Yesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Er is gewoon een mondkapje smiley?!
O sorry, zit een een ruzie met Gert voor je te vergallen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg de typus lekker met je topic wending [ afbeelding ]
Welnee die gaat er nooit komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O sorry, zit een een ruzie met Gert voor je te vergallen?
Wie stookt er nuquote:
Niks nie stoken nie, ik zit vrede te stichtenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
Ook nu nog. Je hebt daarmee volledig afgedaan terwijl het weer redelijk leek te gaan, en nu veracht ik je definitief, tot in den eeuwigheid! Hup Twente.
Niet aanvankelijk, het was hoe ik er tegenaan keek en nog steeds tegenaan kijk. Ik heb er dan ook die hele week niets meer over gezegd, tot het moment dat jij, een week later, het nodig vond om nog even een schopje na te geven richting je ex-vriendje. Toen vond ik dat ik je wel even mocht kietelen met "spiegel in de gang".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
Ik dacht aanvankelijk ook dat hij het echt wat probeerde te sussen, en ben daar ook nog op ingegaan.
Zou jij je daar juist niet wél in moeten verdiepen, aangezien je met kinderen werkt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar wat ik hoorde valt het allemaal wel mee en zijn ze meer bang voor het kostenplaatje van een economie die half op zijn kont ligt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er mij (afgezien van dat ik vorige week even dacht Ohw help ik heb mexicaanse griep) niet echt in verdiept heb, dus misschien is het ook wel ernstiger dan ik denk.
Mannenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Daar gaat mijn goede nachtrust
![]()
Je bent zó slim, maar schijnbaar zit je er zo middenin dat je af en toe, vind ik, niet meer tot enig objectief vermogen in staat bent. 't Geeft verder niet, jij leeft jouw leven, ik de mijne![]()
[..]
Niet aanvankelijk, het was hoe ik er tegenaan keek en nog steeds tegenaan kijk. Ik heb er dan ook die hele week niets meer over gezegd, tot het moment dat jij, een week later, het nodig vond om nog even een schopje na te geven richting je ex-vriendje. Toen vond ik dat ik je wel even mocht kietelen met "spiegel in de gang".
Kap er es mee om op het zelfde tijdstip te posten...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou jij je daar juist niet wél in moeten verdiepen, aangezien je met kinderen werkt?
of zie ik dat verkeerd
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Kap er es mee om op het zelfde tijdstip te posten...
Dikke LUL
Heheheheee was toeval voel JIJ je nu ook al aan gevallenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
was dat zo?
zag bij te lezen.... en toen zag ik Liesje en toen dacht ik
achweetikveel
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Heheheheee was toeval voel JIJ je nu ook al aan gevallen
Niet als jij hier bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... man dat duurdt nog wel effe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |