Ik weet verder nog niet echt hoe of wat alleen dat ze het heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
In ernstige mate?
Een soort collega is vandaag thuis met symptomen. Hij mocht niet naar de dokterspraktijk komen, de arts kwam wel naar hem. En de vrouw van een andere collega is ook al met symptomen naar huis gestuurd.
Komt allemaal steeds meer dichtbij ...
Vergeet het maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Wij gaan vandaag een rondje Ikea doen, daar moet het toch rustig zijn, wegens vakantie en mooi weer.
Nu eerst douchen en aankleden.....
M'n broer is arts voor voornamelijk toeristen in Albufeira. Daar zit de wachtkamer regelmatig vol met met name jonge nederlandse meiden met griepverschijnselen waarvan een groot deel inderdaad ook de mexicaanse variant blijkt te hebben. De meeste jongens houden zich kennelijk groot of durven niet naar de dokter maar ook daarvan zal een groot gedeelte geinfecteerd zijn...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef Dementor het volgende:
Oh kreeg net te horen dat ze alweer wat beter is, ze heeft tamiflu gekregen.
Ze schijnt het met een busreis voor jongeren opgelopen te hebben.
Nee bij mij zette het ook al niet doorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:54 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Nog steeds gewoon verkouden.en nauwelijks koorts. Dat wordt geen mexicaanse griep.![]()
Dan maar weer aan het werk.
JIJ HEP UT GEDAAN, ONS ALLEMAAL AANGESTOKE!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee bij mij zette het ook al niet door
Wél gek trouwens na zaterdagavond ben ik het kwijt maar hoor ik iedereen om me heen over soort van griepklachten. Had je maar niet uit mijn wijnfles moeten drinken
Ik hoop maar dat dit ook voor dieene geldt die nu al kotsend en met knallende koppijn in bed ligt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Gert het volgende:
Misschien komt het wel gewoon van de drank en joints in combinatie met niets eten en laat naar bed. Da's onwijs bohemien natuurlijk, maar misschien dat de weerbaarheid er toch nét een stukkie van achteruit gaat.
In Amersfoort was het rustig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maar![]()
Bij Ikea is het altijd druk
Wat hebben jullie gekocht?quote:
Na-effecten van een heftig avondje bedoel je? Hmm.. om dan drie dagen later nóg kotsend en met een bonkend hoofd in bed te liggen is wel érg over the top. Vrees toch dat er wat anders aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit ook voor dieene geldt die nu al kotsend en met knallende koppijn in bed ligt.
Douchescherm, 3 posters (om in te lijsten), 2 sets kaarten, 6 matrashoezen (voor t nieuwe bed), 3 afwasborstels, stoffen muisje voor Tobi.quote:
Anna: De kussenslopen zijn zo klein omdat de kussens van Ikea ook zo klein zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
Goed ingeslagen.
Wat ik me afvroeg, qua IKEA: Waarom zijn die kussenslopen altijd zo klein? Dan krijg je altijd zo'n opgepropt kussen dat klote slaapt.
Paar weken terug even vergeten dat dat zo was en nu heb ik weer vier kussenslopen die amper om mijn -normaal geproportioneerde- kussens passen.
Inmiddels weet ik dat de klantenservice van IKEA big time sucked, dus stel ik de vraag hier.
Annaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anna: De kussenslopen zijn zo klein omdat de kussens van Ikea ook zo klein zijn![]()
Ik vind het wel lekker zo'n opgepropt stevig kussen
hoi en jezus gert! zo af en toe sla je wel flink op tiltquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, je bent op oorlogspad?
Goed hoor, dan gaan we weer op die toer.
Ga maar weer roepen dat mijn kind dood moet,. grote vent.![]()
Of een stukke vriendschap misbruiken om naar me te sneren.
Walgelijke poser.
Zit je serieus alles na te lezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi en jezus gert! zo af en toe sla je wel flink op tilt![]()
hahaquote:
Mwoah ik snap het eigenlijk wel, dat ze elkaar niet zo liggen is geen geheim, maar het lijkt mij dan vrij lastig als iemand dan onder het mom van "de beste bedoelingen" gaat zitten sneren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Best man !!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, tuurlijk niet, ik ben 6 weken weggeweest. heb wel de tt's gescand
![]()
deze s.c. las ik omdat ik 'm had geopend zaterdag en de vorige keer dat ik inlogde het verloop niet gelezen had.
hoe is ie verder?
Hè bah, wat een enorm misselijk, gluiperig, fake-vriendelijk, poserig klote-onderwerp. En zo'n mosterd-toetje ook. Heb je niet wat leukers?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |