt daarmee volledig afgedaan terwijl het weer redelijk leek te gaan, en nu veracht ik je definitief, tot in den eeuwigheid! Hup Twente.
Niet aanvankelijk, het was hoe ik er tegenaan keek en nog steeds tegenaan kijk. Ik heb er dan ook die hele week niets meer over gezegd, tot het moment dat jij, een week later, het nodig vond om nog even een schopje na te geven richting je ex-vriendje. Toen vond ik dat ik je wel even mocht kietelen met "spiegel in de gang".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
Ik dacht aanvankelijk ook dat hij het echt wat probeerde te sussen, en ben daar ook nog op ingegaan.
Zou jij je daar juist niet wél in moeten verdiepen, aangezien je met kinderen werkt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar wat ik hoorde valt het allemaal wel mee en zijn ze meer bang voor het kostenplaatje van een economie die half op zijn kont ligt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er mij (afgezien van dat ik vorige week even dacht Ohw help ik heb mexicaanse griep) niet echt in verdiept heb, dus misschien is het ook wel ernstiger dan ik denk.
Mannenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Daar gaat mijn goede nachtrust
![]()
Je bent zó slim, maar schijnbaar zit je er zo middenin dat je af en toe, vind ik, niet meer tot enig objectief vermogen in staat bent. 't Geeft verder niet, jij leeft jouw leven, ik de mijne![]()
[..]
Niet aanvankelijk, het was hoe ik er tegenaan keek en nog steeds tegenaan kijk. Ik heb er dan ook die hele week niets meer over gezegd, tot het moment dat jij, een week later, het nodig vond om nog even een schopje na te geven richting je ex-vriendje. Toen vond ik dat ik je wel even mocht kietelen met "spiegel in de gang".
Kap er es mee om op het zelfde tijdstip te posten...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou jij je daar juist niet wél in moeten verdiepen, aangezien je met kinderen werkt?
of zie ik dat verkeerd
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Kap er es mee om op het zelfde tijdstip te posten...
Dikke LUL
Heheheheee was toeval voel JIJ je nu ook al aan gevallenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
was dat zo?
zag bij te lezen.... en toen zag ik Liesje en toen dacht ik
achweetikveel
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Heheheheee was toeval voel JIJ je nu ook al aan gevallen
Niet als jij hier bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... man dat duurdt nog wel effe...
Gaat ze weer !! Ik ben wegquote:
Ik heb een brief gekregen in tweevoud dat omdat we in de kinderopvang werkten extra allertheid een pre was enzv, dus dat we als we (bij onszelf) klachten constateren die lijken op de symptonen van de mexicaanse griep meteen de huisarts bellen etc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou jij je daar juist niet wél in moeten verdiepen, aangezien je met kinderen werkt?
of zie ik dat verkeerd
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je nog iets leuks gedaan vandaag?
Ik vind het B.S. !!! Maar ja reken me er over een half jaar vanaf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een brief gekregen in tweevoud dat omdat we in de kinderopvang werkten extra allertheid een pre was enzv, dus dat we als we (bij onszelf) klachten constateren die lijken op de symptonen van de mexicaanse griep meteen de huisarts bellen etc.
En verder is het hygiene protocol wat aangescherpt.
Maar hoe groot de kans is dat heel Nederland straks plat ligt, of hoe ernstig het nou precies is, dat weet ik niet echt. Ik dacht echt dat het was wat ik zei, dat het voornamelijk pijnlijk gaat worden voor de economie.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
als het zo moet duik ik het griepforum weer in heur........
Ja... als half Nederland plat ligt strakkies hebben we wel een probleem, maar als het goed isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een brief gekregen in tweevoud dat omdat we in de kinderopvang werkten extra allertheid een pre was enzv, dus dat we als we (bij onszelf) klachten constateren die lijken op de symptonen van de mexicaanse griep meteen de huisarts bellen etc.
En verder is het hygiene protocol wat aangescherpt.
Maar hoe groot de kans is dat heel Nederland straks plat ligt, of hoe ernstig het nou precies is, dat weet ik niet echt. Ik dacht echt dat het was wat ik zei, dat het voornamelijk pijnlijk gaat worden voor de economie.
ik dacht jijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je door een bushokkie gestuiterd?
mooi zo......én heb jij je al verdiept in de griep met 2 kindertjes of ook niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ja, wat leuks gedaan, lekker gewandeld in het Zuiderpark.
beter het griepforum lezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi zo......én heb jij je al verdiept in de griep met 2 kindertjes of ook niet?
DAT MÉÉN JE !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
beter het griepforum lezen![]()
Ik heb me aangemeld voor dat proefvaccin
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... als half Nederland plat ligt strakkies hebben we wel een probleem, maar als het goed is
duurdt die griep niet veel langer dan de normale griep, maar ik bedoel meer of je nooit vragen
krijgt van mensen die hun kind al preventief aan de Tamiflu willen brengen, of misschien dat
er al kinderen zijn die dat slikken?
misschien krijg je daar strakkies wel vragen over.....
en wat moet er gebeuren als er straks bij één kind mexicaanse griep is geconstateerd
sluiten ze dan de hele boel en worden alle kinderen naar huis gestuurd, of weet je dat niet?
NOU. . .dat ze contact met me opnemen zodra het onderzoek van start gaat. Afwachten dus.quote:
ow........quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
NOU. . .dat ze contact met me opnemen zodra het onderzoek van start gaat. Afwachten dus.
Zo te zien ben je het er niet helemaal mee eensquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo te zien ben je het er niet helemaal mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |